Δειξτε μας το ποδηλατο σας.....

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Ναι αλλά με μεταλλικούς σκελετούς :roflmao: απορροφούσε τους κραδασμούς το πλαίσιο
Στο Mercier εκείνες τις εποχές του είχα βάλει 19 :roflmao: τώρα τέτοια νούμερα ούτε σε ποδηλατοδρόμιο...
Με τη πρώτη ευκαιρία που θα κατέβω Λούτσα - Ραφήνα θα δοκιμάσουμε αν μπαίνουν στο πλαίσιο σου οι τροχοί μου
Πιστεύω το Τρεκ παίρνει και φαρδύτερο λάστιχο άνετα
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Ναι αλλά με μεταλλικούς σκελετούς :roflmao: απορροφούσε τους κραδασμούς το πλαίσιο
Στο Mercier εκείνες τις εποχές του είχα βάλει 19 :roflmao: τώρα τέτοια νούμερα ούτε σε ποδηλατοδρόμιο...
Με τη πρώτη ευκαιρία που θα κατέβω Λούτσα - Ραφήνα θα δοκιμάσουμε αν μπαίνουν στο πλαίσιο σου οι τροχοί μου
Πιστεύω το Τρεκ παίρνει και φαρδύτερο λάστιχο άνετα
ελα να κανουμε ενα φραγμα ξανα οπως την αλλη φορα με τα παγωτα μας κ τα σεα μεα μας!! :friendship:
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Παίδες μετά από την πτώση που είχα το λαϊκό μου Orient, μετά από 4 χρόνια ξεζουμίσματος, κατέστη σχεδόν άχρηστο (σώζοντας βέβαια το μισό μου τομάρι από εκδορές και κακώσεις). Οπότε θα ήθελα την συμβουλή σας για ένα ποδήλατο μέχρι 6 κατοστάρικα που να είναι λίγο αξιοπρεπές στο βουνό και σχετικά γερή κατασκευή, ας είναι και βαρύ.
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Φόραγες τίποτα προστατευτικά ή όχι;
Δυστυχώς μόνο κράνος. Ευτυχώς έπεσα σε φρεσκοστρωμμένο χαλίκι και όχι σε πέτρες και τη γλίτωσα με μία μελανιασμένη παλάμη χωρίς σπάσιμο δαχτύλων, κάκωση μυών αριστερά κάτω από τον πνεύμονα (απορώ πως δεν έσπασα πλευρό) και εγκαύματα τριβής σε πήχεις και γόνατα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Παίδες μετά από την πτώση που είχα το λαϊκό μου Orient, μετά από 4 χρόνια ξεζουμίσματος, κατέστη σχεδόν άχρηστο (σώζοντας βέβαια το μισό μου τομάρι από εκδορές και κακώσεις). Οπότε θα ήθελα την συμβουλή σας για ένα ποδήλατο μέχρι 6 κατοστάρικα που να είναι λίγο αξιοπρεπές στο βουνό και σχετικά γερή κατασκευή, ας είναι και βαρύ.
Περαστικά,
νομίζω καλύτερα στις αγγελίες μτχρ,
ένα 29αρι ΗΤ XC θα τα κάνει όλα.
/// Β
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Ευχαριστώ πολύ, αν μπορείς μια μετάφραση το HT XC θα ήμουν ευγνώμων.
ΗΤ = Hard Tail δλδ χωρίς ανάρτηση πίσω,
XC = Cross Country αυτό τώρα θέλει ολίγον "μετάφραση", κατά αντιστοιχία με τα μοτό σημαίνει ον-οφ.
Πρακτικά η εμπρός ανάρτηση δεν ξεπερνά τα 120mm και η γεωμετρία δεν είναι "επιθετική", όπερ η γωνία στο κούτελο κυμαίνεται μεταξύ 70 και 68 μοιρών,
χωρίς τα ανωτέρω νούμερα να είναι δεσμευτικά.
Θα πρότεινα κατ' ελάχιστο:
  • υδραυλικά δισκόφρενα
  • πιρούνι με αέρα
  • σειρά deore και άνω σε shimano ή αντίστοιχη σε sram
Προσωπικά οι μονοί δίσκοι εμπρός δεν έχουν τη συμπάθειά μου και ούτε αποτελούν κριτήριο επιλογής κατ' επέκταση.
Σε αυτά τα χρήματα νομίζω υπάρχουν αξιόλογες επιλογές.
Πριν από ανωτέρω βέβαια, το σημαντικότερο ρόλο παίζει η σωστή επιλογή/προσαρμογή μεγέθους.
/// Β

ΥΓ ότι θεωρήσεις αξιόλογο από το car μπορείς να το ποστάρεις και εκτιμώ θα λάβεις απόψεις.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Καλημέρα σε όλους,

Είμαι σε μια φάση αναζήτησης ποδηλάτου στο προσεχές μέλλον, αλλά διαβάζοντας απο εδώ και εκεί, πλεόν υπάρχει πολύ πληροφορία και είναι δύσκολο να καταλάβω τι είναι "απαραίτητο" και τι είναι καλοδεχούμενο σε αυτό. Αυτή τη στιγμή έχω ένα παλίο ατσάλινο ΜΤΒ το οποίο σίγουρα είναι λάθος μέγεθος για το ύψος μου (πολύ μικρό) και σκεφτόμουν να πάρω ένα πιο σύγχρονο ποδήλατο που θα μου επιτρέπει να κάνω τις βόλτες μου εντός και εκτός δρομου ( το παλίο θα το δώσω στο γιο μου που με έχει φτάσει σχεδόν στο ύψος). Αρχικά μάλλον προσανατολίζομαι σε ΜΤΒ που θα μπορεί να κινηθεί οκ και στα δυο τεραίν, χωρίς να θέλω να είναι εξαιρετικό στα άκρα π.χ. σε downhill ή στο δρόμο (προφανώς υπάρχουν ειδικές κατασκευές για αυτή τη χρήση). Ψάχνω κάτι που να τα κάνει όλα καλά, με παραχώρήσεις φυσικά, κάτι σαν τα on-off. Με αυτά κατα νου ξέρω ότι θέλω να έχει σίγουρα πλαίσιο από αλουμίνιο, πιρούνι μόνο εμπρός και τροχούς 29". Πριν παώ στα επιμέρους εξαρτήματα, η περιγραφή του ποδηλάτου για τη χρήση που αναφέρω είναι εφικτή ή ψάχνω το μονόκερο;

Αν υποθέσουμε ότι είναι, έχω χαθέι μέσα στα επιμέρους εξαρτήματα που υπάρχουν πλέον αλλά και χαρακτηριστικά. Για παράδειγμα η γωνία του λαιμού ή το πόσο εμπρός ή πίσω είναι η σέλα ανάλογα τη χρήση που πρέπει θες να κάνεις.

  1. Σε ότι αφορά το πιρούνι αυτό καλό θα ήταν να έχει διαδρομή μέχρι 120χιλ. και ιδανικά με ρυθμίσεις ή είναι περιττό( ; )
  2. Ταχύτητες να είναι 1Χ12( ; ). θα μου επιτρέψει να έχω το εύρος που χρειάζεται ώστε να κινηθώ και χώμα και άσφαλτο; Δεν μπορώ να καταλάβω ποιες θεωρούνται καλές, value for money ή τοπ λυσεις και ποιες οι διαφορές μεταξύ τους.
  3. Στους τροχούς ψάχνω για quick release ή με περαστό άξονα ( ; ). Έχω διαβάσει ότι η δεύτερη λύση προσφέρει καλύτερη ακαμψία και λειτουργία
  4. Υδραυλικά δισκόφρενα τα θεωρώ δεδομένα, αλλά δεν καταλαβαίνω τις διαφορές και ποιότητες μεταξύ τους
  5. Τροχοί έχουν καποιο χαρακτηριστικό που θα πρέπει να προσέξω;
Το ξέρω είναι πολλές οι ερωτήσεις αλλά θα εκτιμούσα πολύ τα σχόλια και τη γνώμη όλων που έχουν περισσότερη γνώση και εμπειρία στο θέμα. Επειδή δεν μου περισεύουν και δεν αγοράζω κάθε μέρα ποδήλατο θα ήθελα να είμαι σίγουρος ότι θα είναι ένα ποδήλατο που θα το κρατήσω και θα κάνω χιλιομετρα πάνω του. Δεν σας κρύβω ότι εκτιμώ περισσότερο τη γνώμη τη δική σας, από ένα τυχαίο πωλήτη που θα θέλει να με κατευθύνει εκεί που θα θέλει ο ίδιος.

Τέλος να πω ότι δεν είμαι αρνητικός για μεταχειρισμένο αφού πιστεύω ότι υπάρχουν ευκαιρίες, αλλά βέβαια εκεί δεν μπορώ να καταλάβω αν ένα ποδήλατο είναι σε καλη κατάσταση ή κρύβει προβλήματα που θέλουν να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη (π.χ. πιρούνι) με το καλημέρα. Φυσικά το σημαντικότερο όλων είναι ότι το μπάτζετ δεν θέλω να υπερβεί τριψήφιο νούμερο.

Επίσης αξίζει να γίνει αγορά απο εξωτερικό ή σε τοπικό κατάστημα; Από εξωτερικό υπάρχουν αξιόπιστες σελίδες που θα σου στείλουν ποδήλατο και όχι νυχοκόπτη;
 
Τελευταία επεξεργασία:

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Είναι αρκετές οι τεχνικές λεπτομέρειες πάνω στο θέμα που σε απασχολεί και κάθε λεπτομέρεια όσο ανεβαίνει σε ποιότητα και αντοχή τσουλάει και εκτοξεύεται το κόστος.
Λές για 3ψήφιο.... δλδ..?? 999 ευρώ? Παράδειγμα κάποιο hard tail με Shimano XT ντυμένο απο κέντρα, ταχύτητες, δίσκους, φρένα κλπ. τα πάντα δλδ. με ρυθμιζόμενο αμορτισερ μπροστά με Lock περίπου πάς απο 1900 και πάνω.... αν δεν μου έχω χάσει κανα καινούργιο σενάριο στα δεδομένα που τρέχουν.
Αξιόπιστα και ποιοτικά καταστήματα υπάρχουν εδώ αλλά και στο εξωτερικό. Στο εξωτερικό έχω καταφύγει μόνο για υλικά που δεν υπάρχουν εδώ ή για κάποια σοβαρή προσφορά και έκπτωση.
Αν το κόστος που θες να δαπανήσεις όπως λές είναι μέχρι εκεί τότε όπου και να πάς με πολύ μικρές διαφορές πάνω κάτω τα ίδια θα πάρεις. Απο το εξωτερικό προσθέτεις το κόστος μεταφοράς μόνο στην περίπτωση Ευρώπης.
Τι ύψος έχεις? για τον σκελετό
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Όλες οι εταιρείες έχουν πίνακα μεγεθών (όσον αφορά το ύψος σου )
Καλή επιλογή θα ήταν,όπως γράφεις και εσύ παραπάνω,
  1. 29αρι ( τροχοί 29 ιντσών δηλαδή) γιατί καταπίνει άφοβα τα πάντα και έχει κύλιση στον δρόμο φοβερή .
  2. Σαφώς υδραυλικά δισκόφρενα
  3. ανάρτηση επώνυμη και σίγουρα 120 mm για να μην σου χτυπά τα χέρια στο χώμα
  4. Άξονας στον τροχό σημαίνει περισσότερη ακαμψία αλλα και guick release είσαι οκ .
Όλα πλέον έχουν λεβιεδακια στο άκρο και δεν χρειάζεσαι κλειδιά για να βγάλεις τροχό.
(Αν και στα καινούρια βάζουν άξονα με allen κλειδί πάλι)
5.σασμαν επώνυμο Shimano H sram π.χ.
γιατί εάν σε δυσκολεύουν οι αλλαγές ταχυτήτων θα το παρατήσεις.
Το εάν είναι 3χ10 2χ11 1χ12 δεν έχει και πολύ σημασία (απλά ο συνδιασμός στο κεφάλι είναι βαρύς)
6. Σίγουρα όμως μετράει το πόσα χρήματα μπορείς να επενδύσεις ( γιατί σίγουρα το ποδήλατο είναι επένδυση)

Όλα τα άλλα για λαιμούς , σέλες,στάση και λοιπά σίγουρα θα χρειαστούν αλλαγή για να το φέρεις στα μέτρα σου .
Κάθε cm μετράει στο ποδήλατο

Για ένα λοιπόν καινούριο ποδήλατο τέτοιου τύπου θέλεις 1000€ και πάνω
Αλλιώς κοιτάς μεταχειρισμένο!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Όλες οι εταιρείες έχουν πίνακα μεγεθών (όσον αφορά το ύψος σου )
Καλή επιλογή θα ήταν,όπως γράφεις και εσύ παραπάνω,
  1. 29αρι ( τροχοί 29 ιντσών δηλαδή) γιατί καταπίνει άφοβα τα πάντα και έχει κύλιση στον δρόμο φοβερή .
  2. Σαφώς υδραυλικά δισκόφρενα
  3. ανάρτηση επώνυμη και σίγουρα 120 mm για να μην σου χτυπά τα χέρια στο χώμα
  4. Άξονας στον τροχό σημαίνει περισσότερη ακαμψία αλλα και guick release είσαι οκ .
Όλα πλέον έχουν λεβιεδακια στο άκρο και δεν χρειάζεσαι κλειδιά για να βγάλεις τροχό.
(Αν και στα καινούρια βάζουν άξονα με allen κλειδί πάλι)
5.σασμαν επώνυμο Shimano H sram π.χ.
γιατί εάν σε δυσκολεύουν οι αλλαγές ταχυτήτων θα το παρατήσεις.
Το εάν είναι 3χ10 2χ11 1χ12 δεν έχει και πολύ σημασία (απλά ο συνδιασμός στο κεφάλι είναι βαρύς)
6. Σίγουρα όμως μετράει το πόσα χρήματα μπορείς να επενδύσεις ( γιατί σίγουρα το ποδήλατο είναι επένδυση)

Όλα τα άλλα για λαιμούς , σέλες,στάση και λοιπά σίγουρα θα χρειαστούν αλλαγή για να το φέρεις στα μέτρα σου .
Κάθε cm μετράει στο ποδήλατο

Για ένα λοιπόν καινούριο ποδήλατο τέτοιου τύπου θέλεις 1000€ και πάνω
Αλλιώς κοιτάς μεταχειρισμένο!
Το ολικό ύψος είναι μια γενική εικόνα. ΄Ενα σωστό κατάστημα αλλά και η σωστή επιλογή προυποθέτει μέτρηση ύψους έως καβάλο !! προκειμένουν απο εκεί και πέρα να μπορέσει κάποιος να πάρει την κατάλληλη σέλα και παλουκόσελο εκτός απο σκελετό. Το οποίο αν είναι και ρυθμιζόμενο / πτησόμενο με λεβιε στο τιμόνι βοηθά απίστευτα ένα ΜΗ Downhill σε όλα τα είδη κατάβασης και όχι μόνο, αλλά το κόστος γίνεται πύραυλος.

Τα 29αρια ξεκίνησαν ως μόδα και προώθηση προιόντων μαρκετινγ με κάποια θετικά και κάποια αρνητικά στοιχεία όμως. Στο τέλος έχουν καθιερωθεί. Για αυτούς που θέλουν και άσφαλτο κάνωντας χρήση κατάλληλου λάστιχου ίσως είναι αναγκαιότητα.

Το 3 χ 10 σε ταχύτητες διευκολύνει πάρα πολύ όλους τους ερασιτέχνες σε όλες τις μορφές εδαφικού ανάγλυφου. Όσο αρχίζουμε και αφαιρούμε δίσκους και νούμερα τότε αλλάζουν δραματικά τα πράγματα. Φυσικά όλα έχουν τα + / - .

Για μπροστινό, αν είναι ρυθμιζόμενο σε πίεση αέρα με lock ποιότηας Rock Shox και άνω και τα 100 mm διαδρομής θα σου είναι μια χαρά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Είναι αρκετές οι τεχνικές λεπτομέρειες πάνω στο θέμα που σε απασχολεί και κάθε λεπτομέρεια όσο ανεβαίνει σε ποιότητα και αντοχή τσουλάει και εκτοξεύεται το κόστος.
Λές για 3ψήφιο.... δλδ..?? 999 ευρώ? Παράδειγμα κάποιο hard tail με Shimano XT ντυμένο απο κέντρα, ταχύτητες, δίσκους, φρένα κλπ. τα πάντα δλδ. με ρυθμιζόμενο αμορτισερ μπροστά με Lock περίπου πάς απο 1900 και πάνω.... αν δεν μου έχω χάσει κανα καινούργιο σενάριο στα δεδομένα που τρέχουν.
Αξιόπιστα και ποιοτικά καταστήματα υπάρχουν εδώ αλλά και στο εξωτερικό. Στο εξωτερικό έχω καταφύγει μόνο για υλικά που δεν υπάρχουν εδώ ή για κάποια σοβαρή προσφορά και έκπτωση.
Αν το κόστος που θες να δαπανήσεις όπως λές είναι μέχρι εκεί τότε όπου και να πάς με πολύ μικρές διαφορές πάνω κάτω τα ίδια θα πάρεις. Απο το εξωτερικό προσθέτεις το κόστος μεταφοράς μόνο στην περίπτωση Ευρώπης.
Τι ύψος έχεις? για τον σκελετό
Το ύψος μου έιναι 177cm ολάκερο!

Όλες οι εταιρείες έχουν πίνακα μεγεθών (όσον αφορά το ύψος σου )
Καλή επιλογή θα ήταν,όπως γράφεις και εσύ παραπάνω,
  1. 29αρι ( τροχοί 29 ιντσών δηλαδή) γιατί καταπίνει άφοβα τα πάντα και έχει κύλιση στον δρόμο φοβερή .
  2. Σαφώς υδραυλικά δισκόφρενα
  3. ανάρτηση επώνυμη και σίγουρα 120 mm για να μην σου χτυπά τα χέρια στο χώμα
  4. Άξονας στον τροχό σημαίνει περισσότερη ακαμψία αλλα και guick release είσαι οκ .
Όλα πλέον έχουν λεβιεδακια στο άκρο και δεν χρειάζεσαι κλειδιά για να βγάλεις τροχό.
(Αν και στα καινούρια βάζουν άξονα με allen κλειδί πάλι)
5.σασμαν επώνυμο Shimano H sram π.χ.
γιατί εάν σε δυσκολεύουν οι αλλαγές ταχυτήτων θα το παρατήσεις.
Το εάν είναι 3χ10 2χ11 1χ12 δεν έχει και πολύ σημασία (απλά ο συνδιασμός στο κεφάλι είναι βαρύς)
6. Σίγουρα όμως μετράει το πόσα χρήματα μπορείς να επενδύσεις ( γιατί σίγουρα το ποδήλατο είναι επένδυση)

Όλα τα άλλα για λαιμούς , σέλες,στάση και λοιπά σίγουρα θα χρειαστούν αλλαγή για να το φέρεις στα μέτρα σου .
Κάθε cm μετράει στο ποδήλατο

Για ένα λοιπόν καινούριο ποδήλατο τέτοιου τύπου θέλεις 1000€ και πάνω
Αλλιώς κοιτάς μεταχειρισμένο!
Η αλήθεια είναι ότι ψάχνοντας έπεσα πάνω στο Polygon Xtrada 7 που κάνει τικ σε ολα τα παραπάνω, αλλά η τιμή ξεφεύγει από το άνω όριο μου, όπως πολύ σωστά είπες. Αν θέλω να μη το ξεπεράσω θα πρέπει να κατέβω στο 6 που δεν έχει άξονες στους τροχούς.
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
177 σε Small? Καλυτερα να δει το size chart του κατασκευαστή.
Σωστά το λές αλλά η πραγματικότητα δείχνει άλλα, καθώς οι κατασκευαστές ακολουθούν ένα γενικό μπούσουλα και όχι το θέμα των ατομικών μετρήσεων που επεσήμανα.
Επίσης αν δεις το διάγραμμα ύψους του κατασκευαστή θα δείς οτι δίνει Μ για ύψος μέγιστο το 1,77 (5,8 ft) που έχει ο stefos.
Πιτσιρικάς πέρασα απο μια σχολή ποδηλασίας και έφτασα να κάνω και 3αθλο (τρέξιμο, κολύμπι, ποδήλατο) αλλά αυτό κάποτε....
Στο βουνό λέμε πάντα ένα νούμερο κάτω σε μέγεθος καθώς μόνο έτσι φτάνεις σωστά στο έδαφος το πόδι σου βγαίνοντας απο την σέλα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Στο μοντέλο που αναφέρω παραπάνω, σύμφωνα με το ύψος μου με δείχνει στο Large. Πως είναι δυνατόν να είσαι σίγουρος πιο είναι το σωστό μέγεθος για το δικό σου σωματότυπο, εκτός από το μεγεθολόγιο του κατασκευαστή; Προσωπικά δεν έχω ιδιαίτερη εμπιστοσύνη σε πωλητές, αφού φοβάμαι ότι πιθανόν να είναι στοχευμένα αυτά που θα πουν. Επίσης το γεγονός ότι δεν ξέρω σε βάθος το αντικείμενο με προβληματίζει αφού δεν μπορώ να καταλάβω εάν ο άλλος με δουλευει ή όχι.
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Στο μοντέλο που αναφέρω παραπάνω, σύμφωνα με το ύψος μου με δείχνει στο Large. Πως είναι δυνατόν να είσαι σίγουρος πιο είναι το σωστό μέγεθος για το δικό σου σωματότυπο, εκτός από το μεγεθολόγιο του κατασκευαστή; Προσωπικά δεν έχω ιδιαίτερη εμπιστοσύνη σε πωλητές, αφού φοβάμαι ότι πιθανόν να είναι στοχευμένα αυτά που θα πουν. Επίσης το γεγονός ότι δεν ξέρω σε βάθος το αντικείμενο με προβληματίζει αφού δεν μπορώ να καταλάβω εάν ο άλλος με δουλευει ή όχι.
Polygon Xtrada 7 27,5″ Large - SBR Bike Για πρόσεξε ξανά τα μεγέθη.... στα 29" σού δίνει Μ έως 5.8" και μετά για L ξεκινά με ελάχιστο το 5.8"....
Δεν ξέρω σε ποιο κατάστημα πήγες και τι θέλουν να πουλήσουν, αλλά πρόσεξε τις λεπτομέρεις που ανέφερα ποιο πάνω.
 
Top Bottom