Επισκευή ελαστικού (Στο δρόμο)... tips & Tricks

Είσαι οργανωμένος και έτοιμος άμα κάτσει κάνα λάστιχο ή όχι?!

  • Φυσικά. Είμαι σαν τον XLGEORGE. Όχι μόνο έχω απ όλα αλλά κάνω και πρόβες σπίτι!

  • Ναι βέβαια. Είμαι έτοιμος άμα κάτσει λάστιχο. Τα έχω και ωραία τακτοποιημένα σαν τον Αμπεμπαμπλόμ!

  • Πετάω μέσα καμιά σαμπρέλα και κάνα αφρό και άμα κάτσει η στραβή όλο και κάποιος θα βοηθήσει!

  • Κουβαλάω μόνο κάνα χοντρό Tyre up και θα βγω αν είναι άσφαλτο να πάρω οδική.

  • Είμαι σαν τον CHRISTOSGR! Βλέπω ΄ποιος κουβαλάει σαμπρέλες/τρόμπες και πάω κοντά!!

  • Δεν υπάρχει λάστιχο σκασμένο, είναι μύθος. Δεν μου έχει συμβεί ποτέ!!


Results are only viewable after voting.

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Εσείς με τα δεματικα που θα βγείτε στην άσφαλτο και θα πάρετε την οδική, γιατί να μην αλλάξετε τη σαμπρελιτσα σας (30 λεπτά υπόθεση) και να συνεχίσετε τη βόλτα σας τι ωραία τι καλά;
Γιατί να χάσετε το παϊδάκι το βράδυ και το χαβαλέ;
Ε;
Στην Κόνιτσα έκανα 40χλμ με δεματικά και ταχύτητες γύρω στα 60-70 ...
Σιγά μην χάσω το παϊδάκι ....
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Εσείς με τα δεματικα που θα βγείτε στην άσφαλτο και θα πάρετε την οδική, γιατί να μην αλλάξετε τη σαμπρελιτσα σας (30 λεπτά υπόθεση) και να συνεχίσετε τη βόλτα σας τι ωραία τι καλά;
Γιατί να χάσετε το παϊδάκι το βράδυ και το χαβαλέ;
Ε;
Λογικά, το μηχανάκι θα στείλουν πίσω με την οδική!!!!! Στο ταβερνάκι θα είναι, με τον ένα τρόπο ή τον αλλο!!! :happy:
 

Diam

Μέλος
Όνομα
Διαμαντής
Μοτό
YAMAHA XT 600E
Σε κουβεντα με τον λαστιχά οταν εβαζα το Ε09 dakar εαν υπαρχει πιθανοτητα να ξεζανταρω το λάστιχο
παραλίγο να κατουρηθει στα γέλια. Την μια φορα που επαθε φουιτ το πισινό 4-5 δεματικα και ολα καλα.
Καταρχάς δεν ειχα παρει χαμπαρι οτι τρυπησε η σαμπρέλα. Το είδαμε όταν καναμε σταση. Οπότε δεματικά και αφρο μαζι.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Σε κουβεντα με τον λαστιχά οταν εβαζα το Ε09 dakar εαν υπαρχει πιθανοτητα να ξεζανταρω το λάστιχο
παραλίγο να κατουρηθει στα γέλια. Την μια φορα που επαθε φουιτ το πισινό 4-5 δεματικα και ολα καλα.
Καταρχάς δεν ειχα παρει χαμπαρι οτι τρυπησε η σαμπρέλα. Το είδαμε όταν καναμε σταση. Οπότε δεματικά και αφρο μαζι.
Καλά με ό,τι mitas dakar φερεσεις δεν υπάρχει περίπτωση να το ξεζανταρεις.

Κάπου διάβασα ότι τα dakar είναι με ενισχυμένο σκελετό σχεδιασμένα για adventure ταξίδια με βαριά φορτωμένα onoff που θα χρειαστεί να ρίξουν πιέσεις, θεωρώ ότι είναι εξειδικευμένα ελαστικά και κακώς τα βάζουμε εμείς στις χωμάτινες βόλτες μας.

Οι απλές εκδόσεις (όχι dakar) είναι ιδανικές για εμάς, απλά για ένα περίεργο λόγο δεν είναι ποτέ διαθέσιμες.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Να αναφερω κατι που αναφερθηκε και προηγουμενως, η υπαρξη κεντρικου σταντ βοηθαει πολυ στην αλλαγη σαμπρελας.

Προσωπικα ειμαι προετοιμασμενος επειδη για δυο++ δεκαετιες γυρναω τα καλοκαιρια την Ευρωπη χωρις οδικη (η οποια ητανε και ειναι παντα πανακριβη εκτος Νησιου) και δε θελω να βρεθω προ απροοπτου. Επισης και οδικη ναχει καποιος, μεχρι ναρθει και να βρεθει βουλκανιζατερ για μηχανη (που μπορει ναναι πολυ δυσκολο εως αδυνατο αν ειναι βραδυ ή σ/κ), παει η μερα και αυτο μπορει ναχει αλυσιδωτες συνεπειες σε φαση διακοπων-σε-κινηση.

Παρ'ολ'αυτα, εχω βρεθει δυο φορες σε κατασταση ελλειψης παρα την σχετικη ετοιμοτητα. Την πρωτη ειχαμε παει χωματαδα στο Καντηλι και αποφασισα να μην παρω τους λεβιεδες καθως ειχανε αλλοι στην παρεα (τοχα διασταυρωσει) ...για να γλυτωσω βαρος!!! (οτι ναναι) :roflmao: Στην επιστροφη οι αλλοι αποφασισανε να πανε απο παλια εθνικη ενω ο Κωστας gaslion κι'εγω απο Αφιδνες. Ε λοιπον, πατησα καρφι λιγο πριν τα διοδια των Αφιδνων, και ενω ειχα ολα τ'αλλα ...δεν ειχα λεβιεδες :thumbsdown: (και δεν ειχε ουτε ο Κωστας). Και επειδη το πισω T63 δε στεκοτανε στη θεση του παρα τα μεγαλα δεματικα που βαλαμε, αναγκαστηκα να φωναξω οδικη :oops:

Τη δευτερη φορα ειμουνα στην Κρητη και επειδη "μωρε δε μ'εχει πιασει ποτε μπροστινο λαστιχο στην ασφαλτο", αποφασισα να παρω μαζι μονο πισω σαμπρελα, παλι ...για να γλυτωσω χωρο/βαρος!!! :thumbsdown::roflmao: Μ'επιασε λοιπον μπροστινο λαστιχο αργα το απογευμα καπου στη Σουγια, και επειδη ειχα πλοιο απο Χανια στις 9μμ, εκανα το Σουγια-Χανια 60χμ με δεματικα στο μπροστινο TKC70 και χαμηλες ταχυτητες (γυρω στα 50χμω). Ολα καλα τελικα.

ΥΓ Κατι που με βολευει φοβερα στο Αλπ650 σε σχεση με αλλα on-off μηχανακια που ειχα/εχω ειναι οτι εχει φανταστικο αποθηκευτικο χωρο κατω απο τη σελα, οπου εχω σχεδον μονιμα δυο σαμπρελες, αμπουλες, λεβιεδακια και μια μικρη καστανια με τα σχετικα καρυδακια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
τι δεματικά πρέπει να χρησιμοποιηθούν στην εν λόγω περίπτωση;
οσο πιο χοντρά γίνεται;

εγώ έχω σύνεργα, slime αλλά όχι σαμπρέλες χεχε ... μου δίνει δανεικιές φίλος όταν πάω βόλτα Θα πρέπει να πάρω
δεν έχω κάνει ποτέ την διαδικασία όμως..
το ξεζαντάρισμα με το πλαϊνό σταντ γίνεται με άλλο μηχανάκι προφανώς όχι με το "παθέν" φούιτ...
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Στην Κόνιτσα έκανα 40χλμ με δεματικά και ταχύτητες γύρω στα 60-70 ...
Σιγά μην χάσω το παϊδάκι ....
Λύστε μου μια απορία παρακαλώ.

Έστω ότι φοράω λάστιχο με σκληρό πλαινό τύπου mitas e07+ anakee wild κτλ κτλ. Αν πάθω φουιτ βάζω 5 δεματικά χοντρά και θεωρητικά μπορώ να καλύψω μια μικρή απόσταση με προσοχή; Ή χρειάζεται πρώτα αφρός fast και μετά δεματικό για να μπορεί να τσουλήσει το εργαλέιο;
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
το ξεζαντάρισμα με το πλαϊνό σταντ γίνεται με άλλο μηχανάκι προφανώς όχι με το "παθέν" φούιτ...
Μία χαρά γίνεται με τη δικιά σου μηχανή αν την έχεις στο κεντρικό σταντ και με βγαλμένη τη ρόδα.
Αν δεν έχεις κεντρικό σταντ και την έχεις δεμένη στο δέντρο όπως λένε κάποιοι, δεν μπορείς να κάνεις ξεζαντάρισμα με το πλαϊνό σταντ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Μία χαρά γίνεται με τη δικιά σου μηχανή αν την έχει στο κεντρικό σταντ και με βγαλμένη τη ρόδα.
Αν δεν έχεις κεντρικό σταντ και την έχεις δεμένη στο δέντρο όπως λένε κάποιοι, δεν μπορείς να κάνεις ξεζαντάρισμα με το πλαϊνό σταντ.
έχω κεντρικό στάντ αλλά δεν παίζει να πέσει από εκεί καθώς κάνεις το ξεζαντάρισμα;
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
πάντα μαζί :
σαμπρέλες μπρός πίσω , αμπούλες , μικρή τρόμπα , λεβιέδες , σαπουνάκι για να γλιστράει , κολλητικά.
Φάστ δεν ξαναπαίρνω λόγο τραυματικής εμπειρίας !

τίπ : σημαδεύουμε πάντα την θέση του ελαστικού στην ζάντα ώστε να ξαναμπεί στην ίδια θέση και να μήν χαθεί η ζυγοστάθμιση . (χειροκροτήστε ! )
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
τίπ : σημαδεύουμε πάντα την θέση του ελαστικού στην ζάντα ώστε να ξαναμπεί στην ίδια θέση και να μήν χαθεί η ζυγοστάθμιση . (χειροκροτήστε ! )
Οι σαμπρέλες υπάρχουν σε τρία πάχη τοιχώματος.
Μαζί μας έχουμε την πιο λεπτή για μικρότερο όγκο και βάρος.
Όταν γυρίσουμε πίσω, θα πάμε στο λαστιχά και θα αντικαταστήσουμε τη λεπτή σαμπρέλα που βάλαμε στο βουνό, με μία καλή χοντρήτερη. Και τότε θα μας κάνει και ζυγοστάθμιση.
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Η ευκολία να βγάζεις την ρόδα στο GS, δεν υπάρχει σε καμία άλλη μηχανή εκτός των BMW.
Όντως είναι εντυπωσιακό το πόσο απλό είναι!
Αλλά από την άλλη δεν θα το κάνεις ποτέ στον δρόμο. Θα βάλεις κορδόνι... Εκτός αν είναι τόσο άσχημο το χτύπημα, πάρει η ζάντα και χρειαστεί να μπει σαμπρέλα!

Με το εμπρός ελαστικό δεν ασχολήθηκε τελικά.. ωραίο το κόλπο με τον ιμάντα αλλά για το μπροστά τι γίνεται;
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Καλό είναι να έχουμε μαζί και ένα μικρό πανάκι για να καθαρίσουμε τα χέρια και τον άξονα του τροχού ή τους αποστάτες που συνήθως πάνω στην αναμπουμπούλα πέφτουν στον χώμα και γίνονται χάλια. (Μέρφυ)

Κάποιοι έχουν μαζί μωρο-μάντιλα. Ειδικά σε πολυήμερες εξορμήσεις μπορούν να φανούν χρήσιμα σε πολύ δύσκολες καταστάσεις. Ακόμα και σε τύπου mayday, mayday, κέντρο με ακούει δεν προλαβαίνω, mayday...

Αυτό που είναι σημαντικό είναι να δουλέψουμε με ηρεμία για αυτό χρειάζεται ένα τσιγάρο ή ένα καφεδάκι, ένα μπινελίκι (σε γλυκό πρώτα) για να ηρεμήσουμε και να κάνουνε σωστά τη δουλειά.
Βοηθάει και η κλασσική μουσική αλλά το πιο πιθανό είναι να σας πάρουν για δραπέτη φρενοκομείου.

Επίσης σε βόλτες με πολύ κόσμο καλύτερα να ασχοληθούν 2-3 άτομα γιατί διαφορετικά υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να γίνει λάθος.
 
Top Bottom