amyroukai
Big Membered Wunderkind
Το συζητάμε εδώ και εκεί σπασμένο και γελάμε (και καλά κάνουμε δηλαδή, αν δεν το διασκεδάσεις λίγο δεν γίνεται).
Να το δούμε λίγο πιο σοβαρά; Όχι εντελώς σοβαρά, είπαμε.
Είχε πει και ο Phoenix ότι θα παραδώσει μαθήματα μέσω της ΦΑΡΣΑ για το θέμα ταξίδι στην εθνική οδό με το θέμα "ποιά είναι η ασφαλέστερη λωρίδα" αλλά δεν το έκανε ποτέ, τζάμπα ψηφοθηρικές υποσχέσεις και αυτός...
Προσωπική προτίμηση:
Από λωρίδα όσο πιο δεξιά είναι ασφαλές (εννοώ να βλέπω ανοιχτό δρόμο χωρίς "παγίδα" πολύ αργού/ξεχασμένου οδηγού που να δημιουργήσει φαινόμενο boxed-in με παραλλήλως κινούμενα άλλα οχήματα). Αποφεύγω την διήθηση αν η ταχύτητα κίνησης γενικότερα είναι στο επιτρεπόμενο όριο, εξαίρεση το να υπάρχουν προπορευόμενοι οι οποίοι κάνουν ανοησίες που δείχνουν ότι αποτελούν πρόβλημα ασφαλείας για όλους τους από πίσω τους, συχνό φαινόμενο σε φάσεις με κίνηση και εκνευρισμένους/κουρασμένους/πιωμένους/ακριβόαυτοκίνητολήζινγκμικρόπουλίμικρότεροIQ κουτάκηδες.
Από ταχύτητα, είπαμε, στο όριο (με το GPS). Προσαρμοστικότητα υπάρχει στην παρέα, αλλά αν δω ότι γίνονται καφρίλες απλά για να γίνουν και γιατί μπορούν να γίνουν, όλοι ξέρουμε που θα πάμε, θα τα πούμε εκεί. Το σκεπτικό είναι ότι όταν ταξιδεύω μόνος μου θέλω χαλαρότητα, οικονομία σε βενζίνη και λάστιχα. Το μάτι κουράζεται όταν ψάχνει το ποιό αυτοκίνητο θα κάνει κουταμάρα γιατί δεν φαντάζεται ότι έρχεται μηχανάκι με πολλά (ή δεν νοιάζεται αν έρχεται οποιοσδήποτε, ειδικά αν βγάλει φλας νομίζει ότι μόλις υποδούλωσε τον πλανήτη στην θέλησή του) και όταν πρέπει να κοιτάζει τις πιθανές και απίθανες παγίδες για τον "πιστολά" της τροχαίας. Φεεεεετα, στην χαλαρότητα προσθέτει και η μικρή ανεμοπίεση. Για ένα τεταρτάκι/εικοσάλεπτο στο Πάτρα-Αφίδνες ας πούμε (επτά ανασχέσεις διοδίων....καταστροφή για ΜΟ ταχύτητας) δεν αξίζει καν να το σκεφτώ.
Περιμένω τα υπόλοιπα χελωνονιντζάκια να εμφανιστούν. Μην κρατάτε την γνώση απόκρυφη, μοιραστείτε την
Να το δούμε λίγο πιο σοβαρά; Όχι εντελώς σοβαρά, είπαμε.
Είχε πει και ο Phoenix ότι θα παραδώσει μαθήματα μέσω της ΦΑΡΣΑ για το θέμα ταξίδι στην εθνική οδό με το θέμα "ποιά είναι η ασφαλέστερη λωρίδα" αλλά δεν το έκανε ποτέ, τζάμπα ψηφοθηρικές υποσχέσεις και αυτός...
Προσωπική προτίμηση:
Από λωρίδα όσο πιο δεξιά είναι ασφαλές (εννοώ να βλέπω ανοιχτό δρόμο χωρίς "παγίδα" πολύ αργού/ξεχασμένου οδηγού που να δημιουργήσει φαινόμενο boxed-in με παραλλήλως κινούμενα άλλα οχήματα). Αποφεύγω την διήθηση αν η ταχύτητα κίνησης γενικότερα είναι στο επιτρεπόμενο όριο, εξαίρεση το να υπάρχουν προπορευόμενοι οι οποίοι κάνουν ανοησίες που δείχνουν ότι αποτελούν πρόβλημα ασφαλείας για όλους τους από πίσω τους, συχνό φαινόμενο σε φάσεις με κίνηση και εκνευρισμένους/κουρασμένους/πιωμένους/ακριβόαυτοκίνητολήζινγκμικρόπουλίμικρότεροIQ κουτάκηδες.
Από ταχύτητα, είπαμε, στο όριο (με το GPS). Προσαρμοστικότητα υπάρχει στην παρέα, αλλά αν δω ότι γίνονται καφρίλες απλά για να γίνουν και γιατί μπορούν να γίνουν, όλοι ξέρουμε που θα πάμε, θα τα πούμε εκεί. Το σκεπτικό είναι ότι όταν ταξιδεύω μόνος μου θέλω χαλαρότητα, οικονομία σε βενζίνη και λάστιχα. Το μάτι κουράζεται όταν ψάχνει το ποιό αυτοκίνητο θα κάνει κουταμάρα γιατί δεν φαντάζεται ότι έρχεται μηχανάκι με πολλά (ή δεν νοιάζεται αν έρχεται οποιοσδήποτε, ειδικά αν βγάλει φλας νομίζει ότι μόλις υποδούλωσε τον πλανήτη στην θέλησή του) και όταν πρέπει να κοιτάζει τις πιθανές και απίθανες παγίδες για τον "πιστολά" της τροχαίας. Φεεεεετα, στην χαλαρότητα προσθέτει και η μικρή ανεμοπίεση. Για ένα τεταρτάκι/εικοσάλεπτο στο Πάτρα-Αφίδνες ας πούμε (επτά ανασχέσεις διοδίων....καταστροφή για ΜΟ ταχύτητας) δεν αξίζει καν να το σκεφτώ.
Περιμένω τα υπόλοιπα χελωνονιντζάκια να εμφανιστούν. Μην κρατάτε την γνώση απόκρυφη, μοιραστείτε την