Βοήθεια επιλογής

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Κωστα @onroad δεν ξερω αν ειχες XR αλλα ειναι σαφως enduro και οχι on-off μηχανακι. Ειχα τα 200 και 250 και η κλιμακωση του κιβωτιου ητανε σπαστικη στην πολη, θυμαμαι αλλαζα 4-5 ταχυτητες σε λιγοτερο απο 100 μετρα. Εχετο αυτο υπ'οψη επειδη μιλας και για χρηση πολης. Δεν ξερω το 400 αλλα φανταζομαι οτι θαναι παρομοιο.
 

thn

Μέλος
Περιοχή
Καστοριά
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
06' TE610
Τι μοτέρ φοράει αυτό ;;; Ενδιαφέρων φαίνεται


Sent from my iPhone using Tapatalk
To CCM 644 έχει μοτέρ freewind η μάλλον την κεφαλή από το freewind που έχει 2 καρμπ η μόνη διαφορά με το DR από όσο ξέρω.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Με άλλο γραναζωμα όμως κάτι γινεται(όπως και στο drz).
Για φόρτωμα υπάρχουν διάφορες λύσεις σε αφτερμαρκετ,από απλές σχάρες μέχρι κιγκαλερίες για μετακόμιση
Τι καρακιτσαριό είναι αυτό το πράμα; Σαν ράφι σε σουπερμαρκετ είναι.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Κωστα εσυ και καποιοι άλλοι έχετε αποδείξει ότι τα 400 πέραν των άλλων χρήσεων(εντούρο,commuting) μπορούν να κάνουν και εκδρομικό χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία.
Και απ'ότι κατάλαβα ο onroad δεν ιεραρχεί πρώτα το εκδρομικό αλλά το commuting και τις χωμάτινες δυνατότητες.

Κάνουν εκδρομικό αλλά θέλει υπομονή το πράμα. Σαν βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη, θα είναι σίγουρα μακρύς ο δρόμος. Με ενα 400 κάνεις τα πάντα αλλά με συμβιβασμούς, που πολλοί δεν τους αντέχουν μακροπρόθεσμα. Θα μου πεις ο Κώστας έχει και το 1000 για τα μακρινά, οπότε καλορίζικο και καλές χωματοβόλτες.

(Ωρες - ώρες αναπολώ το klr 650 που είχα, ροπάτο, μαλακό, ξεκούραστο αλλά μετά χουφτώνω το γκάζι στο CCM και έρχομαι στα ίσα μου.)
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Τι καρακιτσαριό είναι αυτό το πράμα; Σαν ράφι σε σουπερμαρκετ είναι.
Εμένα μου θυμίζει σταντ περιοδικών σε περίπτερο.Είναι από την απέναντι πλευρά του Ατλαντικού ....στην χώρα του Big is beautiful.
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
https://www.car.gr/11726187-ktm-400-e-xc-racing

Κωστη φιλε δεν ξερω μου φαινεται πολυ πενα με τιμια τιμη και πολυ κοντα να κανεις ολα αυτα που θες!! Πολυ γερο μηχανακι το συγκεκριμενο:)
Έχει ξανα-αναφερθεί το συγκεκριμένο μηχανάκι στην παρέα και μάλιστα κάποιος γνωρίζει τον κάτοχο. (καλά λόγια άκουσα)
Αν έψαχνα αυτή τη στιγμή για μηχανάκι, το συγκεκριμένο ΚΤΜ θα ήταν σε αυτά που θα έβλεπα...κι αυτό επίσης.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Έχει ξανα-αναφερθεί το συγκεκριμένο μηχανάκι στην παρέα και μάλιστα κάποιος γνωρίζει τον κάτοχο. (καλά λόγια άκουσα)
Εμενα εννοεις Στεφανε καθως τοχα αναφερει οταν πρωτοβγηκε για πουλημα. Ξερω πολυ καλα τον κατοχο του - πρωην Τρανσαλπας, τωρα εχει ενα 950 Adv και αυτο το EXC το οποιο δινει επειδη δεν βγαινει πια στο βουνο οπως παλια. Το μηχανακι ειναι εγγυημενα πενα και γι'αυτο τοχα σκεφτει κι'εγω αλλα το μειονεκτημα του ειναι οτι ειναι πολυ παλιο (2002). Και νομιζω οτι παραειναι hardcore/focused για τον Κωστα που ψαχνει κατι πιο all rounder χωματινο.
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
κωστα χτυπα το χουσβαρνα και παρτα ολα σβαρνα,το καλυτερο για την χρηση που το θελεις
 

MoNiker

ΑνεΜελος...
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Πανος
Μοτό
HUSQVARNA...sexy10 enduro
Οσο αφορα το husky που εβαλε ο Στεφανος-est εχω γνωρισει τον ιδιοκτητη,το εχω κανει βολτα λιγο πριν το καλοκαιρι οταν ψαχνομουν για 610.Τοτε δεν το δινε σε αυτην την τιμη,πουλιεται πολυ φθηνα και ειναι και injection. Βεβαια υπαρχουν καποια μελανα σημεια και ερωτηματικα για το συγκεκριμενο που μπορουμε να τα πουμε απο τηλ.η π.μ.Παντως μεχρι στιγμης πινω :brs: στο ονομα του και το εχω μοναδικο μηχανακι, για τη χρηση που το θες ειναι ιδανικο.Υγ.πουλιεται και ενος συμφουριτη σαν το δικο μου.
 

mike

Μέλος
Περιοχή
Ρέθυμνο
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
aprillia caponord rally
@MoNiker θυμάμαι Πάνο που εσύ έλεγες ότι το έχεις και για παπί και δεν έχεις θέμα στην καθημερινή χρήση μεταφορά ε ?
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Μετά από αρκετό ψάξιμο και δοκιμές , φλέρταρα αρκετά με το drz400 και με διαφορά ευρωπαϊκά αλλά δεν ήθελα να παρεκλεινω του αρχικού πλάνου (αερόψυκτο) .
Δοκίμασα ένα DR650 , ωραίο ήταν , με καλό βήμα στο δρόμο , εκτεθειμένο ψυγείο λαδιού αλλά και λίγο βαρύ . Ξανά γύρισα στο xr 400 και 650L ,
650L δεν βρήκα να δοκιμάσω αλλά βρήκα στο συνεργείο ένα 600, το έκανα βόλτα και ήταν οκ .

Το «απωθημένο» : εδώ και περίπου 15 χρόνια ήθελα να πάρω ένα XR400 και κάθε φορά που έφτανα κοντά , κάτι γινόταν και κατέληγα με KTM .
Αυτή την φορά πήγα αποφασισμένος , μόλις άλλαξε η χρονιά βρήκα το κατάλληλο , φτιάξαμε την τιμή , πέρασε από ελέγχους και εχθές έγινε η μεταβίβαση .

XR400R λοιπόν , δεν έχει ούτε διακόπτη για τα φλας (ούτε φλας ) κανονικά ούτε κοντέρ παρά μόνο χιλιομετρητη κτλ .
Αγοράστηκε από συγχωριανό ( πρώτο χέρι ) 97 μοντέλο .
Έκανα τα πρώτα 200km χιλιόμετρα μετα το πρώτο σέρβις .
Εντυπώσεις : είναι πολύ κοντό και η εμπρός ανάρτηση θέλει δουλίτσα .

Ξεκινήσαμε τις εργασίες καλλωπισμού και ηλεκτρικών και σύντομα ένα σέρβις στις αναρτήσεις και ένα πιο μακρύ γρανάζι .

Το καλό είναι ότι έχω πολλούς φίλους που συνεργάζονται και θα βγει ένα τελειο αποτέλεσμα .
Θα ακολουθήσει φωτορομάντζο .
Σε καμία 15αρια μέρες θα βγει στο δρόμο .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μετά από αρκετό ψάξιμο και δοκιμές , φλέρταρα αρκετά με το drz400 και με διαφορά ευρωπαϊκά αλλά δεν ήθελα να παρεκλεινω του αρχικού πλάνου (αερόψυκτο) .
Δοκίμασα ένα DR650 , ωραίο ήταν , με καλό βήμα στο δρόμο , εκτεθειμένο ψυγείο λαδιού αλλά και λίγο βαρύ . Ξανά γύρισα στο xr 400 και 650L ,
650L δεν βρήκα να δοκιμάσω αλλά βρήκα στο συνεργείο ένα 600, το έκανα βόλτα και ήταν οκ .

Το «απωθημένο» : εδώ και περίπου 15 χρόνια ήθελα να πάρω ένα XR400 και κάθε φορά που έφτανα κοντά , κάτι γινόταν και κατέληγα με KTM .
Αυτή την φορά πήγα αποφασισμένος , μόλις άλλαξε η χρονιά βρήκα το κατάλληλο , φτιάξαμε την τιμή , πέρασε από ελέγχους και εχθές έγινε η μεταβίβαση .

XR400R λοιπόν , δεν έχει ούτε διακόπτη για τα φλας (ούτε φλας ) κανονικά ούτε κοντέρ παρά μόνο χιλιομετρητη κτλ .
Αγοράστηκε από συγχωριανό ( πρώτο χέρι ) 97 μοντέλο .
Έκανα τα πρώτα 200km χιλιόμετρα μετα το πρώτο σέρβις .
Εντυπώσεις : είναι πολύ κοντό και η εμπρός ανάρτηση θέλει δουλίτσα .

Ξεκινήσαμε τις εργασίες καλλωπισμού και ηλεκτρικών και σύντομα ένα σέρβις στις αναρτήσεις και ένα πιο μακρύ γρανάζι .

Το καλό είναι ότι έχω πολλούς φίλους που συνεργάζονται και θα βγει ένα τελειο αποτέλεσμα .
Θα ακολουθήσει φωτορομάντζο .
Σε καμία 15αρια μέρες θα βγει στο δρόμο .


Sent from my iPhone using Tapatalk
Καλορίζικο και καλολάσπωτο Κώστα!

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
άντε με το καλό στο χώμα και το 2ο σου Χόνδα-Χονδάκια:D:D:D:D
 

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!
Ωραία επιλογή,καλολάσπωτο,καλογκάζωτο,καλοτάξιδο με πολλά ασφαλή χλμ εντός και εκτός των τοιχών Κώστα;):friendship:
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Μετά από αρκετό ψάξιμο και δοκιμές , φλέρταρα αρκετά με το drz400 και με διαφορά ευρωπαϊκά αλλά δεν ήθελα να παρεκλεινω του αρχικού πλάνου (αερόψυκτο) .
Δοκίμασα ένα DR650 , ωραίο ήταν , με καλό βήμα στο δρόμο , εκτεθειμένο ψυγείο λαδιού αλλά και λίγο βαρύ . Ξανά γύρισα στο xr 400 και 650L ,
650L δεν βρήκα να δοκιμάσω αλλά βρήκα στο συνεργείο ένα 600, το έκανα βόλτα και ήταν οκ .

Το «απωθημένο» : εδώ και περίπου 15 χρόνια ήθελα να πάρω ένα XR400 και κάθε φορά που έφτανα κοντά , κάτι γινόταν και κατέληγα με KTM .
Αυτή την φορά πήγα αποφασισμένος , μόλις άλλαξε η χρονιά βρήκα το κατάλληλο , φτιάξαμε την τιμή , πέρασε από ελέγχους και εχθές έγινε η μεταβίβαση .

XR400R λοιπόν , δεν έχει ούτε διακόπτη για τα φλας (ούτε φλας ) κανονικά ούτε κοντέρ παρά μόνο χιλιομετρητη κτλ .
Αγοράστηκε από συγχωριανό ( πρώτο χέρι ) 97 μοντέλο .
Έκανα τα πρώτα 200km χιλιόμετρα μετα το πρώτο σέρβις .
Εντυπώσεις : είναι πολύ κοντό και η εμπρός ανάρτηση θέλει δουλίτσα .

Ξεκινήσαμε τις εργασίες καλλωπισμού και ηλεκτρικών και σύντομα ένα σέρβις στις αναρτήσεις και ένα πιο μακρύ γρανάζι .

Το καλό είναι ότι έχω πολλούς φίλους που συνεργάζονται και θα βγει ένα τελειο αποτέλεσμα .
Θα ακολουθήσει φωτορομάντζο .
Σε καμία 15αρια μέρες θα βγει στο δρόμο .


Sent from my iPhone using Tapatalk
Μαυρο Ματ
 

PANOS

Μέλος
Περιοχή
Χαϊδάρι
Όνομα
Πάνος
Μοτό
f800gs
xr400r
Μετά από αρκετό ψάξιμο και δοκιμές , φλέρταρα αρκετά με το drz400 και με διαφορά ευρωπαϊκά αλλά δεν ήθελα να παρεκλεινω του αρχικού πλάνου (αερόψυκτο) .
Δοκίμασα ένα DR650 , ωραίο ήταν , με καλό βήμα στο δρόμο , εκτεθειμένο ψυγείο λαδιού αλλά και λίγο βαρύ . Ξανά γύρισα στο xr 400 και 650L ,
650L δεν βρήκα να δοκιμάσω αλλά βρήκα στο συνεργείο ένα 600, το έκανα βόλτα και ήταν οκ .

Το «απωθημένο» : εδώ και περίπου 15 χρόνια ήθελα να πάρω ένα XR400 και κάθε φορά που έφτανα κοντά , κάτι γινόταν και κατέληγα με KTM .
Αυτή την φορά πήγα αποφασισμένος , μόλις άλλαξε η χρονιά βρήκα το κατάλληλο , φτιάξαμε την τιμή , πέρασε από ελέγχους και εχθές έγινε η μεταβίβαση .

XR400R λοιπόν , δεν έχει ούτε διακόπτη για τα φλας (ούτε φλας ) κανονικά ούτε κοντέρ παρά μόνο χιλιομετρητη κτλ .
Αγοράστηκε από συγχωριανό ( πρώτο χέρι ) 97 μοντέλο .
Έκανα τα πρώτα 200km χιλιόμετρα μετα το πρώτο σέρβις .
Εντυπώσεις : είναι πολύ κοντό και η εμπρός ανάρτηση θέλει δουλίτσα .

Ξεκινήσαμε τις εργασίες καλλωπισμού και ηλεκτρικών και σύντομα ένα σέρβις στις αναρτήσεις και ένα πιο μακρύ γρανάζι .

Το καλό είναι ότι έχω πολλούς φίλους που συνεργάζονται και θα βγει ένα τελειο αποτέλεσμα .
Θα ακολουθήσει φωτορομάντζο .
Σε καμία 15αρια μέρες θα βγει στο δρόμο .


Sent from my iPhone using Tapatalk
Καλές βόλτες να εχεις..
Θα σου πρότεινα μιας κ έχω ιδιο εαν φοραει 45-15 γραναζι με ενα 43 πισω εισαι οκ..ταξιδευεις 100χλμ ανετα,το κοντερ το μαμα γνωμη μου ειναι να μην το βγαλεις-αλλαξεις κ το μπροστινό με αλλαγη λαδιων κ αναλογα την ποσοτητα που θα το βαλεις το βελτιώνεις κ γινεται άψογο..αυτά!!!

Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom