amyroukai
Κουλάδι Σωληνάκιας
S23 μόλις 360 ευρώ και ακόμα αγνοούνταιΚαι είναι τα πιο οικονομικά στην κατηγορία νομίζω τα s
S23 μόλις 360 ευρώ και ακόμα αγνοούνταιΚαι είναι τα πιο οικονομικά στην κατηγορία νομίζω τα s
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ αλλά πιστεύω ένας ήρεμος προς αργος οδηγός δεν χρειάζεται και d212 στο μηχανάκι του. Δεν πρέπει πάντα να κατηγοριοποιουμε αναλώσιμα η αξεσουάρ όπως τα λάστιχα σε καλά η κακα. Υπάρχουν στοιχεία που επηρεάζουν και το ενδιάμεσο.Γιάννη το ποσό μαλακή είναι η γόμα με το πόσο γρήγορη είναι η κορώνα είναι 2 άσχετοι μεταξύ τους παράμετροι.και δίνω παράδειγμα που έχω γράψει αρκετά χλμ.d211 απότομη κορόνα έπεφτε κ μόνο που το σκεφτοσουν.d212 φυσιολογική κορώνα σαν ένα σπορτ τουρινγκ λάστιχο όπως το Dunlop TT.
Καλώς η κακώς στο ελλαντα ζούμε.αν δεν κάνεις δικαβαλα,φορτωματα και άπειρα χλμ το χρόνο για μένα η καλύτερη λύση είναι η μαλακή γόμα,ειδικά αν δεν έχεις οικονομικό θέμα.και πάλι πληρώνουμε ένα σκασμό λεφτα για να έχουμε ηλεκτρονικα να μας σώσουν την Κάκια στιγμή αλλά το πρώτο κ κύριο παράγοντα ασφαλείας που είναι η σωστή επαφή με την άσφαλτο την βγάζουμε έξω από την εξίσωση.
Επίσης εγώ δεν μίλησα για το δικό σου σχόλιο αλλά επειδή έγινε μια γενική συζήτηση στο θέμα είπα να πω κ εγώ την μλκια μου
Υπάρχει και η κατηγορία του Dunlop TT που είναι πολύ κοντά στη γόμα σε κράτημα και πολύ καλά στη βροχή, λάστιχα που σου δίνουν επιδώσεις και στα δύο άκρα και φρένο απίστευτο.Σε γενικές γραμμές συμφωνώ αλλά πιστεύω ένας ήρεμος προς αργος οδηγός δεν χρειάζεται και d212 στο μηχανάκι του. Δεν πρέπει πάντα να κατηγοριοποιουμε αναλώσιμα η αξεσουάρ όπως τα λάστιχα σε καλά η κακα. Υπάρχουν στοιχεία που επηρεάζουν και το ενδιάμεσο.
Συγκεκριμένα στα λάστιχα υπάρχει η χημεία. Πυρίτιο (silica), θείο, σιλικόνη, carbon κλπ και ταυτόχρονα ο σχεδιασμός του σκελετού και του πέλματος.
Όσο πιο πολύ αφαιρεις υλικό προς όφελος της προστασίας από υδρολισθηση τόσο το κάνεις καλύτερο στα νερά και χειρότερο στο στεγνό. Όσο αλλάζεις τη χημική σύσταση μπορεί να κερδίζεις αλλού να χάνεις αλλού και αντίστοιχα από την σχεδίαση του πέλματος.
Πριν μερικά χρόνια δεν θυμάμαι σε πιο οδοιπορικό Λεωνιδίου έβρεχε κατταρακτωδως όλη μέρα και κάναμε 400 χλμ με λίμνες για δρόμους (όσοι ξεκινήσαμε). Ένα οποιοδήποτε μηχανάκι με d212 δεν θα μπορούσε καν να μείνει κοντά σε μένα με ένα ταπεινό bandit και ένα σετ michelin pilot road 4 που πηγαίναμε στο βρεγμένο σαν να ήταν στεγνό. 99% θα έμενε στο ξενοδοχείο.
Προσωπικά σε έναν ήρεμο οδηγό θα πρότεινα είτε ένα τουριστικό σαν pilot road 6 είτε ενα first level supersport λάστιχο όπως ίσως ένα S22 που να έχει μια καλή πρόβλεψη για το βρεγμένο. Θα έχει εξαιρετικό φρενάρισμα και με ένα pilot road 6 δεν θα έχει ατύχημα από αυτό. Και στις στροφές έτσι κι αλλιώς δεν θα του λείψει ποτέ η παραπάνω πρόσφυση.
Όποιος έχει παραπάνω απαιτήσεις ξέρει γιατί θα πάει σε ένα D212 η αντίστοιχο.