Μετά από αρκετό ψάξιμο και δοκιμές , φλέρταρα αρκετά με το drz400 και με διαφορά ευρωπαϊκά αλλά δεν ήθελα να παρεκλεινω του αρχικού πλάνου (αερόψυκτο) .
Δοκίμασα ένα DR650 , ωραίο ήταν , με καλό βήμα στο δρόμο , εκτεθειμένο ψυγείο λαδιού αλλά και λίγο βαρύ . Ξανά γύρισα στο xr 400 και 650L ,
650L δεν βρήκα να δοκιμάσω αλλά βρήκα στο συνεργείο ένα 600, το έκανα βόλτα και ήταν οκ .
Το «απωθημένο» : εδώ και περίπου 15 χρόνια ήθελα να πάρω ένα XR400 και κάθε φορά που έφτανα κοντά , κάτι γινόταν και κατέληγα με KTM .
Αυτή την φορά πήγα αποφασισμένος , μόλις άλλαξε η χρονιά βρήκα το κατάλληλο , φτιάξαμε την τιμή , πέρασε από ελέγχους και εχθές έγινε η μεταβίβαση .
XR400R λοιπόν , δεν έχει ούτε διακόπτη για τα φλας (ούτε φλας ) κανονικά ούτε κοντέρ παρά μόνο χιλιομετρητη κτλ .
Αγοράστηκε από συγχωριανό ( πρώτο χέρι ) 97 μοντέλο .
Έκανα τα πρώτα 200km χιλιόμετρα μετα το πρώτο σέρβις .
Εντυπώσεις : είναι πολύ κοντό και η εμπρός ανάρτηση θέλει δουλίτσα .
Ξεκινήσαμε τις εργασίες καλλωπισμού και ηλεκτρικών και σύντομα ένα σέρβις στις αναρτήσεις και ένα πιο μακρύ γρανάζι .
Το καλό είναι ότι έχω πολλούς φίλους που συνεργάζονται και θα βγει ένα τελειο αποτέλεσμα .
Θα ακολουθήσει φωτορομάντζο .
Σε καμία 15αρια μέρες θα βγει στο δρόμο .
Sent from my iPhone using Tapatalk