Εθνική Οδός - Με πόσα και σε ποιά λωρίδα;

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το συζητάμε εδώ και εκεί σπασμένο και γελάμε (και καλά κάνουμε δηλαδή, αν δεν το διασκεδάσεις λίγο δεν γίνεται).

Να το δούμε λίγο πιο σοβαρά; Όχι εντελώς σοβαρά, είπαμε.

Είχε πει και ο Phoenix ότι θα παραδώσει μαθήματα μέσω της ΦΑΡΣΑ για το θέμα ταξίδι στην εθνική οδό με το θέμα "ποιά είναι η ασφαλέστερη λωρίδα" αλλά δεν το έκανε ποτέ, τζάμπα ψηφοθηρικές υποσχέσεις και αυτός...


Προσωπική προτίμηση:
Από λωρίδα όσο πιο δεξιά είναι ασφαλές (εννοώ να βλέπω ανοιχτό δρόμο χωρίς "παγίδα" πολύ αργού/ξεχασμένου οδηγού που να δημιουργήσει φαινόμενο boxed-in με παραλλήλως κινούμενα άλλα οχήματα). Αποφεύγω την διήθηση αν η ταχύτητα κίνησης γενικότερα είναι στο επιτρεπόμενο όριο, εξαίρεση το να υπάρχουν προπορευόμενοι οι οποίοι κάνουν ανοησίες που δείχνουν ότι αποτελούν πρόβλημα ασφαλείας για όλους τους από πίσω τους, συχνό φαινόμενο σε φάσεις με κίνηση και εκνευρισμένους/κουρασμένους/πιωμένους/ακριβόαυτοκίνητολήζινγκμικρόπουλίμικρότεροIQ κουτάκηδες.

Από ταχύτητα, είπαμε, στο όριο (με το GPS). Προσαρμοστικότητα υπάρχει στην παρέα, αλλά αν δω ότι γίνονται καφρίλες απλά για να γίνουν και γιατί μπορούν να γίνουν, όλοι ξέρουμε που θα πάμε, θα τα πούμε εκεί. Το σκεπτικό είναι ότι όταν ταξιδεύω μόνος μου θέλω χαλαρότητα, οικονομία σε βενζίνη και λάστιχα. Το μάτι κουράζεται όταν ψάχνει το ποιό αυτοκίνητο θα κάνει κουταμάρα γιατί δεν φαντάζεται ότι έρχεται μηχανάκι με πολλά (ή δεν νοιάζεται αν έρχεται οποιοσδήποτε, ειδικά αν βγάλει φλας νομίζει ότι μόλις υποδούλωσε τον πλανήτη στην θέλησή του) και όταν πρέπει να κοιτάζει τις πιθανές και απίθανες παγίδες για τον "πιστολά" της τροχαίας. Φεεεεετα, στην χαλαρότητα προσθέτει και η μικρή ανεμοπίεση. Για ένα τεταρτάκι/εικοσάλεπτο στο Πάτρα-Αφίδνες ας πούμε (επτά ανασχέσεις διοδίων....καταστροφή για ΜΟ ταχύτητας) δεν αξίζει καν να το σκεφτώ.

Περιμένω τα υπόλοιπα χελωνονιντζάκια να εμφανιστούν. Μην κρατάτε την γνώση απόκρυφη, μοιραστείτε την :p
 

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Δεν πάω από εκεί που την έχει στήσει ο Προκρούστης, αυτοκινητόδρομοι και επαρχιακό δίκτυο, σπάνια ξεπερνάω τα 120 και φτάνει 150. Θα έλεγα ότι μου βγαίνει μια ΜΩ 75-80 χιλ. Αν βοηθάει και ο δρόμος φτλανω και τα 90χιλ.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Αν βιάζομαι για να προλάβω το Φερυ (έχουμε και αυτόν τον νταλκα εμείς) τότε αναγκαστικά ανεβάζω ρυθμούς.... αρκετά.

Υπέρ-προσοχή τις μέρες επιστροφής των ιθαγενών στη ζούγκλα γιατί οι πιθανότητες για δυστύχημα αυξάνονται με γεωμετρική ακρίβεια όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα.

Γενικά προτιμώ επαρχιακούς εκτός αν τον έχω κάνει 1 μυριο φορές (όπως κακχιά σκάλα) που πλέον έχει γίνει διαδικαστικός.

Μονιμως στη μεσαία λωρίδα με 130-150 σε κανονικούς ρυθμούς, εκτός αν η κίνηση είναι αυξημένη που διαρκώς είμαι στην αριστερή.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Στην ΕΟ κινούμαι με 120-140 συνήθως, ίσως και λίγο παραπάνω κάποιες φορές. Έχω naked μηχανάκι βέβαια, ίσως με κάποιο καλύτερο σε θέμα ανεμοκάλυψης να άνεβουν τα χλμ κατά 10-20 ακόμα. Δεν έχω συγκεκριμένη προτίμηση στην λωρίδα μιας και προσπαθώ να κινούμαι με ροή και αυτό σημαίνει ότι θα προσπερνάω αυτοκίνητα αλλά γενικά προτιμώ να βρίσκομαι στο μέσο ώστε να μπορώ να κινηθώ πρός όλες τις κατευθύνσεις αν χρειαστεί.

Πάντως, βρίσκω πολύ κουραστική την διατήρηση υψηλών ταχυτήτων για πολύ ώρα στην Εθνική.










Εκτός από όταν είχα το Hayabusa...
 

Pektis

Μέλος
Όνομα
Janis
Μοτό
Vfr vtec rc 46
Μεγαλο θεμα αυτο...
Εχει σημασια τι μηχανακι οδηγας πρωτα απ' ολα...
Εχω ταξιδεψει και με naked, αλλά δεν μπορουσα να πηγαινω ανετα με 140, γιατι ετρωγα πολυ ξυλο απο αερα!
Με το vfr, δεν σε απασχολει ο αερας, παρα μονο τα ''τσαμπα'' καυσιμα που θα σου φαει αν σε πιασει η μ@λακια και πας με πολλα...Αρα, το ''κλειδωνω'' στα 150 και παμε στην πιο δεξια λωριδα, εκτος αν εχει κινηση και αναγκαστω για προσπεραση, αρα κραταμε πιο πολυ την αριστερη λωριδα...
Γενικα δεν μου αρεσει η εθνικη, προτιμω να κινουμαι σε επαρχιακο δυκτιο, να στριβουμε και λιγο!
;)
 
Τελευταία επεξεργασία:

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Το συζητάμε εδώ και εκεί σπασμένο και γελάμε (και καλά κάνουμε δηλαδή, αν δεν το διασκεδάσεις λίγο δεν γίνεται).

Να το δούμε λίγο πιο σοβαρά; Όχι εντελώς σοβαρά, είπαμε.

Είχε πει και ο Phoenix ότι θα παραδώσει μαθήματα μέσω της ΦΑΡΣΑ για το θέμα ταξίδι στην εθνική οδό με το θέμα "ποιά είναι η ασφαλέστερη λωρίδα" αλλά δεν το έκανε ποτέ, τζάμπα ψηφοθηρικές υποσχέσεις και αυτός...


Προσωπική προτίμηση:
Από λωρίδα όσο πιο δεξιά είναι ασφαλές (εννοώ να βλέπω ανοιχτό δρόμο χωρίς "παγίδα" πολύ αργού/ξεχασμένου οδηγού που να δημιουργήσει φαινόμενο boxed-in με παραλλήλως κινούμενα άλλα οχήματα). Αποφεύγω την διήθηση αν η ταχύτητα κίνησης γενικότερα είναι στο επιτρεπόμενο όριο, εξαίρεση το να υπάρχουν προπορευόμενοι οι οποίοι κάνουν ανοησίες που δείχνουν ότι αποτελούν πρόβλημα ασφαλείας για όλους τους από πίσω τους, συχνό φαινόμενο σε φάσεις με κίνηση και εκνευρισμένους/κουρασμένους/πιωμένους/ακριβόαυτοκίνητολήζινγκμικρόπουλίμικρότεροIQ κουτάκηδες.

Από ταχύτητα, είπαμε, στο όριο (με το GPS). Προσαρμοστικότητα υπάρχει στην παρέα, αλλά αν δω ότι γίνονται καφρίλες απλά για να γίνουν και γιατί μπορούν να γίνουν, όλοι ξέρουμε που θα πάμε, θα τα πούμε εκεί. Το σκεπτικό είναι ότι όταν ταξιδεύω μόνος μου θέλω χαλαρότητα, οικονομία σε βενζίνη και λάστιχα. Το μάτι κουράζεται όταν ψάχνει το ποιό αυτοκίνητο θα κάνει κουταμάρα γιατί δεν φαντάζεται ότι έρχεται μηχανάκι με πολλά (ή δεν νοιάζεται αν έρχεται οποιοσδήποτε, ειδικά αν βγάλει φλας νομίζει ότι μόλις υποδούλωσε τον πλανήτη στην θέλησή του) και όταν πρέπει να κοιτάζει τις πιθανές και απίθανες παγίδες για τον "πιστολά" της τροχαίας. Φεεεεετα, στην χαλαρότητα προσθέτει και η μικρή ανεμοπίεση. Για ένα τεταρτάκι/εικοσάλεπτο στο Πάτρα-Αφίδνες ας πούμε (επτά ανασχέσεις διοδίων....καταστροφή για ΜΟ ταχύτητας) δεν αξίζει καν να το σκεφτώ.

Περιμένω τα υπόλοιπα χελωνονιντζάκια να εμφανιστούν. Μην κρατάτε την γνώση απόκρυφη, μοιραστείτε την :p
:secret:Ο Phoenix το μονο που εχει πει ειναι το '' Δεν υπαρχουν ορια ''
:friendship:
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Η πιο ασφαλής λωρίδα είναι η ταχείας !!
Κατά την προσωπική μου άποψη πάντα
Ένα μόνο παραδειγμα!!
Στην αργή λωρίδα πάνε φορτηγά άρα πιο δουλεμενη άσφαλτο και ίσως και λερωμενη
Μαζεύει νερά λόγο κλίσης όταν βρέχει
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Την περασμένη Κυριακή έκανα Κόνιτσα _Πειραιά... 495 χλμ σε 4.5 ώρες με 2 στάσεις 20λεπτες.
Δικαβαλος φορτωμένος για κάμπινγκ.
Αυτός είναι πάντα ο Ρυθμός μου στην εθνική με την χοντρή.

Φυσικά στην αριστερή λωρίδα, σε νορμάλ κίνηση κάνουν όλοι στην άκρη να περάσει η πομωνα.
Αν έχει κίνηση φυσικά πέφτει η μ.ο....αλλα κινουμε σε όποια λωρίδα με βολεύει καλύτερα.

Τελευταία βλέπω ότι οι οδηγοί αυτοκινήτων δεν μπαίνουν στην Λ. Ε. Α.... οπότε κινείσαι καλύτερα εκεί πάρα να κάνεις σλαλομ με πλαϊνές βαλίτσες ανάμεσα σε οδηγούς που ρίχνουν και καμμια ματιά στο φατσομπουκι.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
140-160 κοντερ ειναι μια χαρα ταχυτητα για ενα μεγαλο ονοφ στην εθνικη...τωρα λωριδα, οπου υπαρχει περισσοτερη απλα και χωρος...με στριτ μηχανες με φερινγκ οι ταχυτητες πιο πανω, με μπουσα στα 140 θα πεθανεις απο τη βαρεμαρα


Εντιτ: ποτέ στη ΛΕΑ
 
Τελευταία επεξεργασία:

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
140-160 αν ειναι λασκα ο δρομος, μονος διπλος τριβαλιτσος.
Κυριως μεσαια λωριδα με προσπερασεις στην αριστερη.
Αποφευγω δεξια και ΛΕΑ για λογους ποιοτητας οδοστρωματος καθως και διαφορων υλικων που μαζευνται εκει.
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Το στροματάκι σε όποια διαμορφωση και να είναι με μουσική υπόκρουση στο κράνος, χαλαρά και με το οικονομικό πρόγραμμα στο χέρι 100-110 δεξιά, προσπερνώντας εμπόδια με όποια ταχυτητα χρειάζομαι. Μεσαία με 120 + μόνο αν βιάζομαι και αριστερή με ταχύτητες αστροδίνης όταν με πάει τσιρλ@@πιπιπ και "προλαβαίνω δεν προλαβαίνω"........
Οι εποχές της Busa τελείωσαν φοβάμαι και μάλλον δεν ξαναγυρίζουν όπου το ταξίδι είχε άλλους ρυθμούς και ανάλωση ελαστικών σε τουριστικούς ρυθμούς κάθε 6-8 μήνες......
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Ο Pektis έχει δίκιο, το κάθε μηχανάκι έχει τον δικό του ρυθμό ταξιδιού.

Όταν είχα το ZX6 ταξίδευα εθνική 180-200, πολλές φορές είχα πει, "σήμερα να πάω χαλαρά" απλά για βρεθώ μετά από λίγο στα 200+ χωρίς να το καταλάβω. Το πράμα σε έβαζε σε ένα συνεχόμενο fight mode :p:cool:, αλλά αυτό ήταν και το ωραίο του!

Με το 990 ταξίδευα 160-180
Με το 955 και το 800αρι τώρα ταξιδεύω 140-160, Πάντα αριστερή λουρίδα εκτός και αν υπάρχει κενό για χιλιόμετρα όπου τότε θα μπω μεσαία.
Όρια δεν κοίταξα ποτέ, αφού δεν έχουν μπει υπολογίζοντας πραγματικές συνθήκες τα αγνοώ και προσαρμόζω την ταχύτητα μου σύμφωνα με τα πραγματικά δεδομένα του δρόμου.

Επίσης, απ' όταν ανακάλυψα τις ωτοασπίδες έγιναν μόνιμο αξεσουάρ στο ταξίδι, τόσο που απορώ πως ταξίδευα πρώτα χωρίς αυτές. Όποιος δεν τις έχει δοκιμάσει δεν μπορεί να καταλάβει πόσο πιο ξεκούραστο μπορεί να γίνει το ταξίδι στην εθνική!


legal disclaimer: Το παρόν είναι προϊόν μυθοπλασίας. Κάθε πρόσωπο και κατάσταση που περιγράφετε σκοπό έχει την διασκέδαση του φιλοθεάμον κοινού και ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα. Οι δοκιμές έγινα σε κλειστό στην κυκλοφορία δρόμο τηρώντας τα όρια του κ.ο.κ. Κανένα ζώο δεν χρησιμοποιήθηκε ως πειραματόζωο στην διάρκεια των γυρισμάτων.
 

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Τελευταία βλέπω ότι οι οδηγοί αυτοκινήτων δεν μπαίνουν στην Λ. Ε. Α.... οπότε κινείσαι καλύτερα εκεί πάρα να κάνεις σλαλομ με πλαϊνές βαλίτσες ανάμεσα σε οδηγούς που ρίχνουν και καμμια ματιά στο φατσομπουκι.
Κανονικά ούτε και μεις πρέπει να μπαίνουμε αλλιώς χάνει το νόημα της Λ.Ε.Α. και οι οδηγοί αυτοκινήτων αισθάνονται μαλάκες και θα αρχίσουν να ξαναμπαίνουν.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Για την ιστορια και για να περναει η ωρα, τα ορια ταχυτητας βγαινουν βασει σχεδιασμου του τμηματος δρομου, χρησης, συνηθων καιρικων συνθηκων και βασιζομενα παντα στις ικανοτητες του πιο κουλου οδηγου σε συνδυασμο με το χειροτερο οχημα που μπορει να περασει απο το δρομο αυτο. Μην σας φαινονται παραλογα. Σκεφτειτε οτι την εθνικη θα τη χρησιμοποιησει και ο μπαρμπας με το τελειωμενο αγροτικο 20ετιας που ως δια μαγειας κυκλοφορει νομιμα, και παιζει να χρειαστει να σταματησει ακαριαια. Το ακαριαια για τον μπαρμπα ισως ειναι καμια 100αρια μετρα παρακατω απο το δικο σας ακαριαιο, γι'αυτο καλα κανει και λεει 130 μεγιστη στην ΕΟ.
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Όλοι πάτε κιουρίες στην εθνική !!! :cool: Φαντάζομαι αυτοί που με περνάνε όταν είμαι με 150 είναι από τους άλλους !!! :ha


Σε ταξίδι προτιμώ την εθνική. Είναι πιο ασφαλής. Δεν θα σου βγει κανένα τρακτέρ από το χωράφι κάθετα στον δρόμο και δεν θα βρεθείς αντιμέτωπος με τον μ@κ@κ@ που προσπερνάει στο αντίθετο για κάνα μισάωρο, ούτε και με τον σταματημένο αμέσως μετά την κλειστή δεξιά....
Ταχύτητες από 130 ως 150-160 ανάλογα με το τι επιτρέπει ο δρόμος. Συνήθως στην μεσαία και μόνο για προσπέραση αριστερά. Πιο πολύ ώρα η ματιά είναι στους καθρέπτες.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Στην ΛΕΑ είναι πολύ επικίνδυνο να κινούμαστε παιδιά, κατά την γνώμη μου. Είναι πολύ πιθανό κάποιος από την δεξιά να στρίψει σ' αυτήν για να σταματήσει, να προσπεράσει, να φεισμπουκάρει, να δεί κάτι κτλ, κτλ...
 

tsak8

Μέλος
Περιοχή
Ζωγραφου
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
R 1200 GS
140-160 αν ειναι λασκα ο δρομος, μονος διπλος τριβαλιτσος.
Κυριως μεσαια λωριδα με προσπερασεις στην αριστερη.
Αποφευγω δεξια και ΛΕΑ για λογους ποιοτητας οδοστρωματος καθως και διαφορων υλικων που μαζευνται εκει.
Ότι είπε ο Κωνσταντίνος και εγω

Στάλθηκε από το LM-V405 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

endtourista

'' ... ''
Όνομα
ΣΠΥΡΟΣ
Στην ΛΕΑ είναι πολύ επικίνδυνο να κινούμαστε παιδιά, κατά την γνώμη μου. Είναι πολύ πιθανό κάποιος από την δεξιά να στρίψει σ' αυτήν για να σταματήσει, να προσπεράσει, να φεισμπουκάρει, να δεί κάτι κτλ, κτλ...
Επίσης, απαγορεύεται....
 
Top Bottom