Επισκευή ελαστικού (Στο δρόμο)... tips & Tricks

Είσαι οργανωμένος και έτοιμος άμα κάτσει κάνα λάστιχο ή όχι?!

  • Φυσικά. Είμαι σαν τον XLGEORGE. Όχι μόνο έχω απ όλα αλλά κάνω και πρόβες σπίτι!

  • Ναι βέβαια. Είμαι έτοιμος άμα κάτσει λάστιχο. Τα έχω και ωραία τακτοποιημένα σαν τον Αμπεμπαμπλόμ!

  • Πετάω μέσα καμιά σαμπρέλα και κάνα αφρό και άμα κάτσει η στραβή όλο και κάποιος θα βοηθήσει!

  • Κουβαλάω μόνο κάνα χοντρό Tyre up και θα βγω αν είναι άσφαλτο να πάρω οδική.

  • Είμαι σαν τον CHRISTOSGR! Βλέπω ΄ποιος κουβαλάει σαμπρέλες/τρόμπες και πάω κοντά!!

  • Δεν υπάρχει λάστιχο σκασμένο, είναι μύθος. Δεν μου έχει συμβεί ποτέ!!


Results are only viewable after voting.

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Γιατι με αυτη σειρα;
Πιστευω οτι αντιθετα ειναι καλυτερα Δηλαδη ξεκιναμε το ξεζανταρισμα περιπου απεναντι απο την βαλβιδα και τελεινουμε το ζανταρρισμα περιπου παλι απεναντι απο την βαλβιδα Και αυτο γιατι το παχος της σαμπρελας στο σημειο που εδραζεται η βαλβιδα ειναι μεγαλυτερο και ισως μας δυσκολεψει κατην διαδικασια
Αρχικα στο ζανταρισμα, σε "δυσκολα" λαστιχα χρειαζεται η απεναντι μερια που εχει ηδη μπει, να πιεστει ωστε ναρθει κατα το δυνατο στο κεντρο της ζαντας για να μας δωσει 1-2εκ αερα απο την αλλη μερια. Αν ειμαστε στη μερια της βαλβιδας, δεν ειναι δυνατο να μπει το λαστιχο τερμα μεσα για να το πετυχουμε αυτο. Το υπογραμμισα αυτο κανοντας edit και στο παραπανω ποστ επειδη ειναι πολυ σημαντικο.

Επισης στο ξεζανταρισμα, η δυσκολια ειναι να βγει το πρωτο 1/3, το υπολοιπο ειναι σχετικα ευκολο. Και λογω του παχους της σαμπρελας στη βαλβιδα, ειναι πιο ευκολο να βγαλουμε το πρωτο τριτο απ'αυτη τη μερια. Μαλιστα τις προαλλες που ξεζανταρισα ενα TKC70 150 TL, αρχισα αρχικα απο ενα τυχαιο σημειο και ητανε πολυ δυσκολο. Εγκατελειψα απο κει και πηγα στη μερια της βαλβιδα συμφωνα με τα παραπανω και, pronto, εγινε η αρχη, δηλ βγηκε το δυσκολο 1/3.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Αρχικα στο ζανταρισμα, σε "δυσκολα" λαστιχα χρειαζεται η απεναντι μερια που εχει ηδη μπει, να πιεστει ωστε ναρθει κατα το δυνατο στο κεντρο της ζαντας για να μας δωσει 1-2εκ αερα απο την αλλη μερια. Αν ειμαστε στη μερια της βαλβιδας, δεν ειναι δυνατο να μπει το λαστιχο τερμα μεσα για να το πετυχουμε αυτο. Το υπογραμμισα αυτο κανοντας edit και στο παραπανω ποστ επειδη ειναι πολυ σημαντικο.

Επισης στο ξεζανταρισμα, η δυσκολια ειναι να βγει το πρωτο 1/3, το υπολοιπο ειναι σχετικα ευκολο. Και λογω του παχους της σαμπρελας στη βαλβιδα, ειναι πιο ευκολο να βγαλουμε το πρωτο τριτο απ'αυτη τη μερια. Μαλιστα τις προαλλες που ξεζανταρισα ενα TKC70 150 TL, αρχισα αρχικα απο ενα τυχαιο σημειο και ητανε πολυ δυσκολο. Εγκατελειψα απο κει και πηγα στη μερια της βαλβιδα συμφωνα με τα παραπανω και, pronto, εγινε η αρχη, δηλ βγηκε το δυσκολο 1/3.
OK, την επομενη φορα θα το δοκιμασω οπως το λες Ποιος ξερει μπορει να ειναι οντως πιο ευκολη ετσι η δουλεια ...Θα δειξει
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Αρχικα στο ζανταρισμα, σε "δυσκολα" λαστιχα χρειαζεται η απεναντι μερια που εχει ηδη μπει, να πιεστει ωστε ναρθει κατα το δυνατο στο κεντρο της ζαντας για να μας δωσει 1-2εκ αερα απο την αλλη μερια. Αν ειμαστε στη μερια της βαλβιδας, δεν ειναι δυνατο να μπει το λαστιχο τερμα μεσα για να το πετυχουμε αυτο. Το υπογραμμισα αυτο κανοντας edit και στο παραπανω ποστ επειδη ειναι πολυ σημαντικο.

Επισης στο ξεζανταρισμα, η δυσκολια ειναι να βγει το πρωτο 1/3, το υπολοιπο ειναι σχετικα ευκολο. Και λογω του παχους της σαμπρελας στη βαλβιδα, ειναι πιο ευκολο να βγαλουμε το πρωτο τριτο απ'αυτη τη μερια. Μαλιστα τις προαλλες που ξεζανταρισα ενα TKC70 150 TL, αρχισα αρχικα απο ενα τυχαιο σημειο και ητανε πολυ δυσκολο. Εγκατελειψα απο κει και πηγα στη μερια της βαλβιδα συμφωνα με τα παραπανω και, pronto, εγινε η αρχη, δηλ βγηκε το δυσκολο 1/3.
Και ειδικά αν έχεις κόντρα στη ζάντα, πού θα είναι εκεί που είναι οι βαλβίδα, θα πρέπει να ακολουθήσουμε οπωσδήποτε τη σειρά που λες.
Αν έχεις τώρα δύο κόντρες, μία στη βαλβίδα και μία απέναντι, μάλλον θα δυσκολεύει πολύ να βάλεις και να βγάλεις το λάστιχο.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Και ειδικά αν έχεις κόντρα στη ζάντα, πού θα είναι εκεί που είναι οι βαλβίδα, θα πρέπει να ακολουθήσουμε οπωσδήποτε τη σειρά που λες.
Αν έχεις τώρα δύο κόντρες, μία στη βαλβίδα και μία απέναντι, μάλλον θα δυσκολεύει πολύ να βάλεις και να βγάλεις το λάστιχο.
Υπάρχει ζάντα με δύο κόντρες? Δεν έχω δει.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Και ειδικά αν έχεις κόντρα στη ζάντα, πού θα είναι εκεί που είναι οι βαλβίδα, θα πρέπει να ακολουθήσουμε οπωσδήποτε τη σειρά που λες.
Αν έχεις τώρα δύο κόντρες, μία στη βαλβίδα και μία απέναντι, μάλλον θα δυσκολεύει πολύ να βάλεις και να βγάλεις το λάστιχο.
Πως θα ειναι η κοντρα εκει που ειναι η βαλβιδα αφου εκει υπαρχει η βαλβιδα;
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
.... Οταν φτασουμε στο τελευταιο 1/3 του ελαστικου στη μερια της βαλβιδας, εκει τα πραγματα δυσκολευουν. Εκει κανουμε δυο πραγματα: αρχικα "σαπουναρουμε" το χειλος του τελευταιου κομματιου του ελαστικου και ...
Νομίζω ότι πρέπει να έχουμε βάλει σαπούνι σε ολόκληρα τα χείλη και και των δύο πλευρών του λάστιχου για να πατήσει σωστά το λάστιχο.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
2)σε μικρά πλαστικά μπουκαλάκια από υγρά για άτμισμα έβαζα α)γρασάκι για άξονα και αποστάτες τροχών, β)σαπούνι για πλύσιμο πιάτων. Έχουν μικρό βολικό μέγεθος και στόμιο για εύκολη δοσολογία.


...και νομιζα οτι μονο εγω το ειχα σκεφτει :roflmao:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Επισης αν καποιος θελει να εχει μαζι του λιγη πουδρα μπορει να την βαλει σε ενα κουτακια απο depon (τα κουτακια απο φιλμ πλεον ειναι δισευρετα)


Επισης σε τετοιο κουτι μπορει να βαλει καποιος λιγο γρασο ή οτι αλλο μπορει να σκεφτει
Εγω το χρησιμοποιοω σε διανυκτερευσεις με σκηνη για να βαλω μεσα την αναλογια καφε ζαχαρη για το πρωινο φραπεδακι μου
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l


Εχω μαζι μου 3 λεβιεδες των 20 εκ. και μια προεκταση απο εναν πεπλατυμενο αλουμινενιο σωληνα Στην μεση αυτου του σωληνα εχω βαλει ενα πριτσινι ετσι ωστε αυτο εσωτερικα να λειτουργει σαν στοπ για τον λεβιε Ο συνδοιασμος λεβιε + προεκτασης μου δινει ενα μηκος 28 εκ. Οποτε ετσι σαφως πιο ευκολα με αυτο το μηκος μπορω να ξεζανταρω καποιο λαστιχο
Στην ακρη του σωληνα-προεκταση εχω τυλιξει καμποση μονωτικη ταινει για καλυτερο γκριπ αλλα και για πιθανη χρηση της αν ποτε χρειαστει
 
Τελευταία επεξεργασία:

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Αντι για βαλβιδολογο για την αφαιρεση του πυρηνα της βαλβιδας χρησιμοποιω μεταλικες ταπες βαλβιδας οι οποιες βρισκονται μονιμα πανω στη βαλβιδα
Ειναι φτηνες και τις βρισκει καποιος κανοντας μια απλη αναζητηση Στο δε alliexpress ειναι "τσαμπα"
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Πολυ χρησιμο εργαλειο ειναι και αυτο


Το οποιο κραταει το λαστιχο ωστε να μην ξεζανταρει οταν το ζανταρουμε απο την αντιθετη πλευρα

Οπως χρησιμο ειναι και το εργαλειο για την τοποθετηση της βαλβιδας στην τρυπα του στεφανιου στο οποιο αναφερθηκε και ο XLGeorge
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Και εδω ειναι οτι εχω παντα μαζι μου για την αντιμετωπιση του φουιτ


21" σαμπρελα
μικρη ποδηλατικη τρομπα
λιγο υγρο πιατων
λιγο ταλκ
λεβιεδες+προεκταση
δεματικα
εργαλειο για τοποθετηση βαλβιδας
εργαλειο-κοντρα για το ζανταρισμα

Συν αυτα τπου δεν εχω στην φωτο και ειναι
μερικα μπαλωματα + κολα
ιμαντας

Θα καταργησω μαλλον ομως το κουτακι με το ταλκ και θα ακολουθησω σχετικα με αυτο την λυση του rantanplan
 

rantanplan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Μαλκότσι
Ερώτηση,
με την ποδηλατική τρόμπα ζαντάρει το λάστιχο???
δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ, και θα ήταν ωραίο να γλιτώσω το βάρος και τον όγκο από το κομπρεσεράκι,
έχετε κάποια να προτείνετε???
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Ερώτηση,
με την ποδηλατική τρόμπα ζαντάρει το λάστιχο???
δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ, και θα ήταν ωραίο να γλιτώσω το βάρος και τον όγκο από το κομπρεσεράκι,
έχετε κάποια να προτείνετε???
Αν πάρεις μια ποδηλατική διπλής ενέργειας είναι τούμπανο. Οι καλές έχουν 30-40 ευρώ. lezyne είναι μία από τις καλύτερες...
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ερώτηση,
με την ποδηλατική τρόμπα ζαντάρει το λάστιχο???
δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ, και θα ήταν ωραίο να γλιτώσω το βάρος και τον όγκο από το κομπρεσεράκι,
έχετε κάποια να προτείνετε???
Υπαρχουν τρομπες ποδηλατικες που μπορουν να δωσουν πολλαπλασια πιεση απο οσο χρειαζεται για να ζανταρει σωστα το λαστιχο Ομως θελουν πολυ χρονο και πολυ κοπο στο τρομπαρισμα για να φτασουν σε μια τουλαχιστον αξιοπρεπη πιεση Ειδικα στο πισω λαστιχο, πχ 30psi
Aπο την αλλη εχουν ελαχιστο βαρος, δεν πιανουν χωρο και κατα την γνωμη μου ειναι και πιο αξιοπιστες απο τις ηλεκτρικες

Μπορεις παντως στο γνωριμο περιβαλλον του σπιτιου σου να δοκιμασεις μια μικρη ποδηλατικη για να δεις αν σου κανει
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Έχω διαβάσει κάπου ότι δεν ενδείκνυται να χρησιμοποιείς σαπουνόνερο για να γλιστράει το ελαστικό στην ζάντα γιατί (αν θυμάμαι καλά) το νερό παγιδεύεται και σε βάθος χρόνου μαζί με το σαπούνι μπορεί να διαβρώσει την ζάντα.
Θέλει την ειδική αλοιφή που χρησιμοποιούν στα λαστιχάδικα..
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Έχω διαβάσει κάπου ότι δεν ενδείκνυται να χρησιμοποιείς σαπουνόνερο για να γλιστράει το ελαστικό στην ζάντα γιατί (αν θυμάμαι καλά) το νερό παγιδεύεται και σε βάθος χρόνου μαζί με το σαπούνι μπορεί να διαβρώσει την ζάντα.
Θέλει την ειδική αλοιφή που χρησιμοποιούν στα λαστιχάδικα..
Όταν κυκλοφορείς στα νερά με την μηχανή, κάτι περνάει μέσα, γιατί τα καψούλια των ακτίνων δεν είναι στεγανά.
 
Top Bottom