Εσάς τις κ@λοτεροριτες από την Χαλκίδα θα σας ταχτοποιησω το 3μερο του Αγίου πνεύματος.ΕΜΕΙΣ Η ΟΜΆΔΑ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΑΣ ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΆΓΚΗ ΝΑ ΤΙΜΉΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΈΝΟ ΜΑΣ ΓΚΑΙΝΤΗ ΘΑ ΤΕΛΕΣΟΥΜΕ ΤΡΙΣΑΓΙΟ ΣΤΗΝ ΜΝΉΜΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΉ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΌΛΑΒΕ ΝΑ ΚΆΝΕΙ. ΜΕΤΆ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΗΣ ΤΕΛΕΤΗΣ ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΤΕΊ ΌΤΙ ΛΆΔΙ ΑΠΈΜΕΙΝΕ ΚΑΙ ΘΑ ΘΑ ΓΊΝΕΙ ΚΛΉΡΩΣΗ ΓΙΑ ΔΈΚΑ ΤΥΧΕΡΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ. Η ΠΑΡΟΥΣΊΑ ΣΑΣ ΕΊΝΑΙ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ.
Στάλθηκε από το ANE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εμ, έτσι είναι τα.... δίχρονα Κωσταρα!!!!!Δεν πρόβλεψα ότι μαζί με βενζίνη έπρεπε να βάζω και λάδι το περασμένο 3μερο.
Ρε Μητσο και εγω ΑΧΑΧΧΑΧΑΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΑστο δευτερο στην πρωτη σειρα νομιζα ηταν δικαβαλο με τον Chewbacca
Γκάντι... Is back!!
Καθημερινές εξετάσεις 100 και κάτι χλμ μέχρι το advtroffy.
Αν είναι να τινάξει τα πέταλα θα το κάνει κοντά στη θάλασσα.
Η αλήθεια βέβαια είναι ότι δουλεύει άριστα.... Την τελευταία ώρα.
Advphone....
Πήρα τα χαρτιά από το fmx... Πρώτη κυκλοφορία 2010 και η αλήθεια είναι ότι ακούγεται και δουλεύει αρκετά πιο διαφορετικά από το 1988.Ειδες που δεν παθαίνουνε τιποτα τα χόντα? Τα λέω εγώ! Αθάνατα κυριολεκτικά!! χαχα
Εύχομαι να είναι απροβλημάτιστος από δω και πέρα και προσοχή στα βασικά.
Καλοτάξιδος!
Θα αντέξει x1000 την πίεση που περιμένεις!Πήρα τα χαρτιά από το fmx... Πρώτη κυκλοφορία 2010 και η αλήθεια είναι ότι ακούγεται και δουλεύει αρκετά πιο διαφορετικά από το 1988.
Μακαρι να αντέξει στην πίεση.
Το bmw έχει δεχθεί από εμένα 280000 χλμ, από τα οποία πάνω από 50000 είναι χωμάτινα και τα περισσότερα ασφάλτινα είναι δικαβαλο και τριβάλιτσο.Ο Κώστας gsmaniac το έχει αδικήσει το Honda. Για να δούμε από εδώ και πέρα τι θα γίνει...
Δε νομίζω πως ο Γκάντι -πριν περάσει στα χέρια του- είχε δεχθεί την αγάπη και προδέρμ που έχει δεχθεί το BMW τόσα χρόνια. Γιατί αν την είχε δεχθεί ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να είχε καταλήξει έτσι. Το υπογράφει ένας ντεμέκ Yamaha-κιας.
Εισαι αδικος...συγκρινεις διαφορετικα μηχανακια με αλλο ιστορικο το καθενα !!!!Το bmw έχει δεχθεί από εμένα 280000 χλμ, από τα οποία πάνω από 50000 είναι χωμάτινα και τα περισσότερα ασφάλτινα είναι δικαβαλο και τριβάλιτσο.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει γιαπωνέζικο μοτέρ που θα αντέξει όλο αυτό.... Με μόνη αγάπη το προγραμματισμένο σέρβις.
Γελάει ο σοιχιρο.... Λεμεεεεεε
Εγώ δεν ξέρω κανέναν με τόσα χλμ χωρίς άνοιγμα μοτέρ.Εισαι αδικος...συγκρινεις διαφορετικα μηχανακια με αλλο ιστορικο το καθενα !!!!
Τα VFR βγαζουν ανετα 300-400χιλ. χλμ...σε οποιεςδηποτε συνθηκες !!!!!
Ακομα κ μονοκυλινδρο DR650....ξερεις τον ιδιοκτητη εχει κ GS στη Ζαχαρω....εκανε 250χιλ. χλμ χωρις να εχει γινει ρεκτιφιε !!!!