lospsi
Μέλος
- Όνομα
- Γιώργος
- Μοτό
- KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Καλημέρα σας,
σκέφτομαι μερικές βελτιωτικές πινελιές στο 990 adv και θα ήθελα την γνώμη σας. Ανοίγω μια μικρή παρένθεση για να πω ότι ερχόμενος από naked/sport μηχανές, πήρα το 990 adv για μια αλλαγή κατηγορίας όπου θα ήθελα περισσότερη άνεση. Επειδή όμως κάποιες λεπτομέρειες δεν μου κάθονται καλά (θα τις περιγράψω παρακάτω), έχω μπει σε διαδικασία να το δώσω. Δυστυχώς, υπάρχει μεγάλη δυσκολία στην πώληση, κάποιες "προσφορές" είναι σχεδόν αστείες, οπότε τριβελίζει το μυαλό μου να κρατήσω τελικά το adv και απλά να προσπαθήσω να το φέρω λίγο στα μέτρα μου. Κάτι που πάντα έκανα στις μοτοσυκλέτες που είχα.
Φρένα:
Εδώ η μοτοσυκλέτα, κατά την γνώμη μου, πάσχει. Δεν βοηθάει το γεγονός ότι προηγούμενες μοτό μου ήταν το BMW S1000R αλλά και το Aprilia Tuono Factory και σίγουρα δεν περιμένω κάτι αντίστοιχο, όμως θα ήθελα λίγο περισσότερο αρχικό δάγκωμα και περισσότερη αίσθηση από την μανέτα. Αν υποθέσουμε ότι το σύστημα λειτουργεί σωστά, τι λύσεις έχετε δοκιμάσει ή θα προτείνατε? Αλλαγή τρόμπας με κάποια ακτινική brembo από μτχ Ducati/Aprilia/KTM θα βοηθήσει? Είναι οι δίσκοι που θέλουν αλλαγή? Στο Caponord που είχα παλιά, είχε εντοπιστεί ότι οι δισκόπλακες ήταν αυτές που ευθύνονταν για την μειωμένη απόδοση στο φρενάρισμα και πολλοί τις αντικαθιστούσαν με braking. Θα προτιμούσα βέβαια να υπήρχε μια φθηνή λύση (πχ αλλαγή με συγκεκριμένα τακάκια που δίνουν καλύτερο δάγκωμα και αίσθηση) αλλά καταλαβαίνω ότι τα φρένα του adv έχουν σχεδιαστεί έτσι λόγω της εκτός δρόμου φιλοσοφίας που το διέπει και πρέπει να γίνουν πιο δραστικές αλλαγές.
Αναρτήσεις:
Διαβάζω ότι τα μπροστά ελατήρια είναι μαλακά από το εργοστάσιο και πολλοί τα αλλάζουν με σκληρότερα. Τι γίνεται όμως με το πίσω? Μένει ως έχει και αν ναι, λειτουργεί σωστά σε συνδυασμό με το πιο "σφικτό" μπροστινό? Αν όχι, υπάρχουν επιλογές αντίστοιχου πίσω ελατηρίου ή πρέπει να μπει αμορτισέρ? Τι κερδίζεις σε συμπεριφορά από την αλλαγή (μιλάμε πάντα για ασφάλτινη χρήση) μιας και η μοτοσυκλέτα είναι σταθερή και δεν πλέει ως έχει, παρά τις μαλακές αναρτήσεις. Βελτιώνει την ασάφεια που δίνει το μπροστινό σε στροφές με αρκετά χλμ, κάτι που νομίζω ότι έχει να κάνει πρωτίστως με τις διαστάσεις των τροχών (προφανώς είναι ΚΑΙ θέμα συνήθειας).
σκέφτομαι μερικές βελτιωτικές πινελιές στο 990 adv και θα ήθελα την γνώμη σας. Ανοίγω μια μικρή παρένθεση για να πω ότι ερχόμενος από naked/sport μηχανές, πήρα το 990 adv για μια αλλαγή κατηγορίας όπου θα ήθελα περισσότερη άνεση. Επειδή όμως κάποιες λεπτομέρειες δεν μου κάθονται καλά (θα τις περιγράψω παρακάτω), έχω μπει σε διαδικασία να το δώσω. Δυστυχώς, υπάρχει μεγάλη δυσκολία στην πώληση, κάποιες "προσφορές" είναι σχεδόν αστείες, οπότε τριβελίζει το μυαλό μου να κρατήσω τελικά το adv και απλά να προσπαθήσω να το φέρω λίγο στα μέτρα μου. Κάτι που πάντα έκανα στις μοτοσυκλέτες που είχα.
Φρένα:
Εδώ η μοτοσυκλέτα, κατά την γνώμη μου, πάσχει. Δεν βοηθάει το γεγονός ότι προηγούμενες μοτό μου ήταν το BMW S1000R αλλά και το Aprilia Tuono Factory και σίγουρα δεν περιμένω κάτι αντίστοιχο, όμως θα ήθελα λίγο περισσότερο αρχικό δάγκωμα και περισσότερη αίσθηση από την μανέτα. Αν υποθέσουμε ότι το σύστημα λειτουργεί σωστά, τι λύσεις έχετε δοκιμάσει ή θα προτείνατε? Αλλαγή τρόμπας με κάποια ακτινική brembo από μτχ Ducati/Aprilia/KTM θα βοηθήσει? Είναι οι δίσκοι που θέλουν αλλαγή? Στο Caponord που είχα παλιά, είχε εντοπιστεί ότι οι δισκόπλακες ήταν αυτές που ευθύνονταν για την μειωμένη απόδοση στο φρενάρισμα και πολλοί τις αντικαθιστούσαν με braking. Θα προτιμούσα βέβαια να υπήρχε μια φθηνή λύση (πχ αλλαγή με συγκεκριμένα τακάκια που δίνουν καλύτερο δάγκωμα και αίσθηση) αλλά καταλαβαίνω ότι τα φρένα του adv έχουν σχεδιαστεί έτσι λόγω της εκτός δρόμου φιλοσοφίας που το διέπει και πρέπει να γίνουν πιο δραστικές αλλαγές.
Αναρτήσεις:
Διαβάζω ότι τα μπροστά ελατήρια είναι μαλακά από το εργοστάσιο και πολλοί τα αλλάζουν με σκληρότερα. Τι γίνεται όμως με το πίσω? Μένει ως έχει και αν ναι, λειτουργεί σωστά σε συνδυασμό με το πιο "σφικτό" μπροστινό? Αν όχι, υπάρχουν επιλογές αντίστοιχου πίσω ελατηρίου ή πρέπει να μπει αμορτισέρ? Τι κερδίζεις σε συμπεριφορά από την αλλαγή (μιλάμε πάντα για ασφάλτινη χρήση) μιας και η μοτοσυκλέτα είναι σταθερή και δεν πλέει ως έχει, παρά τις μαλακές αναρτήσεις. Βελτιώνει την ασάφεια που δίνει το μπροστινό σε στροφές με αρκετά χλμ, κάτι που νομίζω ότι έχει να κάνει πρωτίστως με τις διαστάσεις των τροχών (προφανώς είναι ΚΑΙ θέμα συνήθειας).