Αυτονομία Καυσίμου - Ακρίβεια Ενδείξεων (R1200GS'09)

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Χόνδα XR400AdvR
BMW R1200GSA
Oταν έρχεται στα χέρια μου μια νέα μοτοσυκλέτα ,θέλω να την γνωρίσω καλά τόσο οδηγικά ,όσο και μηχανολογικά ,και λειτουργικά.

Ενα από τα πρώτα πράγματα που τσεκάρω λοιπόν ,είναι η κατανάλωση κ η αυτονομία της (οι πραγματικές τιμές κ όχι αυτές που λένε τα χαρτιά)

Εχοντας κάνει τα πρώτα 1500 χλμ μαζί της λοιπόν ,έχω διαπιστώσει τα εξής:
(όλες οι μετρήσεις έγιναν εκτός πόλης ,σε μικτές διαδρομές ΕΟ+Επαρχιακό ,κ πάντα με Βαρύ 2κάβαλο φορτίο ,κ τα γεμίσματα στο ίδιο βενζινάδικο ,από την ίδια αντλία)

1) ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: Η μηχανή μπορεί να κινηθεί με 5lt/100km ,αλλά μπορεί εύκολα να κάψει κ 8.5lt/100km
(εξαρτάται από το δεξί μου χέρι)
Μια μέση κατανάλωση ,με ροή στο επαρχιακό κ αξιοπρεπή ταχύτητα στην ΕΟ είναι τα 6lt/100km

Πολύ? - Λίγο? - Σύνηθες? - Θα ήθελα να ακούσω τα σχόλιά σας.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2) ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ Trip-Computer: Εδώ είναι το μπέρδεμα.
Και εξηγώ.

Γεμίζω πάντα μέχρι τάπα ,και ,σύμφωνα με τα specs η χωρητικότητα του τεπόζιτου είναι 20lt.

Aναλόγως χεριού κ ρυθμού ,κάποια στιγμή ,αρχίζει να αναβοσβήνει η ένδειξη FUEL ,κάτι που σημαίνει (νομίζω-πείτε μου αν κάνω λάθος) ότι μπαίνω στη "ρεζέρβα" ,κ ταυτόχρονα η ένδειξη RANGE που αναφέρει +-75χλμ.
Λογική τιμή ,αφού καi πάλι σύμφωνα με τα specs ,η "ρεζέρβα" είναι 4lt.

Oμως ,σε καμία περίπτωση ,το συνολικό RANGE που έχει δέιξει το Trip-Computer δεν έχει φτάσει καν τα 300χλμ.
Συνήθως μου λέει οτι θα μείνω από καύσιμα στα 270-290χλμ συνολικής διαδρομής.
Κάτι που μου φαινεται περίεργο ,αφού κ 6λτ/100χλμ να είναι η κατανάλωση ,τα 300χλμ τουλάχιστον ,είναι εφικτά.

Εκανα λοιπόν προσεκτικές μετρήσεις ,στις 3 τελευταίες βόλτες ,κ παραθέτω τα αποτελέσματα.

1η Βόλτα: Σύμφωνα με το Trip-Computer λοιπόν ,η μέση κατανάλωσή μου ,είναι 5,2lt/100km
Kι όμως ,πάντα Σύμφωνα με το Trip-Computer ,έχω μείνει από καύσιμα (αλλά κινούμαι ακόμα) στα 288χλμ.
Τα μαθηματικά δεν βγαίνουν για να έχω κάψει 20λτ σε αυτά τα χλμ ,οπότε λογικά κινούμαι ακόμα.
Οι παύλες μηδενικής ποσότητας όμως στην οθόνη με αγχώνουν.

Φουλάρω καύσιμα στα 293χλμ ,κ διαπιστώνω οτι φτάνω τάπα με 17,15λτ καυσίμου.
Αυτό σημαίνει όμως οτι ,είχα ακόμα 3λτ καυσίμου ,που σημαίνει άλλα 50-60χλμ τουλάχιστον.
Επίσης υπάρχει μικρή διαφορά της μέσης κατανάλωσης στην οθόνη ,με την πραγματική.

Παραθέτω φωτό επεξήγησης.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2η Βόλτα: Σύμφωνα με το Trip-Computer λοιπόν ,η μέση κατανάλωσή μου ,είναι 5,6lt/100km
Σύμφωνα με το Trip-Computer επίσης ,έχω ακόμα 40χλμ μέχρι να μείνω ,κ το αποστασιόμετρο μου δείχνει 210χλμ
Τα μαθηματικά δεν βγαίνουν πάλι ,αλλά έχω επιστρεψει στην βαση μου ,κ φουλάρω.

Φουλάρω λοιπόν στα 210χλμ ,κ διαπιστώνω οτι φτάνω τάπα με 13,75λτ καυσίμου.
Αυτό σημαίνει όμως οτι ,είχα ακόμα 6,25λτ καυσίμου ,που σημαίνει άλλα 100χλμ τουλάχιστον.
Επίσης υπάρχει μικρή διαφορά της μέσης κατανάλωσης στην οθόνη ,με την πραγματική.

Παραθέτω φωτό επεξήγησης.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3η Βόλτα: Σύμφωνα με το Trip-Computer λοιπόν ,η μέση κατανάλωσή μου ,είναι 6lt/100km
Kι όμως ,πάντα Σύμφωνα με το Trip-Computer ,έχω μείνει από καύσιμα (αλλά κινούμαι ακόμα) στα 270χλμ.
Τα μαθηματικά δεν βγαίνουν για να έχω κάψει 20λτ σε αυτά τα χλμ ,οπότε λογικά κινούμαι ακόμα.
Οι παύλες μηδενικής ποσότητας στην οθόνη με αγχώνουν πλέον λιγότερο ,επειδή τις έχω ξαναδει.

Φουλάρω καύσιμα στα 278χλμ (8χλμ μετά τις παύλες που σημαίνουν άδειο τεπόζιτο) ,κ διαπιστώνω οτι φτάνω τάπα με 16,25λτ καυσίμου.
Αυτό σημαίνει όμως οτι ,είχα ακόμα σχεδόν 4λτ καυσίμου ,που σημαίνει άλλα 60-70χλμ τουλάχιστον.
Επίσης υπάρχει μικρή διαφορά της μέσης κατανάλωσης στην οθόνη ,με την πραγματική.

Παραθέτω φωτό επεξήγησης.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Η ένδειξη οθόνης που μου λέει ότι έμεινα από καύσιμα ,αλλά δεν εχω μείνει ,είναι ,αυτή:




Ο μόνος τρόπος που μπορώ να το εξηγήσω ,είναι το Trip-Computer να μετράει τα 16λιτρα καυσίμου μόνο ,κι όταν δείχνει στην οθόνη άδειο ,να έχω διαθεσιμη τη "ρεζέρβα".
Τα νούμερα τουλάχιστον ,αυτό δείχνουν πάνω-κάτω.

Δεν το θεωρώ φυσιολογικό όμως να είναι σεταρισμένο έτσι ,γι'αυτό κ ερωτώ σας ,για την δική σας εμπειρία επί του θέματος.


ΥΓ: Ευχαριστώ σας που διαθέσατε χρόνο να διαβάσετε το "σεντόνι" μου.
Ευχαριστώ σας επίσης εκ των προτέρων ,για τις όποιες απαντήσεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 1190RS
KTM EXC 300
Ο μόνος τρόπος που μπορώ να το εξηγήσω ,είναι το Trip-Computer να μετράει τα 16λιτρα καυσίμου μόνο ,κι όταν δείχνει στην οθόνη άδειο ,να έχω διαθεσιμη τη "ρεζέρβα".
Τα νούμερα τουλάχιστον ,αυτό δείχνουν πάνω-κάτω.

Δεν το θεωρώ φυσιολογικό όμως να είναι σεταρισμένο έτσι ,γι'αυτό κ ερωτώ σας ,για την δική σας εμπειρία επί του θέματος.
Αλλο μηχανακι μεν, δεν ειναι τοσο παραλογο οπως πιστευεις ομως.
Στο 1190 η ρεζέρβα (3.5λ) δεν προσμετράται. Από το "λαμπάκι fuel" στα 30 ή 40χλμ (δε θυμαμαι) μέχρι να γράψει "αυτονομία 0", είμαι ακόμα με την "κανονική βενζίνη".
Από 0 και πέρα μπαίνει ρεζέρβα.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Ωραιο θεμα!! Εγω παντα συνδιαζω στασεις με βενζινη οποτε περιπου στα 200-250χλμ γεμιζω..Αρα ειμαι οκ.
Απο εκει και περα καλο θα ειναι να ξερουμε ποια ειναι η αληθεια...

Εθνικη με 120-130, 6/100.
Εθνικη με 150-160, 6,7/100 σημερα τριβαλιτσος δικαβαλος.
Επαρχιακους βλεπω 5,5/100 με ροη.
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Εγώ θα σε συμβούλευα να μην αφήνεις το ρεζερβουάρ με λίγη βενζίνη.
Τα υπόλοιπα είναι πάνω κάτω όπως τα λες..... Σε όλους μας όταν βλέπεις παυλες, υπάρχει καύσιμο μέσα.
Εγώ φουλαρω και μηδενιζω χλμ στον μετρητή μου και ανάλογα την οδήγηση ξέρω τι καταναλωνω.
Σε επαρχιακούς θα καις γύρω στα 6 λίτρα και στις υψηλές ταχύτητες γύρω στα 8....
Εγω στην ορεινή χιονισμένη Βουλγαρία με φωτογραφικές ταχύτητες έκαψα 5.....
Παλι όμως θα σε συμβούλευα για το καλό της αντλίας να μην την αφήνεις χωρίς καύσιμα.
 

allen

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21......18
Συμφωνούμε με τους από πάνω φίλους!
Επίσης θυμούμαι (ως κάτοχος 08 μοδελο) πως όταν η ρεζέρβα φτάνει 0χλμ έχει ακόμα κανα2 λίτρα!!!
Έχω δει Κόρινθο Ελαφόνησο 300χλμ αυτονομία!

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Όσες μηχανές έχουν περάσει από τα χέρια μου όταν έκανα το τεστ από άδειο ντεπόζιτο να τις γεμίσω μέχρι τάπα, έπαιρναν από 500mm έως και 1.2 λίτρα περισσότερο από αυτό που αναφέρουν οι κατασκευαστές (οι οποίοι πάντα αφήνουν ένα περιθώριο αναλόγως μεγέθους ντεπόζιτου).
Κανένα εργοστάσιο δεν υπολογίζει τη χωρητικότητα μέχρι τη τάπα, γιατί κάπου εκεί ψηλά λειτουργούν οι "αναπνοές" του ντεπόζιτου. Επίσης συνυπολόγισε πως τα εργοστάσια έχουν προβλέψει πως το καλοκαίρι η βενζίνη φουσκώνει, έτσι 20 λίτρα θα πιάσουν περισσότερο χώρο στο ντεπόζιτο από ότι το χειμώνα. Ανάποδα τώρα, αν γεμίσεις ένα ντεπόζιτο χειμώνα και μάλιστα μέχρι τη τάπα θα πάρει σίγουρα περισσότερο ml.

Καλά όλα αυτά αλλά μιλάμε για 1 λίτρο παραπάνω και όχι για 4 λίτρα.... Η απάντηση έρχεται παρακάτω:

Το κομμάτι που υπολογίζει την υπολειπόμενη απόσταση με τα 4 λίτρα της ρεζέρβας υπολογίζει την κατανάλωση με το Μ.Ο. των τελευταίων 100 χλμ. Έτσι αν σε αυτά τα χλμ ήσουν λίγο πιο γκαζιάρης θα σου δώσει μικρότερο range και αν εσύ οδηγείς προσεκτικά -όσο είσαι στη ρεζέρβα- θα το ξεπεράσεις άνετα.

Τέλος, κανένας υπολογιστής ταξιδιού δεν είναι ακριβής, εγώ τουλάχιστον δεν έχω βρει ποτέ κανέναν. Θεωρώ πως ακόμη και μισό λίτρο ανά 100 χλμ είναι μια αποδεκτή απόκλιση.

Παρακάτω στο 3.20 θα δεις μια απόκλιση 400ml ανά 100 χλμ που βρήκε ιδιοκτήτης ενός ολοκαίνουριου Tracer 900 GT με το οποίο προσπάθησε να κάνει τη χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση σε απόσταση 250 χλμ. Το trip computer του έδωσε 3.6 lt/100km και οι δικές του μετρήσεις 3.99 lt/100km (έτυχε και έβλεπα χθες το συγκεκριμένο βιντεάκι).

 
Τελευταία επεξεργασία:

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Πρόσφατο παράδειγμα.
Φουλαρισμα στα Τέμπη και μετά από 390 χλμ Δικαβαλος τριβαλιτσος με ταχύτητες μεταξύ 140-170....26 λίτρα.
Η ένδειξη κατανάλωσης της μηχανής μου έδειχνε 8.5 όλο τον δρόμο.
Ότι ναναι... Δηλαδή.



Advphone....
 

kavadias

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Τάσος
Μοτό
BMW R1200GS Adventure
KTM 690 Enduro
σε 1200gs adve του '11 πάντως δεν το έχω παρατηρήσει αυτό. Όταν ανάβει η ρεζέρβα συνήθως γεμίζω στο πρώτο βενζινάδικο που βρίσκω και βάζω συνήθως 30 λίτρα (στα 33 με 4 ρεζερβα), οπότε είναι οριακά απαισιόδοξο βάση των υπολογισμών μου.

Δύο παυλες στο range (- - ) δεν έχω δει ποτέ, νομίζω το μικρότερο που είχα δει εκεί ήταν κάτι του τύπου 15km remaining ή 20 κάτι τέτοιο και έβαλα 31 λίτρα (οπότε και το οριακά απαισιόδοξο γιατί με 2 λίτρα και την συντηρητική οδήγηση που έκανα είχε εύκολα αλλα 30-35km και όχι 15.

η κατανάλωση που μου μετράει το trip computer μηδενισμένο στο γέμισμα και αυτή που βλέπω εγώ κάνοντας track τα γεμίσματα μου (χλμ, λίτρα) έχει 0,2 λίτρα max περιθώριο σφάλματος απ' ότι έχω παρατηρήσει.
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
σε 1200gs adve του '11 πάντως δεν το έχω παρατηρήσει αυτό. Όταν ανάβει η ρεζέρβα συνήθως γεμίζω στο πρώτο βενζινάδικο που βρίσκω και βάζω συνήθως 30 λίτρα (στα 33 με 4 ρεζερβα), οπότε είναι οριακά απαισιόδοξο βάση των υπολογισμών μου.

Δύο παυλες στο range (- - ) δεν έχω δει ποτέ, νομίζω το μικρότερο που είχα δει εκεί ήταν κάτι του τύπου 15km remaining ή 20 κάτι τέτοιο και έβαλα 31 λίτρα (οπότε και το οριακά απαισιόδοξο γιατί με 2 λίτρα και την συντηρητική οδήγηση που έκανα είχε εύκολα αλλα 30-35km και όχι 15.

η κατανάλωση που μου μετράει το trip computer μηδενισμένο στο γέμισμα και αυτή που βλέπω εγώ κάνοντας track τα γεμίσματα μου (χλμ, λίτρα) έχει 0,2 λίτρα max περιθώριο σφάλματος απ' ότι έχω παρατηρήσει.
Ηλεκτρονικό μηχάνημα είναι, έχει τα συν και τα πλην του (ανοχές). Εκτός των άλλων ένας σταθερός τρόπος οδήγησης βοηθάει στα μετρήσιμα αποτελέσματα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
σε 1200gs adve του '11 πάντως δεν το έχω παρατηρήσει αυτό. Όταν ανάβει η ρεζέρβα συνήθως γεμίζω στο πρώτο βενζινάδικο που βρίσκω και βάζω συνήθως 30 λίτρα (στα 33 με 4 ρεζερβα), οπότε είναι οριακά απαισιόδοξο βάση των υπολογισμών μου.

Δύο παυλες στο range (- - ) δεν έχω δει ποτέ, νομίζω το μικρότερο που είχα δει εκεί ήταν κάτι του τύπου 15km remaining ή 20 κάτι τέτοιο και έβαλα 31 λίτρα (οπότε και το οριακά απαισιόδοξο γιατί με 2 λίτρα και την συντηρητική οδήγηση που έκανα είχε εύκολα αλλα 30-35km και όχι 15.

η κατανάλωση που μου μετράει το trip computer μηδενισμένο στο γέμισμα και αυτή που βλέπω εγώ κάνοντας track τα γεμίσματα μου (χλμ, λίτρα) έχει 0,2 λίτρα max περιθώριο σφάλματος απ' ότι έχω παρατηρήσει.
Εισαι απο τους τυχερους που εχουν καλα καλιμπραρισμενη ταινια!
Ευχομαι να μεινει παντα ετσι.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Χόνδα XR400AdvR
BMW R1200GSA
Πρόσφατο παράδειγμα.
Φουλαρισμα στα Τέμπη και μετά από 390 χλμ Δικαβαλος τριβαλιτσος με ταχύτητες μεταξύ 140-170....26 λίτρα.
Η ένδειξη κατανάλωσης της μηχανής μου έδειχνε 8.5 όλο τον δρόμο.
Ότι ναναι... Δηλαδή.



Advphone....
Exω διαβάσει σε φόρα του εξωτερικού ,ότι η μετατροπή απλού σε adv ,ακόμα κι αν το τεπόζιτο είναι κομπλέ (2 αντλίες + αισθητήρας μέτρησης) δίνει σαν αποτέλεσμα πολύ μεγάλες αποκλίσεις ,όταν καλείται να συνεργαστεί με την ecu του απλού GS ,κ θέλει πολλές προσπάθειες μικρομετρικών ρυθμίσεων ,για να πλησιάσει το αποδεκτό στατιστικό λάθος του 0,5lt/100km που συνήθως υπάρχει στο 99% των GS (απλών & ADV)

σε 1200gs adve του '11 πάντως δεν το έχω παρατηρήσει αυτό. Όταν ανάβει η ρεζέρβα συνήθως γεμίζω στο πρώτο βενζινάδικο που βρίσκω και βάζω συνήθως 30 λίτρα (στα 33 με 4 ρεζερβα), οπότε είναι οριακά απαισιόδοξο βάση των υπολογισμών μου.

Δύο παυλες στο range (- - ) δεν έχω δει ποτέ, νομίζω το μικρότερο που είχα δει εκεί ήταν κάτι του τύπου 15km remaining ή 20 κάτι τέτοιο και έβαλα 31 λίτρα (οπότε και το οριακά απαισιόδοξο γιατί με 2 λίτρα και την συντηρητική οδήγηση που έκανα είχε εύκολα αλλα 30-35km και όχι 15.

η κατανάλωση που μου μετράει το trip computer μηδενισμένο στο γέμισμα και αυτή που βλέπω εγώ κάνοντας track τα γεμίσματα μου (χλμ, λίτρα) έχει 0,2 λίτρα max περιθώριο σφάλματος απ' ότι έχω παρατηρήσει.
Κι εγώ ,σε όσα γεμίσματα έχω κάνει ,η απόκλιση αναγραφόμενης-vs-πραγματικής μέσης κατανάλωσης ,κυμαίνεται στα 0,2-0,5lt/100km.
Εκτός ενός (στο Νο.2 του αρχικού πόστ) ,όπου όμως το ενδιάμεσο γέμισμα ήταν στην Ιτέα ,κ δεν το πήγα τάπα ,απλά στρογγύλεψα πρίν γεμίσει ,οπότε δεν μπορώ να το υπολογίσω σαν λάθος μέτρηση-απόκλιση μέσης κατανάλωσης.

Τι εννοείς λέγοντας "Όταν ανάβει η ρεζέρβα" ?
  1. Αρχίζει κ αναβοσβήνει η ένδειξη FUEL ?
  2. Aρχίζουν κ αναβοσβήνουν οι παύλες ? (δηλ RANGE=0)
Bασικά ,αυτό που θέλω να διασταυρώσω-σιγουρέψω ,είναι
α) Το RANGE αφορά τα 20 λιτρα ?
β) Το RANGE αφορά τα 16 λιτρα ,κι όταν ανάψουν οι παύλες έχω άλλα 4 λιτρα ?

Σύμφωνα με τις μετρήσεις μου ,ισχύει το (β).
Οτι ακριβώς λέει κι ο ΧαΛάΣης οτι ισχύει με το σΚαΤέΜ του δηλαδίς. :p
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Χόνδα XR400AdvR
BMW R1200GSA
Εγώ θα σε συμβούλευα να μην αφήνεις το ρεζερβουάρ με λίγη βενζίνη.
Τα υπόλοιπα είναι πάνω κάτω όπως τα λες..... Σε όλους μας όταν βλέπεις παυλες, υπάρχει καύσιμο μέσα.
Εγώ φουλαρω και μηδενιζω χλμ στον μετρητή μου και ανάλογα την οδήγηση ξέρω τι καταναλωνω.
Σε επαρχιακούς θα καις γύρω στα 6 λίτρα και στις υψηλές ταχύτητες γύρω στα 8....
Εγω στην ορεινή χιονισμένη Βουλγαρία με φωτογραφικές ταχύτητες έκαψα 5.....
Παλι όμως θα σε συμβούλευα για το καλό της αντλίας να μην την αφήνεις χωρίς καύσιμα.
Κωστή ,σωστό κ σεβαστό αυτό που λές.
Ο λόγος που ψάχνομαι ,δεν είναι για να "στραγγίζω" το τεπόζιτο κάθε φορά πρίν γεμίσω.

Αλλά

πχ1) Γυρνάω από ολοήμερο οδοιπορικό ,είμαι Πάχη ,κ το RANGE μου λέει ΕΜΕΙΝΕΣ.
Ο χρόνος καθυστέρησης έμπα-γεμισε-έβγα ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ με τον χρόνο που θα φτάσω στη Βάση μου ,αν δεν χρειάζεται να γεμίσω.(βλ.βγάλε κρανος-γαντια-τσιγάρο)
Αν όντως έχω 4 λιτρα καύσιμο ακόμα ,γιατί να χάσω χρόνο ,κ να γεμίσω ακριβά ,κ σε αμφιβόλου ποιότητας κ ποσότητας βενζινάδικο ,κ να μην γεμίσω στη Βάση μου ,την άλλη μέρα ίσως ,σε βενζινάδικο που (τιμολογιακά-ποιοτικά-ποσοτικά) γνωρίζω...?

πχ2) Τριγυρνάω σε ορεινό επαρχιακό Γιάννενα-Ζαγόρια-Τζουμέρκα-Βασιλίτσα-Μέτσοβο ,όπου υπάρχει ένα μεγάλο χλμ-κενό βενζινάδικων.
Γιατί να είμαι μες το άγχος οτι θα μείνω στα βουνά ,αντί να απολαμβάνω το τοπίο ,αν όντως έχω ακόμα 70-80 χλμ αυτονομία ?
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Κωστή ,σωστό κ σεβαστό αυτό που λές.
Ο λόγος που ψάχνομαι ,δεν είναι για να "στραγγίζω" το τεπόζιτο κάθε φορά πρίν γεμίσω.

Αλλά

πχ1) Γυρνάω από ολοήμερο οδοιπορικό ,είμαι Πάχη ,κ το RANGE μου λέει ΕΜΕΙΝΕΣ.
Ο χρόνος καθυστέρησης έμπα-γεμισε-έβγα ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ με τον χρόνο που θα φτάσω στη Βάση μου ,αν δεν χρειάζεται να γεμίσω.(βλ.βγάλε κρανος-γαντια-τσιγάρο)
Αν όντως έχω 4 λιτρα καύσιμο ακόμα ,γιατί να χάσω χρόνο ,κ να γεμίσω ακριβά ,κ σε αμφιβόλου ποιότητας κ ποσότητας βενζινάδικο ,κ να μην γεμίσω στη Βάση μου ,την άλλη μέρα ίσως ,σε βενζινάδικο που (τιμολογιακά-ποιοτικά-ποσοτικά) γνωρίζω...?

πχ2) Τριγυρνάω σε ορεινό επαρχιακό Γιάννενα-Ζαγόρια-Τζουμέρκα-Βασιλίτσα-Μέτσοβο ,όπου υπάρχει ένα μεγάλο χλμ-κενό βενζινάδικων.
Γιατί να είμαι μες το άγχος οτι θα μείνω στα βουνά ,αντί να απολαμβάνω το τοπίο ,αν όντως έχω ακόμα 70-80 χλμ αυτονομία ?
Γιατί δεν έχεις adve.... Είναι η απαντηση :fun
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Κώστα, γάτε, κάνε τις βολτάρες σου, και λίγο παραπάνω - παρακάτω να γραψει το τριπ, τα ίδια θα κάψει, άστο χαχαχα. Στο Αγνάντι χθες, με τον Κώστα, μου επεσαν τα σάλια με κάτι φάβες. Έλα, με 5 λιτρα τα 100 να τα δοκιμάσουμε. Θα την χαρείς την 1200, ξέρω τι λέω, εμείς θα κάνουμε την μακακία. Αλλά έτσι είναι σαν είσαι νέος, κάνεις βλακείες :)
 

Phoenix

μοτο σελεμπριτυ
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1200gs adve
χουσβαρνα 510 πιστολ
Το απλό βγάζει αν το πηγαίνεις τάπα 250 χλμ
Αν το πηγαίνεις ημιταπα βγάζει 290
Αν το πηγαίνεις μαλακωσσα 337 με 348
Μην δίνεις σημασία στις ενδείξεις στάσου μόνο στης αποδείξεις, αισθάνσου τον άνεμο ψιχανεμισε την κατάσταση και αν σου μείνει ,Βάλε το κορμί σου και σμπρωξε !!! ο Αλλάχ θα σε λυπηθεί.....
 

kavadias

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Τάσος
Μοτό
BMW R1200GS Adventure
KTM 690 Enduro
Τι εννοείς λέγοντας "Όταν ανάβει η ρεζέρβα" ?
  1. Αρχίζει κ αναβοσβήνει η ένδειξη FUEL ?
  2. Aρχίζουν κ αναβοσβήνουν οι παύλες ? (δηλ RANGE=0)
Bασικά ,αυτό που θέλω να διασταυρώσω-σιγουρέψω ,είναι
α) Το RANGE αφορά τα 20 λιτρα ?
β) Το RANGE αφορά τα 16 λιτρα ,κι όταν ανάψουν οι παύλες έχω άλλα 4 λιτρα ?

Σύμφωνα με τις μετρήσεις μου ,ισχύει το (β).
Οτι ακριβώς λέει κι ο ΧαΛάΣης οτι ισχύει με το σΚαΤέΜ του δηλαδίς. :p
1. Αρχίζει και αναβοσβήνει η ένδειξη FUEL και μου δείχνει 50-75km στο RANGE συνήθως, ανάλογα με το πως οδηγούσα πριν. 2 παύλες στο RANGE δεν έχω δει ποτέ (λογικά θα ανάβουν όταν τελειώσουν αυτά τα 50-75km αλλά δεν τοχω στεγνώσει ποτέ τόσο). Νομίζω ότι με το γέμισμα 16,25 στα 20 λίτρα τεπόζιτο στην 3η βόλτα είναι σαφές ότι στο δικό σου για κάποιο λόγο η ρεζέρβα είναι όταν παίρνεις τις 2 παύλες στο RANGE. Δεν ξέρω γιατί.

Στο Owner's Manual της δικιάς μου δίνει ότι η ρεζέρβα είναι 4 λίτρα, και ξεκινάει όταν δεις το κίτρινο τρίγωνο και το FUEL!




Σε ένα Aprilia Caponord του 2001 είχα παρόμοιο πρόβλημα παλαιότερα, είχε 25 λίτρα τεπόζιτο με 5 λίτρα ρεζέρβα και εμένα όλα τα νταμάκια εξαφανιζόντουσαν και η ένδειξη για βενζίνη άναβε επανειλημμένα και τεσταρισμένα στα 16 λίτρα. :D από άλλα 2 κάπονορντ φίλων μονο το δικό μου είχε αυτό το κουσούρι. 9 ολόκληρα λίτρα ρεζέρβα, μεγαλεία :fun
Απλά αποφάσισα να αγνοώ την ένδειξη της ρεζέρβας για καμιά 50αριά χιλιόμετρα
 
Top Bottom