Είναι τόσοι πολλοί οι ανώμαλοι??9 στους 10 πρωην κατοχους 990 αυτο λενε
Είναι τόσοι πολλοί οι ανώμαλοι??9 στους 10 πρωην κατοχους 990 αυτο λενε
οπαπ αρενα για πλακα γεμιζουν.....Είναι τόσοι πολλοί οι ανώμαλοι??
Δεν περνάνε και οι μέρες, να γίνει Κυριακή....οπαπ αρενα για πλακα γεμιζουν.....
Μανώλη για να τα πούμε λιγάκι σοβαρά.9 στους 10 πρωην κατοχους 990 αυτο λενε
Γιαννη συμφωνω απολυτα με οτι λες.Προσθετω οτι το 990 εμεινε στην παραγωγη αρκετα μεγαλο διαστημα και με τιμη φιξαρισμενη .Αυτο βοηθησε ολα τα μεταχειρω να παιξουν αναλογα την κατασταση σε διαφορες τιμες.Μετα την ελευση των επομενων κτμ χαθηκε η μπαλα..Σημερον πουλιουνται 990 06 μοντελα με 100000+ χλμ στην τιμη που πουλησαμε οχταρια και με τα βιας να εχουν 70000..Μανώλη για να τα πούμε λιγάκι σοβαρά.
Τι διαφορά έχει το μπλε από τα άλλα; Μόνο στο χρώμα και στο abs.
Οπότε είναι: άβολο, ζεστό, χωρίς καλά φρένα για άσφαλτο, με κακά φώτα, με κραδασμούς που κουράζουν σε φάση σιδεροκωλη, με κακή προστασία από αέρα, με υψηλή κατανάλωση και όχι το πιο εύκολο σε συντήρηση και το abs ήταν οκ τότε, όχι σήμερα.
Γιατί θέλουμε ξαφνικά μπλε; Γιατί είναι "επένδυση/κουμπαράς" αφού το συντηρεί η φημολογία ως τέτοιο.
Το ότι στρίβει υπέροχα είναι μεγάλη αλήθεια. Αλλά να, μάλλον το 890R είναι καλύτερο σε όλα του, το Norden Ε επίσης.
Τι μένει; Η νοσταλγία... και το δικαίωμα κομπασμού της σπανιότητας, δηλαδή οδηγικά τίποτα, ινσταγκραμικά ο κόσμος όλος. Επίσης δεν έχουν όλοι 17000-18000 ευρώ μετρητά γιατί δεν μετείχαν στην επιτυχία, τα καινούρια δεν απευθύνονται σε πολύ κόσμο, τα παλιά όμως είναι ακόμα στο φάσμα του εφικτού.
Αν οι κάτοχοι 990 πήραν Χόντα γιατί βαρέθηκαν τις βλάβες και την συντήρηση r2r καλά κάνουν και θυμούνται το 990 με στοργή γιατί πήραν την μπακατέλα μετά, να θυμηθούν και γιατί το έδωσαν όμως, chill pill.
Κατά τα λοιπά απολαμβάνω την συζήτηση, διαβάζω με ενδιαφέρον.
Μανώλη 12500+ ευρώ μηχανάκι και αναρτήσεις χωρίς ρυθμίσεις να το χαίρονται στην έκθεση με το φτερό και το ξεσκονόπανο, δεν θέλω καν να ξέρω ότι παράγεται, οποιοσδήποτε σήμα και όνομα αν έχει.Γιαννη συμφωνω απολυτα με οτι λες.Προσθετω οτι το 990 εμεινε στην παραγωγη αρκετα μεγαλο διαστημα και με τιμη φιξαρισμενη .Αυτο βοηθησε ολα τα μεταχειρω να παιξουν αναλογα την κατασταση σε διαφορες τιμες.Μετα την ελευση των επομενων κτμ χαθηκε η μπαλα..Σημερον πουλιουνται 990 06 μοντελα με 100000+ χλμ στην τιμη που πουλησαμε οχταρια και με τα βιας να εχουν 70000..
Για το νορντεν,ειναι η μετενσαρκωση του 990....θεωρω οτι θα εκανε πολλες πωλησεις ενα νορντεν 790 αντι για το επαναφορα του κτμ 790 στην τιμη που ειναι τωρα το κτμ με τον αναλογο εξοπλισμο που εχει το κτμ 790..Το γουσταρει κοσμος και ειμαι σιγουρος οτι θα παιξει αρκετα στα μεταχειρω....
κατω απ 12 ειναιΜανώλη 12500+ ευρώ μηχανάκι και αναρτήσεις χωρίς ρυθμίσεις να το χαίρονται στην έκθεση με το φτερό και το ξεσκονόπανο, δεν θέλω καν να ξέρω ότι παράγεται, οποιοσδήποτε σήμα και όνομα αν έχει.
890 φετινό, 890R, δεν δίνεις πλήρη στοιχείαΕγώ πάντως σε test drive norden και 890 είδα τεράστια διαφορά στις αναρτήσεις υπέρ του 890.
Τεστ απλό του 20λεπτου θα μου πείς , και θα έχεις και δίκιο , αλλά και τα 2 στό ίδιο κομμάτι!
Χαλάμε το θέμα βέβαια αλλά σε καμία περιπτώση δεν θεωρρώ το norden σύγχρονο 990 !
πολυ σωστη παρατηρηση...Δεν μιλάω μόνο για αυτό.
Για αυτό, το τρανσαλπ, βεστρομ, οποιοδήποτε άλλο δεν έχει πλήρεις ρυθμίσεις. Να μην πω ότι το μεγαλύτερο πισωγυρισμα που όλοι έφαγαν αμασητο ήταν η απαλοιφή του ρυθμιστικού γρήγορης συμπίεσης που έχει το 9Χ0.
Έχεις απολύτο δίκιο ! 890 adv r 2021 και Norden 2021!890 φετινό, 890R, δεν δίνεις πλήρη στοιχεία
Φώτα δεν είδα ναι γεγονός ! Ομορφιά το Norden κερδίζει αλλά μόνο εκεί ! Κάλυψη από αέρα έχω ένα θέμα γενικότερα με κράνος και γείσο (shinua) . Ούτε στο δικό μου το έχω λύσει μετά τα 130-140! 1,87 95 κιλά !Λογικό το βλέπω, οι αναρτήσεις του Norden που οδηγησες είναι ένα επίπεδο κάτω στην γκάμα. Το explorer φέτος έχει τις ίδιες με το R.
Κατά τα λοιπά, οκ φώτα δεν είδες λογικά, από σέλα, αέρα, ότι κατάλαβες σε άνεση γενικά;
Ύψος βάρος δικό σου για να έχουμε και μια ιδέα
OK, το γκούγκλαρα. Νόμιζα ότι είχε σαμπρέλες...Σαμπρέλες το Norden; Μήπως το μπερδεύεις με το τιμιότερο των ξύλων, τον φονέα γιγάντων, τον πυρπολητή της ασφάλτου, τον δεν κυλίεται αλλά ίπταται του οδοστρώματος, το απόλυτο VFM, τον Παπακαλιάτη του ανταγωνισμού;
Επειδή δεν ξέρω τι έχουν κάνει με τα ηλεκτρονικά στο υποτίθεται 100% ίδιο μοτέρ, είδες τι σου κάνει η ψυχολογία...
Ευχαριστώ για την απάντηση