Επιρροή

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το ίντερνετ έχει σοβαρό θέμα confirmation bias, βαριέμαι να ψάξω τον ελληνικό όρο.

Ο καλός ο ινφλουενζας είναι αυτός που τα λέει όπως είναι το γούστο του κάθε ενός, είναι πολλά τα γούστα, πολλοί οι ινφλουενζες.

Μερικές φορές αρκεί να έχει βζγια, όχι, πείτε ότι δεν είναι έτσι, οκ βάλτε και άλλες καμπύλες μέσα για κάθε γούστο. Αυτοί είστε. :p

Αν δεν ξέρεις την τύφλα σου, θα σε πάνε οι ινφλουενζες λάθος μια, δύο, θα μάθεις στο τέλος τι θες και τι σου κάνει.

Αν δεν μάθεις ποτέ τι θες και σε πάνε καροτσάκι οι ινφλουενζες μια ζωή... Κριμα. Ψέματα, τώρα που το είπα συνειδητοποίησα ότι κρίμα είναι μόνο αν το καταλάβεις. Είναι ωραία και βολικά μέσα στην μάζα και την ομάδα.


Γενικά το πρόβλημα είναι ότι υπάρχουν ινφλουενζες; Πάντα είχε. Ότι υπάρχουν φελλοί; Πάντα είχε.


Το κακό στις μέρες μας είναι ότι όλοι θέλουν να είναι ινφλουενζα και να έχουν σουγκαρ νταντι εταιρείες, δώρα και λαικ σαμπσκράιμπ και βραβείο θέασης... Όπως έγραψε μια κοπέλα για πλατφόρμα δημιουργών επί πληρωμή σε μια συζήτηση που έτυχε να έχω υπομονή να διαβάσω, το λιγότερο από 1% των πραγματικά πετυχημένων τραβάει το υπόλοιπο 99 που γεμίζει με σκουπίδια την πλατφόρμα και με το κόμπλεξ του ότι πρέπει να είναι διάσημοι και πλούσιοι και γιατί δεν γίνονται αρκετά διάσημοι "αμέσως" χωρίς να καταβάλλουν την προσπάθεια του 1% και χωρίς να έχουν το ταλέντο, την γνώση. Πού και στο 1% να βλέπεις, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι ο λόγος του Θεού.





Σε προσωπικό επίπεδο, την έχω πατήσει από νήματα και βίντεο "αυτό είναι καλό" για πράγματα που δεν ήξερα τίποτα. Εντάξει, δεν είχαν άδικο γενικότερα μάλλον, αλλά δεν ήταν το σωστό για εμένα ανακάλυψα, μικρό το κακό.



Τι α κάνς, α κατς α μαλώεις;


Μόνο 1100gs μην πάρεις, στην Αγγλία χαλάνε μαθαίνω.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Καλημέρα σε όλους αποφάσισα να θέσω ένα προβληματισμό μου,πόσο επηρεάζει η γνώμη κάποιων τους νεώτερους.
Αφορμή ένα live χθες στο τικ τοκ όπου ένας παλαιος μηχανοβιος και για εμένα προσωπικά πολύ συμπαθής δεχόταν δεκάδες ερωτήσεις για διάφορα μοντέλα μοτοσυκλετών και απαντούσε από προσωπική πείρα του για θέματα αξιοπιστία σας η αν η τάδε μηχανή ήταν καλή η όχι .
Του έθεσα ένα ερώτημα όταν το 1994 ο Παπανδρέου και το περιοδικό του έθαψε το gs 1100 ένα μηχανάκι που άλλαξε την ιστορία μου απάντησε ότι και σήμερα αυτός θα το θάψει γιατί τον άφησε σε ένα ταξίδι στην Αγγλία.
Η απορία μου είναι πόσο επηρεάζει η γνώμη κάποιου στα σοσιαλ και πόσο μια προσωπική γνώμη μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα .
Μοτό περιοδικό όλη την δεκαετία του 90 είχε μια πολύ θετική προσέγγιση στα ευρωπαϊκά από Ιταλία και Αυστρία ενώ έβρισκε την βίδα που έχει στραβωβιδωσει σε όλα τα άλλα , motorsport ποιο εγωιστικό περιοδικό δε έχει ξαναβγεί, διάφοροι youtybers από άσχετους με ύφος διδακτορ μηχανολογιας, όλοι αυτοί φτιάχνουν μια νέα κουλτούρα.
Προσωπικά στα χρόνια που πέρασαν ξεχώρισα ελάχιστους ικανούς που έχουν παραμηνει αξιόπιστοι ,γνωστές υπάρχουν πολλοί έγκυροι λιγοι
Δυστυχώς έτσι είναι πλέον. Ελάχιστοι είναι αυτοί που πρέπει να μετράς την γνώμη τους αλλά όλοι έχουν βήμα να πούνε την μλκ τους...
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Να έτσι γίνονται οι συζητήσεις κώλος. Διαφωνείς με τον ινφλουενζα, άρα λέει μλκιες, θα το πεις μια δυο και καταλήγει στο "ο ινφλουενζας ο τάδε; Μλκς." Όχι απαραίτητα από εσένα αλλά αν το ξεκινήσουν, θα σου κολλήσει πιθανότατα.


Πού δεν αποκλείεται να είναι όντως. Αλλά το διαφωνώ με αυτό που λες γίνεται αντανακλαστικά κανόνας να συνοδεύεται με το είσαι μλκς και λες μλκιες. Αυτό θέλει πολύ προσοχή πια λόγω του ίντερνετ που μεγεθύνει εντυπώσεις και προάγει τα αυτοματοποιημένα αντανακλαστικά που δυστυχώς σε όλους γίνεται μεγάλη προσπάθεια να εγκατασταθούν.



Σε δημόσιες συζητήσεις το βλέπουμε συνεχώς, πχ "είπες κάτι όχι εγκωμιαστικό για την νουδου που είναι σήμερα στα πράγματα , είσαι ζαιος". Το ανάποδο στο άλλο στρατόπεδο "δεν κάνεις τον Μαρξ μαξιλάρι, είσαι νεοφιλελερας". Αστειεύομαι με τα παραδείγματα, αλλά το δεύτερο μισό και στα δύο ισχύει 100% , κανείς δεν δίνει βάση στο γεγονός που συζητάνε, όλοι κολλάνε στο κουτάκι.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Γιάννη εγώ έχω ένσταση με την διαχείριση της "γνώσης" . Ο κάθε τύπος που χαλάει τόσο χρόνο για να στήσει όλο αυτό με τις κάμερες , μοντάζ και δημιουργία ενός βίντεο , θα έπρεπε πρώτα να είναι σίγουρος για την ποιότητα της πληροφορίας που διακινεί και μετά να αποφασίσει να γίνει influencer ή ότι άλλο .
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Καλημέρα σε όλους αποφάσισα να θέσω ένα προβληματισμό μου,πόσο επηρεάζει η γνώμη κάποιων τους νεώτερους.
Αφορμή ένα live χθες στο τικ τοκ όπου ένας παλαιος μηχανοβιος και για εμένα προσωπικά πολύ συμπαθής δεχόταν δεκάδες ερωτήσεις για διάφορα μοντέλα μοτοσυκλετών και απαντούσε από προσωπική πείρα του για θέματα αξιοπιστία σας η αν η τάδε μηχανή ήταν καλή η όχι .
Του έθεσα ένα ερώτημα όταν το 1994 ο Παπανδρέου και το περιοδικό του έθαψε το gs 1100 ένα μηχανάκι που άλλαξε την ιστορία μου απάντησε ότι και σήμερα αυτός θα το θάψει γιατί τον άφησε σε ένα ταξίδι στην Αγγλία.
Η απορία μου είναι πόσο επηρεάζει η γνώμη κάποιου στα σοσιαλ και πόσο μια προσωπική γνώμη μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα .
Μοτό περιοδικό όλη την δεκαετία του 90 είχε μια πολύ θετική προσέγγιση στα ευρωπαϊκά από Ιταλία και Αυστρία ενώ έβρισκε την βίδα που έχει στραβωβιδωσει σε όλα τα άλλα , motorsport ποιο εγωιστικό περιοδικό δε έχει ξαναβγεί, διάφοροι youtybers από άσχετους με ύφος διδακτορ μηχανολογιας, όλοι αυτοί φτιάχνουν μια νέα κουλτούρα.
Προσωπικά στα χρόνια που πέρασαν ξεχώρισα ελάχιστους ικανούς που έχουν παραμηνει αξιόπιστοι ,γνωστές υπάρχουν πολλοί έγκυροι λιγοι
Νομίζω ότι πρέπει να τα ξεχωρίσουμε τα πράγματα και όχι να τα βάζουμε όλα σε ένα τσουβάλι. Εννοώ ότι άλλο το γιουτουμπ και άλλο τα περιοδικά και οι δημοσιογράφοι.
Παλιά περιοδικά σαν το Μοτο και το Μότοσπορτ έχουν μία ιστορία και έχουν επηρεάσει πολλούς μεταξύ των οποίων και μένα.
Σε αυτά γράφανε άτομα (doberman , Χατζάρας , Χοΐδάς , Χούντρας , Καραχάλιος , κ.λ.π.) που ο καθένας είχε το προσωπικό το στύλ καλό ή κακό , και ανάλογα έκρινες και τα γραφόμενά τους.
Και μιλάω για αναγνώστες που έχουν και κάποιες γνώσεις , όχι περιστασιακούς που κοίταζαν μόνο τις τιμές , τις αγγελίες , αφίσες κτλ.
Στο γιουτουμπ τώρα μπορεί ο κάθε πικραμένος να λέει την γνώμη του κατά το opinions are like assholes , everybody has one !
Άρα εξαρτάται απο την δική μας αντίληψη να ξεχωρίζουμε τον παπάρα απο τον γνώστη. Και αυτό φυσικά όχι μόνο για τα μηχανάκια....
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γιάννη εγώ έχω ένσταση με την διαχείριση της "γνώσης" . Ο κάθε τύπος που χαλάει τόσο χρόνο για να στήσει όλο αυτό με τις κάμερες , μοντάζ και δημιουργία ενός βίντεο , θα έπρεπε πρώτα να είναι σίγουρος για την ποιότητα της πληροφορίας που διακινεί και μετά να αποφασίσει να γίνει influencer ή ότι άλλο .
Συμφωνώ, αλλά επειδή λίγοι είναι... Ρόσι αλλά πολλοί έχουν χιλιάδες εγγραφές σε κανάλια με συμβουλές οδήγησης, ποιός θα βάλει το στάνταρ για το ποιός influencer είναι ο καλός ή ο κακός; Αν ο τάδες είναι καλό τιμόνι, σημαίνει ότι ξέρει να γράψει; Σημαίνει ότι μπορεί να περάσει την πληροφορία με χρήσιμο τρόπο και "αντικειμενικά"; Το ότι κάποιος έχει επιβιώσει στον χώρο πολλά χρόνια, του δίνει το δικαίωμα να θεωρεί εαυτόν θεό επί γης;

Τυχαίο παράδειγμα: Αποφάσισε μιά κοπέλα προ ετών ότι... θα γίνει ινφλουένσερ. Δεν ήξερε την τύφλα της από τίποτα, ήταν απλά λίγο χαριτωμένη, πίεσε τα σωστά κουμπιά και ξεκίνησε ένα ταξίδι χωρίς σαφές πλάνο. Σταμάτησα να παρακολουθώ για λόγους που δεν έχουν να κάνουν με την μοτοσικλέτα, αλλά το κοινό της ήταν μεγάλο. Άσχετη 100% η οποία έκανε πολλά και πολύ όμορφα χιλιόμετρα. Θα την πάρεις στα σοβαρά ως μοτοσικλετίστρια και ταξιδιώτη και θα σεβαστείς την αδιαμφισβήτητη εμπειρία που έχτισε ή θα την ακυρώσεις ως άσχετη γιατί έτσι ξεκίνησε;

Τυχαίο παράδειγμα δεύτερο, δες τι καυγάς έχει γίνει για το trail braking και γενικά για τις τεχνικές του φρένου, νομίζω μέσα στο 22 ήταν αλλά δεν έχω σαφή αίσθηση χρόνου πια, στο youtube. Μεταξύ υποτίθεται έγκυρων, έγκριτων, γνωστών (και συλλεκτών :p ) με μεγάλα κανάλια όπου ο κάθε ένας έβγαλε την άποψή του... Ποιός έχει δίκιο, γιατί "αποδείξεις" παρέχουν όλοι για την θεωρία τους;



Η κουβέντα έχει βάση, αλλά δεν είναι τόσο απλή όσο το "ντόμπερμαν τιμονάρα άρα λόγος/νόμος", "γιουτιούμπερ καθημερινός άνθρωπος με κάμερα άρα μαλάκας".
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Εγώ πάλι πιστεύω ότι απ' ολους έχεις να πάρεις κάτι. Έμπειρους δημοσιογράφους, τυχαίους wannabes, youtubers. Θέλει όμως φιλτράρισμα αρκετό και να υπάρχει και κάποιο σημείο αναφοράς (να έχεις μια εικόνα της μοτοσυκλέτας, το πως γράφει ο τάδε δημοσιογράφος, ποιος είναι ο δείνα youtuber).

Και να αντέχεις τα vlogs. Εγώ δεν τα μπορώ καθόλου...
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Ωραία είναι τα vlogs , αρκεί να μην δείχνουν selfie τη φάτσα τους όλη την ώρα. Μηχανές , οδήγηση και δρόμους θέλουμε να δούμε.
Υπάρχει το onlyfans για τους ωραίους που κοιτάνε λάγνα τη κάμερα στο 70% του βίντεο.
Και είναι κρίμα γιατί κάνουν ωραία ταξίδια πολλοί από αυτούς , αλλά στο τέλος αντί να βλέπω χώμα στον ύπνο μου , βλέπω τις φάτσες τους.
 

akis21

Μέλος
Περιοχή
Χολαργός
Όνομα
Akis
Μοτό
R1200 gs adv
Νομίζω ότι πρέπει να τα ξεχωρίσουμε τα πράγματα και όχι να τα βάζουμε όλα σε ένα τσουβάλι. Εννοώ ότι άλλο το γιουτουμπ και άλλο τα περιοδικά και οι δημοσιογράφοι.
Παλιά περιοδικά σαν το Μοτο και το Μότοσπορτ έχουν μία ιστορία και έχουν επηρεάσει πολλούς μεταξύ των οποίων και μένα.
Σε αυτά γράφανε άτομα (doberman , Χατζάρας , Χοΐδάς , Χούντρας , Καραχάλιος , κ.λ.π.) που ο καθένας είχε το προσωπικό το στύλ καλό ή κακό , και ανάλογα έκρινες και τα γραφόμενά τους.
Και μιλάω για αναγνώστες που έχουν και κάποιες γνώσεις , όχι περιστασιακούς που κοίταζαν μόνο τις τιμές , τις αγγελίες , αφίσες κτλ.
Στο γιουτουμπ τώρα μπορεί ο κάθε πικραμένος να λέει την γνώμη του κατά το opinions are like assholes , everybody has one !
Άρα εξαρτάται απο την δική μας αντίληψη να ξεχωρίζουμε τον παπάρα απο τον γνώστη. Και αυτό φυσικά όχι μόνο για τα μηχανάκια....
Τα περιοδικά και οι φήμες κρίνονται από την ιστορία μιας και μιλάμε για 20 χρόνια πίσω που δε υπήρχε άλλη μορφή πληροφόρησης,και μερικοί κρίθηκαν κατάλληλα ,μιλάω για τον κάθε μαϊντανό που αναφέρει φήμες και εικασίες σαν γεγονότα άκουσα τα gs θέλουν φούσκες , ανεβάζουν θερμοκρασία και πιάνουν κάποιες εξετάσεις και τα κάνουν κανόνα η γιατί έχουν αντιπάθεια σε κάποια εταιρεία η συμπάθεια σε κάποια άλλη αν είσαι 18 αλλιώς κρίνεις και αν είσαι 58 αλλιώς
 

akis21

Μέλος
Περιοχή
Χολαργός
Όνομα
Akis
Μοτό
R1200 gs adv
Να έτσι γίνονται οι συζητήσεις κώλος. Διαφωνείς με τον ινφλουενζα, άρα λέει μλκιες, θα το πεις μια δυο και καταλήγει στο "ο ινφλουενζας ο τάδε; Μλκς." Όχι απαραίτητα από εσένα αλλά αν το ξεκινήσουν, θα σου κολλήσει πιθανότατα.


Πού δεν αποκλείεται να είναι όντως. Αλλά το διαφωνώ με αυτό που λες γίνεται αντανακλαστικά κανόνας να συνοδεύεται με το είσαι μλκς και λες μλκιες. Αυτό θέλει πολύ προσοχή πια λόγω του ίντερνετ που μεγεθύνει εντυπώσεις και προάγει τα αυτοματοποιημένα αντανακλαστικά που δυστυχώς σε όλους γίνεται μεγάλη προσπάθεια να εγκατασταθούν.



Σε δημόσιες συζητήσεις το βλέπουμε συνεχώς, πχ "είπες κάτι όχι εγκωμιαστικό για την νουδου που είναι σήμερα στα πράγματα , είσαι ζαιος". Το ανάποδο στο άλλο στρατόπεδο "δεν κάνεις τον Μαρξ μαξιλάρι, είσαι νεοφιλελερας". Αστειεύομαι με τα παραδείγματα, αλλά το δεύτερο μισό και στα δύο ισχύει 100% , κανείς δεν δίνει βάση στο γεγονός που συζητάνε, όλοι κολλάνε στο κουτάκι.
Μιλάμε για άσπρο είναι μαύρο και το κόκκινο ήταν πράσινο όχι για φήμες και εικασίες ,και καλά κάποιος κάτοχος θα γελάει αλλά όλοι οι άλλο σχηματίζουν. Γνώμη
 

akis21

Μέλος
Περιοχή
Χολαργός
Όνομα
Akis
Μοτό
R1200 gs adv
Ωραία είναι τα vlogs , αρκεί να μην δείχνουν selfie τη φάτσα τους όλη την ώρα. Μηχανές , οδήγηση και δρόμους θέλουμε να δούμε.
Υπάρχει το onlyfans για τους ωραίους που κοιτάνε λάγνα τη κάμερα στο 70% του βίντεο.
Και είναι κρίμα γιατί κάνουν ωραία ταξίδια πολλοί από αυτούς , αλλά στο τέλος αντί να βλέπω χώμα στον ύπνο μου , βλέπω τις φάτσες τους.
Εδώ ο άλλος κάνει vlog και βρίζει όσους του γράφουν γνώμες σβήνοντας τα ποστ τους και μην αφήνοντας να απαντήσουν
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Εδώ ο άλλος κάνει vlog και βρίζει όσους του γράφουν γνώμες σβήνοντας τα ποστ τους και μην αφήνοντας να απαντήσουν
Υπάρχει και τέτοιος??? Ποιος είναι , αύριο έχω ρεπό.....:D
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μιλάμε για άσπρο είναι μαύρο και το κόκκινο ήταν πράσινο όχι για φήμες και εικασίες ,και καλά κάποιος κάτοχος θα γελάει αλλά όλοι οι άλλο σχηματίζουν. Γνώμη
Άκη σε μιά δημοκρατία θα έχεις τον Ντρούντι να σου μιλάει για τέχνη στα κράνη, θα έχεις και αυτόν που κόλλησε ένα αυτοκόλλητο και θεωρεί ότι έκανε το τέλειο ντεκόρ.

Αν ξεκινήσεις να κλείνεις στόματα ανοίγεις λίγο περίεργη ιστορία, που ξέρω ότι δεν υπάρχει κακή πρόθεση αλλά είναι "ο δρόμος για την κόλαση είναι στρωμένος με καλές προθέσεις".

Πόσο τραγικά μεγάλο κοινό έχουν αυτοί που λες και θεωρούνται επηρεαστές της αγοράς γενικά;
 

akis21

Μέλος
Περιοχή
Χολαργός
Όνομα
Akis
Μοτό
R1200 gs adv
Άκη σε μιά δημοκρατία θα έχεις τον Ντρούντι να σου μιλάει για τέχνη στα κράνη, θα έχεις και αυτόν που κόλλησε ένα αυτοκόλλητο και θεωρεί ότι έκανε το τέλειο ντεκόρ.

Αν ξεκινήσεις να κλείνεις στόματα ανοίγεις λίγο περίεργη ιστορία, που ξέρω ότι δεν υπάρχει κακή πρόθεση αλλά είναι "ο δρόμος για την κόλαση είναι στρωμένος με καλές προθέσεις".

Πόσο τραγικά μεγάλο κοινό έχουν αυτοί που λες και θεωρούνται επηρεαστές της αγοράς γενικά;
Αν έχεις γνώση προσπερνάς αν δε έχεις απλά πιστεύεις ,όπως και εγώ στα νιάτα μου πήγα και αγόρασα aprilia γιατι όλοι έλεγαν τι καλά μηχανάκια ήταν κανένας δε είπε ότι κάθε χρόνο ήθελε νέα ελατήρια και ότι όλα τα λάστιχα ήθελαν αντικατάσταση γιατί ξςρενονταν ,καλό είναι να υπάρχουν όλοι, η εξυπνάδα και η παντογνώστες σε όλους τους τομείς με ενοχλούν, άκουσα πρόσφατα ολοι οι αγοραστές τις 1100 gs το μακρινό 94 ήταν οδηγοί αυτοκινήτων άσχετοι με τις μοτοσυκλέτες που επειδή έστριβε μόνη της μπορούσαν να κάνουν φιγούρα ,
Ότι ήταν μηχανή από άλλο γαλαξία εκείνη την εποχή ότι είχε διαφορικό,abs κράτημα διολικο ,ποιότητα κύλισης και κατασκευής που οι Ιάπωνες δε είχαν ούτε στα αυτοκίνητα τους δε τα είπε ποτέ ,και ότι μόνο το 15% των ιδιοκτητών της gs είναι ικανοί οι άλλοι 85%ειναι φιγουρακηδες και άσχετοι και αυτός ο άνθρωπος έχει χιλιάδες ακόλουθους σε κάθε βίντεο του και ερωτήσεις από κάτω πες μας την γνώμη σου για αυτή η εκείνη την μηχανή ΕΛΕΟΣ
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
ότι μόνο το 15% των ιδιοκτητών της gs είναι ικανοί οι άλλοι 85%ειναι φιγουρακηδες και άσχετοι
Μεταξύ μας τώρα, ευγενικός ήταν γιατί πολύς κόσμος το παρουσιάζει ως 2% και 98% και λένε/γράφουν και πολύ χειρότερα.

Το ερώτημα που κερδίζει το τζακ ποτ είναι, έστω ότι το μηχανάκι το παίρνουν φιγουράκηδες (που μην μου πεις ότι δεν το έχεις διαπιστώσει), είναι σε κάτι χειρότερο λόγω αυτού; Μήπως ο "μή φιγουράκιας" θα περάσει χειρότερα στην ζωή του με το μηχανάκι;

Και πες ότι τον πιστεύουν όλοι και πάνε και παίρνουν... ξέρω 'γω, Άφρικα. Πειράζει;
 
Top Bottom