Εδώ...Για πες.
Τα χεις δοκιμάσει?
Shinko E804/E805
Για βατό χώμα μια χαρά είναι. Βέβαια άλλη η έννοια του βατου χώματος για έναν αρχάριο και άλλη για έναν προχωρημένο. Σωστό!!
advride.gr
Εδώ...Για πες.
Τα χεις δοκιμάσει?
Το shinko εχει πολυ πιο ψηλο και αραιο τακουνι απο το STR. Αντιγραφα των TKC80 ειναι. Δεν είναι εντουραδικα λαστιχα αλλα 40/60 ειναι σιγουρα. Τα STR θα τα ελεγα 85/15...Κανένα δεν έχει αραιό και ψηλό τακούνι.... Μιλάω για τα shinko και τα str.
ΟΚ... Αφού επιμενετε με 40/60 80/20Το shinko εχει πολυ πιο ψηλο και αραιο τακουνι απο το STR. Αντιγραφα των TKC80 ειναι. Δεν είναι εντουραδικα λαστιχα αλλα 40/60 ειναι σιγουρα. Τα STR θα τα ελεγα 85/15...
Δίνουν 10% καθαρά ασφάλτινο λαστιχο για χώμα.Δείτε και αυτό La Bible du Pneu Trail : avis et recensement des pneus mixtes - Motard Adventure
& το καθε λάστιχο & την καθε μηχανή ο καθένας μας το αισθανεται διαφορετικά.
Ε πχιο εννοεις 12ποντο τακούνι ντε? Μιλαμε για 200κιλα μηχανακια...ΟΚ... Αφού επιμενετε με 40/60 80/20
Εγω δεν τα πάω καλά με αυτά.
Αν δεν είναι 12πντο το τακούνι δεν το φχαριστιεμαι.
Ίσως φταίει η κουλαμάρα μου.
Αυτο ηθελα να γραψω πιο πανω, δεν εχει να κανει με το Τ700, με τον αναβατη και τη χρηση εχει να κανει. Απλα καθαρα εντουρο λαστιχα δεν την παλευουν σε ονοφ 200+ κιλων.Δείτε και αυτό La Bible du Pneu Trail : avis et recensement des pneus mixtes - Motard Adventure
& το καθε λάστιχο & την καθε μηχανή ο καθένας μας το αισθανεται διαφορετικά.
Wild, TKC, mitas και mt21Ε πχιο εννοεις 12ποντο τακούνι ντε? Μιλαμε για 200κιλα μηχανακια...
Αυτο ηθελα να γραψω πιο πανω, δεν εχει να κανει με το Τ700, με τον αναβατη και τη χρηση εχει να κανει. Απλα καθαρα εντουρο λαστιχα δεν την παλευουν σε ονοφ 200+ κιλων.
Ε αυτο σου λεω! Το Σινκο 805 στην ιδια κατηγορια ειναι! Αντίγραφο του TKC80.Wild, TKC, mitas και mt21
Διαφωνω και νομίζω ότι στις φώτο φαίνεται η διαφοραΕ αυτο σου λεω! Το Σινκο 805 στην ιδια κατηγορια ειναι! Αντίγραφο του TKC80.
Γιάννο πάντως εγώ στο μηχανάκι μου θεωρώ εντελώς άχρηστο το μπροστινό TKC 80. Παντελώς όμως .... Για αυτό μου κάνει εντύπωση που το θεωρείς καλό .. για το μπροστινό μιλάμε πάντα . Και επίσης θα προτιμούσα ένα πιο χωμάτινο μπροστά και ένα πιο " ασφάλτινο " πίσω . Δλδ MT21 μπροστά και TKC 80 πίσω .Εγώ πάντως με τον συνδυασμό TKC80 μπροστά E09 πίσω, πετυχαίνω ένα 48.7734103 / 51.2265897.
Πιστοποιημένος μηγαμ...
Αυτό ακριβώς.. Αν δεν έχεις τιμόνι στο χώμα τί γίνεται? Πίσω να πέφτει γλύστρα δε πειράζει, μαζεύεται.Γιάννο πάντως εγώ στο μηχανάκι μου θεωρώ εντελώς άχρηστο το μπροστινό TKC 80. Παντελώς όμως .... Για αυτό μου κάνει εντύπωση που το θεωρείς καλό .. για το μπροστινό μιλάμε πάντα . Και επίσης θα προτιμούσα ένα πιο χωμάτινο μπροστά και ένα πιο " ασφάλτινο " πίσω . Δλδ MT21 μπροστά και TKC 80 πίσω .
Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι φιλαράκι μου γιατί έχεις μονοκυλινδρο και μπορείς να παίξεις με πιο χωμάτινα ελαστικά.Γιάννο πάντως εγώ στο μηχανάκι μου θεωρώ εντελώς άχρηστο το μπροστινό TKC 80. Παντελώς όμως .... Για αυτό μου κάνει εντύπωση που το θεωρείς καλό .. για το μπροστινό μιλάμε πάντα . Και επίσης θα προτιμούσα ένα πιο χωμάτινο μπροστά και ένα πιο " ασφάλτινο " πίσω . Δλδ MT21 μπροστά και TKC 80 πίσω .
Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
μην δινεις σημασια στον αμπεμπαμπλομ.....τι σημαίνει αυτό ---> Εγώ πάντως με τον συνδυασμό TKC80 μπροστά E09 πίσω, πετυχαίνω ένα 48.7734103 / 51.2265897.
Τίποτα δε σημαίνει, κάνω πλάκα γιατί μιλάμε για ποσοστά στα ελαστικά, πόσο ασφαλτο/χώμα ορίζει ο κατασκευαστής και πόσο πραγματικά τα ποσοστα έχουν εφαρμογη στην πραγματικότητα στο μέσο χρήστη βέβαια.πωπωπωπωπω
Διαβάζω , ψάχνω , μαζεύω πληροφορίες και συγκρίνω.
Ήθελα χτες να ρωτήσω αν είναι σωστό να βάλω διαφορετικό μπρός και πίσω αλλα που απαντήσατε αμέσως όπως ο Aldebaran και άλλοι
Προφανώς καταλαβαίνω οτι σε τρελή βροχή δεν έχω τις απαιτήσεις να βρίσκω τα μαρσπιε κάτω. ούτε στα πρωτοβρόχια. ποτέ δεν το είχα απο κανένα μηχανάκι ουτε ελαστικό
Προσπαθώ να δω και τι μηχανή έχει ο καθένας σας για να συγκρίνω κιλά ώστε να μην τα λιώσω αμέσως. Γιατί πιστευω οτι εκεί είναι ένα μεγάλο ζήτημα για το ελαστικό.
Σε εθνικές πάω σπάνια πάνω απο 130 - 140 έτσι κ αλλιως , και φόρτωμα αντε άλλο ένα άτομο 50-60 κιλά ( για κάτι μακρινό). Το χειμώνα θέλω όταν σχολάω απο τη δουλεια να το σπάω λίγο στη παραλία , εκεί ανοίγει το χεράκι . Να το φάω με ανοίγματα στην άσφαλτο το θεωρώ δύσκολο.
Καταλήγω νομίζω πιο έντονα στο συνδιασμό TKC80 εμπρός και Ε09 / anakee πίσω , ή στο σενάριο των ΜΤ21 αν και δεν έχω βρεί μέγεθος και τιμή για τα νούμερά μου.
Όπως και να έχει η εμπειρία σας και η βοήθειά σας μετράει πολύ , πάρα πολύ!!! Ειδικά προς ένα άτομο που δεν έχει ασχοληθεί με το on - off χώμα.
2 ερωτήσεις:
Aldebaran τι σημαίνει αυτό ---> Εγώ πάντως με τον συνδυασμό TKC80 μπροστά E09 πίσω, πετυχαίνω ένα 48.7734103 / 51.2265897.
Τα Karoo τι λένε?? Τα Pirelli που έχω τώρα αλλά στην έκδοση χωρίς το STR ??
Νομίζω ότι δεν τον έχουμε μπερδέψει και κατάλαβε πάνω κατω τι λέει ο καθένας.Τίποτα δε σημαίνει, κάνω πλάκα γιατί μιλάμε για ποσοστά στα ελαστικά, πόσο ασφαλτο/χώμα ορίζει ο κατασκευαστής και πόσο πραγματικά τα ποσοστα έχουν εφαρμογη στην πραγματικότητα στο μέσο χρήστη βέβαια.
Τα Pirelli Rally, τα έχει βάλει ο Λεωνίδας ΛΕΩΝΙΔΑΣ. στο GS1150 του και έχει κάνει αρκετό χώμα με το τριαξονικο του.
Πουσε ρε Λέωωω;;
Επίσης προτάθηκε και το mitas e07 το οποίο είναι εκπληκτικό λαστιχο, από εκείνα που τα κάνεις όλα με αξιώσεις.
Τα φοράει ο Δημήτρης dkom σε ένα tiger 800, ο οποίος έχει έρθει σε τροφυ, σε εορταστικές... και απ'οτι ξέρω έχει κάνει και ταξίδι στο εξωτερικό, όλα με το ίδιο λαστιχο. Βέβαια στη λάσπη χορεύεις καρσιλαμάδες, αλλά νομίζω ότι θα πρέπει να συμβιβαστεις γιατί κερδίζεις σε πολυχρηστικότητα, αντοχή αλλά και τιμή γιατί είναι και φτηνά. Τώρα έχουν βγει τα 07+, που νομίζω δε διαφέρουν και πολύ από τα 07 του ΠΑΣΟΚ.
Τον Σουγκαριά sugariasgeorge μην τον ακούς, γιατί θα κυλήσεις στην αμαρτία σε χρόνο dt.... μου θυμίζει κάτι μπαρμπαλοστρομαίους της παλιάς σχολής, που έχουν φάει τα νιάτα τους στα κακοφημα σοκάκια της Paranagua και του Coatzacoalcos.
Anyway, πουλέν και στη κωριό, όπως καταλαβαίνεις το λαστιχο από ένα σημείο και μετά γίνεται πολύ υποκειμενικό όσο το αναλύεις.
Μετά από αρκετές δοκιμές θα κατασταλάξεις ποιο είναι για εσένα και την χρήση που σκοπεύεις να του κάνεις.
Εγώ, για το δικό μου μηχανάκι (που είναι και το καλύτερο βέβαια, να τα λέμε αυτά) και τη δική μου χρήση, επιλέγω τον συνδυασμό που προανέφερα.
Δε σημαίνει όμως ότι θα δουλέψει και σε άλλον.