Να υποθέσω.... ο δικηγόρος της κυρίας...?Εστιάστε περικαλω στο... Έτερο ήμισυ.
Ο καπετάνιος θέλει να αρχίσει να την παίρνει μαζί σε βόλτες.
Όχι... Του κυρίου.Να υποθέσω.... ο δικηγόρος της κυρίας...?
Κωστή σου είχα πει ρε φίλε ότι το Rally σου ήταν το μηχανάκι που θα ήθελα να πάρω, αν έπαιρνα 690, και δε σου κρύβω ότι όσο το είχες στο γκαράζ, είχα μια ελπίδα μέσα μου μήπως και πάρω ποτέ την απόφαση να δώσω το 990.:he:he:he
"Δικός μου" είσαι εσύ.
Σε κατάλαβα απο τη φωΝή.
Και μ'αρέσει ο τρόπος που σκέΦτεσαι.
Το μόνο αρνητικό στο όλο σκηνικό ,είναι ότι πΛέρωσες καιΡνούγιο το Tracer.
Kατα τ'άλλα....Βουρρρρρρρρ
Η Ζωή είναι Μικρή....κτλ....κτλ...κτλοιπά. :l2:
Στεφανε είμαι αρκετά σιδηροκωλος... πίστεψε με. Η ιδέα μιας ελαφριάς μοτοσυκλέτας νομίζω είναι η πιο σοφή κίνηση που μπορώ να κάνω αυτή τη στιγμή. Σχετικα με το Tracer θα αναφερθώ οσονούπω.Το γεγονός ότι έχεις το Tracer είναι ένα πρόβλημα σε συνδυασμό με τις προτάσεις σου...
Εγώ θα έβλεπα σοβαρά ένα 690 (701 ακόμη καλύτερα) ή ακόμη κι ένα μικρότερο σα το δικό μου (αλλά δε ξέρω πόσο σιδερόκωλος είσαι για τις μεγάλες ADV αποστάσεις....). Θεωρώ μεγάλη θυσία να χάσεις χρήματα από τη πώληση του Tracer, εκτός αν για "χ" λόγους σε έχει ξενερώσει εντελώς.
Θα έχει και άλλη τιμή Γιάννη το καινούργιο 1290, και εγώ δε θέλω να δώσω έξτρα χρήματα, έχω δώσει ήδη αρκετά και για τις 2 μοτοσυκλέτες.Εγώ ψηφίζω το νέο 1290R που θα έχει το ρεζερβουάρ του 790R και το γκάζι που δεν το χρειάζεται κανείς αλλά το θέλουμε όλοι (καλά έχει και μερικούς ανώμαλους που δεν το θένε).
Μιά που θα το ψήνεις όλο τον χειμώνα προλαβαίνει και η ΚΤΜ να το φέρει στην έκθεση.
Αυτές οι γυναίκες είναι ζημιά. Και η δική μου το GS-ADV γλυκοκοιτάζει. 270 κιλά για κάθε μέρα, όσο καλά ζυγισμένα και να είναι, εγώ τα θέλω;
Σαν πιο σοβαρή πρόταση, θα κρατούσα το 900 για τα δικάβαλα και μετά ένα 690 με rally light κιτ και σέλα.
Γιώργαρε την έχω σκεφτει την πρώτη περίπτωση, αλλά προϋποθέτει να δώσω τα 2 μηχανάκια μου και να σκάσω ακόμα σχεδόν 4Κ για το Τ700, πράγμα που δε θέλω.
1 : Στην θέση σου θα είχα μαζί το Καινούριο σου Tracer GT βαλιτσατο για ταξίδια & δικαβαλα
θα εδινα το 990 όπως λες και με ενα καινούριο Τ7 είσαι Υπερπληρης !
2 : Αν Τώρα δώσεις την Ζελατίνα=Tracer μαζί με το 990 τότε
στα 3 παραπάνω που έβαλες photo
δαγκωτό το Νο 2 το Ολλανδικό πιστόλι μαζί με ένα οικονομικό 640 .
:brbq:
Α ρε μπαγάσα.... Τώρα εκ του ασφαλούς....μια χαρά τα λεςεμ... αυτό του λέμε κι εμείς οι αναποφάσιστοι, αλλά δεν ακούει!!!!
καλορίζικο το πενφέ ναυαρχούκο μας
(και φυσικά και ένα 640...όλο και κάποιος θα το δίνει όταν με το καλό επιτρέψεις )
Άστα να πάνε Μιλτο, μάλλον εκεί θα καταλήξουμε όλοι ...Πάει"χάλασες"κιεσύ Καπιτάν!αλλά μαρέσεις!Λοιπόν κράτα το"ζελατίνα"(που είπε και ο Γιώργος πιο πάνω,η γυναίκα οϋτως ή άλλως δεν πολυακολουθεί στις βόλτες οπότε ξέχνα την"άνεση"του μονόδρομου),πούλα τη Μόνικα και πάρε 1 μονοκύλινδρο(690,701,640)για τα χωμάτινα 3ημεράκια σου τα ρέστα κάψτα βενζίνες στσί βόλτες
Θα κάνω τη θυσία δεδομένου ότι θα έχω ένα από τα πιο ολοκληρωμένα on-off.Θα παρεις ενα απ τα παραπανω, για να μην μενεις απο ανασες στο χωμα?
990 + tracer + 4000 για το Τ700...???Γιώργαρε την έχω σκεφτει την πρώτη περίπτωση, αλλά προϋποθέτει να δώσω τα 2 μηχανάκια μου και να σκάσω ακόμα σχεδόν 4Κ για το Τ700, πράγμα που δε θέλω.
Σπύρο το 1090R μου αρέσει αρκετά, αλλά με στοπάρει η μετάπώλησή του και η μικρή διαφορά του με το 1290.καλημερίζω τα κοπέλια στο καφενείο.
Τώρα τι να πω.... να φέρω στην φόρα το θέμα που είχα ανοίξει πριν λίγο καιρό??? τα θυμάσαι νομίζω... τότε που το μυαλό μου κ εμένα έπαιζε τιμονίες.
Εγώ μετά από ατελείωτες ώρες σε καφενεία και πιρι πιρι αποφάσισα να δώσω το tracer για tenere (ΑΝ μου αρέσει βεβαια και στο test drive ) και λόγω τιμής ( tracer'16 + 1600eyra για κουτα μηχανακι του 2019) αλλά και λόγω μη σωστής χρήσης - αξιοποίησης του tracer. ( έπαε στην Κρητη δεν έχουμε τους δρόμους για τέτοια μοτόρια και τελικά δεν είμαι ο ασφάλτινος τύπος στίφτης) .
Εκεί που είσαι εσύ όμως το tracer είναι σε ένα καλύτερο περιβάλλον.
Αυτό που πρέπει να δεις είναι πόσες φορές πας βόλτα με την μαντάμ , πόσες πας μονος σου , και όταν πας μονος σου με τι παρεα πας.
Τώρα τα 3 μπιστόλια που πόσταρες.... είναι μπιστόλια ρε φίλε.
Εμένα έρωτας είναι το 1090R. ίσως να είναι κάτι πιο κοντά σε όλους σου τις ανάγκες αν η ζυγαριά γέρνει προς χώμα.
Αν γέρνεις προς ασφαλτο βουρ για τις προπέλες των γερμανών.
Επίσης στο καφενείο βοηθάει να γνωρίζουμε σε τι οικονομικό βεληνεκές θες να παίξεις, για να πετάξουμε πιο στοχευμένες μπαρούφες!!
Εβίβες!!
Μαλλον λεει για αγορα 2 μοτο990 + tracer + 4000 για το Τ700...???
Πόσο δηλαδή μπορεί να πουληθεί το σχεδόν καινούργιο tracer?
Ναι..... γράψε λάθος. Εννοούσα να δώσω το 990 + 4Κ για το Τ700990 + tracer + 4000 για το Τ700...???
Πόσο δηλαδή μπορεί να πουληθεί το σχεδόν καινούργιο tracer?
Ναι εννοείται. Μιλάμε από Δεκέμβρη και μετά.περιμενε για μετα το μπαρκο...
Λιακο αν είναι να πάω σε μαστοδοντο KTM ξανά, θα πάω σε 1290R.πουλας και τα 2 παίρνεις ενα 1090R ή 1190R . Έχεις 2 σετ ζαντολάστιχα και το λιώνεις παντού . Σίγουρα τα πιο μικρά τα ευχαριστιέσαι καλύτερα στο βουνό ειδικά στα μονοήμερα αλλά αλλά αλλά ..... Η πουλάς και 2 και παίρνεις ενα GSrally
Αν κ γιαπωνεζοφιλος.....για μενα στη κατηγορια των 1000+ on/off....ειναι το καλυτερο !!!!!Λιακο αν είναι να πάω σε μαστοδοντο KTM ξανά, θα πάω σε 1290R.
Και η πλάκα ποια είναι;
Ότι όταν βγήκε δε μου άρεσε καθόλου, τώρα όσο περνάει ο καιρός αρχίζει και μου γίνεται εμμονή ιδέα το γ@μημενο.