Σήμερα κοίταξα ,ο νόμος των 22εουρος ισχύει ακόμα.
Άρα τα φθηνότερα θα ελεγχονται από υπαλλήλους των ΕΛΤΑ που δουλεύουν μέσα στο χώρο του τελωνείου.
Άρα σε πρώτη φάση το 15αρι(που είναι κλιμακούμενο προς τα πάνω) το εισπράττει το ΕΛΤΑ .
Περιμένουμε κάποια ανακοινωση από το υπουργείο ή την επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομείων να δούμε .....
Μην το ψάχνεις Γιάννη.
Τι ανακοίνωση περιμένεις ?
Είναι δικαίωμα μιας εταιρίας παροχής υπηρεσιών ,να αλλάξει την τιμολογιακή πολιτική της ,ανα πάσα στιγμή.
Γιατί περί αυτού πρόκειται.
Αλλαξε η τιμολογιακή πολιτική των ΕΛΤΑ ,σε σχέση με το κόστος διαχείρισης απλών μικροδεμάτων ,κ αναπροσαρμόστηκε σε 15 € ανά τεμάχιο ,ανεξαρτήτως αξίας.
Τα απλά δέματα είχαν χαμηλά μεταφορικά ,λόγω αργής διαχείρισης κ μηδενικής ασφάλειας παράδοσης ,και αφορούσαν κυρίως μικρής αξίας αντικείμενα.
Είναι όλα αυτά τα free delivery.
Τα registered & priority ,αφορούσαν(και αφορούν) συστημένα(βλ.ασφάλεια) κ επείγοντα(βλ.ταχύτητα) ,κ τα μεταφορικά είναι αρκετά ,γι'αυτό κ τέτοιου είδους αποστολές χρησιμοποιούνταν κυρίως για ακριβότερης αξίας αγορές.
Απλά δέματα διακινούν κυρίως τα κρατικά ταχυδρομεία των χωρών ,τα οποία έχουν σύμβαση με ΕΛΤΑ ,που έκανε το ίδιο.
Οι ιδιωτικές εταιρίες έχουν μόνο registered αποστολές ,με ανάλογα κόστη.
Η "εξυπνάδα" των ΕΛΤΑ στην συγκεκριμένη περίπτωση ,είναι ότι ,συνεχίζει να δέχεται απλές αποστολές με χαμηλό κόστος ,για να μην χάσει το έργο συμβάσεων με κρατικά ταχυδρομεία άλλων χωρών ,αλλά μετακυλά το κόστος στον ανυποψίαστο(αρχικά) παραλήπτη.
Οταν αυτό γίνει γνωστό ,κ οι ζημιές από επιστροφές κ διεκδικήσεις αντιστροφής πωλήσεων, θα χτυπήσουν τα ταμεία των συνεργατών τους ,τότε ,αν υπάρχει ακόμα ΕΛΤΑ ,θα δούμε τι θα κάνουν.
Το σίγουρο είναι ότι ,με 15 € ανά δέμα ,δεν έχεις κανένα λόγο να μην επιλέξεις registered ή priority αποστολή ,εφ'όσον θεωρείς ότι αξίζει η σούμα αγοράς του αντικειμένου.
Αρα ,δεν έχεις κανένα λόγο να επιλέξεις ΕΛΤΑ για την αποστολή του αντικειμένου σου.
Οπως και νά'χει ,η κατάσταση θα αποβεί χασούρα-χασούρα για τα ΕΛΤΑ.