Παιδες, επανερχομαι και παλι στο θεμα καθως ειχα μεγαλο προβλημα με το μπροστινο Anlas. Το εβαλα πανω το περασμενο Σαββατο για μια καλη χωματινη που θα πηγαινα την Κυριακη και πηγα μια δοκιμαστικη χωματινη το Σαββατο το μεσημερι. Στην επιστροφη και ενω ειχα περιπου 90χμω σε ασφαλτινο επαρχιακο δρομο, ενοιωσα το μπροστινο να κανει τα δικα του
Στιγμιαια νομισα οτι ταχε παιξει το ρουλεμαν ή κατι τετοιο και δεν φρεναρησα, απλα κατεβασα ταχυτητες μεχρι να σταματησω, βοηθωντας προς το τελος και με το πισω φρενο. Ειδα το λαστιχο πλακα και εψαξα για καρφι αλλα δεν υπηρχε τιποτα. Οδηγησα το μηχανακι για 8χμ με σκασμενο μπροστινο και πολυ προσοχη μεχρι ενα συνεργειο και εκει βγαζοντας την σαμπρελα ειδαμε οτι ειχε τρυπησει στο πλαϊ. Ψαχνοντας προσεκτικα το λαστιχο απο μεσα, ειδαμε οτι σε ενα σημειο ειχε αστοχησει, κανοντας εσωτερικη ρωγμη - δηλ. ενα μικρο σπασιμο - η οποια οπως το λαστιχο εχει ελαστικοτητες "δαγκωνε" την σαμπρελα και την τρυπησε! Εβαλα παλι πανω το Σαχαρα που ειχε προηγουμενως για ντεμι χρηση και πηγα μ'αυτο την χωματινη την Κυριακη.
Σημερα το πρωι που μπορεσα, εδειξα το λαστιχο στα παιδια του Περιστερα (ο Νικος δεν ητανε εκει) και μου ειπανε οτι δεν ειναι η πρωτη φορα που εχουν συμβει αστοχιες στα συγκεκριμενα λαστιχα, ειχανε θεματα και απο αλλους χρηστες. Αυτα, το αναφερω εδω για να ειναι πληρες το θεμα. Μου ειχε σκασει μπροστινο στο χωμα πριν απο χρονια αλλα στην ασφαλτο ποτε και ειναι φυσικα πολυ επικινδυνο. Να πω επισης οτι το λαστιχο ειναι ακριβως 2000χμ και ητανε η δευτερη φορα που τοβαλα πανω στη ζαντα, την πρωτη το αφησα για 2000χμ και τοβγαλα για να παω ασφαλτινη στη Βουλγαρια και το περασμενο σ/κ το ξαναβαλα πανω για επερχομενες χωματαδες ..αλλα τελικα λογω αυτης της αστοχιας αχρηστευτηκε και το πεταξα.