Επιλογή μότο ( ακολουθεί σεντόνι)

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Είπε το παιδί οτι ΔΕΝ γουστάρει κινεζιές.

[/QUOTE

Και?

Ποιο είναι το παιδί, ο Chuck Norris???

Το "παιδί" όπως τον λες, βάζει μεν καποιες παραμέτρους, αλλά και εμείς σαν ερωτώμενοι, δεν απαγορεύεται να δώσουμε μια εναλλακτική που πιστεύουμε ότι θα ήταν καλύτερη για την κατάσταση του.

Μπορεί πάντα να με αγνοήσει αν η απέχθεια του για τους Κινέζους είναι πιο ισχυρή απ το να μπλέξει με σκισμένα σκουπίδια δεκαπενταετιας.

Δεδομένης της κατάστασης όπως την περιγράφει, καταλαβαίνω ότι δεν του τρέχουν απ τα μπατζάκια, οπότε μπορεί να χρειάζεται να του πει κάποιος μήπως θέλει να βάλει νερό στο κρασί του.

Όλοι κάνουμε συμβιβασμούς ανάλογα με την κατάσταση.

Κι εγώ π.χ. έχω πει να μην ασχολούμαι με ξερολες, κουτοπόνηρους, κλπ συνωμοταξίες αλλά καμία φορά αναγκάζομαι να βάλω νερό στο κρασί μου.
 

Antonis Vou

Μέλος
Όνομα
Αντωνης
Μοτό
Kawasaki Sherpa 250 2000
Καλησπέρα και χρονια πολλα! Εγω θα σου προτεινα να πας στην επιλογη να δωσεις το σκούτερ κ να παρεις κατι πιο καινουριο απο αφρικα του 89-90. Αφενός δεν αξίζουν τα 3-4000 χιλ και αφετέρου οκ χοντα ειναι αλλα παλια. Δεν υπάρχουν ανταλλακτικά Εννοειται αν κ βρίσκεις λύσεις με τόσα που εχουν πουληθεί. Και επειδη θελεις να κανεις εκδρομές με αυτο το οχημα εγω δεν θα μπορούσα να του δείξω εμπιστοσύνη. Ηταν καλα αλλα για τα χρονια που έβγαιναν γνώμη μου. Σιγα σιγα ειναι να μπαίνουν σε καμία συλλογή κ αυτα. Στα 6-7κ φ800 gs το οποιο σκεφτομουν κ εγω παίζει κ παιρνεις κ κανα παπιοσκουτερο μικρο για τα κοντινά. Αλλιως πας για πιο καινουριο με λίγα ακομα φραγκακια τύπου τενερε. Αλλη επιλογή ειναι να βρεις ενα bmw 650gs Dakar με δυο χίλιαρικα να πετάξεις και κανα ενάμιση πανω να το φέρεις στα μέτρα σου απο μαζέματα στα σημεία να βαλεις κανα καλο ελατήριο πανω κ να κρατησεις το μπατζετ χαμηλά. Για μονοκυλινδρο ειναι απο τα ταξιδιάρικα συν του οτι εχει κ abs που μπορεις να το χρησιμοποιείς μεσα στη πολη κ ειναι παπί κανονικα. Βεβαια εγω δεν ξερω κ το οδηγικό σου μπαγκραουντ για το αν θα σε καλύψουν οι επιλογές ή αν θα ειναι too much .
Ισχύει για το αφρικα σκέφτομαι πολύ ρομαντικά και παραβλέπω το κομμάτι αξιοπιστίας μετά από τόσα χρόνια απλα αν δεν εχεις μπάτζετ προσπαθείςνα σου τα παρουσιάσεις ολα μελι γαλα ( αυτο το κανω συχνα ) και για αυτο έγραψα εδώ το ποστ για να ακούσω απόψεις και να ξυπνήσω λίγο η και να δω τα πράγματα από άλλη σκοπιά ... Το f800 είναι μια ολ αραουντ επιλογή και θα έχει και το γκαζακι του για να το ευχαριστιεμαι και λίγο αν και δεν έχω ιδέα πως πάει. Το 650 το έχω διαβάσει εδώ αρκετά , είναι μια επιλογή σίγουρα αν κρατήσω το σκουτερ γιατί τα δίνουν και τσάμπα πραγματικά. Ευχαριστω πάρα πολύ
 

Antonis Vou

Μέλος
Όνομα
Αντωνης
Μοτό
Kawasaki Sherpa 250 2000
Σε ευχαριστώ για το χρόνο σου το εκτιμώ πραγματικά!! Μια εποχή δούλευα σε γνωστή αντιπροσωπεία μοτοσυκλετων και είχαμε και cf moto , τα σέβομαι γιατί οι άνθρωποι το κυνηγάνε και τα έχουν εξελίξει πάρα πολύ, ακόμα δεν είμαι έτοιμος για Κινέζο χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν καταλαβαίνω τον άνθρωπο που τα αγοράζει μιας και το πακέτο που προσφέρουν είναι ανταγωνιστικο στην τιμή!! Μακάρι να μου έτρεχαν από τα πατζακια αλλά δεν ... Εδώ κάνουμε κουβέντα δεν έχουμε λόγο κανένα για αρπαγματα!!! Σε ευχαριστώ και πάλι που αφιερωσες χρόνο
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
... Εδώ κάνουμε κουβέντα δεν έχουμε λόγο κανένα για αρπαγματα!!! Σε ευχαριστώ και πάλι που αφιερωσες χρόνο
Ευχαρίστηση μου να προσφέρω και μια άλλη οπτική έστω κι αν δεν σε ενδιαφέρει τελικά.

Όσο για τα άρπαγματα, είναι κι εδώ ένας μικρόκοσμος της ευρύτερης κοινωνίας μας.
Ναι βέβαια Κουβέντα προσπαθούμε να κάνουμε οι περισσότεροι, να βοηθήσουμε και να βοηθηθούμε, αλλά κατά καιρούς έχουμε και κάποιους που ξύνουν τα νύχια τους, και γενικά πετάγονται από το σώβρακο τους με κάθε αφορμή (η και χωρίς) .

Καλή επιτυχια ότι κι αν επιλέξεις .
 

Antonis Vou

Μέλος
Όνομα
Αντωνης
Μοτό
Kawasaki Sherpa 250 2000
Ευχαρίστηση μου να προσφέρω και μια άλλη οπτική έστω κι αν δεν σε ενδιαφέρει τελικά.

Όσο για τα άρπαγματα, είναι κι εδώ ένας μικρόκοσμος της ευρύτερης κοινωνίας μας.
Ναι βέβαια Κουβέντα προσπαθούμε να κάνουμε οι περισσότεροι, να βοηθήσουμε και να βοηθηθούμε, αλλά κατά καιρούς έχουμε και κάποιους που ξύνουν τα νύχια τους, και γενικά πετάγονται από το σώβρακο τους με κάθε αφορμή (η και χωρίς) .

Καλή επιτυχια ότι κι αν επιλέξεις .
Να είσαι καλά!!!
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Φίλε μου καλά καλέ μου φίλε

Αν το μπάτζετ είναι μικρό μην ψάχνεις για μεγάλα μηχανάκια
Κάτσε όπως είσαι και περίμενε καλλίτερες μέρες.
Το παλιό το άφρικά έχει 750 χιλιάδες προβλήματα ως παλιό και δεν ξέρεις τι μπορεί να βγάλει
Τ ανταλλακτικά σπανίζουν (και τα μεταχειρισμένα πια) και φτηνά δεν τα λες

Κάνε υπομονή και πάρε κάτι πιο καινούργιο
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Διαβάζοντας με προσοχή το ποστ και λαμβάνοντας υπόψιν όλες τις παραμέτρους θα γειωσω απλά την παράμετρο του 21 μπροστινού και θα σου πρότεινα να πάρεις ένα β-στρομ 650 είτε κούτα γύρω στα 9 αν θυμάμαι καλά ή ενός δύο χρόνων με κάνα 1500αρι λιγότερο.τελειο για παπί μες τη πολη,ικανός ταξιδευτής, αλεξίσφαιρο σύνολο για ατελείωτα χλμ, καινούργιο μηχανάκι,και εγώ θυμάμαι ξεκάθαρα και από τα Μέγκα τεστ ότι μια χαρά ακολουθούσε το μηχανάκι.αν λοιπόν δεν σε νοιάζει στις βόλτες σου να κυνηγιεσαι με τους φίλους στο χωμάτινο κομμάτι,το μηχανάκι θα σε περάσει από παντού.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ είμαι της άποψης πως δεν πρέπει να δώσεις το σκούτερ. Θα το μετανιώσεις. Μέσα στη πόλη είναι υπέρ εργαλείο πρακτικότητας και με τα χλμ που κάνεις θα σου λείψει. Παντα είχα 3 μηχανάκιαε αυτή τη φιλοσοφία και πάντα υπήρχε παπί η σκούτερ στο σταβλο και αν βάλεις κάτω τα οικονομικά πάντα το παπί η το σκούτερ σου βγάζει μόνο του τα λεφτά του από την οικονομία που σου κάνει από τη μηχανή και της γλυτώνει τις περιττές φθορές και την αστική κακοποίηση. Συν ότι ένα σοβαρό μηχανάκι για χωμάτινο τουρισμό θέλει και το κατάλληλο λαστιχο που πάντα δεν κάνει σωστά τη δουλειά του στη πόλη και τρώγεται γρήγορα και πλέον θες 300αρια εύρο να τα αλλάζεις.

Επειδή το budget σου είναι χαμηλό σχετικά η λύση είναι ίσως να βρεις ενα σωστό παλαιότερο αλλά αυτό είναι εξαιρετικά πλέον δύσκολο χωρίς να δώσεις πολλά λεφτά να το συνεφερεις.

Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ αυτή τη στιγμή είναι μήπως πειστεί να δώσει ο vassat ένα εξαιρετικό bmw f650gs dakar που έχει έτοιμο και με αναρτήσεις στημένο που μπορεί μέχρι τα 3500€ να δελεάστει να το δώσει να πάρει ένα μικρό 300 που ήθελε.

Εναλλακτικά αυτό που θα σου πρότεινα αφού δεν είσαι φαν του Κινεζικου είναι να δεις αν μπορείς να ανέβεις στα 6 χιλιάρικα και να πάρεις κούτα το RE HIMALAYAN που είναι για μένα μοτοσυκλέτα που έχει βγει μέσα από πολύ μελέτη και σοβαρά φτιαγμένο να αντέξει τα πάντα στο διάβα του. Στο χώμα δεν έχω αμφιβολία.πως θα είναι εξαιρετικό για αυτό που κάνουμε και το μόνο από εκεί και έπειτα που δεν ξέρω αν καλύπτει τον καθένα είναι η ταχύτητα ταξιδιού του στα 110-120 (που έτσι κι αλλιώς σε μηχανάκια με χωμάτινα λάστιχα τα 130 συνήθως είναι το όριο για να μην διαλύονται τα λάστιχα)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Antonis Vou

Μέλος
Όνομα
Αντωνης
Μοτό
Kawasaki Sherpa 250 2000
Εγώ είμαι της άποψης πως δεν πρέπει να δώσεις το σκούτερ. Θα το μετανιώσεις. Μέσα στη πόλη είναι υπέρ εργαλείο πρακτικότητας και με τα χλμ που κάνεις θα σου λείψει. Παντα είχα 3 μηχανάκιαε αυτή τη φιλοσοφία και πάντα υπήρχε παπί η σκούτερ στο σταβλο και αν βάλεις κάτω τα οικονομικά πάντα το παπί η το σκούτερ σου βγάζει μόνο του τα λεφτά του από την οικονομία που σου κάνει από τη μηχανή και της γλυτώνει τις περιττές φθορές και την αστική κακοποίηση. Συν ότι ένα σοβαρό μηχανάκι για χωμάτινο τουρισμό θέλει και το κατάλληλο λαστιχο που πάντα δεν κάνει σωστά τη δουλειά του στη πόλη και τρώγεται γρήγορα και πλέον θες 300αρια εύρο να τα αλλάζεις.

Επειδή το budget σου είναι χαμηλό σχετικά η λύση είναι ίσως να βρεις ενα σωστό παλαιότερο αλλά αυτό είναι εξαιρετικά πλέον δύσκολο χωρίς να δώσεις πολλά λεφτά να το συνεφερεις.

Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ αυτή τη στιγμή είναι μήπως πειστεί να δώσει ο vassat ένα εξαιρετικό bmw f650gs dakar που έχει έτοιμο και με αναρτήσεις στημένο που μπορεί μέχρι τα 3500€ να δελεάστει να το δώσει να πάρει ένα μικρό 300 που ήθελε.

Εναλλακτικά αυτό που θα σου πρότεινα αφού δεν είσαι φαν του Κινεζικου είναι να δεις αν μπορείς να ανέβεις στα 6 χιλιάρικα και να πάρεις κούτα το RE HIMALAYAN που είναι για μένα μοτοσυκλέτα που έχει βγει μέσα από πολύ μελέτη και σοβαρά φτιαγμένο να αντέξει τα πάντα στο διάβα του. Στο χώμα δεν έχω αμφιβολία.πως θα είναι εξαιρετικό για αυτό που κάνουμε και το μόνο από εκεί και έπειτα που δεν ξέρω αν καλύπτει τον καθένα είναι η ταχύτητα ταξιδιού του στα 110-120 (που έτσι κι αλλιώς σε μηχανάκια με χωμάτινα λάστιχα τα 130 συνήθως είναι το όριο για να μην διαλύονται τα λάστιχα)
Με πονάει η καρδιά μου να το δώσω το σκούτερ για τους λόγους που ανέφερες , με έχει ξεκουράσει το άτιμο μέσα στην πόλη εργάτης... Η αλήθεια είναι ότι 6κ δεν τα φτάνω με τίποτα εκτός και αν περιμένω ακόμα αρκετά, το 650 είναι μια επιλογή απλά με φοβάμαι πολύ στο μονοκυλινδδρο εθνικη μην βλαστιμησω , από άποψη χώματος όμως θα είναι ότι πρέπει για σκησιματα ( όσο αντέχω-αντέχει πάντα).Κάπου διάβασα ότι πας άνετος 130αρι φορτωμένος ομως. Έχει αρχίσει και παίζει στο μυαλό μου σαν επιλογή. Σε ευχαριστώ, πολύ χρήσιμες απόψεις
 

Antonis Vou

Μέλος
Όνομα
Αντωνης
Μοτό
Kawasaki Sherpa 250 2000
Διαβάζοντας με προσοχή το ποστ και λαμβάνοντας υπόψιν όλες τις παραμέτρους θα γειωσω απλά την παράμετρο του 21 μπροστινού και θα σου πρότεινα να πάρεις ένα β-στρομ 650 είτε κούτα γύρω στα 9 αν θυμάμαι καλά ή ενός δύο χρόνων με κάνα 1500αρι λιγότερο.τελειο για παπί μες τη πολη,ικανός ταξιδευτής, αλεξίσφαιρο σύνολο για ατελείωτα χλμ, καινούργιο μηχανάκι,και εγώ θυμάμαι ξεκάθαρα και από τα Μέγκα τεστ ότι μια χαρά ακολουθούσε το μηχανάκι.αν λοιπόν δεν σε νοιάζει στις βόλτες σου να κυνηγιεσαι με τους φίλους στο χωμάτινο κομμάτι,το μηχανάκι θα σε περάσει από παντού.
Δεν θα πάω σε κάτι λιγότερο από 21 μπροστά με τίποτα, δεν με νοιάζει να κυνηγιεμαι με άλλους ( ποτέ δεν λέω όχι αν κάτσει) , με κυνηγάω μόνος μου όμως μόνιμα, και βαριέμαι τον εαυτό μου που θα προσπαθώ να καλύψω την κουλαμάρα μου με την δικαιολογία ότι δεν έχω 21 μπροστά. Ευχαριστω πολύ για την απάντηση!!!
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Εναλλακτικά αυτό που θα σου πρότεινα αφού δεν είσαι φαν του Κινεζικου είναι να δεις αν μπορείς να ανέβεις στα 6 χιλιάρικα και να πάρεις κούτα το RE HIMALAYAN που είναι για μένα μοτοσυκλέτα που έχει βγει μέσα από πολύ μελέτη
Έχουν έναν ιντζενiέρε Ινδό (ξέρεις καφέ) που δείχνει πολύ σοβαρός άνθρωπος στις φωτογραφίες Σπουδαγμένος Αγγλία όχι ότι να ναι
Μου έκανε εντύπωση πως ο άνθρωπος αυτός είναι η εικόνα του και μου θύμισε παλιούς Ιταλούς
 
Τελευταία επεξεργασία:

Antonis Vou

Μέλος
Όνομα
Αντωνης
Μοτό
Kawasaki Sherpa 250 2000
Όσο πάει με βλέπω απλά για έξτρα μηχανάκι, να μπορώ να το κακοποιησω και να έχω και ένα καθημερινό εργαλείο ξέχωρα. Πολύ θα ήθελα να έχω ένα καθημερινό f800 και για εκδρομές αλλά κακά τα ψέματα θα φοράω χωμάτινο λαστιχο και το τακούνι στην καθημερινότητά μέσα στην Αθήνα ειδικά με βροχή είναι ταλαιπωρία, ευτυχώς που το διάβασα από τον φίλο γιατί το είχα παραβλέψει ( ενώ το είχα δει το έργο από το σερπα που έκανα ασφαλτινα χιλιόμετρα με χωμάτινο λάστιχο) . Επίσης η συμβουλή που είπε ο φίλος ,υπομονή να ανέβει το μπάτζετ είναι πολύ σωστή .
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Έχουν έναν ιντζενέρε Ινδό (ξέρεις καφέ) που δείχνει πολύ σοβαρός άνθρωπος στις φωτογραφίες Σπουδαγμένος Αγγλία όχι ότι να ναι
Μου έκανε εντύπωση πως ο άνθρωπος αυτός είναι η εικόνα του και μου θύμισε παλιούς Ιταλούς
Δεν υπάρχει μεταπτυχιακό,διδακτορικό,ομάδα εργασίας και έρευνας παγκοσμίως σε μεγάλα πανεπιστήμια αλλά και εταιρείες που να μην βλέπεις μέσα και Ινδους και Κινέζους βέβαια πλέον. Ειδικά στην Κίνα πιστεύω το κράτος το ίδιο ρίχνει πολύ χρήμα σε αυτό σε χρηματοδοτήσεις. Εδώ σε youtuber (αυτή με το ημερολόγιο της Μαριάννας το κανάλι μια Κινέζα που μιλάει Ελληνικά) μου βγήκε ειδοποίηση από το fb πως φαίνεται ότι χρηματοδοτείται από το κράτος και λάβετε τις απόψεις της με αυτό το σκεπτικο!

Είναι τεράστια κράτη,τεράστιες οικονομικές και επενδύουν βέβαια πολύ και στην εκπαίδευση να έχουν νέες γενιές μηχανικών,γιατρών,κάθε ειδικότητα μορφωμένους που θα πάνε τα κράτη τους παρακάτω. Έχουν σύστημα είναι αδιαμφισβήτητο.

Νομίζω το να τους θεωρούμε χαζούς η αμόρφωτους από ένα σημείο και έπειτα είναι από άτοπο ως ίσως και ρατσιστικό. Η κοινωνικη μόρφωση και η δυτική κουλτούρα τους κάνει διαφορετικούς από εμάς σε πολλά είναι σίγουρο αλλά είναι απλά άνθρωποι που μοιραζόμαστε το ίδιο σχεδόν dna και την ίδια πλέον εξέλιξη στις κοινωνίες με οποίες αγκυλώσεις έχει κάθε χώρα.

Σίγουρα δεν μπορείς να βγάλεις εύκολα τον Ινδο μέσα από τον Ινδο. Κάπου είδα πως η ομάδα εξέλιξης της Αγγλίας της RE έκανε αγώνα να πείσει τους Ινδούς συναδέλφους πως πρέπει να μπει υγροψυξη στο μοτέρ του himalayan για να πάνε παρακάτω σε ιπποδύναμη. Έφεραν απίστευτες αντιρρήσεις.

Τώρα που το έφτιαξαν και θα το καβαλήσουν και δουν τη γλύκα από τα άλογα θα τους ανοίξει η όρεξη! Θα ζητήσουν περισσότερα,θα φτιάξουν περισσότερα,θα εξελιχθούν.

Δεν αμφιβάλλω πως σε ένα δις κόσμο υπάρχουν και ευφυείς και οραματιστές και αυτοί εμφανίζονται και δρουν με τις συνθήκες. Συγκεκριμένα θεωρώ τον CEO της RE και αναβιωτη της RE τον θεωρώ πολύ δυνατό μυαλό και δυνατό επιχειρηματία που κατάφερε σύντομα να κάνει την RE ήδη ένα παγκόσμιο όνομα και ανταγωνιστή για την δύση. Αν τον ακούς να μιλάει λες ένας έξυπνος άνθρωπος,ένας πολύ σοβαρός επιχειρηματίας.

 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Φιλε Antonis Vou δυσκολο να αποφυγεις τα τρια μηχανακια με τις συνθηκες που περιγραφεις
Οποτε οι μοναδικες εναλλακτικες που εγω βλεπω με σχετικα μικρο κοστος αγορας (το κοστος χρησης ειναι αλλο κεφαλαιο...) ειναι transalp 600/650, africa, gs650, tenere 660, lc4 640 adv
Και αν αυξησεις το μπατζετ σου gs800 και ktm 950/990
Ολα τα ανωτερω εχουν σοβαρα πλεονεκτηματα αλλα και αλλα τοσα μειονεκτηματα που μπορουν να σε ξενερωσουν Επισης ολα πλην των ΚΤΜ θελουν να ριξεις χρημα στις αναρτησεις Αλλα λιγοτερο και αλλα περισσοτερο

Θα σου πω ομως μονο για το ΤΑ 650 μιας και το εχω πολλα χρονια και νομιζω οτι πλεον το εχω "πιει" σε καθε ειδους δρομο
Ειναι ψηλοβαρο (οπως πολλα ...ακομα και συγχρονα), ειναι εργονομικα κακο για πιο επιθετικη οδηγηση στο χωμα (βελτιωνεται μεχρι ενος σημειου με σχετικα λιγα χρηματα), εχει σχετικα μικρη άποσταση απο το εδαφος, θελει ελατηρια στο μπροστινο (τουλαχιστον), και τελος καιει μαλλον πολυ για τα σημερινα δεδομενα (περι τα 6-6,5lt/100klm)
Ομως θα παει σχεδον παντου οσο μακρια και να ειναι ξεκουραστα (αλλα χωρις συγκινησεις), και με προσοχη και σε καθε ειδους χωματοδρομο οσο κακος και να ειναι, ανταλακτικα στα μεταχειρισμενα ακομα σε αφθονια, και ναι θα ειναι βαρετη η συμβιωση μαζι του εκτος των αλλων γιατι γενικα δεν χαλαει τιποτα πανω του
 
Top Bottom