amyroukai
Κουλάδι Σωληνάκιας
Άλλος για το εκατομμύριο...
Κάτω τα χέρια από το cc τύπε
Κάτω τα χέρια από το cc τύπε
Γιατί δεν μπαίνουν στην ανάλυση:Πόνημα: Η καφετέρια και το μέλλον που μας φέρνει η Κίνα...
Ακούστε τώρα και διαβάστε προσεκτικά πώς πάει το πράγμα και πώς χτίζεται κλίμα στη καφετέρια...
Οι ντίβες μοτοσυκλέτες της καφετέριας καθορίζονται απο τον κόσμο στη βάση του και αλλάζουν όπως οι μόδες και οι ανάγκες! Ξεκινήσαμε δειλά την χιλιετία με TDM 850-900 kai Vstrom Varadero και σταδιακά με Πασοκ και πακέτα πήγαμε στα GS. Ο local hero της καφετέριας πρέπει όμως να κουβαλάει και την κοινή αποδοχη! ΝΑ είναι ένας λαικός ήρωας, ένα μοντέλο επιτυχίας! Να μυρίζει αυτοδημιουργητος!
Πράγματι οι βασιλιάδες της καφετέριας αυτή τη στιγμή έιναι κάτι tracer 900GT, TENERE 700 full xtra, κάτι1000XR και 1250GS και θα παραμείνουν στη κορυφή της λίστας αλλά σύντομα όχι με αυτή τη μορφή! Σημειώστε το! Πολύς κόσμος για να προστατέψει τα δικαιώματα του στη καφετέρια αλλά με εισόδημα ανατολικής E.E. θα μιλάει πισώπλατα για ιδιοκτήτες τέτοιων πιο premium Brand. Και καλά που βρήκε τα λεφτά, θα κάνει βρωμοδουλειές, θα έχει βάλει 1000 δοσεις κλπ. Υποχθόνια στρατηγική υποτίμησης του αντιπάλου!! Δημιουργία κλίματος! θα γίνει ο ιδιοκτήτης 1000XR αντιήρωας! Αυτός που έχει το καλύτερο αλλά δεν το απέκτησε με θεμιτά μέσα!
Ταυτόχρονα έπεσαν στην αγορά τα Κινέζικα, τα 500DS, 650MT, TRK 502 και παρόμοια και άνοιξαν τον δρόμο για το μέλλον! Ήδη σε περιφερειακές καφετέριες ένα TRK 502 εξω είναι ένας Local hero! Ήδη χτίστηκε η βάση ορκισμένων ιδιοκτητών μελών group σε FB Που με αίμα θα υπερασπίσουν την τιμή τους και την αξία του Κινέζου! Ενώ ταυτόχρονα μπουκώνουν το κομμάτι απο τη βασιλόπιτα στη λέσχη και ελέγχουν τον λαχνό αν έπιασαν το σπρέυ για την αλυσίδα!
Και αφού έχει γίνει αυτό το βήμα με τα μεσαία κυβικά μηχανακια έσκασε πριν λίγο το 800ΜΤ, ερχεται τώρα το 900DS!! Αυτά τα 2 μηχανάκια δεν είναι τυχαία μηχανακια. Είναι το δυνατό χτύπημα του Κινέζικου καρτέλ στο κατεστημένο της καφετέριας. Μοτοσυκλέτες ΒΑΣΙΣΜΕΝΕΣ και ΧΤΙΣΜΕΝΕΣ πάνω σε μοτέρ μεγάλων Brand που τελικά το παίζουν μάγκες με τα εργοστάσια του Κινέζου? Θα αφήσουν να πλανάται οι καφετεριομάχοι αυτό το ερώτημα. (Καφετεριομάχοι, Ιδιοκτήτες Κινέζικων). Τελικά τα μεγαλα Brands ψαχνουν για ΄΄χαζούς΄΄(?!)
Ο ιδιοκτήτης 800MT και 900DS πλέον θα είναι ο πολιορκητικός κριός των καφετεριομάχων της Κίνας απέναντι στο κατεστημένο των καφετεριολάτρων (ιδιοκτήτες Premium) των Premium Brand!
Γιατί θα πλασσάρεται ως ΓΝΩΣΤΗΣ που δεν καταδέχτηκε να πληρώσει κερατιάτικα λεφτά σε Brands για να πάρει το μηχανάκι που φτιάχνει ο Κινέζος με Premium Αυτοκόλλητα! Θα πλασσάρεται ως ο εχθρός του κατεστημένου, ως ο ψαγμένος, ο ΄΄την αγόρασα απο επιλογή ενώ μπορούσα να πάρω οτι ήθελα΄΄.Αγόρασα ότι ήθελα απο τα τίμια βγαλμένα λεφτά μου (ενάντια στο λεφτά που ποιος ξέρει που τα βρήκε ο άλλος βρήκε να αγοράσει Premium Brand ο άλλος...
Οι ιδιοκτήτες 800MT και 900DS είναι γραφτό να γίνουν οι βασιλιαδες της καφετέριας σύντομα και βάσει οργανωμένου σχέδιου.. Τα πεσμένα εισοδήματα φέρνουν και τακτικές ψυχρού πολέμου... Μην κοιμάστε.. δείτε την αλήθεια μπροστά σας!!!
Από όσα ξέρω στα σημερινά 790 το μοτέρ είναι σχεδόν ίδιο με το μοτέρ που βαζει η cfmoto στο 800mt με κάποιες αλλαγες όπως νομίζω τον στρόφαλο από το 890. Η πλάκα είναι πως στα 800mt δεν έχει ακουστεί θέμα.Το σημερινό μοτέρ δεν είναι ίδιο με το τότε όμως. Το περίεργο είναι που λέει ότι το θέμα αφορά και 890 και Norden
Στο συγκεκριμένο φταίει η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων.Φταίει ο εγκληματίας ή αυτός που πληρώνει για το έγκλημα, ο οποίος δεν τιμωρείται (καλά, ούτε ο εγκληματίας τιμωρείται)
Ο αγωνας τωρα δικαιωνεται.Στο συγκεκριμένο φταίει η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων.
Οι τύποι αυτοί που τα αρπάξανε, δεν θα απολυθούν ούτε θα τους κοπεί ο μισθός τους. Εις υγείαν του κυρίαρχου Ελληνικού λαού.