Βελτιωτικές πινελιές σε 990 ADV

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Επειδή τις τελευταίες μέρες μου μπαίνουν ιδέες για νέα προσέγγιση στον μοτοσυκλετισμό και αυτές είναι μερικές κουβέντες που με "τριβελίζουν"





ίσως τελικά κινηθώ σε μερικές προσεγμένες βελτίωσεις:
- μεταποίηση σέλας στο μοτΟΚ, θα βάλω περισσότερο υλικό μιας και τώρα είναι "σκαμένη", όχι με το καλύτετρο αποτέλεσμα
- εμπρός ελατήρια. Θέλω λοιπόν τα φώτα σας, τι μάρκα, τι σκληρότητα, από που (115 κιλά αναβάτης, ον περισσότερο και ίσως λίγο περιηγητικό, εκδρομικό και χαλαρό οφ). Σφίγγοντας εμπρός, το πίσω έχει περιθώρια προφόρτισης ( ήδη το έχω αρκετά προφορτισμένο, όχι τέρμα όμως) ή θα δημιουργεί ασυμβατότητα στο πώς θα δουλεύει εμπρός-πίσω?
- ίσως χτυπήσω και τελικά πάλι, εκεί πλέον έχω αποφασίσει για leo vince καθώς πέρα από την συμφέρουσα τιμή, το σετ αντικαθιστά το Υ και τον ηλίθιο - ΚαΤ' εΜέ - τρόπο δεσίματος των τελικών.

Επίσης, να σημειώσω ότι την ΟΕΜ ζελατίνα έχω αρκετό θόρυβο, όχι όμως και αναταράξεις. Σχετικά περίεργο, προφανώς έχει να κάνει με το κράνος και που πέφτει στην ροή του αέρα. Δεν θα κάνω κάτι ακόμα μιας και ο θόρυβος λύνεται εύκολα με ωτασπίδες, θέλω να δω και πως θα κάτσω με την καινούργια (ψηλότερη) σέλα και θα επανέλθω.
Mιλα με αυτους εδω που φερνουν ελατηρια της K-tech απο Αγγλια, για να μην μπλεκεις με τελωνεια και ιστοριες, ή επικοινωνησε απευθειας με την k-tech. Φτιαχνουν ελατηρια για ολες τις μηχανες με οποια σκληροτητα τους ζητησεις ή αν θες τους λες τι και πως και σου υπολογιζουν εκεινοι.

Wolf-Racing
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Το μπροστινό σου είναι από τα καλύτερα που υπάρχουν σε ον οφ μοτοσυκλέτα και επιδέχεται φουλ σέρβις. Άρα το δίνεις στον Τασουλη (Αυτός δεν είναι ακόμη για τα WP;)Και έχεις μπροστινό καινούριο έτσι απλά.
Με ζελατίνα δεν ασχολήθηκα και δε ξέρω να σου πω
Για ελατήρια μπροστά είσαι στο παρακάτω site
KTM Suspension Springs – Motocross Fork Springs - Fork Springs WP48mm 43mm x 465mm

Υπόψιν ότι στο 990 τα μανησια ελατήρια είναι 0.49kg/mm δηλαδή για αναβάτη της τάξης των 50kg....
Ερώτησης...
Σφίγγοντας την βίδα της προφόρτισης του ελατηρίου που υπάρχει στις μπουκάλες δεν βελτιώνεται η κατάσταση ώστε να μην χρειαστεί αντικατάσταση το ελατήριο...?:thumbsdown:
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Ερώτησης...
Σφίγγοντας την βίδα της προφόρτισης του ελατηρίου που υπάρχει στις μπουκάλες δεν βελτιώνεται η κατάσταση ώστε να μην χρειαστεί αντικατάσταση το ελατήριο...?:thumbsdown:
οχι....ασε που ανοιγει την γραμμη φουλ στη ασφαλτο....μπροστα παιζεις με τη συμπιεση και την επαναφορα...ξερεις τι λουκ:p ωραιο ειναι να σκυβεις κατω και να βγαζεις το πλαστικο καλυμα για να δουλεψεις με κατσαβιδι και να λενε οι γυρω...ρε αυτος ειναι κομμενος
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
οχι....ασε που ανοιγει την γραμμη φουλ στη ασφαλτο....μπροστα παιζεις με τη συμπιεση και την επαναφορα...ξερεις τι λουκ:p ωραιο ειναι να σκυβεις κατω και να βγαζεις το πλαστικο καλυμα για να δουλεψεις με κατσαβιδι και να λενε οι γυρω...ρε αυτος ειναι κομμενος
Μανώλη ,και με την προφόρτιση "παίζεις" (γι'αυτό υπάρχει άλλωστε) ,κ σου δίνει ο κατασκευαστής δεδομένα "παιχνιδιού" στο μανιουάλυ.
Οπως επίσης "παίζεις" με το ιξώδες του λαδιού ,την στάθμη του ,τις ρυθμίσεις απόσβεσης & επαναφοράς.
Κι αν θές να αλλάξεις κι άλλο την γεωμετρία του ,αφού έχεις "παίξει" με τα παραπάνω ,"παίζεις" κ με κατέβασμα στις τιμονόπλακες ,κάτι που επίσης προβλέπεται από τον κατασκευαστή ,σου'χει φτιάξει κ γραμμούλες για μπουσουλα στις κορυφές των καλαμιών.

Το θέμα είναι να ξέρεις ΤΙ κάνεις ,κ να "παίζεις" σταδιακά κ με πολύ προσοχή ,ώστε να μην "χάσεις τη μπάλα" κ τα κάνεις χειρότερα.;)
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Μανώλη ,και με την προφόρτιση "παίζεις" (γι'αυτό υπάρχει άλλωστε) ,κ σου δίνει ο κατασκευαστής δεδομένα "παιχνιδιού" στο μανιουάλυ.
Οπως επίσης "παίζεις" με το ιξώδες του λαδιού ,την στάθμη του ,τις ρυθμίσεις απόσβεσης & επαναφοράς.
Κι αν θές να αλλάξεις κι άλλο την γεωμετρία του ,αφού έχεις "παίξει" με τα παραπάνω ,"παίζεις" κ με κατέβασμα στις τιμονόπλακες ,κάτι που επίσης προβλέπεται από τον κατασκευαστή ,σου'χει φτιάξει κ γραμμούλες για μπουσουλα στις κορυφές των καλαμιών.

Το θέμα είναι να ξέρεις ΤΙ κάνεις ,κ να "παίζεις" σταδιακά κ με πολύ προσοχή ,ώστε να μην "χάσεις τη μπάλα" κ τα κάνεις χειρότερα.;)
μαζι σου......εχουν οδηγιες τα μανιουαλια φουλ...αλλα η προφορτιση τελευταια!!!!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
μαζι σου......εχουν οδηγιες τα μανιουαλια φουλ...αλλα η προφορτιση τελευταια!!!!
Η προφορτιση ποτε δεν πρεπει να ειναι τελευταια
Παντα με αυτην πρεπει να ξεκινησει καποιος ωστε να ρυθμισει (αν αν αυτο ειναι εφικτο) το sag Οι αποσβεσεις επονται αυτου
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Η προφορτιση ποτε δεν πρεπει να ειναι τελευταια
Παντα με αυτην πρεπει να ξεκινησει καποιος ωστε να ρυθμισει (αν αν αυτο ειναι εφικτο) το sag Οι αποσβεσεις επονται αυτου
διαφωνω...η μοναδικη φορα που πειραζα την προφορτιση(πισω),ηταν σε δικαβαλα και φορτωμενο..σε σολο ποτε....σαφεστατα το τι αισθανεται καθε αναβατης πανω στη μοτοσυκλετα ειναι διαφορετικο...

το μπετοναρισμενο μπροστινο στο adv ,ανοιγει την τροχια του στην ασφαλτο κατα 90%,θελει ασφαλτο πιστα για να δουλεψει.....αναβατης 72 κιλα +οτι φοραω..
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Μου κάνει εντύπωση αυτό για το άνοιγμα πορείας ,μιας και έχω οδηγήσει αρκετά ον οφ, και θεωρώ το 990 πραγματικά διαβήτη για το ύψος του...ότι του λες κάνει
Τεσπα ο καθένας ότι νοιώθει
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Μου κάνει εντύπωση αυτό για το άνοιγμα πορείας ,μιας και έχω οδηγήσει αρκετά ον οφ, και θεωρώ το 990 πραγματικά διαβήτη για το ύψος του...ότι του λες κάνει
Τεσπα ο καθένας ότι νοιώθει
διαβητης ειναι σωτηρη,αν ομως κανεις κουτσουρο το μπροστινο και στην ποιοτητα ασφαλτου του ελληνικου οδικου επαρχιακου δικτυου,ανοιγει την τροχια του διοτι η πληροφορια του μπροστινου μειωνεται...και δεν το βαζεις με την πειθω που χρειαζεται ο 21 και το υψος της μοτο.....
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
διαβητης ειναι σωτηρη,αν ομως κανεις κουτσουρο το μπροστινο και στην ποιοτητα ασφαλτου του ελληνικου οδικου επαρχιακου δικτυου,ανοιγει την τροχια του διοτι η πληροφορια του μπροστινου μειωνεται...και δεν το βαζεις με την πειθω που χρειαζεται ο 21 και το υψος της μοτο.....
Μα εκεί θέλω να καταλήξω,γιατί να το κάνεις κούτσουρο Αφού στην ουσία δε διαβάζει το δρόμο

Στάλθηκε από το S9 χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Νομίζω πως η προφόρτιση προηγείται των άλλων ρυθμίσεων γιατί έχει άμεση σχέση με το sag και κατ´επεκταση με το βάρος του αναβάτη, συν-επιβατη και βαλιτσων αν υπάρχουν.
Οι υπόλοιπες ρυθμίσεις έχουν να κάνουν με το στυλ οδήγησης, το τεραιν κτλ. Είναι δηλ δυναμικές ρυθμίσεις που αλλάζουν κατά το δοκουν.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Μα εκεί θέλω να καταλήξω,γιατί να το κάνεις κούτσουρο Αφού στην ουσία δε διαβάζει το δρόμο

Στάλθηκε από το S9 χρησιμοποιώντας Tapatalk
ακριβως,εγω ποτε δεν το ειχα κουτσουρο....και στα 100000χλμ περιπου με το μπροστινο των adv,δεν με προδωσε ποτε στην ασφαλτο...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Νομίζω πως η προφόρτιση προηγείται των άλλων ρυθμίσεων γιατί έχει άμεση σχέση με το sag και κατ´επεκταση με το βάρος του αναβάτη, συν-επιβατη και βαλιτσων αν υπάρχουν.
Οι υπόλοιπες ρυθμίσεις έχουν να κάνουν με το στυλ οδήγησης, το τεραιν κτλ. Είναι δηλ δυναμικές ρυθμίσεις που αλλάζουν κατά το δοκουν.
Ακριβως, η προφορτιση εχει να κανει με τη γεωμετρια της μηχανης ενω η αποσβεσεις συμπιεσης και εκτονωσης με τις προτιμησεις του αναβατη. Η ρύθμιση προφορτισης ειναι στην ουσια υποχρεωτικη για σωστο στησιμο, τα υπολοιπα προαιρετικα.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
στα φρενα η μετατροπη που μπορεις να κανεις ειναι να χρησιμοποιησεις δαγκανες της motomaster...βγαινουν λιγο κατω απο 1000αρικο στον τασουλη αλλα μετα θα εχεις σοβαρο φρενο, ειδικα αν τα συνοδεψεις με μια τρομπα...το θεμα του μπροστινου ειναι λιγο πονοκεφαλος, και τα ελατηρια δεν ειναι παντα η απολυτη λυση....

το 990 σαν καθαρο χωματινο εχει τον μπροστινο τροχο αφορτιστο σε βαρος και ειναι αυτο που το κανει γενικα να μη πολυγουσταρει τα πλασαρισματα....και ειναι αυτο επισης που το κανει, οταν του βαλεις 19-17 τροχους (ριξεις δηλαδη τα μουτρα περισσοτερο απο την ουρα) να γινεται ξυραφι και καλο στο στριψιμο....

θα σου ελεγα λοιπον να ξεκινησεις ριχνοντας για αρχη τις μπουκαλες 15-20 χιλ και να δεις....αν σου αρεσει το αποτελεσμα εχεις μια καλη αρχικη προσεγγιση...στα φρενα τωρα δυστυχως δεν υπαρχει πολυ οικονομικη λυση, αν θες να βελτιωσεις θα πρεπει να επενδυσεις καποια χρηματα...το καλο ειανι πως τις δαγκανες μετα θα μπορεις παντα να τις πουλησεις....
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Λοιπόν, αποφασίστηκε η προσέγγιση:)

Θα γίνει αρχικά ένα σέρβις (και κάποια μαγικά) σε μπροστινό και πίσω αμορτισέρ. Ωραία ιδέα και το χαμήλωμα των μπροστινών, θα το δω.
Φρένα δεν πειράζω προς το παρόν, δεν αξίζει να δώσω τόσα λεφτά κατά την γνώμη μου.
Αυτά προς το παρόν, μετά θα φορτώσω χλμ και βλέποντας και κάνοντας
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Λοιπόν, αποφασίστηκε η προσέγγιση:)

Θα γίνει αρχικά ένα σέρβις (και κάποια μαγικά) σε μπροστινό και πίσω αμορτισέρ. Ωραία ιδέα και το χαμήλωμα των μπροστινών, θα το δω.
Φρένα δεν πειράζω προς το παρόν, δεν αξίζει να δώσω τόσα λεφτά κατά την γνώμη μου.
Αυτά προς το παρόν, μετά θα φορτώσω χλμ και βλέποντας και κάνοντας

ενα σερβις θεωρειται επιβεβλημενο....επισης, αν πας το μπροστινο για αλλαγη λαδιων, δοκιμασε να βαλεις λιγο περισσοτερη ποσοτητα λαδιου...3-4εκ θα ειναι μια χαρα και θα βοηθησουν πολυ στο φρεναρισμα....μη πειραματιστεις με διαφορετικα ιξωδη, θα εχεις ενα μπροστινο που απλα δε θα λειτουργει...
επισης επειδη ειπες κατι για μαγικα...θα σου ελεγα να αποφυγεις τις συμβουλες των ''γκουρου'' των αναρτησεων γιατι οι περισσοτεροι δεν εχουν πραγματικα ιδεα τι κανουν και κανουν οτι μαλακια τους κατεβει....το ζητημα αναρτηση ειναι εντελως προσωπικο και μονο ο αναβατης μπορει να ξερει τι και πως για να πετυχει ενα σωστο αποτελεσμα συμπεριφορας και βαλβινγκ...

ξεκινα και με χαμηλωμα του μπροστινου το οποιο ειναι και μηδενικου κοστους...αν κανεις αυτα που σου λεω πραγματικα θα δεις πολυ μεγαλη βελτιωση...εννοειται πως τιποτα απο αυτα δεν εχει νοημα αν δεν εχεις καποιο στριτ ελαστικο (και τα εργοστασιακα μτ90 ειναι μια χαρα, εννοω να μην εχεις καποιο ελαστικο με τακουνια)
 
Τελευταία επεξεργασία:

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
μακαρι να σου κατσει το μηχανακι...
αν σου ερθει οπως θελεις προχωρα και σε tubelles τουλαχιστον της μπροστινης ζαντας.....
 

Cube

George No Brakes!!!
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Πριόνι.
Αν παίρνει,βάλε και μια γέφυρα πάνω από το μπροστινό φτερό .

Θα δέσει τα καλάμια λίγο καλύτερα.



Edit: μάλλον δεν παίρνει.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
μακαρι να σου κατσει το μηχανακι...
αν σου ερθει οπως θελεις προχωρα και σε tubelles τουλαχιστον της μπροστινης ζαντας.....
Η μπροστινή βρε Μανώλη αλλάζει αέρα-πατέρα...
Η πίσω είναι ζορικη εάν σου κάτσει φούϊτ...
Άντε και να 'χεις και κάνα λάστιχο στυλ mitas dakar να το δέσεις επιτόπου με tiewrap έως το λαστιχάδικο...:fun
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Η μπροστινή βρε Μανώλη αλλάζει αέρα-πατέρα...
Η πίσω είναι ζορικη εάν σου κάτσει φούϊτ...
Άντε και να 'χεις και κάνα λάστιχο στυλ mitas dakar να το δέσεις επιτόπου με tiewrap έως το λαστιχάδικο...:fun
Θανο η μπροστα ομως δινει επικες στιγμες στην ασφαλτο,ιδιως στα πολλα.....μην σου τυχει:oops::oops::oops::oops:
 
Top Bottom