Αξιοπιστία 690LC4 2022

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Για πείτε απόψεις όσοι το είχατε / έχετε το μηχανάκι.. μιλάμε για μοντέλο 2021-2022......για το enduro μιλάμε και για χρήση enduro.....Δηλαδή χώμα 90% ψιλοσυχνή αν τα καταφέρουμε......Δεν έχω σκοπό να το κάνω παπάκι να έρχομαι στη δουλειά πχ, ούτε να το βγάζω Εθνική και να πάω σταθερά με 160 για να πάω Χαλκίδα για καφέ, ούτε να πηγαίνω Βίλια κάθε Κυριακή........Αλλά χώμα εννοούμε να χωθεί εκεί που το ΤΕΝΕΡΕ σταματάει και επειδή είναι και ΚΤΜ θα φάει πιο πολλές γκαζιές....σε βάζει στην πρίζα...........

  1. Ηλεκτρικά ??? Πλεξούδες ??? κάθε τρείς και λίγο ψάχνεις να βρεις γιατί δεν παίρνει μπρος ?
  2. Πλαστικά ??? Αντέχει γενικά στις τούμπες ???? ή μετά από κάθε τούμπα πληρώνεις μια περιουσία ?
  3. Βράζει στα δύσκολα ?? ολο βεντυλατερ ???
  4. Συμπλέκτες ?? όπως το 990 να φανταστώ ???
  5. To μοτερ αντέχει χωρίς επισκευή για καμια 20.000 κμ..???...γιατί διαβάζω ότι είναι λίγο λαχείο και μπορεί στα 5000κμ να σπάσουνε τα κοκοράκια.....
  6. Κανονικά θα έπρεπε κάθε 5000km να αλλάζεις λάδια και τέλος........και φίλτρο αέρος σε πολύ σκονισμένες καταστάσεις.........ισχύει ???? Αν είναι να είμαι κάθε βδομάδα στον μάστορα, μια γιατί δεν πήρε, μια γιατί δεν έχει λάδι, μια γιατί η τρόμπα βενζίνης βούλωσε, μια γιατί καίει ασφάλειες, και στο τέλος αφού τα κάνω όλα αυτά να αρχίσει το μοτέρ να κάνει σαν μίξερ τότε δεν αξίζει η ταλαιπώρια........
Θα ήθελα αν υπάρχουν απόψεις ειλικρινείς από ανθρώπους που το είχανε το μηχανάκι και το χρησιμοποίησαν, όχι από κάποιους που το είχανε για ένα φεγγάρι κάνανε καμια σουζα, το πήγανε για καφέ και όταν άρχισαν τα δύσκολα το ξεφορτωθήκανε, ούτε από ανθρώπους που πήρανε τριτο χέρι μηχανακι του 2016 που έχει 60.000κμ έχει φάει βρωμόξυλο και νομίζανε ότι πηρανε ΧΤ.......Μιλάμε για μηχανάκι καινούργιο, 2022.......θα μπορέσω να το χρησιμοποιήσω χωρίς προβλήματα για 20 - 30.000κμ ή με το καλημέρα ξεκινάει ο πονοκέφαλος.....???
Δεν περιμένω να είναι TENERE που βάζεις μόνο βενζίνη, θα μπορούσα να προσεχω το λάδι να είναι πάντα εντός ορίων, θα μπορούσα να καθαρίζω/αλλάω φίλτρο αέρα τακτικά, αλλά μέχρι εκεί.....δεν θέλω να κρατήσω το μηχανάκι για μια ζωή αλλά δεν έχω όρεξη να είναι το μηχανάκι καινούργιο με 1000κμ στο κοντέρ και να φωνάζω οδική για χαζομάρες...........τα έχω κάνει παλιά αυτά δεν τα ξαναπερνάω.......

Τέλος μια ακομα ουσιαστική ερώτηση..........λένε ότι το μηχανάκι χαμηλά δεν δουλεύει, θέλει μόνο γκάζια αλλιώς σβήνει.......αυτό είναι μεγάλο πρόβλημα αν ισχύει......γιατι γενικά στο χώμα δεν τρέχω...θέλω χαμηλά ροπή, να σκαρφαλώνει αφενός και αφετέρου να σηκώνει τη ρόδα εύκολα μπροστά να περνάει τα εμπόδια........αμα ήθελα τέρμα γκάζι θα έπερνα 250 2χρονο........δεν κάνω μτοκροσ

Μπορεί από το ύφος να νομίζετε ότι τρολλάρω αλλά οι ερωτήσεις δεν είναι μούφα........το σκέφτομαι σοβαρότατα για την μετάβαση από το ΤΕΝΕΡΕ στο ΚΤΜ690.........δεν έχω σκοπό να εξελιχθεί το νήμα σε κράξιμο των ΚΤΜ..... είχα και ξέρω.........το θέμα είναι να γίνει η αγορά αλλά να μην το μετανοιώσεις μετά από κανένα 2μηνο.........
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Για πείτε απόψεις όσοι το είχατε / έχετε το μηχανάκι.. μιλάμε για μοντέλο 2021-2022......για το enduro μιλάμε και για χρήση enduro.....Δηλαδή χώμα 90% ψιλοσυχνή αν τα καταφέρουμε......Δεν έχω σκοπό να το κάνω παπάκι να έρχομαι στη δουλειά πχ, ούτε να το βγάζω Εθνική και να πάω σταθερά με 160 για να πάω Χαλκίδα για καφέ, ούτε να πηγαίνω Βίλια κάθε Κυριακή........Αλλά χώμα εννοούμε να χωθεί εκεί που το ΤΕΝΕΡΕ σταματάει και επειδή είναι και ΚΤΜ θα φάει πιο πολλές γκαζιές....σε βάζει στην πρίζα...........

  1. Ηλεκτρικά ??? Πλεξούδες ??? κάθε τρείς και λίγο ψάχνεις να βρεις γιατί δεν παίρνει μπρος ?
  2. Πλαστικά ??? Αντέχει γενικά στις τούμπες ???? ή μετά από κάθε τούμπα πληρώνεις μια περιουσία ?
  3. Βράζει στα δύσκολα ?? ολο βεντυλατερ ???
  4. Συμπλέκτες ?? όπως το 990 να φανταστώ ???
  5. To μοτερ αντέχει χωρίς επισκευή για καμια 20.000 κμ..???...γιατί διαβάζω ότι είναι λίγο λαχείο και μπορεί στα 5000κμ να σπάσουνε τα κοκοράκια.....
  6. Κανονικά θα έπρεπε κάθε 5000km να αλλάζεις λάδια και τέλος........και φίλτρο αέρος σε πολύ σκονισμένες καταστάσεις.........ισχύει ???? Αν είναι να είμαι κάθε βδομάδα στον μάστορα, μια γιατί δεν πήρε, μια γιατί δεν έχει λάδι, μια γιατί η τρόμπα βενζίνης βούλωσε, μια γιατί καίει ασφάλειες, και στο τέλος αφού τα κάνω όλα αυτά να αρχίσει το μοτέρ να κάνει σαν μίξερ τότε δεν αξίζει η ταλαιπώρια........
Θα ήθελα αν υπάρχουν απόψεις ειλικρινείς από ανθρώπους που το είχανε το μηχανάκι και το χρησιμοποίησαν, όχι από κάποιους που το είχανε για ένα φεγγάρι κάνανε καμια σουζα, το πήγανε για καφέ και όταν άρχισαν τα δύσκολα το ξεφορτωθήκανε, ούτε από ανθρώπους που πήρανε τριτο χέρι μηχανακι του 2016 που έχει 60.000κμ έχει φάει βρωμόξυλο και νομίζανε ότι πηρανε ΧΤ.......Μιλάμε για μηχανάκι καινούργιο, 2022.......θα μπορέσω να το χρησιμοποιήσω χωρίς προβλήματα για 20 - 30.000κμ ή με το καλημέρα ξεκινάει ο πονοκέφαλος.....???
Δεν περιμένω να είναι TENERE που βάζεις μόνο βενζίνη, θα μπορούσα να προσεχω το λάδι να είναι πάντα εντός ορίων, θα μπορούσα να καθαρίζω/αλλάω φίλτρο αέρα τακτικά, αλλά μέχρι εκεί.....δεν θέλω να κρατήσω το μηχανάκι για μια ζωή αλλά δεν έχω όρεξη να είναι το μηχανάκι καινούργιο με 1000κμ στο κοντέρ και να φωνάζω οδική για χαζομάρες...........τα έχω κάνει παλιά αυτά δεν τα ξαναπερνάω.......

Τέλος μια ακομα ουσιαστική ερώτηση..........λένε ότι το μηχανάκι χαμηλά δεν δουλεύει, θέλει μόνο γκάζια αλλιώς σβήνει.......αυτό είναι μεγάλο πρόβλημα αν ισχύει......γιατι γενικά στο χώμα δεν τρέχω...θέλω χαμηλά ροπή, να σκαρφαλώνει αφενός και αφετέρου να σηκώνει τη ρόδα εύκολα μπροστά να περνάει τα εμπόδια........αμα ήθελα τέρμα γκάζι θα έπερνα 250 2χρονο........δεν κάνω μτοκροσ

Μπορεί από το ύφος να νομίζετε ότι τρολλάρω αλλά οι ερωτήσεις δεν είναι μούφα........το σκέφτομαι σοβαρότατα για την μετάβαση από το ΤΕΝΕΡΕ στο ΚΤΜ690.........δεν έχω σκοπό να εξελιχθεί το νήμα σε κράξιμο των ΚΤΜ..... είχα και ξέρω.........το θέμα είναι να γίνει η αγορά αλλά να μην το μετανοιώσεις μετά από κανένα 2μηνο.........
Φίλε με όλο το θάρρος, σαν να έχεις βγάλει τα συμπεράσματα από μόνος σου ήδη. Αστο κατά την γνώμη μου αν ξεκινάς έτσι. Μείνε στο τενερε και κρατά τα χρήματα σου. Λίγα είναι τα μέρη που δεν θα σε πάει έτσι κι αλιως.
Ούτε εγώ τρολλαρω.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Το τενερε το εχω οδηγησει και μου εχει φανει ποδηλατο, πολυ ισορροπημενο και ευχρηστο. Και πολυ ωραιο μοτερ για χωμα, ιδανικο θα ελεγα. Στο 690 εχω απλα κατσει στατικα και μου φανηκε πολυ μπουγιο προφανως λογω υψους σελας και κ.β. Παρομοια αισθηση με το 950SE. Ειμαι 1.85 με μακρυα κανια.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μήτσο .. dtz σε ζητάνε.
Εγώ μια μικρή βόλτα το εκανα και δούλευε σαν ηλεκτρικό, καμμία σχέση με κτμ
Είχα παθει ένα σοκ με το πώς πήγαινε .

Θα μας πει ο Μήτσος που το κινεί κάθε μέρα και παντού αναλυτικά...πιστευω
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Το τενερε το εχω οδηγησει και μου εχει φανει ποδηλατο, πολυ ισορροπημενο και ευχρηστο. Και πολυ ωραιο μοτερ για χωμα, ιδανικο θα ελεγα. Στο 690 εχω απλα κατσει στατικα και μου φανηκε πολυ μπουγιο προφανως λογω υψους σελας και κ.β. Παρομοια αισθηση με το 950SE. Ειμαι 1.85 με μακρυα κανια.
Το ΚΤΜ είναι 150κιλά άδειο και μπροστά δεν έχει ντεπόζιτο, το ΤΕΝΕΡΕ είναι 200κιλά άδειο και μπροστά έχει το καρούμπαλο, οπότε θα έπρεπε το 690 να μοιάζει με enduro μπροστά στο ΤΕΝΕΡΕ.....περίεργο......
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εφόσον θες να μην ασχολείσαι καθόλου και να αλλάζεις μόνο λάδια και ξύδια, μείνε καλύτερα στον γιαπωνέζο.

Επίσης εφόσον θέλεις να κάνεις enduro όπως λες, γιατί δεν παίρνεις ένα enduro?

Το 690 θα σε κουράσει εκτός αν σου αρέσει η ταλαιπωρία οπότε πάω πάσο.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Μήτσο .. dtz σε ζητάνε.
Εγώ μια μικρή βόλτα το εκανα και δούλευε σαν ηλεκτρικό, καμμία σχέση με κτμ
Είχα παθει ένα σοκ με το πώς πήγαινε .

Θα μας πει ο Μήτσος που το κινεί κάθε μέρα και παντού αναλυτικά...πιστευω
Μπορείς να γίνεις πιο αναλυτικός για το δούλεμα του μοτέρ ?? Αυτο με ενδιαφέρει πιο πολύ απο όλα γιατί δεν νομίζω ότι μπορείς να βρείς test ride το 690enduro......οπότε κάθε γνώμη βοηθάει.........(τα περί αξιοπιστίας απ οτι καταλαβαίνω πάει για κάψιμο το θέμα οπότε ας μη το προχωρήσουμε άλλο δεν έχει νόημα).........εσύ που τα έχεις οδηγήσει και τα δυο σου φαίνεται δηλαδή το ΤΕΝΕΡΕ πιο ικανό στο χώμα ????
Να σου πω για να καταλάβεις τι με έχει κουράσει στο ΤΕΝΕΡΕ..........όταν πέσει κάτω και επειδή είμαι μόνος μου δεν γίνεται να το σηκώνω πάνω από δυο-τρείς φορές.........οπότε δεν πας στα δύσκολα όχι γιατί φοβάσαι....αλλά γιατί δεν μπορείς να το σηκώσεις και να συνεχίσεις........το κοιτάς κάτω και κάθεσαι να λύσεις ολόκληρη εξίσωση απο που να το πιάσεις, πως να το στρίψεις κλπ για να το σηκώσεις όρθιο.......
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Μπορείς να γίνεις πιο αναλυτικός για το δούλεμα του μοτέρ ?? Αυτο με ενδιαφέρει πιο πολύ απο όλα γιατί δεν νομίζω ότι μπορείς να βρείς test ride το 690enduro......οπότε κάθε γνώμη βοηθάει.........(τα περί αξιοπιστίας απ οτι καταλαβαίνω πάει για κάψιμο το θέμα οπότε ας μη το προχωρήσουμε άλλο δεν έχει νόημα).........εσύ που τα έχεις οδηγήσει και τα δυο σου φαίνεται δηλαδή το ΤΕΝΕΡΕ πιο ικανό στο χώμα ????
Να σου πω για να καταλάβεις τι με έχει κουράσει στο ΤΕΝΕΡΕ..........όταν πέσει κάτω και επειδή είμαι μόνος μου δεν γίνεται να το σηκώνω πάνω από δυο-τρείς φορές.........οπότε δεν πας στα δύσκολα όχι γιατί φοβάσαι....αλλά γιατί δεν μπορείς να το σηκώσεις και να συνεχίσεις........το κοιτάς κάτω και κάθεσαι να λύσεις ολόκληρη εξίσωση απο που να το πιάσεις, πως να το στρίψεις κλπ για να το σηκώσεις όρθιο.......
Εχει orange days ktm test ride εχει και 690 enduro, μπορείς να το οδηγησεις.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ξεχνάς την συμπεριφορά του Τ700 όταν μιλάμε για το 690.

Έχει τρομακτικές αναρτήσεις, τα καταπίνει όλα στην κυριολεξία...μοτέρ ηλεκτρικό χωρίς σκορτσαρισματα κλπ, εγώ δεν καταλάβαινα τι ταχύτητα είχα γιατί άνοιγε από πολύ χαμηλά με τρομερή δύναμη
Η αίσθηση του είναι καθαρόαιμου παναλαφρου εντουρο.

Αν κάνεις χωμάτινες διαδρομές αξίζει και το τελευταίο ευρώ που κοστίζει για μένα
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Είναι πολύ κοντά τα δύο δηλαδή τ700 και 690 και δεν ξέρω αν συμφέρει η αλλαγή.

Το 690 είναι σαφώς πιο hardcore από το 700 αλλά έχει και αυτό τα κιλάκια του οπότε αν θες πραγματικό παιχνίδι στα μονοπάτια και σε δύσκολους δασικούς πάρε κάτι πιο ελαφρύ δηλαδή εντουράκι με ότι συνεπάγεται αυτό.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Είναι πολύ κοντά τα δύο δηλαδή τ700 και 690 και δεν ξέρω αν συμφέρει η αλλαγή.

Το 690 είναι σαφώς πιο hardcore από το 700 αλλά έχει και αυτό τα κιλάκια του οπότε αν θες πραγματικό παιχνίδι στα μονοπάτια και σε δύσκολους δασικούς πάρε κάτι πιο ελαφρύ δηλαδή εντουράκι με ότι συνεπάγεται αυτό.
Μπέρδεμα.............εσύ λές ότι είναι πολύ κοντα.........ο XR MANIAC λέει αποκάλυψη που τα καταπίνει όλα........εγω λέω να το δοκιμάσω και αμα δεν .....το πουλάω στο 6μηνο και ξαναπαίρνω ΤΕΝΕΡΕ !!!
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
To ενα ειναι σαν Transalp 600 και το αλλο ειναι σαν XR600 dall'ara
Ελπιζω να βοηθησα. :geek:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μπέρδεμα.............εσύ λές ότι είναι πολύ κοντα.........ο XR MANIAC λέει αποκάλυψη που τα καταπίνει όλα........εγω λέω να το δοκιμάσω και αμα δεν .....το πουλάω στο 6μηνο και ξαναπαίρνω ΤΕΝΕΡΕ !!!
επειδή το έχω οδηγήσει πολύ στο χώμα το Τ700, νομίζω ότι δεν έχουν καμμία σχέση.
Μπορεί ο Κωστής να τα ένοιωσε διαφορετικά
 

Mariner

Everflowed
Περιοχή
Ν.Σμύρνη
Όνομα
Μαρίνος
Μοτό
ΚΤΜ 690 Enduro / BMW R1200GS Adv
Είναι πολύ κοντά τα δύο δηλαδή τ700 και 690 και δεν ξέρω αν συμφέρει η αλλαγή.
επειδή το έχω οδηγήσει πολύ στο χώμα το Τ700, νομίζω ότι δεν έχουν καμμία σχέση.
Μπορεί ο Κωστής να τα ένοιωσε διαφορετικά
Θα συμφωνήσω με τον maniac.. Εγώ το 690 μου με το tuareg που πάνω κάτω ειναι στο ίδιο μήκος κύμματος με το tenere δεν τα βλέπω και τόσο κοντα. Το καθένα υπερέχει σε κάποια πράγματα απο το άλλο αλλα στο χώμα και μόνο τα 50κιλά λιγότερα του 690 κάνουν τη διαφορά. Ο κινητήρας του 690 για μένα (αν και 1ης γενιας) ειναι εκπληκτικός. Απίστευτη ροπή απο το ρελαντί και δεν ξεμένει απο δύναμη πουθενά.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Αν παίζει διάφορα 50 κιλών τότε καλορίζικο το 690.

Δεν ξέρω για αξιοπιστία αλλά η τελευταία γενιά μου αρέσει πάρα πολύ εμφανισιακά αφού φέρνει πιο πολύ στα καθαροαιμα EXC f .
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Το ΚΤΜ είναι 150κιλά άδειο και μπροστά δεν έχει ντεπόζιτο, το ΤΕΝΕΡΕ είναι 200κιλά άδειο και μπροστά έχει το καρούμπαλο, οπότε θα έπρεπε το 690 να μοιάζει με enduro μπροστά στο ΤΕΝΕΡΕ.....περίεργο......
Δεν ειναι και τοσο περιεργο. Το υψος της σελας, του κ.β. και το ποσο καλα πατανε κατω τα ποδια παιζει το ρολο του στην στατικη αισθηση βαρους. Προφανως οδηγικα σε ανοιχτα κομματια δε θα ενοχλησει το υψος του 690....μεχρι να χρειαστει να πατησεις κατω σε κανενα ζορικο μερος με κλιση. Το 690 που μου αρεσε απο αυτη την αποψη ηταν το πρωτο, του 08 που ηταν χαμηλοτερο. Το οποιο μιας και εκανες την ερωτηση στο αρχικο ποστ, το βρηκα πραγματικα ψοφιο σε χαμηλες στροφες. Το xr400 πχ που εχω ειναι βρωμογκαζο συγκρητικα.
Αυτα τα μηχανακια (690) ειναι καλα ειτε για εμπειρους αναβατες, ειτε για ανοιχτα κομματια, ειτε ως sm. Σε ολες τις αλλες περιπτωσεις το τενερε που εχεις ειναι γενικα πιο λειτουργικο. Παρε κανα εντουρο καλλιτερα στο 1/4 των χρηματων και κρατα το τ7. Αυτη ειναι η πολυ υποκειμενικη μου αποψη.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Για πείτε απόψεις όσοι το είχατε / έχετε το μηχανάκι.. μιλάμε για μοντέλο 2021-2022......για το enduro μιλάμε και για χρήση enduro.....Δηλαδή χώμα 90% ψιλοσυχνή αν τα καταφέρουμε......Δεν έχω σκοπό να το κάνω παπάκι να έρχομαι στη δουλειά πχ, ούτε να το βγάζω Εθνική και να πάω σταθερά με 160 για να πάω Χαλκίδα για καφέ, ούτε να πηγαίνω Βίλια κάθε Κυριακή........Αλλά χώμα εννοούμε να χωθεί εκεί που το ΤΕΝΕΡΕ σταματάει και επειδή είναι και ΚΤΜ θα φάει πιο πολλές γκαζιές....σε βάζει στην πρίζα...........

  1. Ηλεκτρικά ??? Πλεξούδες ??? κάθε τρείς και λίγο ψάχνεις να βρεις γιατί δεν παίρνει μπρος ?
  2. Πλαστικά ??? Αντέχει γενικά στις τούμπες ???? ή μετά από κάθε τούμπα πληρώνεις μια περιουσία ?
  3. Βράζει στα δύσκολα ?? ολο βεντυλατερ ???
  4. Συμπλέκτες ?? όπως το 990 να φανταστώ ???
  5. To μοτερ αντέχει χωρίς επισκευή για καμια 20.000 κμ..???...γιατί διαβάζω ότι είναι λίγο λαχείο και μπορεί στα 5000κμ να σπάσουνε τα κοκοράκια.....
  6. Κανονικά θα έπρεπε κάθε 5000km να αλλάζεις λάδια και τέλος........και φίλτρο αέρος σε πολύ σκονισμένες καταστάσεις.........ισχύει ???? Αν είναι να είμαι κάθε βδομάδα στον μάστορα, μια γιατί δεν πήρε, μια γιατί δεν έχει λάδι, μια γιατί η τρόμπα βενζίνης βούλωσε, μια γιατί καίει ασφάλειες, και στο τέλος αφού τα κάνω όλα αυτά να αρχίσει το μοτέρ να κάνει σαν μίξερ τότε δεν αξίζει η ταλαιπώρια........
Θα ήθελα αν υπάρχουν απόψεις ειλικρινείς από ανθρώπους που το είχανε το μηχανάκι και το χρησιμοποίησαν, όχι από κάποιους που το είχανε για ένα φεγγάρι κάνανε καμια σουζα, το πήγανε για καφέ και όταν άρχισαν τα δύσκολα το ξεφορτωθήκανε, ούτε από ανθρώπους που πήρανε τριτο χέρι μηχανακι του 2016 που έχει 60.000κμ έχει φάει βρωμόξυλο και νομίζανε ότι πηρανε ΧΤ.......Μιλάμε για μηχανάκι καινούργιο, 2022.......θα μπορέσω να το χρησιμοποιήσω χωρίς προβλήματα για 20 - 30.000κμ ή με το καλημέρα ξεκινάει ο πονοκέφαλος.....???
Δεν περιμένω να είναι TENERE που βάζεις μόνο βενζίνη, θα μπορούσα να προσεχω το λάδι να είναι πάντα εντός ορίων, θα μπορούσα να καθαρίζω/αλλάω φίλτρο αέρα τακτικά, αλλά μέχρι εκεί.....δεν θέλω να κρατήσω το μηχανάκι για μια ζωή αλλά δεν έχω όρεξη να είναι το μηχανάκι καινούργιο με 1000κμ στο κοντέρ και να φωνάζω οδική για χαζομάρες...........τα έχω κάνει παλιά αυτά δεν τα ξαναπερνάω.......

Τέλος μια ακομα ουσιαστική ερώτηση..........λένε ότι το μηχανάκι χαμηλά δεν δουλεύει, θέλει μόνο γκάζια αλλιώς σβήνει.......αυτό είναι μεγάλο πρόβλημα αν ισχύει......γιατι γενικά στο χώμα δεν τρέχω...θέλω χαμηλά ροπή, να σκαρφαλώνει αφενός και αφετέρου να σηκώνει τη ρόδα εύκολα μπροστά να περνάει τα εμπόδια........αμα ήθελα τέρμα γκάζι θα έπερνα 250 2χρονο........δεν κάνω μτοκροσ

Μπορεί από το ύφος να νομίζετε ότι τρολλάρω αλλά οι ερωτήσεις δεν είναι μούφα........το σκέφτομαι σοβαρότατα για την μετάβαση από το ΤΕΝΕΡΕ στο ΚΤΜ690.........δεν έχω σκοπό να εξελιχθεί το νήμα σε κράξιμο των ΚΤΜ..... είχα και ξέρω.........το θέμα είναι να γίνει η αγορά αλλά να μην το μετανοιώσεις μετά από κανένα 2μηνο.........
Πάς και εσύ!!!!
Αφού δεν βγαίνεις εκτός Αθηνών ρε Αλέξη.
Μοίρασε τα χρήματα του τενερε πάρε σκούτερ 300 και ένα κατεμ 350 και έληξε το πανηγύρι!!!
Τενερε και 690 μεγάλα και το 690 δεν κάνει για κάθε μέρα (θα το πληρώσεις)
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Πάς και εσύ!!!!
Αφού δεν βγαίνεις εκτός Αθηνών ρε Αλέξη.
Μοίρασε τα χρήματα του τενερε πάρε σκούτερ 300 και ένα κατεμ 350 και έληξε το πανηγύρι!!!
Τενερε και 690 μεγάλα και το 690 δεν κάνει για κάθε μέρα (θα το πληρώσεις)
Αφού όλοι πάτε και παίρνετε ευρωπαικά........θέλω πάλι ΚΤΜ........
 
Top Bottom