Ελαστικά για μεσαίου κυβισμου SS

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Γιάννη το ποσό μαλακή είναι η γόμα με το πόσο γρήγορη είναι η κορώνα είναι 2 άσχετοι μεταξύ τους παράμετροι.και δίνω παράδειγμα που έχω γράψει αρκετά χλμ.d211 απότομη κορόνα έπεφτε κ μόνο που το σκεφτοσουν.d212 φυσιολογική κορώνα σαν ένα σπορτ τουρινγκ λάστιχο όπως το Dunlop TT.
Καλώς η κακώς στο ελλαντα ζούμε.αν δεν κάνεις δικαβαλα,φορτωματα και άπειρα χλμ το χρόνο για μένα η καλύτερη λύση είναι η μαλακή γόμα,ειδικά αν δεν έχεις οικονομικό θέμα.και πάλι πληρώνουμε ένα σκασμό λεφτα για να έχουμε ηλεκτρονικα να μας σώσουν την Κάκια στιγμή αλλά το πρώτο κ κύριο παράγοντα ασφαλείας που είναι η σωστή επαφή με την άσφαλτο την βγάζουμε έξω από την εξίσωση.
Επίσης εγώ δεν μίλησα για το δικό σου σχόλιο αλλά επειδή έγινε μια γενική συζήτηση στο θέμα είπα να πω κ εγώ την μλκια μου :yew:
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ αλλά πιστεύω ένας ήρεμος προς αργος οδηγός δεν χρειάζεται και d212 στο μηχανάκι του. Δεν πρέπει πάντα να κατηγοριοποιουμε αναλώσιμα η αξεσουάρ όπως τα λάστιχα σε καλά η κακα. Υπάρχουν στοιχεία που επηρεάζουν και το ενδιάμεσο.

Συγκεκριμένα στα λάστιχα υπάρχει η χημεία. Πυρίτιο (silica), θείο, σιλικόνη, carbon κλπ και ταυτόχρονα ο σχεδιασμός του σκελετού και του πέλματος.

Όσο πιο πολύ αφαιρεις υλικό προς όφελος της προστασίας από υδρολισθηση τόσο το κάνεις καλύτερο στα νερά και χειρότερο στο στεγνό. Όσο αλλάζεις τη χημική σύσταση μπορεί να κερδίζεις αλλού να χάνεις αλλού και αντίστοιχα από την σχεδίαση του πέλματος.

Πριν μερικά χρόνια δεν θυμάμαι σε πιο οδοιπορικό Λεωνιδίου έβρεχε κατταρακτωδως όλη μέρα και κάναμε 400 χλμ με λίμνες για δρόμους (όσοι ξεκινήσαμε). Ένα οποιοδήποτε μηχανάκι με d212 δεν θα μπορούσε καν να μείνει κοντά σε μένα με ένα ταπεινό bandit και ένα σετ michelin pilot road 4 που πηγαίναμε στο βρεγμένο σαν να ήταν στεγνό. 99% θα έμενε στο ξενοδοχείο.

Προσωπικά σε έναν ήρεμο οδηγό θα πρότεινα είτε ένα τουριστικό σαν pilot road 6 είτε ενα first level supersport λάστιχο όπως ίσως ένα S22 που να έχει μια καλή πρόβλεψη για το βρεγμένο. Θα έχει εξαιρετικό φρενάρισμα και με ένα pilot road 6 δεν θα έχει ατύχημα από αυτό. Και στις στροφές έτσι κι αλλιώς δεν θα του λείψει ποτέ η παραπάνω πρόσφυση.

Όποιος έχει παραπάνω απαιτήσεις ξέρει γιατί θα πάει σε ένα D212 η αντίστοιχο.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ αλλά πιστεύω ένας ήρεμος προς αργος οδηγός δεν χρειάζεται και d212 στο μηχανάκι του. Δεν πρέπει πάντα να κατηγοριοποιουμε αναλώσιμα η αξεσουάρ όπως τα λάστιχα σε καλά η κακα. Υπάρχουν στοιχεία που επηρεάζουν και το ενδιάμεσο.

Συγκεκριμένα στα λάστιχα υπάρχει η χημεία. Πυρίτιο (silica), θείο, σιλικόνη, carbon κλπ και ταυτόχρονα ο σχεδιασμός του σκελετού και του πέλματος.

Όσο πιο πολύ αφαιρεις υλικό προς όφελος της προστασίας από υδρολισθηση τόσο το κάνεις καλύτερο στα νερά και χειρότερο στο στεγνό. Όσο αλλάζεις τη χημική σύσταση μπορεί να κερδίζεις αλλού να χάνεις αλλού και αντίστοιχα από την σχεδίαση του πέλματος.

Πριν μερικά χρόνια δεν θυμάμαι σε πιο οδοιπορικό Λεωνιδίου έβρεχε κατταρακτωδως όλη μέρα και κάναμε 400 χλμ με λίμνες για δρόμους (όσοι ξεκινήσαμε). Ένα οποιοδήποτε μηχανάκι με d212 δεν θα μπορούσε καν να μείνει κοντά σε μένα με ένα ταπεινό bandit και ένα σετ michelin pilot road 4 που πηγαίναμε στο βρεγμένο σαν να ήταν στεγνό. 99% θα έμενε στο ξενοδοχείο.

Προσωπικά σε έναν ήρεμο οδηγό θα πρότεινα είτε ένα τουριστικό σαν pilot road 6 είτε ενα first level supersport λάστιχο όπως ίσως ένα S22 που να έχει μια καλή πρόβλεψη για το βρεγμένο. Θα έχει εξαιρετικό φρενάρισμα και με ένα pilot road 6 δεν θα έχει ατύχημα από αυτό. Και στις στροφές έτσι κι αλλιώς δεν θα του λείψει ποτέ η παραπάνω πρόσφυση.

Όποιος έχει παραπάνω απαιτήσεις ξέρει γιατί θα πάει σε ένα D212 η αντίστοιχο.
Υπάρχει και η κατηγορία του Dunlop TT που είναι πολύ κοντά στη γόμα σε κράτημα και πολύ καλά στη βροχή, λάστιχα που σου δίνουν επιδώσεις και στα δύο άκρα και φρένο απίστευτο.
Επίσης η επίδοση στο βρεγμένο αν δεν μιλάμε για επικυνδινοτητα δεν με αφορά.βρεγμενο τεραιν για μένα σημαίνει κλείνω το γκάζι και κακαριζω χαμηλόφωνα.
Η κατηγορία δε του s22 δεν Μ άρεσε ποτέ ότι και να φόρεσα,μου δημιουργούσε το αίσθημα της ανασφάλειας κ ένα σορό χαζογλυστριματα στα κυνηγητά.για μενα το Dunlop TT είναι το ιδανικό λάστιχο για Ελλάδα για όλες τις χρήσεις.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
To S22 δεν το λες κακό σε καμία περίπτωση. Αλλά τα λάστιχα είναι σαν τα λάδια...
Είπα να δώσω μιά ευκαιρία στο S23 που το εκθειάζουν, αλλά είναι φάση "το παιδί έχει φύγει" ακόμα περιμένω τηλέφωνο.
 

Eliaskat

Μέλος
Όνομα
Elias
Μοτό
GS 1250ADV
Περυσι τετοιο καιρο εψαχνα λαστιχα και δεν υπηρχαν πουθενα.

Για την αυξηση στην τιμη τους απλα δεν το σχολιαζω.

Θα σχολιασω ομως οτι ενας οδηγος αν αλλαξει κορονα και παει σε μια σπορ απο μια τουριστικη , το μηχανακι θα "πεσει" πιο ευκολα στην στροφη και αυτο μπορει να τον τρομαξει.
 
Top Bottom