Ενόραση και Φιλοσοφικές κουβέντες βάθους (αμέτρητου) για την μοτοσυκλέτα!

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Όσα είπε είναι σωστά κατά την γνώμη μου!
Άσε που πάντα λέει ότι δεν κοιτάει να πείσει κανέναν για οτιδήποτε.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Λοιπόν η απόφαση ελήφθη

Η Μάρκα που με αντιπροσωπεύει σαν άτομο :hh:
σα χαρακτήρα, βάρους τσέπης, @@ μύδια κλπ
είναι Η.............................suzuki
Μένει να ρυθμιστούν κάποια ζητήματα
για αποφασιστεί το μοντέλο μεταξύ των
στρομα 6,50 800 και GSX 8R

Παραπάνω χρήματα δεν μπορώ να δώσω αλλα με δεδομένη τη ζωή που κάνω
μια χαρά με βολεύει και το 6,50
Οι Κινέζοι δεν με πείθουν και οι ευρω πέη τον έχουν πάρει πολύ ψηλά τον αμανέ
Εξ άλλου όπως αρχίζεις τελειώνεις κι εγώ άρχισα με ts 50
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Πόνημα: Η καφετέρια και το μέλλον που μας φέρνει η Κίνα...

Ακούστε τώρα και διαβάστε προσεκτικά πώς πάει το πράγμα και πώς χτίζεται κλίμα στη καφετέρια...

Οι ντίβες μοτοσυκλέτες της καφετέριας καθορίζονται απο τον κόσμο στη βάση του και αλλάζουν όπως οι μόδες και οι ανάγκες! Ξεκινήσαμε δειλά την χιλιετία με TDM 850-900 kai Vstrom Varadero και σταδιακά με Πασοκ και πακέτα πήγαμε στα GS. Ο local hero της καφετέριας πρέπει όμως να κουβαλάει και την κοινή αποδοχη! ΝΑ είναι ένας λαικός ήρωας, ένα μοντέλο επιτυχίας! Να μυρίζει αυτοδημιουργητος!

Πράγματι οι βασιλιάδες της καφετέριας αυτή τη στιγμή έιναι κάτι tracer 900GT, TENERE 700 full xtra, κάτι1000XR και 1250GS και θα παραμείνουν στη κορυφή της λίστας αλλά σύντομα όχι με αυτή τη μορφή! Σημειώστε το! Πολύς κόσμος για να προστατέψει τα δικαιώματα του στη καφετέρια αλλά με εισόδημα ανατολικής E.E. θα μιλάει πισώπλατα για ιδιοκτήτες τέτοιων πιο premium Brand. Και καλά που βρήκε τα λεφτά, θα κάνει βρωμοδουλειές, θα έχει βάλει 1000 δοσεις κλπ. Υποχθόνια στρατηγική υποτίμησης του αντιπάλου!! Δημιουργία κλίματος! θα γίνει ο ιδιοκτήτης 1000XR αντιήρωας! Αυτός που έχει το καλύτερο αλλά δεν το απέκτησε με θεμιτά μέσα!

Ταυτόχρονα έπεσαν στην αγορά τα Κινέζικα, τα 500DS, 650MT, TRK 502 και παρόμοια και άνοιξαν τον δρόμο για το μέλλον! Ήδη σε περιφερειακές καφετέριες ένα TRK 502 εξω είναι ένας Local hero! Ήδη χτίστηκε η βάση ορκισμένων ιδιοκτητών μελών group σε FB Που με αίμα θα υπερασπίσουν την τιμή τους και την αξία του Κινέζου! Ενώ ταυτόχρονα μπουκώνουν το κομμάτι απο τη βασιλόπιτα στη λέσχη και ελέγχουν τον λαχνό αν έπιασαν το σπρέυ για την αλυσίδα!

Και αφού έχει γίνει αυτό το βήμα με τα μεσαία κυβικά μηχανακια έσκασε πριν λίγο το 800ΜΤ, ερχεται τώρα το 900DS!! Αυτά τα 2 μηχανάκια δεν είναι τυχαία μηχανακια. Είναι το δυνατό χτύπημα του Κινέζικου καρτέλ στο κατεστημένο της καφετέριας. Μοτοσυκλέτες ΒΑΣΙΣΜΕΝΕΣ και ΧΤΙΣΜΕΝΕΣ πάνω σε μοτέρ μεγάλων Brand που τελικά το παίζουν μάγκες με τα εργοστάσια του Κινέζου? Θα αφήσουν να πλανάται οι καφετεριομάχοι αυτό το ερώτημα. (Καφετεριομάχοι, Ιδιοκτήτες Κινέζικων). Τελικά τα μεγαλα Brands ψαχνουν για ΄΄χαζούς΄΄(?!)

Ο ιδιοκτήτης 800MT και 900DS πλέον θα είναι ο πολιορκητικός κριός των καφετεριομάχων της Κίνας απέναντι στο κατεστημένο των καφετεριολάτρων (ιδιοκτήτες Premium) των Premium Brand!

Γιατί θα πλασσάρεται ως ΓΝΩΣΤΗΣ που δεν καταδέχτηκε να πληρώσει κερατιάτικα λεφτά σε Brands για να πάρει το μηχανάκι που φτιάχνει ο Κινέζος με Premium Αυτοκόλλητα! Θα πλασσάρεται ως ο εχθρός του κατεστημένου, ως ο ψαγμένος, ο ΄΄την αγόρασα απο επιλογή ενώ μπορούσα να πάρω οτι ήθελα΄΄.Αγόρασα ότι ήθελα απο τα τίμια βγαλμένα λεφτά μου (ενάντια στο λεφτά που ποιος ξέρει που τα βρήκε ο άλλος βρήκε να αγοράσει Premium Brand ο άλλος...

Οι ιδιοκτήτες 800MT και 900DS είναι γραφτό να γίνουν οι βασιλιαδες της καφετέριας σύντομα και βάσει οργανωμένου σχέδιου.. Τα πεσμένα εισοδήματα φέρνουν και τακτικές ψυχρού πολέμου... Μην κοιμάστε.. δείτε την αλήθεια μπροστά σας!!!
Γιατί δεν μπαίνουν στην ανάλυση:
Προοδευτικοί - Συντηρητικοί
Αριστεροί - Δεξιοί φιλελέδες
Λαός - Μπουρζουαζία
Αναρχοαυτόνομοι - Νοικοκυραίοι;
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ktm 790 2019 κατασκευής Αυστρίας. Καμιά σχέση με cfmoto και θεωρίες που ακούστηκαν από κάποιους στο εξωτερικό πώς πήγε η παραγωγή στη cfmoto και φτηνά υλικά και μπλα μπλα μπλα.

Η μεγάλη πλάκα είναι πως δεν έχει ακουστεί κανένα cfmoto 800mt με το μοτέρ lc8c με τέτοιο θέμα (μοτέρ κατασκευασμένα στη cfmoto Κίνα) και η kove φαίνεται από όλες τις πληροφορίες πως αγοράζει μπλοκ μοτέρ από την cfmoto και έχει κάνει σημαντικές αλλαγές σε αυτό ειδικά στη κεφαλή. Ποιος ξέρει? Είδαν το πρόβλημα και το διόρθωσαν?

Το πρόβλημα συνεπώς αφορά ξεκάθαρα την ktm και πιθανώς την ίδια την σχεδίαση του lc8c
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το σημερινό μοτέρ δεν είναι ίδιο με το τότε όμως. Το περίεργο είναι που λέει ότι το θέμα αφορά και 890 και Norden
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το σημερινό μοτέρ δεν είναι ίδιο με το τότε όμως. Το περίεργο είναι που λέει ότι το θέμα αφορά και 890 και Norden
Από όσα ξέρω στα σημερινά 790 το μοτέρ είναι σχεδόν ίδιο με το μοτέρ που βαζει η cfmoto στο 800mt με κάποιες αλλαγες όπως νομίζω τον στρόφαλο από το 890. Η πλάκα είναι πως στα 800mt δεν έχει ακουστεί θέμα.

Τα 890 και norden φτιάχνονται Αυστρία και τα μοτερ.

Δεν έχει πολύ πλάκα που απ' ότι φαίνεται τα Αυστριακά μοτέρ φαίνεται πως έχουν το πρόβλημα και πάρα πολλοί στο ίντερνετ κράζουν τη cfmoto?!
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν έχει δίκιο η Πυθία που ξέρει τα πάντα, το σημερινό 790 είναι βασισμένο στο νέο μοτέρ των 890 και όχι ίδιο με το πρώτο 790, το οποίο πήραν οι Κινέζοι.



Δες τι άλλο βρίσκεται στα ίντερνετ για τους μαφιόζους που δεν χαλάνε ποτέ...

 
Reactions: kaf

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πέρασε η πρωταπριλιά αλλά τα αστεία συνεχίζονται.

Έχουν πάρει το get out of your comfort zone και το έχουν κάνει μια εκτός νοήματος καραμέλα.

Δεν θα πεθάνουμε με ένα μηχανάκι, δεν ζούμε στην Ρωσία το 1950 μόνο με ένα lada.

Παβλιν, πρέπει να βγάζεις περιεχόμενο για να έχει το κανάλι επισκέπτες αλλά...

 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν είναι μοτό επικαιρότητα, αλλά είναι φιλοσοφία.

Φταίει ο εγκληματίας ή αυτός που πληρώνει για το έγκλημα, ο οποίος δεν τιμωρείται (καλά, ούτε ο εγκληματίας τιμωρείται)


39 από τους παραπάνω υπαλλήλους ελέγχονται για σύσταση εγκληματικής οργάνωσης με σκοπό τον προσπορισμό παράνομου χρήματος, μέσω διαφόρων παράτυπων διευκολύνσεων που παρείχαν


 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Φταίει ο εγκληματίας ή αυτός που πληρώνει για το έγκλημα, ο οποίος δεν τιμωρείται (καλά, ούτε ο εγκληματίας τιμωρείται)
Στο συγκεκριμένο φταίει η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων.
Οι τύποι αυτοί που τα αρπάξανε, δεν θα απολυθούν ούτε θα τους κοπεί ο μισθός τους. Εις υγείαν του κυρίαρχου Ελληνικού λαού.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Στο συγκεκριμένο φταίει η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων.
Οι τύποι αυτοί που τα αρπάξανε, δεν θα απολυθούν ούτε θα τους κοπεί ο μισθός τους. Εις υγείαν του κυρίαρχου Ελληνικού λαού.
Ο αγωνας τωρα δικαιωνεται.


 
Top Bottom