Επιλογή μότο ( ακολουθεί σεντόνι)

Antonis Vou

Μέλος
Όνομα
Αντωνης
Μοτό
Kawasaki Sherpa 250 2000

Antonis Vou

Μέλος
Όνομα
Αντωνης
Μοτό
Kawasaki Sherpa 250 2000
Φιλε Antonis Vou δυσκολο να αποφυγεις τα τρια μηχανακια με τις συνθηκες που περιγραφεις
Οποτε οι μοναδικες εναλλακτικες που εγω βλεπω με σχετικα μικρο κοστος αγορας (το κοστος χρησης ειναι αλλο κεφαλαιο...) ειναι transalp 600/650, africa, gs650, tenere 660, lc4 640 adv
Και αν αυξησεις το μπατζετ σου gs800 και ktm 950/990
Ολα τα ανωτερω εχουν σοβαρα πλεονεκτηματα αλλα και αλλα τοσα μειονεκτηματα που μπορουν να σε ξενερωσουν Επισης ολα πλην των ΚΤΜ θελουν να ριξεις χρημα στις αναρτησεις Αλλα λιγοτερο και αλλα περισσοτερο

Θα σου πω ομως μονο για το ΤΑ 650 μιας και το εχω πολλα χρονια και νομιζω οτι πλεον το εχω "πιει" σε καθε ειδους δρομο
Ειναι ψηλοβαρο (οπως πολλα ...ακομα και συγχρονα), ειναι εργονομικα κακο για πιο επιθετικη οδηγηση στο χωμα (βελτιωνεται μεχρι ενος σημειου με σχετικα λιγα χρηματα), εχει σχετικα μικρη άποσταση απο το εδαφος, θελει ελατηρια στο μπροστινο (τουλαχιστον), και τελος καιει μαλλον πολυ για τα σημερινα δεδομενα (περι τα 6-6,5lt/100klm)
Ομως θα παει σχεδον παντου οσο μακρια και να ειναι ξεκουραστα (αλλα χωρις συγκινησεις), και με προσοχη και σε καθε ειδους χωματοδρομο οσο κακος και να ειναι, ανταλακτικα στα μεταχειρισμενα ακομα σε αφθονια, και ναι θα ειναι βαρετη η συμβιωση μαζι του εκτος των αλλων γιατι γενικα δεν χαλαει τιποτα πανω του
Πολυ ξεκαθαρος σε ευχαριστω !!!
 

tomBrast

Μέλος
Όνομα
ΘΩΜΑΣ
Μοτό
ΤΕΝΕRE 700
Καλά κάνεις και θες 21 εμπρός.
Από την εμπειρία μου...
....640Αdv. ΕΡΩΤΑΣ. Για μένα, όχι για τη τσέπη μου. 17 χρόνια την κράτησα.
Στο χώμα, απλά θεϊκή, κουραστική σε άσφαλτο.
Η τρελή αυτονομία είναι ελευθερία στα βουνά.
Έτσι κι αλλιώς το καύσιμο έμπαινε χαμηλά και η διαφορά γεμάτο, άδειο, ήταν μικρή.
Κραδασμοί. Μου λείπουν! Σε κρατάνε ξύπνιο σε κάθε περίπτωση.
Σοβαρή έλλειψη ανταλλακτικών πλέον...
....F 800 GS... βαριά... δυσκίνητη... απογοήτευση μεγάλη...
Δύσκολη στη κίνηση, χάλια σε χώμα, εκδρομικούς ρυθμούς. Με Antreani εμπρός. Πεταμένα λεφτά... απλά βελτιώθηκε η ανάρτηση. Η γεωμετρία παραμένει το ίδιο προσανατολισμένη σε άσφαλτο.
Φρένα, καλά σε άσφαλτο, πολύ καλύτερα από του tenere, φρίκη σε χώμα.
Στην οποία εθνική οδό έχει κραδασμούς σε ρυθμούς ταξιδιού, και αστάθεια κοντά στα 130 και πάνω. Α ρε tenerίνι... ακόμα και εκεί πολύ καλύτερο...
Καλύτερο κιβώτιο από το tenere, με διαφορά, απλά όταν βάζεις πρώτη λες και κάτι σπάει. Θόρυβος πολυ... όχι πως το Τενερε πάει πίσω...
Αυτή η μηχανή με ξενέρωσε. Ούτε χρόνο την κράτησα. Να σημειωθεί, ήταν σε άριστη κατάσταση, και μεγάλη γκομενοπαγίδα! Να τα λένε κι αυτά!
Africa. Η παλιά, η ορθόδοξη.
Ποιο αποκομμένο σε αίσθηση μπροστινό δεν ξανασυνάντησα. Δεν ήταν δική μου, δανεική συχνά για ταξιδακια με την καλή μου. Δεν μου έδινε αίσθημα εμπιστοσύνης στον δρόμο.
Όμως, αρχόντισσα! Πολιτισμός! Χοντάρα απλά.

660 tenere. Το είχε κολλητός, έτσι το έζησα.
Πάνω από καλό σε όλα.
G 650 xchallenge, 650 Dakar, τα προτείνω.
950/990 σταθερή, μεγάλη αξία.
Τα παραπάνω δεν τα είχα ποτέ, αλλά πάντα τα εκτιμούσα.
Το σκούτερ, δεν θα το έδινα.
Και tenere 700 να πάρεις, ΕΡΩΤΑΣ, την ευκολία του δεν θα την έχεις.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Africa. Η παλιά, η ορθόδοξη.
Ποιο αποκομμένο σε αίσθηση μπροστινό δεν ξανασυνάντησα. Δεν ήταν δική μου, δανεική συχνά για ταξιδακια με την καλή μου. Δεν μου έδινε αίσθημα εμπιστοσύνης στον δρόμο.
Και σκεφτομουν καμια φορα μπας και ειμαι μονο εγω ο παραξενος
Λιγο το εχω οδηγησει σε ασφαλτο και πολυ λιγο στο χωμα Πολυ βαρια αισθηση μπροστα, και ...ξενο το μπροστινο
Συν το μεγαλυτερο απο το ΤΑ μεταξονιο του, το ΤΑ μου μου φαινοταν ...μπαλαρινα μετα

Αλλα πραγματι για την εποχη του ηταν χλιδη (και ακριβη)
 

g1ann1s

Μέλος
Περιοχή
Αιγάλεω-Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Προσεχώς ..
Τα africa τα εφταμισο είναι 25ετίας σχεδόν τα τελευταία που δεν είχαν και τίποτα σπουδαίες αλλαγές από τα παλιότερα. Έχουν πάρει λίγο τα πάνω τους λόγω νέου άφρικα αλλά η τεχνολογία έχει κάνει άλματα. Και εμένα είναι η πρώτη μηχανή που καβάλησα ως συνοδηγός αρχικά αλλά και ως οδηγός πάνω της έμαθα τα βασικά. Παιδικό όνειρο να την πάρω και να την φέρω σε ορίτζιναλ κατάσταση αλλά όχι για να την χρησιμοποιώ και πολύ. Και βασικά θα ήθελα την συγκεκριμένη εκείνη που ψήνω τον ξάδερφο όποτε τον βλέπω να μου την πουλήσει. Αγορά πρώτο χέρι από το 1995 αγνώστων (για εμένα) χλμ με κάποιες λαβωματιές του χρόνου αλλά σκυλί μαύρο. Αντίστοιχα το Dakarάκι για τα χρόνια του είχε κανα δυο πραγματάκια που αξίζουν ίσως τα λεφτά που κάνει τώρα. Θέλει βελτίωση στην ανάρτηση, ένα καλό τσεκ στις πλεξούδες του και σίγουρα δεν είναι κανένας πύραυλος. Είναι μονοκυλινδράκι που έχει νορμάλ κραδασμούς Από ανταλλακτικά έβρισκες μέχρι πριν δύο χρόνια τουλάχιστον (που το είχα) πραγματάκια. Και πάλι δεν συγκρίνεται με ένα νεότερο και πιο σύγχρονο. Είναι ένα μέτριο μηχανάκι 20ετίας. Που και που παίζει και κανένα σερτάο αλλά νομίζω πέρα από αισθητικές διαφορές δεν πρέπει να είχε διαφορές σε ανάρτηση ή ψεκασμούς. Εγώ άργησα να το βαρεθώ πάντως και δεν είχα ασχοληθεί και με το κομμάτι "αναρτήσεις" που αν μπεις στην πατέντα από κανένα ΚΤΜ μπορείς να κάνεις παπάδες. Με διάθεση και περίπου 3-3.5κ πιστεύω θα βγει ένα καλό σύνολο. Και το 660 τενερέ θα το έβλεπα σε αυτά τα λεφτά εφόσον δεν θα χρειάζεται να κινείσαι καθημερινά με αυτό απλά έχουν ακριβύνει τελευταία φορά που κοίταξα και δεν έχουν ABS εκτός από σπάνιες περιπτώσεις τελευταίων μοντέλων που για εμένα είναι σημαντικό. Εμπειρία δεν έχω από το συγκεκριμένο.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τα africa τα εφταμισο είναι 25ετίας σχεδόν τα τελευταία που δεν είχαν και τίποτα σπουδαίες αλλαγές από τα παλιότερα. Έχουν πάρει λίγο τα πάνω τους λόγω νέου άφρικα αλλά η τεχνολογία έχει κάνει άλματα. Και εμένα είναι η πρώτη μηχανή που καβάλησα ως συνοδηγός αρχικά αλλά και ως οδηγός πάνω της έμαθα τα βασικά. Παιδικό όνειρο να την πάρω και να την φέρω σε ορίτζιναλ κατάσταση αλλά όχι για να την χρησιμοποιώ και πολύ. Και βασικά θα ήθελα την συγκεκριμένη εκείνη που ψήνω τον ξάδερφο όποτε τον βλέπω να μου την πουλήσει. Αγορά πρώτο χέρι από το 1995 αγνώστων (για εμένα) χλμ με κάποιες λαβωματιές του χρόνου αλλά σκυλί μαύρο. Αντίστοιχα το Dakarάκι για τα χρόνια του είχε κανα δυο πραγματάκια που αξίζουν ίσως τα λεφτά που κάνει τώρα. Θέλει βελτίωση στην ανάρτηση, ένα καλό τσεκ στις πλεξούδες του και σίγουρα δεν είναι κανένας πύραυλος. Είναι μονοκυλινδράκι που έχει νορμάλ κραδασμούς Από ανταλλακτικά έβρισκες μέχρι πριν δύο χρόνια τουλάχιστον (που το είχα) πραγματάκια. Και πάλι δεν συγκρίνεται με ένα νεότερο και πιο σύγχρονο. Είναι ένα μέτριο μηχανάκι 20ετίας. Που και που παίζει και κανένα σερτάο αλλά νομίζω πέρα από αισθητικές διαφορές δεν πρέπει να είχε διαφορές σε ανάρτηση ή ψεκασμούς. Εγώ άργησα να το βαρεθώ πάντως και δεν είχα ασχοληθεί και με το κομμάτι "αναρτήσεις" που αν μπεις στην πατέντα από κανένα ΚΤΜ μπορείς να κάνεις παπάδες. Με διάθεση και περίπου 3-3.5κ πιστεύω θα βγει ένα καλό σύνολο. Και το 660 τενερέ θα το έβλεπα σε αυτά τα λεφτά εφόσον δεν θα χρειάζεται να κινείσαι καθημερινά με αυτό απλά έχουν ακριβύνει τελευταία φορά που κοίταξα και δεν έχουν ABS εκτός από σπάνιες περιπτώσεις τελευταίων μοντέλων που για εμένα είναι σημαντικό. Εμπειρία δεν έχω από το συγκεκριμένο.
Αν υπάρχει ένα θετικό ακόμα σε όποιον ψάχνει να πάρει κάνα 6.5μισο BMW Dakar-Sertao κλπ είναι πως επειδή η Loncιn/Voge συνεχίζει την παραγωγη του μοτέρ αυτούσιου (voge 650DSX) θα βρίσκει σε μοτέρ ανταλλακτικά και απο εκεί και σε καλύτερες λογικά τιμές. Εξάλλου η LONCIN παρήγαγε αυτό το μοτέρ για την BMW απο το 2005 (τα SERTAO έχουν απο εκεί μοτέρ)
 

John400

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Xrv750
Ρε μην παίρνετε Africa δε φτάνουν για όλους!!
πέρα απ’την πλάκα το μεγαλύτερο θέμα με το μπροστινό του Africa είναι το ΅φλεξαρισμα΅ που έχει το 43αρι συμβατικο πιρουνι
Γενικά με άλλα ελατήρια πιο χοντρά λάδια ίσως κάποιους αποστάτες για να ψηλώσει κτλ βελτιώνεται αρκετά ακόμα και για αναβάτες 100+kg το φλεξάρισμα όμως δε φεύγει ποτέ γι’ αυτό και όσοι αλλάζουνε με usd μπροστά βλέπουνε άλλο μηχανάκι…
 

Giorgopro

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
KTM 640 Adv. 1999
Γενικά με άλλα ελατήρια πιο χοντρά λάδια ίσως κάποιους αποστάτες για να ψηλώσει κτλ βελτιώνεται αρκετά
Το ίδιο και ο Βρασίδας, όταν ξυρίζεται, βάζει μίνι και γόβες γίνεται γκομενάρα.
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
....F 800 GS... βαριά... δυσκίνητη... απογοήτευση μεγάλη...
Δύσκολη στη κίνηση, χάλια σε χώμα, εκδρομικούς ρυθμούς. Με Antreani εμπρός. Πεταμένα λεφτά... απλά βελτιώθηκε η ανάρτηση. Η γεωμετρία παραμένει το ίδιο προσανατολισμένη σε άσφαλτο.
Φρένα, καλά σε άσφαλτο, πολύ καλύτερα από του tenere, φρίκη σε χώμα.
Στην οποία εθνική οδό έχει κραδασμούς σε ρυθμούς ταξιδιού, και αστάθεια κοντά στα 130 και πάνω. Α ρε tenerίνι... ακόμα και εκεί πολύ καλύτερο...
Καλύτερο κιβώτιο από το tenere, με διαφορά, απλά όταν βάζεις πρώτη λες και κάτι σπάει. Θόρυβος πολυ... όχι πως το Τενερε πάει πίσω...
Αυτή η μηχανή με ξενέρωσε. Ούτε χρόνο την κράτησα. Να σημειωθεί, ήταν σε άριστη κατάσταση, και μεγάλη γκομενοπαγίδα! Να τα λένε κι αυτά!


o_Oo_O :wht: :hh: !!!!!!!
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για το 850 adventure πες δύο λόγια γιατί και το 900 πλην μοτέρ "ίδιο" έμεινε
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY

uploading pictures


Η αλήθεια είναι πως κι εγώ έτσι ένιωσα! Τί σου είναι η εντύπωση κάθε αναβάτη! Μιλάμε έχω ακριβώς τα αντίθετα συμπεράσματα πλην λίγων σημείων!

Την νιώθω Όσο βαριά και δυσκίνητη είναι κάθε μεγάλη ον-οφφ στην κατηγορία και σίγουρα πιο χαμηλόβαρη απο ένα tenere κυρίως λόγω τοποθέτησης του τεπόζιτου. Πιο ελαφρύ σε άισθηση θα έβαζα σαφώς ένα Tuareg.

Πανεύκολη στην κίνηση, μόνο το φαρδύ τιμόνι σε περιορίζει, πολύ καλή σε εκδρομικό χώμα και θέλει αναρτήσεις για μεγαλύτερες απαιτήσεις και πίεση αλλά γεωμετρία και ρύθμιση για μένα ξεκάθαρα πιο προσανατολισμένη στο χώμα. Φρένα μέτρια προς κακά στην άσφαλτο, πολύ καλά για το χώμα. Κραδασμοί κάποιοι σαφώς υπάρχουν πάνω απο 5500-6000rpm αλλά όχι κάτι που ποτέ μου προκάλεσε πρόβλημα. Μέχρι 150-160 ταξιδεύει βράχος σε μένα και αστάθειες φυσιολογικές για 21 τροχό είδα μόνο πάνω απο 170-180 που έτσι κι αλλιώς δε θα πάω ποτέ.

Σε όλα μου είναι σχεδόν φυσιολογικά απο αναβάτη με αναβάτη να υπάρχει διαφορά και στα γουστα ακόμα αλλά αυτό που δεν μπορώ να κατανοήσω έιναι πώς μπορούν τα φρένα να είναι καλά στην άσφαλτο και φρίκη στο χώμα! Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι πώς δεν απενεργοποιούσε το ABS Ο φίλος αλλιώς δε βγάζει νόημα. Οτι έχει τόσο δάγκωμα το φρένο του 800 που είναι φριχτό στο χώμα?! Που είναι αυτά τα μαγικά τακάκια να τα βάλω?!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καλά κάνεις και θες 21 εμπρός.
Από την εμπειρία μου...
....640Αdv. ΕΡΩΤΑΣ. Για μένα, όχι για τη τσέπη μου. 17 χρόνια την κράτησα.
Στο χώμα, απλά θεϊκή, κουραστική σε άσφαλτο.
Η τρελή αυτονομία είναι ελευθερία στα βουνά.
Έτσι κι αλλιώς το καύσιμο έμπαινε χαμηλά και η διαφορά γεμάτο, άδειο, ήταν μικρή.
Κραδασμοί. Μου λείπουν! Σε κρατάνε ξύπνιο σε κάθε περίπτωση.
Σοβαρή έλλειψη ανταλλακτικών πλέον...
....F 800 GS... βαριά... δυσκίνητη... απογοήτευση μεγάλη...
Δύσκολη στη κίνηση, χάλια σε χώμα, εκδρομικούς ρυθμούς. Με Antreani εμπρός. Πεταμένα λεφτά... απλά βελτιώθηκε η ανάρτηση. Η γεωμετρία παραμένει το ίδιο προσανατολισμένη σε άσφαλτο.
Φρένα, καλά σε άσφαλτο, πολύ καλύτερα από του tenere, φρίκη σε χώμα.
Στην οποία εθνική οδό έχει κραδασμούς σε ρυθμούς ταξιδιού, και αστάθεια κοντά στα 130 και πάνω. Α ρε tenerίνι... ακόμα και εκεί πολύ καλύτερο...
Καλύτερο κιβώτιο από το tenere, με διαφορά, απλά όταν βάζεις πρώτη λες και κάτι σπάει. Θόρυβος πολυ... όχι πως το Τενερε πάει πίσω...
Αυτή η μηχανή με ξενέρωσε. Ούτε χρόνο την κράτησα. Να σημειωθεί, ήταν σε άριστη κατάσταση, και μεγάλη γκομενοπαγίδα! Να τα λένε κι αυτά!
Africa. Η παλιά, η ορθόδοξη.
Ποιο αποκομμένο σε αίσθηση μπροστινό δεν ξανασυνάντησα. Δεν ήταν δική μου, δανεική συχνά για ταξιδακια με την καλή μου. Δεν μου έδινε αίσθημα εμπιστοσύνης στον δρόμο.
Όμως, αρχόντισσα! Πολιτισμός! Χοντάρα απλά.

660 tenere. Το είχε κολλητός, έτσι το έζησα.
Πάνω από καλό σε όλα.
G 650 xchallenge, 650 Dakar, τα προτείνω.
950/990 σταθερή, μεγάλη αξία.
Τα παραπάνω δεν τα είχα ποτέ, αλλά πάντα τα εκτιμούσα.
Το σκούτερ, δεν θα το έδινα.
Και tenere 700 να πάρεις, ΕΡΩΤΑΣ, την ευκολία του δεν θα την έχεις.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Παντως εμαθα οτι και για το 990 επαψαν τα ανταλλακτικα απο την ΚΤΜ επισημα, οποτε αν χαλασει κατι εισαι στο ελεος των μεταχειρισμενων......δηλ ειναι και αυτο σε φαση αφρικα750....
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Παντως εμαθα οτι και για το 990 επαψαν τα ανταλλακτικα απο την ΚΤΜ επισημα, οποτε αν χαλασει κατι εισαι στο ελεος των μεταχειρισμενων......δηλ ειναι και αυτο σε φαση αφρικα750....
ο λόγος που έχω αποκτήσει μια αλλεργία στα παλιά μηχανάκια 15-20 χρόνια και πίσω πλήν εξαιρέσεων που συνεχίζεται η παραγωγή τους για κάποιες χώρες (βλέπε DR650 και παρόμοια) ή κάποια άλλη εταιρεία συνεχίζει την παραγωγή μιας μοτοσυκλέτας έχοντας αγοράσει δικαιώματα (βλέπε SWM και Husqvarna). Ότι βρίσκεις σε στοκ πλέον και στο έλεος της αγοράς μεταχειρισμένου.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Παντως εμαθα οτι και για το 990 επαψαν τα ανταλλακτικα απο την ΚΤΜ επισημα, οποτε αν χαλασει κατι εισαι στο ελεος των μεταχειρισμενων......δηλ ειναι και αυτο σε φαση αφρικα750....
Κρίμα ,καινούργιο μηχανάκι
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
ο λόγος που έχω αποκτήσει μια αλλεργία στα παλιά μηχανάκια 15-20 χρόνια και πίσω πλήν εξαιρέσεων που συνεχίζεται η παραγωγή τους για κάποιες χώρες (βλέπε DR650 και παρόμοια) ή κάποια άλλη εταιρεία συνεχίζει την παραγωγή μιας μοτοσυκλέτας έχοντας αγοράσει δικαιώματα (βλέπε SWM και Husqvarna). Ότι βρίσκεις σε στοκ πλέον και στο έλεος της αγοράς μεταχειρισμένου.
η triumph νομιζω δεν εχει τετοια θεματα
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
η triumph νομιζω δεν εχει τετοια θεματα
για τη Triumph δε ξέρω, η BMW όμως νομίζω στιρίζει αρκετά τα μοντέλα της.

Αυτή που έχει απογοητεύσει δυστυχώς στον τομέα αυτό είναι η Aprilia Και γενικά το Group Piaggio. Μηχανές και σκουτερ μικρότερα απο 15 έτη παρατημένα στη τύχη τους.
 
Top Bottom