Mιλα με αυτους εδω που φερνουν ελατηρια της K-tech απο Αγγλια, για να μην μπλεκεις με τελωνεια και ιστοριες, ή επικοινωνησε απευθειας με την k-tech. Φτιαχνουν ελατηρια για ολες τις μηχανες με οποια σκληροτητα τους ζητησεις ή αν θες τους λες τι και πως και σου υπολογιζουν εκεινοι.Επειδή τις τελευταίες μέρες μου μπαίνουν ιδέες για νέα προσέγγιση στον μοτοσυκλετισμό και αυτές είναι μερικές κουβέντες που με "τριβελίζουν"
ίσως τελικά κινηθώ σε μερικές προσεγμένες βελτίωσεις:
- μεταποίηση σέλας στο μοτΟΚ, θα βάλω περισσότερο υλικό μιας και τώρα είναι "σκαμένη", όχι με το καλύτετρο αποτέλεσμα
- εμπρός ελατήρια. Θέλω λοιπόν τα φώτα σας, τι μάρκα, τι σκληρότητα, από που (115 κιλά αναβάτης, ον περισσότερο και ίσως λίγο περιηγητικό, εκδρομικό και χαλαρό οφ). Σφίγγοντας εμπρός, το πίσω έχει περιθώρια προφόρτισης ( ήδη το έχω αρκετά προφορτισμένο, όχι τέρμα όμως) ή θα δημιουργεί ασυμβατότητα στο πώς θα δουλεύει εμπρός-πίσω?
- ίσως χτυπήσω και τελικά πάλι, εκεί πλέον έχω αποφασίσει για leo vince καθώς πέρα από την συμφέρουσα τιμή, το σετ αντικαθιστά το Υ και τον ηλίθιο - ΚαΤ' εΜέ - τρόπο δεσίματος των τελικών.
Επίσης, να σημειώσω ότι την ΟΕΜ ζελατίνα έχω αρκετό θόρυβο, όχι όμως και αναταράξεις. Σχετικά περίεργο, προφανώς έχει να κάνει με το κράνος και που πέφτει στην ροή του αέρα. Δεν θα κάνω κάτι ακόμα μιας και ο θόρυβος λύνεται εύκολα με ωτασπίδες, θέλω να δω και πως θα κάτσω με την καινούργια (ψηλότερη) σέλα και θα επανέλθω.
Wolf-Racing