Επισκευή KTM 990 ADV

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Να δω πως θα συνεχισεις που εβγαλες off τον Gato...
Φιλε Βαγγέλα...ο γάτος δεν είναι ποτέ off...o gattos είναι πάντα On-Off κατά το δοκούν. ;)


Γάτε, είσαι πολύ τυχερός που σ' αφήνει να παίζεις και συ :)
Τα KaTeMια είναι ειδικά εργαλεία.
Ως εκ'τούτου ,χρειάζονται κ ειδική μεταχείρηση ,και στην χρήση ,αλλά κ στην συντήρηση/επισκευή.

Tα LC8 συγκεκριμένα ,είναι διαμάντια ,με κάποια θεματάκια όμως ,που θέλουν προσοχή ,και κάποια άλλα ,που λύνονται δια παντός ,αν ασχοληθεί κάποιος σωστά.

Η συμβολή μου στο εγχείρημα αυτό ,έχει να κάνει με τις γνώσεις που έχω σε αυτά τα συγκεκριμένα μοντέλα ,μιά κι έχω συμβιώσει με 950ADV & 950SM για καποια χρόνια.
Συμμετέχω καθαρά σαν "επιστημονικός συνεργάτης" :D ,προσφέροντας ειδικές υπηρεσίες "χειρουργικής ακρίβειας". :sneaky:

Αρα ,ο τυχερός της υπόθεσης ,είναι ο Παντελής ,ο οποίος θα απολαύσει -μετά το πέρας της διαδικασίας- το μηχανάκι του ,με τα πάντα όλα λυμένα κ τακτοποιημένα ,με την υψηλή ακρίβεια "ιατρικών πρωτοκόλλων" η οποία διακατέχει πάντα τις όποιες "επεμβάσεις" μου. :happy:

Σπάω βέβαια καθημερινά τα νεύρα του μαστρο-Κλούνη ,με την εμμονή μου στις λεπτομέρειες...
...αλλά...
Η λεπτομέρεια είναι αυτή ,που κάνει την Διαφορά !!! ;)
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Τι να πω ;;
Νοικοκυρεμένα πραματα και τοσο ερασιτεχνικά που υπερβαίνουν τον επαγγελματισμό με το μεράκι και την αγαπη των εμπλεκομένων Μαστόρων!!!
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
ανοιγμα μιζας




αφου καθαριστηκε και ελενχθηκε καλα,διαπυστωσαμε οτι δεν ηθελε καρβουνακια κλπ.,γρασαριστηκε και εκλεισε

σειρα ειχε η τρομπα βενζινης






αλλαχτηκαν τα φιλτρακια,καθαριστηκε,δοκιμαστηκε και ξαναμπηκε στην θεση της


εν αναμονη ανταλλακτικων για να προχωρησουμε,ο ειδικος συνεργατης μου ανελαβε να πλυνει τον σκελετο προς ετοιμοτητα για την τοποθετηση του κινητηρα

ο ειδικος συνεργατης-εμπειρογνωμων,κατεμολογος επι τω εργω

και ο βοηθος-πακι

 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
απιστευτη δουλεια!!! μπραβο σας!!


λετε να φτιαξουμε και το δικο μου?? :yew:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Με τέτοια περιποίηση δεν ξαναπατάει χώμα ο Παντελής...
Την μίζα την τσέκαρες,το κόμπλερ όμως...???
Εξαιρετική δουλειά εως τώρα...!!!:friendship:
 
Τελευταία επεξεργασία:

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Με τέτοια περιποίηση δεν ξαναπατάει χώμα ο Παντελής...
Την μίζα την τσέκαρες,το κόμπλερ όμως...???
Εξαιρετική δουλειά εως τώρα...!!!:friendship:
τι να τσεκαρω ρε θενο?
δεν του παρουσιαζε καποιο προβλημα,να το λυσω για να δω αν ειναι ομορφο?
αν παρουσιασει κατι στο μελλον ανοιγετε και φτιαχνεται πανω στο μηχανακι,ας μην χρεωνετε αδικα παραπανω ο παντελης.
να πω και κατι αλλο...
το μηχανακι εβγαλε αυτα τα προβληματα,λογω αυξημενων θερμοκρασιων,συνεπεια ελειπης κακης συντηρησης.
παρολα αυτα ο κινητηρας του ειναι σε εξαιρετικη κατασταση
ολες οι μετρησεις που γιναν,σε μπιελες,κυλινδρους,πιστονια,ελατηρια,καδενες,γλυστρες,εκκεντροφορους,βαλβιδες κλπ. ειναι στο κατωτερο οριο τους
δηλ. σαν καινουργια.
αυτο συνηγορει οτι δεν χρειαζεται να φτασω να ανοιξω μεχρι και τα καρτερ.
τα ελατηρια πιστονιων,παρολο που ειναι αριστα θα αλλαχθουν προληπτικα,λογω των 60,000χλμ που εχει.
εννοειτε οτι βαζουμε και καινουργιες φλαντζες,τσιμουχες,ο-ρινγκ,ροδελες,βιδες κλπ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Να γράψω και εγώ δυο πράγματα, μια που πρόκειται για το δικό μου μηχανάκι.


Για εμένα η μηχανή είναι έρωτας. Είναι αποκλειστικά διασκέδαση και απόλαυση. Δεν την έχω ούτε για να πηγαίνω στη δουλειά, ούτε να κάνω τα ψώνια μου, ούτε τίποτε. Και μόνο σαν μέσο απόλαυσης τη χρησιμοποιώ. Για βόλτες δηλαδή, μικρές ή μεγάλες, ασφάλτινες ή χωμάτινες, μονός ή διπλός. Και επειδή τους έρωτες συνήθως τους πληρώνουμε κατιτίς παραπάνω, δεν έχω θέμα να της δώσω ότι της αξίζει (αν και ούτε λεφτάς είμαι, ούτε μου περισσεύουν). Και κάπου εκεί ξεκινάει το πρόβλημα.


Ο Χριστόφορος αυτό που διαπίστωσε με το που την πήρε, ήταν η εικόνα της εγκατάλειψης (σωληνάκια ξεραμένα ή να κρέμονται στον αέρα ξεκούμπωτα, βίδες κλοτσημένες, σκουριές παντού και άλλα τόσα που θα τα πει ο ίδιος καλύτερα). Εγκατάλειψη όμως, σε ένα μηχανάκι με εμένα ιδιοκτήτη που είμαι σχετικά ψείρας, που την πήγαινα, και εγώ και ο προηγούμενος, μόνο σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία και που πριν από 15.000 κμ (που την πήρα), είχα δώσει για service γύρω στα 1.200 ευρώ σε μάστορα γνωστό του χώρου (χωρίς το service αναρτήσεων που το έκανα αργότερα).


Από τη στιγμή λοιπόν που μου εμφάνισε τη διαρροή λαδιού και δεδομένου ότι θέλω να το κρατήσω για αρκετά χρόνια ακόμη το κατέμι, ήξερα ότι οι εργασίες αποκατάστασης θα έπρεπε να γίνουν σε μεγάλη έκταση. Η απόφαση να ασχοληθεί ο Χριστόφορος (με τη βοήθεια του Κώστα βεβαίως) ήταν μονόδρομος. Αυτό που χρειαζόμουν, ήταν έναν άνθρωπο που να ασχοληθεί σε βάθος με τη δικιά μου μοτοσυκλέτα, να τις αφιερώσει τον απαιτούμενο χρόνο και προσοχή, να μην αφήσει τίποτε που δεν τον συμφέρει να ασχοληθεί και τελικά έναν άνθρωπο που να μπορώ να τον εμπιστευτώ για τη δουλειά του. Και αυτός είναι για εμένα ο Χριστόφορος που προσωπικά πέρα από μηχανικό μου, τον θεωρώ και φίλο μου (και μάλλον με την ανάποδη σειρά).


Σε καμιά περίπτωση δεν λέω ότι οι εξουσιοδοτημένοι που πήγαινα μέχρι τώρα δεν είναι ικανοί ή τίμιοι (που υπάρχουν και κάποιοι τέτοιοι ανάμεσά τους), απλά ο φόρτος εργασίας που έχουν, τις περισσότερες φορές δεν τους επιτρέπει να κάνουν το κάτι παραπάνω από το απολύτως αναγκαίο. Στα ktm ωστόσο, αυτό δεν είναι αρκετό.


Και από εδώ λοιπόν, ευχαριστώ ξανά τον Χριστόφορο και τον Κώστα, και περιμένω να δω το υπόλοιπο φωτορομάτζο…
 
Τελευταία επεξεργασία:

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
ακομα δεν το ψωνισα, τρομπα συμπλεκτη....


edit: το γ@μηδι...
 
Τελευταία επεξεργασία:

xurxes

"καφέ#αρκούδα"
Περιοχή
Salonika
Όνομα
Basil
Μοτό
KTM 690 ENDURO R
BMW R1200 GSA
ρε μπαγασες,,,,,,,,απολαμβάνω
την ποιότητα κ την ευκολία που διαθέτετε στο να χειρίζεστε αυτά που
όλοι μας αγαπάμε τρελά. ......

edit: κριμα που δεν είσαι Σαλονίκη,,,,,,θα σε χρειαζόμουνα ;)
 

stamktm

Περιηγητής
Περιοχή
Παράκοιλα / Λέσβος - Αθήνα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
ktm 950 adv
Να γράψω και εγώ δυο πράγματα, μια που πρόκειται για το δικό μου μηχανάκι.


Για εμένα η μηχανή είναι έρωτας. Είναι αποκλειστικά διασκέδαση και απόλαυση. Δεν την έχω ούτε για να πηγαίνω στη δουλειά, ούτε να κάνω τα ψώνια μου, ούτε τίποτε. Και μόνο σαν μέσο απόλαυσης τη χρησιμοποιώ. Για βόλτες δηλαδή, μικρές ή μεγάλες, ασφάλτινες ή χωμάτινες, μονός ή διπλός. Και επειδή τους έρωτες συνήθως τους πληρώνουμε κατιτίς παραπάνω, δεν έχω θέμα να της δώσω ότι της αξίζει (αν και ούτε λεφτάς είμαι, ούτε μου περισσεύουν). Και κάπου εκεί ξεκινάει το πρόβλημα.


Ο Χριστόφορος αυτό που διαπίστωσε με το που την πήρε, ήταν η εικόνα της εγκατάλειψης (σωληνάκια ξεραμένα ή να κρέμονται στον αέρα ξεκούμπωτα, βίδες κλοτσημένες, σκουριές παντού και άλλα τόσα που θα τα πει ο ίδιος καλύτερα). Εγκατάλειψη όμως, σε ένα μηχανάκι με εμένα ιδιοκτήτη που είμαι σχετικά ψείρας, που την πήγαινα, και εγώ και ο προηγούμενος, μόνο σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία και που πριν από 15.000 κμ (που την πήρα), είχα δώσει για service γύρω στα 1.200 ευρώ σε μάστορα γνωστό του χώρου (χωρίς το service αναρτήσεων που το έκανα αργότερα).


Από τη στιγμή λοιπόν που μου εμφάνισε τη διαρροή λαδιού και δεδομένου ότι θέλω να το κρατήσω για αρκετά χρόνια ακόμη το κατέμι, ήξερα ότι οι εργασίες αποκατάστασης θα έπρεπε να γίνουν σε μεγάλη έκταση. Η απόφαση να ασχοληθεί ο Χριστόφορος (με τη βοήθεια του Κώστα βεβαίως) ήταν μονόδρομος. Αυτό που χρειαζόμουν, ήταν έναν άνθρωπο που να ασχοληθεί σε βάθος με τη δικιά μου μοτοσυκλέτα, να τις αφιερώσει τον απαιτούμενο χρόνο και προσοχή, να μην αφήσει τίποτε που δεν τον συμφέρει να ασχοληθεί και τελικά έναν άνθρωπο που να μπορώ να τον εμπιστευτώ για τη δουλειά του. Και αυτός είναι για εμένα ο Χριστόφορος που προσωπικά πέρα από μηχανικό μου, τον θεωρώ και φίλο μου (και μάλλον με την ανάποδη σειρά).


Σε καμιά περίπτωση δεν λέω ότι οι εξουσιοδοτημένοι που πήγαινα μέχρι τώρα δεν είναι ικανοί ή τίμιοι (που υπάρχουν και κάποιοι τέτοιοι ανάμεσά τους), απλά ο φόρτος εργασίας που έχουν, τις περισσότερες φορές δεν τους επιτρέπει να κάνουν το κάτι παραπάνω από το απολύτως αναγκαίο. Στα ktm ωστόσο, αυτό δεν είναι αρκετό.


Και από εδώ λοιπόν, ευχαριστώ ξανά τον Χριστόφορο και τον Κώστα, και περιμένω να δω το υπόλοιπο φωτορομάτζο…
Φιλε Παντελή εχω καποιες ενστασεις καλοπροαίρετα προς εσενα μεν κακοπροαίρετα για το μηχανικο σου.Απαραδεκτο τετοια εμφανιση μοτοσυκλέτας που πριν από 15000 εκανες το μεγαλο να φανταστω...το κατι παραπανω το πληρωνονται για να το κανουν και όχι από αγγαρεια,αλλα από τετοια παραδείγματα μηχανικων θελουμε ολοκληρο θεμα να γραφουμε και δεν θα βρουμε ακρη.Επειδή εγω προσωπικα επαθα πλακα όταν το ειδα τωρα που λυθηκε, και επειδή όταν βλεπω 950-990 σε τετοια κατασταση στεναχωριέμαι πολύ θα σου συνιστουσα να μην ξαναπας σαυτον τον μηχανικο αφου πρωτα του δειξεις τις φωτο,τι να πω.Ακου 1200 ευρω..,και κακως τον δικαιολογεις περι φορτου εργασιας κτλ
Την διαροη λαδιου από την κατω βαλβιδα εμενα μου την εμφανισε στα 125000 χιλιόμετρα απορω σε σενα πως την εβγαλε τοσο νωρις
Ο χριστοφορος και ο Κωστας θα κανουν καλη δουλεια να εισαι σιγουρος!
 
Top Bottom