Η αναγέννηση ενός "Κυριαρχου"... Αμερικλανικου Dominator

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Για τα κτμ στην σελίδα ισχυρίζεται ότι το βάρος του μαμά πύργου φώτων είναι μεγαλύτερο από το βάρος όλου του φτιαχτοϋ κοστουμιού της εταιρείας.
Γιαυτο ρωταω . Αν αλλαξε συμπεριφορα λογω του μπροστινου μονο ή και του βαρους του πυργου , γτ ο μαμα ,ομολογουμενως , δεν ειναι καθολου ελαφρυς
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Για τα κτμ στην σελίδα ισχυρίζεται ότι το βάρος του μαμά πύργου φώτων είναι μεγαλύτερο από το βάρος όλου του φτιαχτοϋ κοστουμιού της εταιρείας.
Αυτό ισχύει για όλες τις κατασκευές.... Τα domi έχουν πολύ βάρος με την σιδερια-βάση μπροστά, τα όργανα και το φανάρι.
Ο πύργος είναι από αλουμίνιο
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Λοιπόν.. Ενημερώθηκα για το βάρος της κατασκευης
Το φανάρι είναι περίπου 800 γραμμάρια και είναι το πιο βαρύ πράγμα εκεί μπροστά.
2 κιλά περίπου δηλαδή είναι όλα μαζί...
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
10 γραμμάρια εδώ 100 εκεί, εγώ λέω βάλτο στη πλαστιγα να δουμε ποσα κιλα είναι τώρα να έχουμε μια σύγκριση με το αρχικό, νομίζω θα είχε ενδιαφέρον
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ έχω να πω εν τέλει πώς τα κιλά σαν αριθμός δεν λένε την αλήθεια.

Έχω δει αναβάτες με 990 και GS800 να κάνουν παπάδες και αναβάτες με καθαρόαιμα enduro να μην μπορούν να ανέβουν ένα ανηφόρι.

Πιο πολύ με ενδιαφέρει στη μηχανή που θα καβαλήσω οι αναρτήσεις, το πλαίσιο, γεωμετρία και ζύγισμα. ένα 690R γεμάτο ζυγίζει κάπου 158 κιλά.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Όταν πρεπει να κουνήσεις το μηχανάκι στο μονοπάτι, ακόμα και να βγάλεις το μηχανάκι στο τελείωμα του μονοπατιου, τα κιλά παιζουν ρόλο μεγάλο έως και καθοριστικό. Στο χωματόδρομο συμφωνώ το στήσιμο είναι εξίσου σημαντικό. Όλα έχουν να κάνουν με τη χρήση
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Όταν πρεπει να κουνήσεις το μηχανάκι στο μονοπάτι, ακόμα και να βγάλεις το μηχανάκι στο τελείωμα του μονοπατιου, τα κιλά παιζουν ρόλο μεγάλο έως και καθοριστικό. Στο χωματόδρομο συμφωνώ το στήσιμο είναι εξίσου σημαντικό. Όλα έχουν να κάνουν με τη χρήση
Μακάρι να υπήρχει μια μοτοσυκλέτα να τα κάνει όλα!

Οι βόλτες που κάνουμε εδώ κατα μέσο όρο με ένα 640, 690, Tenere, 790R, 800gs κλπ βγαίνουν όμορφα και κάνεις και άσφαλτο όσο χρειαστεί ειδικά με τα πιο μεγάλα.

Άμα θες να κάνεις μονοπάτι και να πάς στα πολύ δύσκολα όπως η βόλτα των παιδιών στη Hard στο Troffy θες enduro καθαρό, αλλιώς δε κάνεις τίποτα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μακάρι να υπήρχει μια μοτοσυκλέτα να τα κάνει όλα!

Οι βόλτες που κάνουμε εδώ κατα μέσο όρο με ένα 640, 690, Tenere, 790R, 800gs κλπ βγαίνουν όμορφα και κάνεις και άσφαλτο όσο χρειαστεί ειδικά με τα πιο μεγάλα.

Άμα θες να κάνεις μονοπάτι και να πάς στα πολύ δύσκολα όπως η βόλτα των παιδιών στη Hard στο Troffy θες enduro καθαρό, αλλιώς δε κάνεις τίποτα.
Συμφωνώ..
Απλά η μετατροπή είναι τέτοια που αναγκαστικά ο Γκάντι θα κάνει δίαιτα.
Φυσικά δεν θα είναι πρόβλημα για τις βόλτες μας
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Συμφωνώ..
Απλά η μετατροπή είναι τέτοια που αναγκαστικά ο Γκάντι θα κάνει δίαιτα.
Φυσικά δεν θα είναι πρόβλημα για τις βόλτες μας
ότι μπορείς να κερδίσεις σε κιλά θα είναι όφελος στην τελική άισθηση! Απλά απάντησα στον Δημήτρη που έχει στο μυαλό του να κάνει και μονοπάτια με το χωμάτινο που έχει. Δεν γίνεται να εχεις και ικανό travel χωμάτινο και για μονοπάτια. Κάπου κερδίζεις κάπου χάνεις.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Συμφωνώ..
Απλά η μετατροπή είναι τέτοια που αναγκαστικά ο Γκάντι θα κάνει δίαιτα.
Φυσικά δεν θα είναι πρόβλημα για τις βόλτες μας
Κάποια στιγμή όταν είχα το XRV 750 είχα βγάλει την βάση των οργάνων να την κολλήσω και να την βάψω.

Όταν την έβαλα ξανά πάνω έβαλα πρόχειρα μόνο το ένα φανάρι για να κάνω κάτι δουλειές και κατάλαβα αμέσως την διαφορά στο βάρος, είχε γίνει πολύ πιο παιχνιδιάρικο χωρίς τα φαίρινγκ και το ένα φανάρι.

Οπότε πιστεύωπως το domi του Κώστα θα έχει χάσει σίγουρα πολύ βάρος το οποίο βρίσκεται ψηλά και φαίνεται ακόμα περισσότερο.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
ότι μπορείς να κερδίσεις σε κιλά θα είναι όφελος στην τελική άισθηση! Απλά απάντησα στον Δημήτρη που έχει στο μυαλό του να κάνει και μονοπάτια με το χωμάτινο που έχει. Δεν γίνεται να εχεις και ικανό travel χωμάτινο και για μονοπάτια. Κάπου κερδίζεις κάπου χάνεις.
Έτσι είναι και πχ με το CCM που κάνει τα πάντα για να μπει μονοπάτι θέλει άλλη σέλα, άλλο γραναζωμα και αφαίρεση σχάρας και βάσεις σαμαριών.

Και πάλι σαν καθαρόαιμο εντούρο δεν γίνεται αλλά μπορεί να κινηθεί αξιοπρεπώς.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Έτσι είναι και πχ με το CCM που κάνει τα πάντα για να μπει μονοπάτι θέλει άλλη σέλα, άλλο γραναζωμα και αφαίρεση σχάρας και βάσεις σαμαριών.

Και πάλι σαν καθαρόαιμο εντούρο δεν γίνεται αλλά μπορεί να κινηθεί αξιοπρεπώς.
Αυτό το αξιοπρεπώς θέλω κ εγώ. Το Dr κάνει τα παντα αξιοπρεπώς, το μόνο που με κάνει και ψάχνομαι είναι η μίζα, της οποίας την έλλειψη καμια φορα την νιώθω
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Για τα κτμ στην σελίδα ισχυρίζεται ότι το βάρος του μαμά πύργου φώτων είναι μεγαλύτερο από το βάρος όλου του φτιαχτοϋ κοστουμιού της εταιρείας.
Σε ποιό μοντέλο εννοείς?

Τα φανάρια που φοράει το Dominator, αν είναι τα Hella 60mm είναι 330 γραμμάΡια έκαστο και θεωρούνται αρκετά ελαφριά. Αναφορικά να πω ότι τα LED απο το τελευταίο Rally της εταιρίας, είναι βέβαια πολύ μικρότερα, όμως είναι περίπου 280 γραμμάρια. Όπως έγραψε ένα μέλος βέβαια παραπάνω, 100 εδώ, 100 εκεί μαζεύονται. Ένας πύργος αν τον ζυγίσεις με όλες τις βάσεις του δύσκολα θα είναι κάτω απο 2.5 κιλά και ας είναι απο αλουμίνιο. Είναι μεγάλο στοίχημα να ξεπεράσεις τον κατασκευαστή, ακόμα και σε παλιές κατασκευές (βλ. 950-990) μιας και αυτοί προσπαθούν να απλοποιήσουν τις κατασκευές που δεν φαίνονται με γυμνό μάτι (βάσεις οργάνων κλπ).
Αυτό με το βάρος είναι λίγο μύθος, και θα εξηγήσω γιατί. Αυτό που είπε ο Kordix, ισχύει αλλά σε μικρό βαθμό. Είναι περισσότερο στο ''μάτι'' μας. Γι αυτό και έγιναν οι ζελατίνες στα ραλλύ διάφανες. Φαίνεται πιο μικρό στο μάτι, χάνεται ο όγκος. Άρα περισσότερη εμπιστοσύνη. Έχουν και άλλα θετικά, αλλά εστιάζω σε αυτό. Τα 2 κιλά σε έναν καλά σχεδιασμένο πύργο δεν κάνουν την διαφορά. Και αν την κάνουν, σίγουρα πρέπει να εστιάσουμε σε εμάς και όχι σε αυτά τα δύο κιλά. Στο χώμα δυστυχώς δεν έχουμε χρονόμετρα όπως στην πίστα, που εκεί μπορείς εύκολα να πεις κάτι. Και μόνο ο όγκος του πύργου είναι intimidating για κάποιους. Οπότε τον ''βλέπουν'' βαρύτερο, κι ας μην είναι κάποιες φορές σε απόλυτα νούμερα. Αναφορικά να πω ότι σε παλιές εκδόσεις Dakar οι πύργοι μπορεί να έφταναν τα 10 κιλά σε ιδιώτες (είχαν όμως τα πάντα επάνω τους), σήμερα στα rally είναι περίπου 3-4 κιλά "γεμάτοι" στα factory. Σε έναν ιδιώτη τα 5-7 κιλά είναι πραγματικότητα σε τέτοιους αγώνες.
¨Οντως τα φανάρια που είναι πολύ μακριά, κάνουν τεράστια διαφορά. Σαν να κρατάς ένα τσεκούρι με τεντωμένο χέρι. Προβληματίζουν στην συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας όσο δεν πάει. Θα αναφέρω ότι είναι καλύτερα ο πύργος να είναι βαρύς, με το κέντρο βάρους κοντά στον λαιμό παρά ελαφρύς με το κέντρο βάρους πάνω απο τον άξονα της μπροστινής ρόδας. Προσωπικά έχει τύχει να προσθέσω βάρος σε rally μοτοσυκλέτα για να βελτιωθεί η κατάσταση.

Όμορφο refresh σε μια ιστορική μοτοσυκλέτα, ελπίζω να την χαρείς όπως της αρμόζει!
 
Τελευταία επεξεργασία:

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Στην σελίδα του πέρφεκτ, για το 9Χ0.
Νόμιζα η μητρική ΚΤΜ και μπερδεύτικα. Το 990 είναι πολύ παράξενο, έχει απίστευτα ελαφρύ πύργο (συγκολητοί σωλήνες αλουμινίου), αλλά πολύ βαριά πλαστικά (πάντα σε σχέση με το σύνολο).
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σε ποιό μοντέλο εννοείς?

Τα φανάρια που φοράει το Dominator, αν είναι τα Hella 60mm είναι 330 γραμμάΡια έκαστο και θεωρούνται αρκετά ελαφριά. Αναφορικά να πω ότι τα LED απο το τελευταίο Rally της εταιρίας, είναι βέβαια πολύ μικρότερα, όμως είναι περίπου 280 γραμμάρια. Όπως έγραψε ένα μέλος βέβαια παραπάνω, 100 εδώ, 100 εκεί μαζεύονται. Ένας πύργος αν τον ζυγίσεις με όλες τις βάσεις του δύσκολα θα είναι κάτω απο 2.5 κιλά και ας είναι απο αλουμίνιο. Είναι μεγάλο στοίχημα να ξεπεράσεις τον κατασκευαστή, ακόμα και σε παλιές κατασκευές (βλ. 950-990) μιας και αυτοί προσπαθούν να απλοποιήσουν τις κατασκευές που δεν φαίνονται με γυμνό μάτι (βάσεις οργάνων κλπ).
Αυτό με το βάρος είναι λίγο μύθος, και θα εξηγήσω γιατί. Αυτό που είπε ο Kordix, ισχύει αλλά σε μικρό βαθμό. Είναι περισσότερο στο ''μάτι'' μας. Γι αυτό και έγιναν οι ζελατίνες στα ραλλύ διάφανες. Φαίνεται πιο μικρό στο μάτι, χάνεται ο όγκος. Άρα περισσότερη εμπιστοσύνη. Έχουν και άλλα θετικά, αλλά εστιάζω σε αυτό. Τα 2 κιλά σε έναν καλά σχεδιασμένο πύργο δεν κάνουν την διαφορά. Και αν την κάνουν, σίγουρα πρέπει να εστιάσουμε σε εμάς και όχι σε αυτά τα δύο κιλά. Στο χώμα δυστυχώς δεν έχουμε χρονόμετρα όπως στην πίστα, που εκεί μπορείς εύκολα να πεις κάτι. Και μόνο ο όγκος του πύργου είναι intimidating για κάποιους. Οπότε τον ''βλέπουν'' βαρύτερο, κι ας μην είναι κάποιες φορές σε απόλυτα νούμερα. Αναφορικά να πω ότι σε παλιές εκδόσεις Dakar οι πύργοι μπορεί να έφταναν τα 10 κιλά σε ιδιώτες (είχαν όμως τα πάντα επάνω τους), σήμερα στα rally είναι περίπου 3-4 κιλά "γεμάτοι" στα factory. Σε έναν ιδιώτη τα 5-7 κιλά είναι πραγματικότητα σε τέτοιους αγώνες.
¨Οντως τα φανάρια που είναι πολύ μακριά, κάνουν τεράστια διαφορά. Σαν να κρατάς ένα τσεκούρι με τεντωμένο χέρι. Προβληματίζουν στην συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας όσο δεν πάει. Θα αναφέρω ότι είναι καλύτερα ο πύργος να είναι βαρύς, με το κέντρο βάρους κοντά στον λαιμό παρά ελαφρύς με το κέντρο βάρους πάνω απο τον άξονα της μπροστινής ρόδας. Προσωπικά έχει τύχει να προσθέσω βάρος σε rally μοτοσυκλέτα για να βελτιωθεί η κατάσταση.

Όμορφο refresh σε μια ιστορική μοτοσυκλέτα, ελπίζω να την χαρείς όπως της αρμόζει!
Πριν καμιά 10ετία είχα στήσει ένα 450 EXC που είχα για κάποιους αγώνες trail ride κλπ. Roadbook MD, ICO etc. Παρότι η κατασκευή είχε διατηρηθεί minimal είχε μεγάλη διαφορά η μοτοσυκλέτα στην οδική συμπεριφορά. Δεν μου άρεσε ιδιαίτερα. Δεν είμαι φαν πολύ βάρους μπροστά γενικά και αν μπορεί να αποφεύγεται καλό είναι να γίνεται.



geojson google maps
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Πριν καμιά 10ετία είχα στήσει ένα 450 EXC που είχα για κάποιους αγώνες trail ride κλπ. Roadbook MD, ICO etc. Παρότι η κατασκευή είχε διατηρηθεί minimal είχε μεγάλη διαφορά η μοτοσυκλέτα στην οδική συμπεριφορά. Δεν μου άρεσε ιδιαίτερα. Δεν είμαι φαν πολύ βάρους μπροστά γενικά και αν μπορεί να αποφεύγεται καλό είναι να γίνεται.
Aυτό που δείχνεις όμως είναι μια τελείως διαφορετική κατάσταση. Αυτό που βλέπουμε εδράζεται στο τιμόνι, στρίβει μαζί του και λειτουργεί (περίπου) σαν εκκρεμές. Είναι η χειρότερη μορφή στήριξης. Και εκεί όμως υπάρχουν καλές λύσεις που κρατάνε τα όργανα πολύ κοντά στον κέντρο περιστροφής, με αποτέλεσμα την ελαχιστοποίηση του φαινομένου. Μια στήριξη στο πλαίσιο είναι πάντα καλύτερη λύση, όμως σίγουρα πιο πολύπλοκη. Για να το εξηγήσω λίγο πιο απλά, στην μοτοσυκλέτα σου το βάρος το αισθάνεσαι ΚΑΙ εσυ στο τιμόνι, ΚΑΙ η μοτοσυκλέτα στην ανάρτηση. Στον πύργο το αισθάνεται μόνο η ανάρτηση. (Οι μίνιμαλ λύσεις σχεδιάστηκαν για αγώνες τύπου Ράλλυ Σαρδηνίας που είναι πολύ τεχνικό και μετά διαδώθηκαν και παραέξω).
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Aυτό που δείχνεις όμως είναι μια τελείως διαφορετική κατάσταση. Αυτό που βλέπουμε εδράζεται στο τιμόνι, στρίβει μαζί του και λειτουργεί (περίπου) σαν εκκρεμές. Είναι η χειρότερη μορφή στήριξης. Και εκεί όμως υπάρχουν καλές λύσεις που κρατάνε τα όργανα πολύ κοντά στον κέντρο περιστροφής, με αποτέλεσμα την ελαχιστοποίηση του φαινομένου. Μια στήριξη στο πλαίσιο είναι πάντα καλύτερη λύση, όμως σίγουρα πιο πολύπλοκη. Για να το εξηγήσω λίγο πιο απλά, στην μοτοσυκλέτα σου το βάρος το αισθάνεσαι ΚΑΙ εσυ στο τιμόνι, ΚΑΙ η μοτοσυκλέτα στην ανάρτηση. Στον πύργο εσύ το αισθάνεται μόνο η ανάρτηση. (Οι μίνιμαλ λύσεις σχεδιάστηκαν για αγώνες τύπου Ράλλυ Σαρδηνίας που είναι πολύ τεχνικό και μετά διαδώθηκαν και παραέξω).
Καταρχάς να σε ευχαριστήσουμε για τις πληροφορίες, γιατί ξέρουμε τι κατασκεύαζεις και τι επίπεδο γνώσεων έχεις.

Στο domi το φανάρι μόνο, ζυγίζει παραπάνω από τον πύργο που βάλαμε.
Ο πύργος στηρίχθηκε στον σκελετό, στο ίδιο σημείο που ήταν και η "μαμά" βάση.
Επειδή με όλο αυτό το φρεσκάρισμα αλλάξαμε και το μπροστινό σύστημα, με ότι αυτό συνεπάγεται, είμαι σίγουρος ότι θα βρεθεί ενα σημείο που θα δουλέψουν όλα καλά
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Aυτό που δείχνεις όμως είναι μια τελείως διαφορετική κατάσταση. Αυτό που βλέπουμε εδράζεται στο τιμόνι, στρίβει μαζί του και λειτουργεί (περίπου) σαν εκκρεμές. Είναι η χειρότερη μορφή στήριξης. Και εκεί όμως υπάρχουν καλές λύσεις που κρατάνε τα όργανα πολύ κοντά στον κέντρο περιστροφής, με αποτέλεσμα την ελαχιστοποίηση του φαινομένου. Μια στήριξη στο πλαίσιο είναι πάντα καλύτερη λύση, όμως σίγουρα πιο πολύπλοκη. Για να το εξηγήσω λίγο πιο απλά, στην μοτοσυκλέτα σου το βάρος το αισθάνεσαι ΚΑΙ εσυ στο τιμόνι, ΚΑΙ η μοτοσυκλέτα στην ανάρτηση. Στον πύργο το αισθάνεται μόνο η ανάρτηση. (Οι μίνιμαλ λύσεις σχεδιάστηκαν για αγώνες τύπου Ράλλυ Σαρδηνίας που είναι πολύ τεχνικό και μετά διαδώθηκαν και παραέξω).
Σίγουρα δεν ήταν ιδανική η δική μου διάταξη και το αισθανόμουν και στην οδήγηση.

Τώρα όσον αφορά τον Κώστα που φτιάχνει το Domi ή όποιον φτιάχνει την μοτοσυκλέτα του τύπου Rally με πύργο κλπ είναι ένας συμβιβασμός πάντα όταν προσθέτεις πράγματα σε βάρος ειδικά μπροστά, αλλά δεν μπορείς να το αποφύγεις όταν κάνεις μια τέτοια κατασκευή. Όσο πιο άρτια και ελαφριά γίνει, τόσο το καλύτερο!
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Ασχετο - Σχετικο....Οταν εγδυσα το domi μπροστα (πλαστικα φαναρια κτλ) ,δεν ειχε καθολου καλη συμπεριφορα το μπροστινο. Εδειχνε σαν να ηθελε βαρος για να δουλεψει πιο καλα. Χοροπηδαγε (ακομα πιο πολυ) σαν κατσικι και το εχανα συνεχεια. Την επομενη μερα που μπηκα παλι χωμα , αλλά με ντυμενη μουρη φανηκε να συνεργαζεται πιο καλα. Του Κωστα πιο πανω , σιγουρα ειναι αλλη φαση τελειως , γτ εχει βαλει πολυ καλο μπροστινο ,το οποιο φανταζομαι ειτε με τον μαμα πυργο ειτε με αυτον...θα δουλευει πολυ καλα , δεν θα φαινονται 3 κιλα διαφορα.
 
Top Bottom