Βελτιωτικές πινελιές σε 990 ADV

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Καλημέρα σας,

σκέφτομαι μερικές βελτιωτικές πινελιές στο 990 adv και θα ήθελα την γνώμη σας. Ανοίγω μια μικρή παρένθεση για να πω ότι ερχόμενος από naked/sport μηχανές, πήρα το 990 adv για μια αλλαγή κατηγορίας όπου θα ήθελα περισσότερη άνεση. Επειδή όμως κάποιες λεπτομέρειες δεν μου κάθονται καλά (θα τις περιγράψω παρακάτω), έχω μπει σε διαδικασία να το δώσω. Δυστυχώς, υπάρχει μεγάλη δυσκολία στην πώληση, κάποιες "προσφορές" είναι σχεδόν αστείες, οπότε τριβελίζει το μυαλό μου να κρατήσω τελικά το adv και απλά να προσπαθήσω να το φέρω λίγο στα μέτρα μου. Κάτι που πάντα έκανα στις μοτοσυκλέτες που είχα.

Φρένα:
Εδώ η μοτοσυκλέτα, κατά την γνώμη μου, πάσχει. Δεν βοηθάει το γεγονός ότι προηγούμενες μοτό μου ήταν το BMW S1000R αλλά και το Aprilia Tuono Factory και σίγουρα δεν περιμένω κάτι αντίστοιχο, όμως θα ήθελα λίγο περισσότερο αρχικό δάγκωμα και περισσότερη αίσθηση από την μανέτα. Αν υποθέσουμε ότι το σύστημα λειτουργεί σωστά, τι λύσεις έχετε δοκιμάσει ή θα προτείνατε? Αλλαγή τρόμπας με κάποια ακτινική brembo από μτχ Ducati/Aprilia/KTM θα βοηθήσει? Είναι οι δίσκοι που θέλουν αλλαγή? Στο Caponord που είχα παλιά, είχε εντοπιστεί ότι οι δισκόπλακες ήταν αυτές που ευθύνονταν για την μειωμένη απόδοση στο φρενάρισμα και πολλοί τις αντικαθιστούσαν με braking. Θα προτιμούσα βέβαια να υπήρχε μια φθηνή λύση (πχ αλλαγή με συγκεκριμένα τακάκια που δίνουν καλύτερο δάγκωμα και αίσθηση) αλλά καταλαβαίνω ότι τα φρένα του adv έχουν σχεδιαστεί έτσι λόγω της εκτός δρόμου φιλοσοφίας που το διέπει και πρέπει να γίνουν πιο δραστικές αλλαγές.
Αναρτήσεις:
Διαβάζω ότι τα μπροστά ελατήρια είναι μαλακά από το εργοστάσιο και πολλοί τα αλλάζουν με σκληρότερα. Τι γίνεται όμως με το πίσω? Μένει ως έχει και αν ναι, λειτουργεί σωστά σε συνδυασμό με το πιο "σφικτό" μπροστινό? Αν όχι, υπάρχουν επιλογές αντίστοιχου πίσω ελατηρίου ή πρέπει να μπει αμορτισέρ? Τι κερδίζεις σε συμπεριφορά από την αλλαγή (μιλάμε πάντα για ασφάλτινη χρήση) μιας και η μοτοσυκλέτα είναι σταθερή και δεν πλέει ως έχει, παρά τις μαλακές αναρτήσεις. Βελτιώνει την ασάφεια που δίνει το μπροστινό σε στροφές με αρκετά χλμ, κάτι που νομίζω ότι έχει να κάνει πρωτίστως με τις διαστάσεις των τροχών (προφανώς είναι ΚΑΙ θέμα συνήθειας).
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Γιώργο...έχεις ένα MegaOnOff...k μάλλιστα το απόλυτο OnOff (50-50)...
...αλλά εσύ , θέλεις ένα ψηλοτίμονο street.

Oι επεμβάσεις προς το streetάρισμα του ADV ,κοστίζουν ,κ καθιστούν μιά επερχόμενη πώληση ακόμα πιό δύσκολη.
Και λόγω των χρημάτων που θα'χεις ρίξει επάνω
και λόγω του maimouδιάσματος του ADV.

Γνώμη μου...
Περιμένεις μέχρι να φύγει ...και θα φύγει ..."μόλις ανθίσουν τα κλαριά ,κ βγάλει η γής χορτάρι".
Και παίρνεις εξ αρχής ένα street που να σ'αρέσει.

Αν παρ'αυτα επιμένεις να το κρατήσεις ,θα επανέλθω με μόντες-προτάσεις streetαρίσματος.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Κώστα, ευχαριστώ για την άμεση απάντηση!
Εννοείται ότι προς το παρόν δεν κάνω κάτι, απλά θα μαζέψω πληροφορίες ώστε να ξέρω τι και πως, καθώς και αν αξίζει το κόστος. Παρόλα αυτά, οφείλω να ομολογήσω ότι μηχανάκι είναι καλό, πολύ καλύτερο από ότι περίμενα. Όπως γράφεις όμως, θέλω ένα ψηλοτίμονο στρητ...
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Καλημέρα Γιώργο
Έχεις κάνει κάποια φιλότιμη προσπάθεια να παίξεις στο χώμα με κάποιο κατάλληλο λάστιχο με αυτό το μηχανάκι? Ή κάποια μικτή άγνωστη επαρχιακή διαδρομή στυλ μονοήμερης εξερεύνησης κλπ? Διότι το μηχανάκι εκεί είναι πραγαμτικός διάολος και ένα από τα καλύτερα στην κατηγορία του, ικανό να σε κάνει να ξεχάσεις αυτά που ήξερες.
Αν όχι, δώσε του οπωσδήποτε μια ευκαιρία και αν το κάνεις και παρόλα αυτά δε σου μπει το μκικρόβιο τότε δώσε το.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Καλημέρα σας,

σκέφτομαι μερικές βελτιωτικές πινελιές στο 990 adv και θα ήθελα την γνώμη σας. Ανοίγω μια μικρή παρένθεση για να πω ότι ερχόμενος από naked/sport μηχανές, πήρα το 990 adv για μια αλλαγή κατηγορίας όπου θα ήθελα περισσότερη άνεση. Επειδή όμως κάποιες λεπτομέρειες δεν μου κάθονται καλά (θα τις περιγράψω παρακάτω), έχω μπει σε διαδικασία να το δώσω. Δυστυχώς, υπάρχει μεγάλη δυσκολία στην πώληση, κάποιες "προσφορές" είναι σχεδόν αστείες, οπότε τριβελίζει το μυαλό μου να κρατήσω τελικά το adv και απλά να προσπαθήσω να το φέρω λίγο στα μέτρα μου. Κάτι που πάντα έκανα στις μοτοσυκλέτες που είχα.

Φρένα:
Εδώ η μοτοσυκλέτα, κατά την γνώμη μου, πάσχει. Δεν βοηθάει το γεγονός ότι προηγούμενες μοτό μου ήταν το BMW S1000R αλλά και το Aprilia Tuono Factory και σίγουρα δεν περιμένω κάτι αντίστοιχο, όμως θα ήθελα λίγο περισσότερο αρχικό δάγκωμα και περισσότερη αίσθηση από την μανέτα. Αν υποθέσουμε ότι το σύστημα λειτουργεί σωστά, τι λύσεις έχετε δοκιμάσει ή θα προτείνατε? Αλλαγή τρόμπας με κάποια ακτινική brembo από μτχ Ducati/Aprilia/KTM θα βοηθήσει? Είναι οι δίσκοι που θέλουν αλλαγή? Στο Caponord που είχα παλιά, είχε εντοπιστεί ότι οι δισκόπλακες ήταν αυτές που ευθύνονταν για την μειωμένη απόδοση στο φρενάρισμα και πολλοί τις αντικαθιστούσαν με braking. Θα προτιμούσα βέβαια να υπήρχε μια φθηνή λύση (πχ αλλαγή με συγκεκριμένα τακάκια που δίνουν καλύτερο δάγκωμα και αίσθηση) αλλά καταλαβαίνω ότι τα φρένα του adv έχουν σχεδιαστεί έτσι λόγω της εκτός δρόμου φιλοσοφίας που το διέπει και πρέπει να γίνουν πιο δραστικές αλλαγές.
Αναρτήσεις:
Διαβάζω ότι τα μπροστά ελατήρια είναι μαλακά από το εργοστάσιο και πολλοί τα αλλάζουν με σκληρότερα. Τι γίνεται όμως με το πίσω? Μένει ως έχει και αν ναι, λειτουργεί σωστά σε συνδυασμό με το πιο "σφικτό" μπροστινό? Αν όχι, υπάρχουν επιλογές αντίστοιχου πίσω ελατηρίου ή πρέπει να μπει αμορτισέρ? Τι κερδίζεις σε συμπεριφορά από την αλλαγή (μιλάμε πάντα για ασφάλτινη χρήση) μιας και η μοτοσυκλέτα είναι σταθερή και δεν πλέει ως έχει, παρά τις μαλακές αναρτήσεις. Βελτιώνει την ασάφεια που δίνει το μπροστινό σε στροφές με αρκετά χλμ, κάτι που νομίζω ότι έχει να κάνει πρωτίστως με τις διαστάσεις των τροχών (προφανώς είναι ΚΑΙ θέμα συνήθειας).

Το ιδια θεματα ειχα και εγω.
Οτι και να κανεις, θα βελτιωνεις το ενα και θα ζηταει κατι αλλο. Οπως πολυ σωστα σου εγραψε ο @el-Gatto ερχεσε απο αλλη κατηγορια και περιμενεις αλλα πραγματα.
Και εγω θα σου πω μην το "κανιβαλισεις". Θα βρεθει αγοραστεις και θα πουληθει.
Εως τοτε , ρυθμισε αναρτησεις στο SPORT settings που προτεινει ο σκατασκευαστης και βαλε ενα ασφαλτινο λαστιχακι για τις βολτες σου.

:brs:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Νομίζω ότι το SMT ισως σου ταιριάζει καλύτερα Γιώργο.
Το adve θα το εκμεταλλευτείς πλήρως όταν η χρήση που κανεις θα είναι μικτή (άσφαλτο χώμα).
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
τα θεματα που σε προβληματιζουν ειναι κατεξοχην θεματα που προβληματιζουν οταν ερχεσαι απο 17αρη και μικρες διαδρομες.υπαρχει πολυς κοσμος που πουλησε 990 γι αυτο το λογο και ειναι κατεξοχην θεμα συνηθειας που ομως δεν το συνηθιζεις.Στα φρενα μια τρομπα απο SD βελτιωνει αρκετα το θεμα,αν και τα μαμα πρεπει να μπεις σε μια λογικη να τα βουτας τερμα στη μανετα,το ξερω οτι αυτο δεν συνηθιζεται ευκολα,ιδιως αν φρεναρεις με 2 δακτυλα κτλπ.Στις αναρτησεις ειχα φιλο που τις εκανε μπετο για να μην βουταει,μονο που το 990 σταματαει επειδη βουταει,ξενιζει λογω μεγαλων διαδρομων.....πιστευω οτι βγαις μια βολτα,εμπιστεψου το μηχανακι,οδηγα φουλ φρενα και μπασιματα,πλαγιασματα και θα δεις οτι ακολουθαει,κοινως θελει reset το οτι εκανες μεχρι τωρα...

υ.γ θυμαμαι φιλο προερχομενος απο tuono,να μην μπορει να οδηγησει με τιποτα,τι τροχιες του ανοιγε,δεν μπορουσε να συνηθισει το υψος στο πλαγιασμα κτλπ,στο καπακι το παιρνει φιλος που το ειχε με τις μεγαλες διαδρομες και ηταν ξαπλα κατω το εργαλειο,γλυφανε τα καγκελα...
αναφερθηκε και πιο πανω το smt.....ειναι η προφανη επιλογη αν τελικα δεν κουμπωσεις στο adv και θελεις να μεινεις στα πορτοκαλι..
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δυστυχως οσο αστειες και προσβλητικες ειναι καποιες προσφορες (και το κανουν παντου ολοι σε οτιδηποτε ειναι προς πωληση), ειναι απο εκεινους που ριχνουν αδεια να πιασουν γεματα. Ριχνουν μια τουφεκια και λενε ο,τι πετυχουμε. Μπορει να σε πετυχουν στην αναγκη, σε βαζουν σε διαδικασια να το σκεφτεις κτλ. Απλα μη δινεις σημασια. Παντα θα υπαρχουν ανθρωποι που θα το κανουν. Κανε υπομονη.

Απο εκει και περα, χωρις να εχω/ειχα 990 , πιστευω οτι ισχυουν οσα ειπαν τα παιδια παραπανω. Το μεγαλυτερο "θεμα" σου ειναι οι μεγαλυτερων διαδρομων αναρτησεις αλλα και οι 21/18 τροχοι. Επειδη το να μπεις σε διαδικασια να αλλαξεις τροχους σε 19/17, ακομα και απο 990SMT/SD , σιγουρα δεν θα ειναι οικονομικα συμφερον, θα σου ελεγα να βαλεις απλα ενα ζευγαρι καθαρα ασφαλτινα λαστιχα, πχ. Scorpion Trail 2. Aπο εκει και περα, σιγουρα ενα σετ μεταλλικα τακακια της EBC θα βοηθησουν στο δαγκωμα, χωρις βεβαια να δεις παπαδες. Ξαναλεω, δεν εχω 990 και δεν ξερω ουτε τι τακακια φοραει απο το εργοστασιο ουτε βεβαια αν καποιος εχει βαλει αλλα τακακια. Μπορει να φταιει κι αυτο. Δες πρωτα τι τακακια φοραει.

Τελος, ψαξε στο ιντερνετ κατα ποσο ειναι εφικτη η αλλαγη του αμορτισερ με ενα απο 990SMT/Superduke, που εχουν πολυ μικροτερη διαδρομη. Αν ταιριαζει τοτε η τοποθετηση και ευκολη θα ειναι, και πληρως αναστρεψιμη, και δεν θα κοστισει πολυ. Μπορεις να ριξεις τις τιμονοπλακες μπροστα για να μειωσεις και μπροστα το υψος. Δεν εχω ιδεα αν ολο αυτο θα δουλεψει, απλα μου ηρθε σαν σκεψη και θελει ψαξιμο.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
19-17 στις ζαντες το εχουν κανει αρκετοι,ειδικα στην αλλη μερια του ατλαντικου και το μηχανακι γινεται ξυραφι.το εχουν κανει και καποιοι ελλαδα,ενας φοραει και μοτερ απο SD...η μοντα κοστιζει σχετικα φθηνα αν βαλεις μονο στεφανια και κρατησεις σαμπρελες,,,,,αν μπεις σε διαδικασια tubelles και εκει υπαρχουν ετοιμα kit,σαν της alpina.....δεν ειναι κατι που επηρεαζει πολυ τη γεωμετρια,οσοι τοεχουν κανει,λενε τα καλυτερα,.....απο την αλλη μοντα που ειχαν κανει καποιοι 17-17 ηταν αποτυχημενη ...επισης για την ιστορια,οταν ετοιμαζε η κτμ το 950sm ειχαν παρει ενα adv και του ειχαν κοτσαρει 17αρες να δουν τι γινεται,η μοντα δεν δουλεψε,πολυ ακραιο ειπαν και προχωρησαν μετα σε αλλαγες,πλαισιου κτλπ...το τελευταιο το ειχαν αναφερει σε δημοσιογραφο που εκανε βολτα το μουλαρι τοτε....
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Κατα την ταπεινη μου αποψη, άσε τις μόντες... Αν δεν σε ικανοποιει τωρα η γεωμετρια του και το στησιμο του δεν θα σου κανει και μετα.

Δεν είναι απλά ότι πας σε μια βελτίωση που θα ξέρεις τα αποτελέσματα. Στην συγκεκριμένη περίπτωση δοκιμάζεις για δείς αν όντως θα σου κάνει αυτό που ζητάς.

Θα μπεις σε μια διαδικασια, ψαξε κανε ράνε, βάλε υψηλής σωληνάκια, σέταρε αναρτήσεις, άλλαξε το ένα, άλλξε το άλλο χωρίς να είσαι σίγουρος οτι θα έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα και στο τέλος τα λεφτά που έδωσες δεν θα τα πάρεις πίσω. ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟΣ

Ελάχιστοι είναι αυτοί που παίρνουν το 990 χωρίς να ξέρουν τι πραγματικά κάνει.
Αν θές να είσαι οκ δικάβαλος, ταξίδι, στριψιμο, γκάζι και δεν πατάς χώμα τότε πας για SMT
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Τα φρενα οτι και να κανεις αν δεν αλλαξεις και τις δαγκανες δε θα δεις προκοπη. Ειναι διπιστονες με γλιστρα σε 300αριδες δισκους..
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και τις γνώμες!
Σε γενικές γραμμές είστε όλοι σωστοί. Ξέρω και εγώ ότι το 990 adv είναι κάτι διαφορετικό από αυτά που είχα πριν και σίγουρα μηχανάκια τύπου SMT, Tiger, Tracer θα μου κάθονται καλύτερα. Είναι και αυτά που θα κοιτάξω όταν με το καλό πουληθεί.
Μέχρι να πουληθεί όμως, ήθελα να εξετάσω τις επιλογές μου, πάντα σε σχέση με το κόστος. Τι εννοώ? Αν πχ μια μετατροπή σε φρένα και αναρτήσεις κοστίσει (περίπου) 6-700Ε, ίσως συμφέρει στο να έχω ένα πιο ΟΝ 990 adv που θα βγαίνει και πάλι αρκετά φθηνότερα από ένα πχ. SMT.
Πχ. για τα φρένα, βγαίνουν σε άλλες ον οφ αποστάτες που επιτρέπουν την αντικατάσταση των ΟΕΜ δαγκάνων με άλλες 4πίστονες, ακόμα και ακτινικές. Έαν αυτό δώσει την βελτίωση που θα ήθελα (και όχι η τρόμπα), το κόστος δεν θα είναι απαγορευτικό. Σε συνδυασμό με ένα σετ ελατηρίων, μπορεί να μου δώσουν έναν καλό συμβιβασμό σε αυτά που θα ήθελα.
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Εγω νομιζω οτι ποτε δε θα σου κατσει σωστα το μηχανακι γιατι πολυ απλα δεν ειναι αυτο που χρειαζεσαι. Παντα κατι δε θα σου αρεσει!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και τις γνώμες!
Σε γενικές γραμμές είστε όλοι σωστοί. Ξέρω και εγώ ότι το 990 adv είναι κάτι διαφορετικό από αυτά που είχα πριν και σίγουρα μηχανάκια τύπου SMT, Tiger, Tracer θα μου κάθονται καλύτερα. Είναι και αυτά που θα κοιτάξω όταν με το καλό πουληθεί.
Μέχρι να πουληθεί όμως, ήθελα να εξετάσω τις επιλογές μου, πάντα σε σχέση με το κόστος. Τι εννοώ? Αν πχ μια μετατροπή σε φρένα και αναρτήσεις κοστίσει (περίπου) 6-700Ε, ίσως συμφέρει στο να έχω ένα πιο ΟΝ 990 adv που θα βγαίνει και πάλι αρκετά φθηνότερα από ένα πχ. SMT.
Πχ. για τα φρένα, βγαίνουν σε άλλες ον οφ αποστάτες που επιτρέπουν την αντικατάσταση των ΟΕΜ δαγκάνων με άλλες 4πίστονες, ακόμα και ακτινικές. Έαν αυτό δώσει την βελτίωση που θα ήθελα (και όχι η τρόμπα), το κόστος δεν θα είναι απαγορευτικό. Σε συνδυασμό με ένα σετ ελατηρίων, μπορεί να μου δώσουν έναν καλό συμβιβασμό σε αυτά που θα ήθελα.
Το πρώτο που θα κάνεις πριν αρχίσεις τις αλλαγές.... Είναι να έρθεις μια μονοήμερη χωμάτινη του advride.
Ειμαι σίγουρος ότι θα λατρέψεις το Κτμι..... Και δεν θα το πουλήσεις.
Αν πάλι δεν περάσεις καλά.... Εδώ είμαστε.
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και τις γνώμες!
Σε γενικές γραμμές είστε όλοι σωστοί. Ξέρω και εγώ ότι το 990 adv είναι κάτι διαφορετικό από αυτά που είχα πριν και σίγουρα μηχανάκια τύπου SMT, Tiger, Tracer θα μου κάθονται καλύτερα. Είναι και αυτά που θα κοιτάξω όταν με το καλό πουληθεί.
Μέχρι να πουληθεί όμως, ήθελα να εξετάσω τις επιλογές μου, πάντα σε σχέση με το κόστος. Τι εννοώ? Αν πχ μια μετατροπή σε φρένα και αναρτήσεις κοστίσει (περίπου) 6-700Ε, ίσως συμφέρει στο να έχω ένα πιο ΟΝ 990 adv που θα βγαίνει και πάλι αρκετά φθηνότερα από ένα πχ. SMT.
Πχ. για τα φρένα, βγαίνουν σε άλλες ον οφ αποστάτες που επιτρέπουν την αντικατάσταση των ΟΕΜ δαγκάνων με άλλες 4πίστονες, ακόμα και ακτινικές. Έαν αυτό δώσει την βελτίωση που θα ήθελα (και όχι η τρόμπα), το κόστος δεν θα είναι απαγορευτικό. Σε συνδυασμό με ένα σετ ελατηρίων, μπορεί να μου δώσουν έναν καλό συμβιβασμό σε αυτά που θα ήθελα.
Γιώργαρε μην το ψάχνεις πολύ.. Εκτός και αν δεν έχεις θέμα να σκορπάς τα λεφτά σου. Τότε πάσο.

Αλλά δεν θα αλλάξει.

Αν θέλεις ωστόσο ασφάλτινο αλλά να έχει και χωμάτινο adventure προσανατολισμό, με φρένα αισθησιακά, γκάζι, ακτίνα, 19αρη τροχό μπροστά και έχεις μαρουλόφυλλα περισσευούμενα, ρίξε μια ματιά σε 1190 adventure..
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Πέρα από όλα όσα προαναφερθηκαν βέβαια, το μπροστινό ελατήριο του 990 είναι υπερβολικά μαλακό. Βάζεις λοιπόν το σωστό ελατήριο μπροστά χωρίς να χρειάζεται να κάνεις καμιά αλλαγή στο εξαιρετικό πίσω.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Το πρώτο που θα κάνεις πριν αρχίσεις τις αλλαγές.... Είναι να έρθεις μια μονοήμερη χωμάτινη του advride.
Ειμαι σίγουρος ότι θα λατρέψεις το Κτμι..... Και δεν θα το πουλήσεις.
Αν πάλι δεν περάσεις καλά.... Εδώ είμαστε.
Ηκαλυτερη απαντηση.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Επειδή τις τελευταίες μέρες μου μπαίνουν ιδέες για νέα προσέγγιση στον μοτοσυκλετισμό και αυτές είναι μερικές κουβέντες που με "τριβελίζουν"

Καλημέρα Γιώργο
Έχεις κάνει κάποια φιλότιμη προσπάθεια να παίξεις στο χώμα με κάποιο κατάλληλο λάστιχο με αυτό το μηχανάκι? Ή κάποια μικτή άγνωστη επαρχιακή διαδρομή στυλ μονοήμερης εξερεύνησης κλπ? Διότι το μηχανάκι εκεί είναι πραγαμτικός διάολος και ένα από τα καλύτερα στην κατηγορία του, ικανό να σε κάνει να ξεχάσεις αυτά που ήξερες.
Αν όχι, δώσε του οπωσδήποτε μια ευκαιρία και αν το κάνεις και παρόλα αυτά δε σου μπει το μικρόβιο τότε δώσε το.
Το πρώτο που θα κάνεις πριν αρχίσεις τις αλλαγές.... Είναι να έρθεις μια μονοήμερη χωμάτινη του advride.
Ειμαι σίγουρος ότι θα λατρέψεις το Κτμι..... Και δεν θα το πουλήσεις.
Αν πάλι δεν περάσεις καλά.... Εδώ είμαστε.
ίσως τελικά κινηθώ σε μερικές προσεγμένες βελτίωσεις:
- μεταποίηση σέλας στο μοτΟΚ, θα βάλω περισσότερο υλικό μιας και τώρα είναι "σκαμένη", όχι με το καλύτετρο αποτέλεσμα
- εμπρός ελατήρια. Θέλω λοιπόν τα φώτα σας, τι μάρκα, τι σκληρότητα, από που (115 κιλά αναβάτης, ον περισσότερο και ίσως λίγο περιηγητικό, εκδρομικό και χαλαρό οφ). Σφίγγοντας εμπρός, το πίσω έχει περιθώρια προφόρτισης ( ήδη το έχω αρκετά προφορτισμένο, όχι τέρμα όμως) ή θα δημιουργεί ασυμβατότητα στο πώς θα δουλεύει εμπρός-πίσω?
- ίσως χτυπήσω και τελικά πάλι, εκεί πλέον έχω αποφασίσει για leo vince καθώς πέρα από την συμφέρουσα τιμή, το σετ αντικαθιστά το Υ και τον ηλίθιο - ΚαΤ' εΜέ - τρόπο δεσίματος των τελικών.

Επίσης, να σημειώσω ότι την ΟΕΜ ζελατίνα έχω αρκετό θόρυβο, όχι όμως και αναταράξεις. Σχετικά περίεργο, προφανώς έχει να κάνει με το κράνος και που πέφτει στην ροή του αέρα. Δεν θα κάνω κάτι ακόμα μιας και ο θόρυβος λύνεται εύκολα με ωτασπίδες, θέλω να δω και πως θα κάτσω με την καινούργια (ψηλότερη) σέλα και θα επανέλθω.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Επειδή τις τελευταίες μέρες μου μπαίνουν ιδέες για νέα προσέγγιση στον μοτοσυκλετισμό και αυτές είναι μερικές κουβέντες που με "τριβελίζουν"





ίσως τελικά κινηθώ σε μερικές προσεγμένες βελτίωσεις:
- μεταποίηση σέλας στο μοτΟΚ, θα βάλω περισσότερο υλικό μιας και τώρα είναι "σκαμένη", όχι με το καλύτετρο αποτέλεσμα
- εμπρός ελατήρια. Θέλω λοιπόν τα φώτα σας, τι μάρκα, τι σκληρότητα, από που (115 κιλά αναβάτης, ον περισσότερο και ίσως λίγο περιηγητικό, εκδρομικό και χαλαρό οφ). Σφίγγοντας εμπρός, το πίσω έχει περιθώρια προφόρτισης ( ήδη το έχω αρκετά προφορτισμένο, όχι τέρμα όμως) ή θα δημιουργεί ασυμβατότητα στο πώς θα δουλεύει εμπρός-πίσω?
- ίσως χτυπήσω και τελικά πάλι, εκεί πλέον έχω αποφασίσει για leo vince καθώς πέρα από την συμφέρουσα τιμή, το σετ αντικαθιστά το Υ και τον ηλίθιο - ΚαΤ' εΜέ - τρόπο δεσίματος των τελικών.

Επίσης, να σημειώσω ότι την ΟΕΜ ζελατίνα έχω αρκετό θόρυβο, όχι όμως και αναταράξεις. Σχετικά περίεργο, προφανώς έχει να κάνει με το κράνος και που πέφτει στην ροή του αέρα. Δεν θα κάνω κάτι ακόμα μιας και ο θόρυβος λύνεται εύκολα με ωτασπίδες, θέλω να δω και πως θα κάτσω με την καινούργια (ψηλότερη) σέλα και θα επανέλθω.
Το μπροστινό σου είναι από τα καλύτερα που υπάρχουν σε ον οφ μοτοσυκλέτα και επιδέχεται φουλ σέρβις. Άρα το δίνεις στον Τασιουλη (Αυτός δεν είναι ακόμη για τα WP;)Και έχεις μπροστινό καινούριο έτσι απλά.
Με ζελατίνα δεν ασχολήθηκα και δε ξέρω να σου πω
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Επειδή τις τελευταίες μέρες μου μπαίνουν ιδέες για νέα προσέγγιση στον μοτοσυκλετισμό και αυτές είναι μερικές κουβέντες που με "τριβελίζουν"





ίσως τελικά κινηθώ σε μερικές προσεγμένες βελτίωσεις:
- μεταποίηση σέλας στο μοτΟΚ, θα βάλω περισσότερο υλικό μιας και τώρα είναι "σκαμένη", όχι με το καλύτετρο αποτέλεσμα
- εμπρός ελατήρια. Θέλω λοιπόν τα φώτα σας, τι μάρκα, τι σκληρότητα, από που (115 κιλά αναβάτης, ον περισσότερο και ίσως λίγο περιηγητικό, εκδρομικό και χαλαρό οφ). Σφίγγοντας εμπρός, το πίσω έχει περιθώρια προφόρτισης ( ήδη το έχω αρκετά προφορτισμένο, όχι τέρμα όμως) ή θα δημιουργεί ασυμβατότητα στο πώς θα δουλεύει εμπρός-πίσω?
- ίσως χτυπήσω και τελικά πάλι, εκεί πλέον έχω αποφασίσει για leo vince καθώς πέρα από την συμφέρουσα τιμή, το σετ αντικαθιστά το Υ και τον ηλίθιο - ΚαΤ' εΜέ - τρόπο δεσίματος των τελικών.

Επίσης, να σημειώσω ότι την ΟΕΜ ζελατίνα έχω αρκετό θόρυβο, όχι όμως και αναταράξεις. Σχετικά περίεργο, προφανώς έχει να κάνει με το κράνος και που πέφτει στην ροή του αέρα. Δεν θα κάνω κάτι ακόμα μιας και ο θόρυβος λύνεται εύκολα με ωτασπίδες, θέλω να δω και πως θα κάτσω με την καινούργια (ψηλότερη) σέλα και θα επανέλθω.
Για ελατήρια μπροστά είσαι στο παρακάτω site
KTM Suspension Springs – Motocross Fork Springs - Fork Springs WP48mm 43mm x 465mm

Υπόψιν ότι στο 990 τα μανησια ελατήρια είναι 0.49kg/mm δηλαδή για αναβάτη της τάξης των 50kg....
 
Top Bottom