Ironbutt
Μέλος
Αυτη την πιεση παντως δεν θα την προτεινα σε κανενα ΚΤΜακια με 950-990...μετα απο απειρες δοκιμες απο αμερικανους και αλλους ευρωπαιους (δυστυχως και απο προσωπικη εμπειρια) θα καταληξετε με μια μπροστινη ζαντα σε σχημα 8....
Θα σου βαλω με φαινεται μερικες τιμες απο αυτα που σπανε οταν γειρει ή τουμπαρει κανενα 1200Καλο το τεστ Πασκουαλ.
Ερωτηξης...
Με 1.4 στην πετρα, η ζαντα τι λεει;
Αλλη ερωτηξης
Τα βλεπεις να βγαζουν 5000 χλμ;
Γιάννη... γενικά όσοι φοράνε ακτινωτές ζάντες έχουν να αντιμετωπίσουν έναν άλλο "ύπουλο" αλλά σοβαρό κατ΄εμέ παράγοντα στην αντοχή της ζάντας. Την ακτινολόγηση !! Που πολλοί δεν δίνουν σημασία.Αυτη την πιεση παντως δεν θα την προτεινα σε κανενα ΚΤΜακια με 950-990...μετα απο απειρες δοκιμες απο αμερικανους και αλλους ευρωπαιους (δυστυχως και απο προσωπικη εμπειρια) θα καταληξετε με μια μπροστινη ζαντα σε σχημα 8....
Δεν σε ειπε κανενας ταξιτζη βρε ξαδερφε,την ερωτηση χαρακτηρισα και εξηγησα το γιατι!!!Στα λασπερά και στα αμμώδη, όντως πας σε 14 psi.
Τώρα για την ταξιτζίδικη ερώτηση, φιλαράκι Πασκουάλ, με πληγώνεις!
Τα Tkc μου έβγαλαν 4000-4500 χλμ αξιοπρεπέστατα και πετάχτηκαν. Λόγω ηλικίας και παρόλο ότι είχε πέλμα, έφυγε και το μπροστινό, όντας "καμμένο". Γιατί τα 5 χιλ χλμ παρά κάτι, έγιναν σε 3 χρόνια μ αυτά λάστιχα. Οπότε πέρσυ πήραν δρόμο. Άρα, βγάζοντας τα ίδια χλμ (εσύ7-8000 με 2 πισινά κι ένα μπροστινό κι εγώ 4500χλμ με 1 ένα ζεύγος), πώς έγινα "ταξιτζής" ρε καρντάσι? Κι η ερώτηξης ήταν για 5000χλμ, ίδια ποσότητα, σε "τάξη μεγέθους".... Για να ξέρουμε τι λέμε
Δεν σε ειπε κανενας ταξιτζη βρε ξαδερφε,την ερωτηση χαρακτηρισα και εξηγησα το γιατι!!!
Στον δικο μου κοσμο πισω χωματινο με 5000 χλμ δεν υπαρχει,
για την ακριβεια και να τα πιασει δεν θα με βοηθαει να κανω αυτο που θελω με τη μηχανη εκτος δρομου.
Ο Σαββας βγιανει ακριβως βαλε κι αλλα 44 ευρω (μισος καθρεφτης δλδ) και παρε Karroo 3.
ακολουθω την μοδα.....Κι εσύ Ανλάς τσουτζούκ;
Tα φετινα νεα απο την Anlas εχουν αρκετο ενδιαφερον!
Μετα τις περσινες δοκιμες η εταιρια επανασχεδιασε το λαστιχο σε πελμα, διαταξη τακουνιων
αλλα και συνθεση με στοχο την μεγαλυτερη μακροζωια και το ακομα καλυτερο κρατημα.
Το κυριοτερο ειναι πως τo νεο ελαστικο ερχεται εντος των ημερων
για να τοποθετηθει σε 2 διαφορετικες μοτοσυκλετες του advride.gr
και με σκοπο να ταλαιπωρηθει μεχρι να βγει off....
Ε, συτο το τελευταιο καθως και την μεταφορα της εμπειριας σας το εγγυωμαστε
Eχουμε 2 ζευγαρια σε 2 διαφορετικες μοτο και αναβατες,με εναν κοινο τελικο αντιπαλο.Κι εσύ Ανλάς τσουτζούκ;
Ελπίζω. ..καλοφάγωτα Κωστή
με ρέγουλα, να προλάβουν να γνωρίσουνε την Έυβοια ...
Κανόνισε να βρεθούμε....Σάββατο πρωί θα είμαι Αμαλιάδα. Εγώ αύριο θα βάλω τα Anlas στον Τενεκέ....για να δούμε τι καπνό φουμάρουν, πάντως τα conti TKC που φοράω ήδη με έχουν ικανοποιήσει 100%!Ελπίζω. ..
Θα κάνουν πασχα....στην ορεινή Ηλεία και στα χώματα της Φολόης.
Θα δούμε και συμπεριφορά στην άσφαλτο , με διάφορες πιέσεις και στην Εύβοια θα είναι έτοιμα για αναρρίχηση
advφον!!
Κανόνισε να βρεθούμε....Σάββατο πρωί θα είμαι Αμαλιάδα. Εγώ αύριο θα βάλω τα Anlas στον Τενεκέ....για να δούμε τι καπνό φουμάρουν, πάντως τα conti TKC που φοράω ήδη με έχουν ικανοποιήσει 100%!
Σωστα... αλλά λόγω τιμής πρέπει να κοιτάμε και αλλουΑυτά (τα conti TKC ) είναι το μέτρο σύγκρισης της κατηγορίας.....
Να τα λέμε αυτά
Μα ήδη κοιτάμε αλλούΣωστα... αλλά λόγω τιμής πρέπει να κοιτάμε και αλλου
advφον!!
Το τριτο του advride.gr! στην τριτη διαφορετικη διαστασηΚανόνισε να βρεθούμε....Σάββατο πρωί θα είμαι Αμαλιάδα. Εγώ αύριο θα βάλω τα Anlas στον Τενεκέ....για να δούμε τι καπνό φουμάρουν, πάντως τα conti TKC που φοράω ήδη με έχουν ικανοποιήσει 100%!