να γραψω και γω για την προσωπικη μου επιλογη που εκανα με το z
αρχιζοντας να πω,οτι απλα το χα βαλει στα υποψηφια επομενα μοτο μου,μονο και μονο για το χωματινο χαρακτηρακαι τον 21 μπροστινο τροχο.
επισης το τελειωτικο χτυπημα ηταν το συγκεκριμενο που βρηκα στα 3,5κ με 25.000χμ και καποια εξτραδακια που ειχε(χουφτες τουρατεκ,κουτι ΥΑΜΑΗΑ γνησιο και ολοκαινουρια αλυσιδογραναζα και τακακια)
βιτρινα δε θα το επερνα με τιποτα..πολυ ακριβο για μενα...οπως επισης ακριβα ηταν κ αυτα που κοιταγα μεταχειρισμενα στα 4.000+€
επισης ολα τα προηγουμενα μηχανακια μου ηταν ευρωπαικα διαφορων κατηγοριων, με οτι αυτο συνεπαγεται στο ποσο ειχα καλομαθει στο θεμα των περιφεριακων.(aprilia,husqvarna)
οποτε φτανωντας στο 2016 με τα παντα αβεβαια στην Ελλαδα,ποσο μαλλον τα οικονομικα μου,προσγειωθηκα και ειπα να δωσω το χτηνος(tuono)και να επιστρεψω στην αγκαλια της εξοχης και της φυσης...
καθαρα και μονο οτι εψαχνα ενα μηχανακι να μπορει να με ταξιδεψει σχετικα οικονομικα,παντου στην ελλαδα,(το εξωτερικο το χουμε ξεγραψει) και βοηθοντας με να θαυμασω ομορφιες και τοπια που αγνοουσα με τα προηγουμενα μοτο.
η ΚΤΜ επισης αποφασισε οτι δε θελει να μας δωσει το 690 σε adv οπως το παλιο,οι επιλογες στενευαν.
τα 800αρια μτχ πολυ ακριβα για μενα παντα,
τα "ον-οφ" με 17αρια τα ειχα αποκλεισει εξαρχης,
οποτε εχουμε και λεμε..
οικονομικο στην αποκτηση(σχετικο),στην χρηση,και στην συντηρηση και παλιο γνωριμο μοτερακι απο το strada που ειχα παλιοτερα.
στα θετικα που βρηκα εγω ειναι οτι κινειται αρκετα αξιοπρεπως στο χωμα,με τα καταλληλα λαστιχα,οπου ηταν και η καλυτερη πρωτη μετατροπη που του εκανα.(tkc80).ανετο δικαβαλο και φορτωμα,ψηλο,καλα επιπεδα εξοπλισμου,ομορφο και μαχιμο στα ματια μου.
edit:να προσθεσω στα "+" το γεγονος οτι ειναι προσεχτικα σχεδιασμενο, ετσι ωστε σε μια χαζοπτωση να μην κλαις με μαυρο δακρυ και να θες δανειο μετα να το συνεφερεις.μιας και καποια συγκεκριμενα αβαφα πλαστικα βρισκονται εκει γι αυτο το λογο και κοστιζουν ελαχιστα.
επισης μιας και αναφερθηκε το θεμα αναρτησεων,οντως δε θα με χαλαγε ενας συνδιασμος ποιοτικοτερων και πληρως ρυθμιζομενων αναρτησεων,αλλα...
μιλωντας παντα για μενα,στη χρηση που του κανω μεχρι στιγμης,(καθημερινη,ταξιδακια και χωματαδες)δε μου φανηκε καπου "λιγο" το μηχανακι,ή οτι με εκοβε καπου..ισα ισα..οτι μπορει να κανει πολλα παραπανω πραγματα απο αυτα που μπορω εγω μεχρι στιγμης.
βεβαια δεν εχω οδηγησει ενα 640adv ας πουμε να εχω μετρο συγκρισης,απλα λεω αυτα που βλεπω στο δικο μου μεκανακι με βαση τη δικια μου εμπειρια.
σιγουρα ενα σετακι σεταρισμενες aftermarket αναρτησεις θα ηταν το καλυτερο δωρο,αλλα οι τιμες ξεφευγουν..και ο οαεδ δεν επιδοτει τετοια πραγματα..
τι με χαλαει..
μετα το tuono,αναμενομενο να το εβλεπα ψοφιμι,και ετσι δειχνει,αλλα γενικα για τα σημερινα θελω μου,με καλυπτει.over and out.
βασικα δεν ειναι αδυναμο,πρεπει να ναι ο τροπος που αποδιδει,καθοτι καμια σχεση στην αποδοση με το strada..εκεινο μου φαινοταν περισσοτερο νευρικο και παιχνιδιαρικο,λογο χαρτογραφισης προφανως.δε ξερω τι ειχαν κανει οι Ιταλοι,η τι δεν εκαναν οι γιαμαχαιοι.
πιστευω με αλλη χαρτογραφιση-ρυθμισεις θα εβγαζε ακομα περισσοτερο fun.
βαρυ ρε γαμωτο..τσιμεντο..ηθελε 15κιλα κατω σιγουρα..γλιτωνεις αρκετα με aftermarket εξατμισεις,αλλα..αφραγκιες...δεν βοηθαει κ ο Ντραγκι ο κερατας...
θα ηθελα καποια κομματια του ποιοτικοτερα,καποια πλαστικα πχ...
θα το ηθελα δικυλινδρο...
η εστω ενα versys χωματινο,η ενα dorsoduro με 21-18 λεμε τωρα...
τεσπα..
τελειωνοντας,εμενα με καλυψε..στο επακρο στην παρουσα φαση μου.
αν ξερεις τι να περιμενεις απο αυτο και τι μπορει να σου προσφερει το χτυπας ανετα..
αν φαντασιωνεσαι αλλα σκηνικα και καταστασεις.κοιτας για κατι αλλο...
κανω τα χωματα μου οποτε θελώ,σχεδιαζω τα ταξιδακια μου εν καιρω,το δουλευω πλεον καθημερινα απροβληματιστα και ξεγνοιαστα,εχει πληθωρα απο εξτρα και βελτιωσεις να χεις να ανανεωνεις τη σχεση σου με το μοτο.
γενικα φιλοτιμο μηχανακι...μου φτιαχνει τη σκατα σε γενικες γραμμες διαθεση μου,το αγαπησα ηδη,δεθηκα..και λεω να το κρατησω οσο παει.
η μεχρι να ερθει η αναπτυξη τεσπα..
αρχιζοντας να πω,οτι απλα το χα βαλει στα υποψηφια επομενα μοτο μου,μονο και μονο για το χωματινο χαρακτηρακαι τον 21 μπροστινο τροχο.
επισης το τελειωτικο χτυπημα ηταν το συγκεκριμενο που βρηκα στα 3,5κ με 25.000χμ και καποια εξτραδακια που ειχε(χουφτες τουρατεκ,κουτι ΥΑΜΑΗΑ γνησιο και ολοκαινουρια αλυσιδογραναζα και τακακια)
βιτρινα δε θα το επερνα με τιποτα..πολυ ακριβο για μενα...οπως επισης ακριβα ηταν κ αυτα που κοιταγα μεταχειρισμενα στα 4.000+€
επισης ολα τα προηγουμενα μηχανακια μου ηταν ευρωπαικα διαφορων κατηγοριων, με οτι αυτο συνεπαγεται στο ποσο ειχα καλομαθει στο θεμα των περιφεριακων.(aprilia,husqvarna)
οποτε φτανωντας στο 2016 με τα παντα αβεβαια στην Ελλαδα,ποσο μαλλον τα οικονομικα μου,προσγειωθηκα και ειπα να δωσω το χτηνος(tuono)και να επιστρεψω στην αγκαλια της εξοχης και της φυσης...
καθαρα και μονο οτι εψαχνα ενα μηχανακι να μπορει να με ταξιδεψει σχετικα οικονομικα,παντου στην ελλαδα,(το εξωτερικο το χουμε ξεγραψει) και βοηθοντας με να θαυμασω ομορφιες και τοπια που αγνοουσα με τα προηγουμενα μοτο.
η ΚΤΜ επισης αποφασισε οτι δε θελει να μας δωσει το 690 σε adv οπως το παλιο,οι επιλογες στενευαν.
τα 800αρια μτχ πολυ ακριβα για μενα παντα,
τα "ον-οφ" με 17αρια τα ειχα αποκλεισει εξαρχης,
οποτε εχουμε και λεμε..
οικονομικο στην αποκτηση(σχετικο),στην χρηση,και στην συντηρηση και παλιο γνωριμο μοτερακι απο το strada που ειχα παλιοτερα.
στα θετικα που βρηκα εγω ειναι οτι κινειται αρκετα αξιοπρεπως στο χωμα,με τα καταλληλα λαστιχα,οπου ηταν και η καλυτερη πρωτη μετατροπη που του εκανα.(tkc80).ανετο δικαβαλο και φορτωμα,ψηλο,καλα επιπεδα εξοπλισμου,ομορφο και μαχιμο στα ματια μου.
edit:να προσθεσω στα "+" το γεγονος οτι ειναι προσεχτικα σχεδιασμενο, ετσι ωστε σε μια χαζοπτωση να μην κλαις με μαυρο δακρυ και να θες δανειο μετα να το συνεφερεις.μιας και καποια συγκεκριμενα αβαφα πλαστικα βρισκονται εκει γι αυτο το λογο και κοστιζουν ελαχιστα.
επισης μιας και αναφερθηκε το θεμα αναρτησεων,οντως δε θα με χαλαγε ενας συνδιασμος ποιοτικοτερων και πληρως ρυθμιζομενων αναρτησεων,αλλα...
μιλωντας παντα για μενα,στη χρηση που του κανω μεχρι στιγμης,(καθημερινη,ταξιδακια και χωματαδες)δε μου φανηκε καπου "λιγο" το μηχανακι,ή οτι με εκοβε καπου..ισα ισα..οτι μπορει να κανει πολλα παραπανω πραγματα απο αυτα που μπορω εγω μεχρι στιγμης.
βεβαια δεν εχω οδηγησει ενα 640adv ας πουμε να εχω μετρο συγκρισης,απλα λεω αυτα που βλεπω στο δικο μου μεκανακι με βαση τη δικια μου εμπειρια.
σιγουρα ενα σετακι σεταρισμενες aftermarket αναρτησεις θα ηταν το καλυτερο δωρο,αλλα οι τιμες ξεφευγουν..και ο οαεδ δεν επιδοτει τετοια πραγματα..
τι με χαλαει..
μετα το tuono,αναμενομενο να το εβλεπα ψοφιμι,και ετσι δειχνει,αλλα γενικα για τα σημερινα θελω μου,με καλυπτει.over and out.
βασικα δεν ειναι αδυναμο,πρεπει να ναι ο τροπος που αποδιδει,καθοτι καμια σχεση στην αποδοση με το strada..εκεινο μου φαινοταν περισσοτερο νευρικο και παιχνιδιαρικο,λογο χαρτογραφισης προφανως.δε ξερω τι ειχαν κανει οι Ιταλοι,η τι δεν εκαναν οι γιαμαχαιοι.
πιστευω με αλλη χαρτογραφιση-ρυθμισεις θα εβγαζε ακομα περισσοτερο fun.
βαρυ ρε γαμωτο..τσιμεντο..ηθελε 15κιλα κατω σιγουρα..γλιτωνεις αρκετα με aftermarket εξατμισεις,αλλα..αφραγκιες...δεν βοηθαει κ ο Ντραγκι ο κερατας...
θα ηθελα καποια κομματια του ποιοτικοτερα,καποια πλαστικα πχ...
θα το ηθελα δικυλινδρο...
η εστω ενα versys χωματινο,η ενα dorsoduro με 21-18 λεμε τωρα...
τεσπα..
τελειωνοντας,εμενα με καλυψε..στο επακρο στην παρουσα φαση μου.
αν ξερεις τι να περιμενεις απο αυτο και τι μπορει να σου προσφερει το χτυπας ανετα..
αν φαντασιωνεσαι αλλα σκηνικα και καταστασεις.κοιτας για κατι αλλο...
κανω τα χωματα μου οποτε θελώ,σχεδιαζω τα ταξιδακια μου εν καιρω,το δουλευω πλεον καθημερινα απροβληματιστα και ξεγνοιαστα,εχει πληθωρα απο εξτρα και βελτιωσεις να χεις να ανανεωνεις τη σχεση σου με το μοτο.
γενικα φιλοτιμο μηχανακι...μου φτιαχνει τη σκατα σε γενικες γραμμες διαθεση μου,το αγαπησα ηδη,δεθηκα..και λεω να το κρατησω οσο παει.
η μεχρι να ερθει η αναπτυξη τεσπα..
Τελευταία επεξεργασία: