Η αναγέννηση ενός "Κυριαρχου"... Αμερικλανικου Dominator

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Εγώ δεν ξέρω κανέναν με τόσα χλμ χωρίς άνοιγμα μοτέρ.
Γύρω στις 100000 κελαιδανε τα περισσότερα.... Και μιλάω για δικυλινδρα βαριά on off.
Τα μονοκυλινδρα ούτε στα όνειρα τους τα νούμερα αυτά....ιδιως τα αεροψυκτα.
Ο σοιχιρο είναι καλός στις λαδιερες.... Δεν είναι η αλήθεια αδικία.
Ελα τωρα....δεν υπαρχουν βαραντερο...αφρικα με τοσα χλμ. ακομα κ ο Μαρκος με το βσρομ 650...τα εφτασε !!!!
Οσο για το DR μου το ειπε ο κατοχος σε καφε του φορουμ.....δεν εχω λογο να τον αμφισβητησω !!!!
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Ελα τωρα....δεν υπαρχουν βαραντερο...αφρικα με τοσα χλμ. ακομα κ ο Μαρκος με το βσρομ 650...τα εφτασε !!!!
Οσο για το DR μου το ειπε ο κατοχος σε καφε του φορουμ.....δεν εχω λογο να τον αμφισβητησω !!!!
Για τον Μάρκο έχεις δίκιο, αλλά και agusta να οδηγήσει ο συγκεκριμένος με τρόπο που οδηγάει θα φτάσει 1000000 χλμ.
Και λίγα λέω.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
RTW
Όνομα
Konstantinos
Μοτό
Χοντρη κιουρια
Βαραντερο με 230.000 , μόνο τυπική συντήρηση .

Από βλάβη έβγαλε μόνο 2 ζοαν εξάτμισης .


Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
 

ibar

Μέλος
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Εγώ δεν ξέρω κανέναν με τόσα χλμ χωρίς άνοιγμα μοτέρ.
Γύρω στις 100000 κελαιδανε τα περισσότερα.... Και μιλάω για δικυλινδρα βαριά on off.
Τα μονοκυλινδρα ούτε στα όνειρα τους τα νούμερα αυτά....ιδιως τα αεροψυκτα.
Ο σοιχιρο είναι καλός στις λαδιερες.... Δεν είναι η αλήθεια αδικία.
Δηλαδή τα transalp ανοίγεις μοτέρ στα 100?Στα tdm στα 100 ρυθμίσεις πρώτη φορά βαλβίδες...Μην είσαι άδικος
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Δεν θέλω να τσουβαλιαστουν όλα... Μιλάω πάντα για χρήση σκληρή σε ταξίδια φορτωμένος και χρήση σε χώμα.
Υπαρχει μια καραμέλα αξιοπιστίας και ασπαστου.... Που δεν ισχύει.
Σε χρήση αστικού κύκλου και ήπιας χρήσης.... Αντέχουν όλα.
Στα ζόρια δεν έχουν να επιδείξουν καμμια αξιοπιστία παραπάνω.
Όλα χαλάνε.
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Έχει να κάνει με την χρήση πιστεύω, το που κ το πως κινήστε το κάθε εργαλείο. Αμάξι, μηχανάκι μηχάνημα. Αν κινήσε αθήνα, ένα δίσκο πλατό σε ιχ παίζει στα 100.000 +- τακάκια στα 30.000 κλμ -+. Επαρχία 300.000 κλμ δίσκο πλατό κ ήταν καινούργιο (vectra). Τακάκια άστα. Το 1150 στο χωριό μου, πάταγες φρένο μια να βγεις από το σπίτι και μια να μπεις. Το 2009 στην Αθήνα, σε 3000κλμ να μπαλόνια τα μαρκούτσια, να ο σένσορας (2 φορές) να ξαφνικά έκαιγε λάδι, να τα τακάκια αλλαγή κλπ κλπ. Φίλος από Καλαμάτα, 280.000 κλμ με 1100 gs κ ο δίσκος καινούργιος. Οπότε τα πάντα είναι χρήση, τρόπος κ τόπος.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Τωρα βλεπω το εχει γραφει εδω.. :rolleyes: Μου κανει δε εντυπωση Κωστα gsmaniac οτι ξεκινας την κουβεντα περι "αξιοπιστιας μοτερ Χονδα σε συγκριση με bmw boxer" επειδη αφησες το αρχαιο Ντομυ με πιστονι Wiseco (που συνηθως αυξανει την καταναλωση λαδιου) ακοιταχτο απο λαδια για 2000+χμ σε συνθηκες χωματοδιαδρομων και εθνικης, κατι που δεν επρεπε ναχει γινει ουτε με σχετικα καινουργιο αεροψυκτο μονοκυλινδρο μηχανακι. Ολα τα γιαπωνεζικα αεροψυκτα μονοκυλινδρα της εποχης καινε λαδι και θελουν τακτικο κοιταγμα, ετσι απλα.

Αλλα για να επανελθουμε στο θεμα, σχεδον ολα τα υγροψυκτα τετρακυλινδρα μοτερ της Χονδα ειναι ασπαστα αν απλα τηρουνται οι αλλαγες λαδιων χωρις απολυτως καμια αλλη φροντιδα και προδερμ. Υπαρχουν VFR, Blackbird, Pan European κλπ κλπ με 3-4 εκατονταδες χιλιαδες χμ χωρις κανενα απολυτως θεμα μοτερ, υπαρχουν σχετικα νηματα σε πολλα φορουμ στο εξωτερικο. Ειχε ανεβει παλιοτερα νομιζω στο mybike.gr η μεταφραση ενος τευχους του Αγγλικου Bike (το οποιο τυχαινει ναχω καπου καταχωνιασμενο) οπου κατοχος Blackbird που δουλευε courrier ειχε γραψει 400000+ μιλια / 650000χμ και χρησιμοποιουσε ..νορμαλ λαδι αυτοκινητου για μειωση του κοστους ("πατιναριζε λιγο ο συμπλεκτης αλλα δε μ'ενοιαζε" ειχε πει). Ο φιλος και γειτονας στην Αθηνα Τακης-Φυσικος εχει γραψει 300000χμ με VFR750 του 1992 χωρις κιχ, το δικο μου - σκισμενο - VFR800 με 103000χμ το θεωρω αρτι στρωθεν οποτε λεω να κοιταξω και τιποτα βαλβιδες σιγα-σιγα, ο Ζαχος-Ταξιδευτης απο τον Αγιο Νικολαο ειχε 350000χμ στο Pan European του την τελευταια φορα που τον ειδα πριν χρονια ..και παει λεγοντας.

Εχει μαλιστα γινει προσφατα η κουβεντα γιαπωνεζικα vs ευρωπαϊκα (μοτερ) σε ενα τεραστιο νημα στο moto.gr. Δεν ειναι φυσικα μονο τα περισοτερα Χονδα αλλα και πολλα αλλα Γιαπωνεζικα μοτερ που ειναι αθραυστα, πχ ο Dr Big στο moto.gr εγραφε για τα Busa. Ο Nigel, ενας απο τους συνεργατες στο μαγαζι Infinity στο Clapham του Λονδινου, εχει ενα Yamaha R6 με το οποιο κανει καθημερινο commuting και το σκιζει συχνα-πυκνα και σε πιστα - την τελευταια φορα που περασα πλησιαζε τα 125000μλ / 200000χμ χωρις κανενα απολυτως θεμα, θα περασω απο το μαγαζι συντομα και θα βαλω φωτο του κοντερ με το τωρινο mileage.
 
Τελευταία επεξεργασία:

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
XL650V
Το bmw έχει δεχθεί από εμένα 280000 χλμ, από τα οποία πάνω από 50000 είναι χωμάτινα και τα περισσότερα ασφάλτινα είναι δικαβαλο και τριβάλιτσο.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει γιαπωνέζικο μοτέρ που θα αντέξει όλο αυτό.... Με μόνη αγάπη το προγραμματισμένο σέρβις.

Γελάει ο σοιχιρο.... Λεμεεεεεε :p
Πλεον ειναι στις 240.000+
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Το bmw έχει δεχθεί από εμένα 280000 χλμ, από τα οποία πάνω από 50000 είναι χωμάτινα και τα περισσότερα ασφάλτινα είναι δικαβαλο και τριβάλιτσο.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει γιαπωνέζικο μοτέρ που θα αντέξει όλο αυτό.... Με μόνη αγάπη το προγραμματισμένο σέρβις.

Γελάει ο σοιχιρο.... Λεμεεεεεε :p
Ο κλασικός Ευρω-Ιαπωνικός εμφύλιος.... και λέω εμφύλιος γιατί είτε Ευρωπαϊκή είτε Ιαπωνική είναι η μηχανή κάποιος μοτοσυκλετιστής τη καβαλάει.

Εγώ συνεχίζω να πιστεύω πως οι Ιαπωνικές μηχανές είναι πιο αξιόπιστες από τις Ευρωπαϊκές. Αυτό σαν γενικός κανόνας, δηλαδή δε μπαίνω στην ανάλυση ανά εταιρεία γιατί θα χαθούμε...
Επίσης πιστεύω πως οι σύγχρονες Ιαπωνικές μηχανές δεν είναι πλέον τόσο αξιόπιστες όσο οι παλιές Ιαπωνικές.
Επίσης πιστεύω πως οι σύγχρονες Ευρωπαϊκές έχουν βελτιωθεί σε σχέση με τις Ευρωπαϊκές του παρελθόντος, άρα η ψαλίδα αρχίζει να κλείνει, αλλά η ζυγαριά συνεχίζει να γέρνει υπέρ των Ιαπωνικών.

Όλα αυτά με τη παλιά ερμηνεία της αξιοπιστίας μιας μηχανής, τότε που λέγαμε θα πάρω ένα Japan να έχω το κεφάλι μου ήσυχο ακόμη και όταν δε θα μπορώ να είμαι on-time στα σέρβις της...

Αυτά όμως είναι ότι πιστεύω εγώ και απλά εκφράζω τη δική μου άποψη χωρίς να επιμένω πως έχω δίκιο και για τον διπλανό μου. Αυτό είναι το δικό μου δίκιο.

Επειδή αυτές οι συζητήσεις είναι ατέρμονες και επειδή έχει να κάνει:
  • με τις συνήθειες μας
  • τις ιδιοσυγκρασίες μας
  • τις ηλικίες μας (ναι, ναι, ναι!)
  • τη φιλοσοφία μας εν γένει και...
  • τελικά με το τι μεταφράζει το μυαλό του καθενός ως "αξιοπιστία"
Για παράδειγμα, ένα ερώτημα μπορεί να είναι: το συμπέρασμα αξιοπιστίας παράγεται από τη συχνότητα των βλαβών; Και αν ναι, μιλάμε για βλάβες του κινητήρα ή μιλάμε για βλάβες και στα σημαντικά περιφερειακά; (φρένα, εγκέφαλοι, ηλεκτρονικά, πηγές τροφοδοσίας κτλ). Για σκεφτείτε τώρα πόσο αξιόπιστο είναι το εργαλείο του καθενός μας.
Άλλο ερώτημα: η μια εταιρεία λέει μεγάλο σέρβις ανά 40.000 χλμ, η άλλη εταιρεία λέει ανά 20.000 χλμ. Ποιο μοτέρ από τα δυο είναι πιο αξιόπιστο; Βλάβη δεν έχει βγάλει κανένα από τα δυο, αλλά για να συνεχίσει να μη βγάζει βλάβες κανένα από τα δυο, ποιες είναι οι απαιτήσεις του ενός και ποιες του άλλου. Και για πόσα τμήματα ζητάει προβλεπόμενες αντικαταστάσεις ανταλλακτικών το καθένα από τα δυο; Ας το ξανασκεφτούμε, αυτό έχει σχέση με την έννοια αξιοπιστίας στα δικά μας θέλω, απαιτήσεις, δυνατότητες συντήρησης κτλ;
Τρίτο παράδειγμα: Κανένα αγωνιστικό μηχανοκίνητο όχημα ΔΕΝ είναι αξιόπιστο... αλλά είναι τόσο όμορφα υπέροχο να το οδηγάς... αν μπορείς, αν ξέρεις, αν έχεις τα χρήματα!

Θα υπάρχουν κι άλλα παραδείγματα ερμηνείας της "αξιοπιστίας" απλά λίγη τροφή για σκέψη έδωσα.

Για ένα είμαι σίγουρος, ότι χαίρομαι με τη ποικιλία επιλογών που έχουμε και μπορούμε να χαιρόμαστε με αυτά που φθάνει το χέρι του καθενός μας.
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Κανένας "εμφύλιος".... Για μηχανάκια από την δική μου πλευρά.
Εγώ κρίνω αξιοπιστία από αυτά που βλέπω στις βόλτες μου εδώ και πολλά χρόνια και από αυτά βγάζω συμπεράσματα.

Δεν πρόκειται να βάλω λινκ με κάποιον Αυστραλό με εκατομμύρια χλμ, αλλά φίλους και γνωστούς που βολτάρουμε μαζί.

Μην "αρπάζεστε".... Οι φίλοι του σοιχιρο :p
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Σιγά μην αρπαζόμαστε ρε 'συ και τη λέξη εμφύλιος δεν την άφησα σκέτη από μόνη της. Φίλοι του σοιχιρο μπορεί να είμαστε (για τους δικούς μας λόγους) αλλά κολλημένοι δεν είμαστε!

EDIT: Για πες τι βλέπεις από φίλους και γνωστούς που βολτάρετε μαζί;
 
Τελευταία επεξεργασία:

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Eρωτηση κρισεως! Tα Χοντα και τα Γιαμαχα που φτιαχνονται Ιταλια, τα θεωρουμε Ιαπωνικα ή Ευρωπαϊκα;

:sorry:
Ο Γκάντις είναι από τα καλά... Τα japan.
Το νέο μοτέρ γράφει και montesa.. :sorry:
 
Reactions: STF

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Eρωτηση κρισεως! Tα Χοντα και τα Γιαμαχα που φτιαχνονται Ιταλια, τα θεωρουμε Ιαπωνικα ή Ευρωπαϊκα;

:sorry:
Να κάνω κι εγώ μια ερώτηση, τα BMW που φτιάχνονται στη Κίνα, τα θεωρούμε Γερμανικά ή Κινέζικα;
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Και τα ΚΤΜ που φτιαχνονται Ινδια, κτλ κτλ.

Ολα μεσα τα βαζουμε, δεν κανουμε διακρισεις.
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Πέρα από τη πλάκα, όπως έγραψα θεωρώ πως τα παλιά Japan ήταν πιο αξιόπιστα από τα σύγχρονα. Ένας από τους λόγους είναι και αυτός.
Φίλος μου ηλεκτρολόγος αυτοκινήτων στη Toyota μου έλεγε προ 10ετίας πως υπήρχαν Avensis που φτιαχνόντουσαν Japan και Avensis που φτιαχνόντουσαν Αγγλία ή Βέλγιο (δε θυμάμαι καλά). Τα πρώτα είχαν δυναμό made in Japan Νακαμίτσι (no name) που δεν χάλαγε ποτέ. Τα δεύτερα φορούσαν Bosch και συνέχεια προβλήματα είχαν.

Εγώ όταν αγοράζω Ιαπωνική φίρμα θέλω να είναι Ιαπωνική κατασκευή, αλλά και όταν αγοράζω Γερμανική φίρμα θέλω να είναι Γερμανικής κατασκευής. Δε πιστεύω καθόλου τα περί τεχνικών προδιαγραφών κτλ, γιατί είναι και άλλοι παράγοντες που έχουν σημασία (τουλάχιστον όπου μπαίνει ανθρώπινο χέρι και πάντα κάπου στο τέλος ΜΠΑΙΝΕΙ ανθρώπινο χέρι).
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Θα στενοχωρηθεις τοτε. Το νεο Τ7 ειναι φαμπρικε εν Φρανς απ'οσο ξερω...
Το 250ρι που έχω (και αφού αυτό έχω τώρα... αυτό είναι σημαντικό) είναι MADE IN JAPAN.

Η επόμενη μηχανή που θα έρθει στη ζωή μου θα συνυπάρξει με αυτό το MADE IN JAPAN. Αν και όποτε γίνει αυτό... μάλλον δε θα είναι Yamaha, οπότε το T7 βγαίνει από την εξίσωση..
 
Τελευταία επεξεργασία:

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
STX1300 - XR250R
Το bmw έχει δεχθεί από εμένα 280000 χλμ, από τα οποία πάνω από 50000 είναι χωμάτινα και τα περισσότερα ασφάλτινα είναι δικαβαλο και τριβάλιτσο.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει γιαπωνέζικο μοτέρ που θα αντέξει όλο αυτό.... Με μόνη αγάπη το προγραμματισμένο σέρβις.

Γελάει ο σοιχιρο.... Λεμεεεεεε :p
Ο Σοϊχιρο γελαει, γιατι μπορει ο αεροψυκτος (με σκονη της ερημου) Γκαντι να εχει 203,470 χλμ ( (99999 + 26458) μιλια * 1,609 )

:muted: :thinking:
 
Top Bottom