Η αναγέννηση ενός "Κυριαρχου"... Αμερικλανικου Dominator

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ασχετο - Σχετικο....Οταν εγδυσα το domi μπροστα (πλαστικα φαναρια κτλ) ,δεν ειχε καθολου καλη συμπεριφορα το μπροστινο. Εδειχνε σαν να ηθελε βαρος για να δουλεψει πιο καλα. Χοροπηδαγε (ακομα πιο πολυ) σαν κατσικι και το εχανα συνεχεια. Την επομενη μερα που μπηκα παλι χωμα , αλλά με ντυμενη μουρη φανηκε να συνεργαζεται πιο καλα. Του Κωστα πιο πανω , σιγουρα ειναι αλλη φαση τελειως , γτ εχει βαλει πολυ καλο μπροστινο ,το οποιο φανταζομαι ειτε με τον μαμα πυργο ειτε με αυτον...θα δουλευει πολυ καλα , δεν θα φαινονται 3 κιλα διαφορα.
Αυτό που ένιωσες ήταν φυσιολογικό, γιατί ήθελε άλλες ρυθμίσεις με το βάρος που έβγαλες
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Καταρχάς να σε ευχαριστήσουμε για τις πληροφορίες, γιατί ξέρουμε τι κατασκεύαζεις και τι επίπεδο γνώσεων έχεις.

Στο domi το φανάρι μόνο, ζυγίζει παραπάνω από τον πύργο που βάλαμε.
Ο πύργος στηρίχθηκε στον σκελετό, στο ίδιο σημείο που ήταν και η "μαμά" βάση.
Επειδή με όλο αυτό το φρεσκάρισμα αλλάξαμε και το μπροστινό σύστημα, με ότι αυτό συνεπάγεται, είμαι σίγουρος ότι θα βρεθεί ενα σημείο που θα δουλέψουν όλα καλά
Αυτό που λες είναι πολύ σωστό, αυτό όμως που θέλω να εξηγήσω, είναι ότι το φανάρι του Dominator είναι πολύ κοντά στον λαιμό, ενώ ένας πύργος με τα φανάρια μακριά, αν και ελαφρύτερος μπορεί να έχει χειρότερη συμπεριφορά. Προς θεού, δεν λέω ότι γίνεται στο δικό σου, απλά να πω ότι το να λέμε '2kg vs 4kg stock' δεν είναι σωστό. Τα απόλυτα νούμερα δηλαδή προσπαθώ να εξηγήσω ότι δεν πρέπει να μας λένε κάτι σαν χρήστες. Το 790 είναι τα ίδια κιλά με το Τ7, και αν σπρώξεις ενα 790 θα ορκιστείς πως είναι 20 κιλά λιγότερο.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Εγω παντως βλεποντας το βιντεο στο trOFFy νομιζω οτι θελεις αλλο sag (πιο μαλακές ρυθμισεις μπροστα)

Μπορει κατα 95% να κανω και λαθος. :p
Ειναι απο τα ψιλα γραμματακια που βλεπω καποιες φορες, οπως οταν ο Raikkonen ειχε χασει 0.5psi απ το πισω δεξια λαστιχο του και παραπονιόταν στα πιτς καποτε!! :cool::p

ΥΓ: Τα αυτοκολλητα marlboro εχουν Βαρια ιστορια. Το νου σου. :inlove::laugh::laugh:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγω παντως βλεποντας το βιντεο στο trOFFy νομιζω οτι θελεις αλλο sag (πιο μαλακές ρυθμισεις μπροστα)

Μπορει κατα 95% να κανω και λαθος. :p
Ειναι απο τα ψιλα γραμματακια που βλεπω καποιες φορες, οπως οταν ο Raikkonen ειχε χασει 0.5psi απ το πισω δεξια λαστιχο του και παραπονιόταν στα πιτς καποτε!! :cool::p

ΥΓ: Τα αυτοκολλητα marlboro εχουν Βαρια ιστορια. Το νου σου. :inlove::laugh::laugh:
Αυτό έγραψα στο πρώτο ποστ... Ότι υπάρχει πρόβλημα με το πίσω αμορτισέρ γενικά και όχι στη sag, που έχουμε φτιαξει
Πρώτα ένα αμορτισέρ καλό πίσω και μετά βλέπουμε το μπροστινό
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Αυτό έγραψα στο πρώτο ποστ... Ότι υπάρχει πρόβλημα με το πίσω αμορτισέρ γενικά και όχι στη sag, που έχουμε φτιαξει
Πρώτα ένα αμορτισέρ καλό πίσω και μετά βλέπουμε το μπροστινό
Γραφεις για το πολυ καλο μπροστινο.
Δεν το θεωρεις σκληρο?
Δηλαδη δεν σε τρομαζει, οταν ανεβεις 20cm σκαλι πχ?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Γραφεις για το πολυ καλο μπροστινο.
Δεν το θεωρεις σκληρο?
Δηλαδη δεν σε τρομαζει, οταν ανεβεις 20cm σκαλι πχ?
Όχι Λευτέρη... Δουλευει πολύ καλα
Το πίσω κάνει τσιριτζατσουλες
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Παιδιά ότι και βάρος όσο και γραμμάριο να ζηγισεις είναι λεπτομέρειες, εγώ προσωπικά θεωρώ ότι υπάρχει καλύτερη πρόσφυση του μπροστινού συστήματος φορτωμένο με ένα rally kit ακόμα και το απλοποιημένο σύστημα που έχω στο wr.... Το μηχανάκι το έχω χρόνια και λόγο κάτι διανομής βαρου πάντα σε κλειστή κατηφορική στροφή στεγνή ένιωθα να χάνω το εμπρός μέρος και να χαροπαλευω, μετά την προσθήκη του roadbook ένιωσα μια διαφορά στην πρόσφυση και ειμαι σχεδόν βεβαίως ότι ήταν από το βάρος που ερχόταν σε ευθεία γραμμή με το μπροστινό αμορτισερ...


Πλέον χαροπαλευω μόνο με τον κολο


Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Παιδιά ότι και βάρος όσο και γραμμάριο να ζηγισεις είναι λεπτομέρειες, εγώ προσωπικά θεωρώ ότι υπάρχει καλύτερη πρόσφυση του μπροστινού συστήματος φορτωμένο με ένα rally kit ακόμα και το απλοποιημένο σύστημα που έχω στο wr.... Το μηχανάκι το έχω χρόνια και λόγο κάτι διανομής βαρου πάντα σε κλειστή κατηφορική στροφή στεγνή ένιωθα να χάνω το εμπρός μέρος και να χαροπαλευω, μετά την προσθήκη του roadbook ένιωσα μια διαφορά στην πρόσφυση και ειμαι σχεδόν βεβαίως ότι ήταν από το βάρος που ερχόταν σε ευθεία γραμμή με το μπροστινό αμορτισερ...


Πλέον χαροπαλευω μόνο με τον κολο


Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
τί όμορφο μηχανάκι..

Που σαι μάστορα.. Θυμήθηκα παλιά, έπαιζα πιο μικρός χρόνια επιτραπέζια αντισφαίριση (πινγκ πονγκ). Είχαμε φτάσει η ομάδα μέχρι Β εθνική τελοσπάντων, είχαμε προπονητή τον λέγαν Αμερικάνο, παλιότερος πρωταθλητής Ελλάδας.

Μας έλεγε λοιπόν διάφορα στις προπονήσεις, μεταξύ αυτών, παιδιά τρέχουμε, κινούμαστε, πάμε προς το μπαλάκι.. Που θέλω να καταλήξω.. Στην μηχανή εμείς επηρεάζουμε την κατανομή του βάρους σε μεγάλο βαθμό. Άμα έχεις πιάσει θέση στη σέλα και πίσω πίσω να είσαι βολικά τί να σου κάνει και το μπροστινό! Πρέπει να το φορτίζεις και με την στάση οδήγησης.
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
τί όμορφο μηχανάκι..

Που σαι μάστορα.. Θυμήθηκα παλιά, έπαιζα πιο μικρός χρόνια επιτραπέζια αντισφαίριση (πινγκ πονγκ). Είχαμε φτάσει η ομάδα μέχρι Β εθνική τελοσπάντων, είχαμε προπονητή τον λέγαν Αμερικάνο, παλιότερος πρωταθλητής Ελλάδας.

Μας έλεγε λοιπόν διάφορα στις προπονήσεις, μεταξύ αυτών, παιδιά τρέχουμε, κινούμαστε, πάμε προς το μπαλάκι.. Που θέλω να καταλήξω.. Στην μηχανή εμείς επηρεάζουμε την κατανομή του βάρους σε μεγάλο βαθμό. Άμα έχεις πιάσει θέση στη σέλα και πίσω πίσω να είσαι βολικά τί να σου κάνει και το μπροστινό! Πρέπει να το φορτίζεις και με την στάση οδήγησης.
Ναι αλλά σκέψου ότι στα ραλλιτζιδικα και τύπου 990. 950 κλπες ομορφιές με μεγάλο ρεζερβουάρ δεν έχεις την αυτονομία στην στροφή να φέρεις το τιμονι πίσω και να καβαλήσει το ρεζερβουάρ, οπότε όσο και να προσπαθήσεις βαρος εμπρός δύσκολα να δώσεις.

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ναι αλλά σκέψου ότι στα ραλλιτζιδικα και τύπου 990. 950 κλπες ομορφιές με μεγάλο ρεζερβουάρ δεν έχεις την αυτονομία στην στροφή να φέρεις το τιμονι πίσω και να καβαλήσει το ρεζερβουάρ, οπότε όσο και να προσπαθήσεις βαρος εμπρός δύσκολα να δώσεις.

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εάν δεν έχεις καβαλήσει κάποιο 950/990 έχε υπόψη ότι στην όρθια θέση οδήγησης μπορείς να φτάσεις μπροστά στο τιμόνι χωρίς να σε εμποδίζει κάτι όπως θα οδηγούσες ένα εντούρο μηχανάκι. ;)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ναι αλλά σκέψου ότι στα ραλλιτζιδικα και τύπου 990. 950 κλπες ομορφιές με μεγάλο ρεζερβουάρ δεν έχεις την αυτονομία στην στροφή να φέρεις το τιμονι πίσω και να καβαλήσει το ρεζερβουάρ, οπότε όσο και να προσπαθήσεις βαρος εμπρός δύσκολα να δώσεις.

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το βασικό είναι πώς η σωστή οδήγηση στο χώμα είναι όρθιος κατα βάση.
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Το βασικό είναι πώς η σωστή οδήγηση στο χώμα είναι όρθιος κατα βάση.
Καλά αυτό δεν είναι επί του θέματος και πιστεύω ακράδαντα ότι δεν είναι το παν η όρθια οδήγηση στην επιθετική οδήγηση..... Και είναι ένας μύθος που τον αναπλαθουν οι νέοι επειδη βλέπουν καποιους "μαστ'' να ποζάρουν στα ίντερνετια χαχαχα αλλά εμείς μιλάμε για λίγο παραπάνω βάρος στο εμπρός κομμάτι.... Και το 990 ήταν ένα τυχαίο παράδειγμα, όπου στις στροφές επιμένω ότι δεν είναι τόσο εύκολο να χαιδεψη η φόρμα τα καβαλετα.... Για μένα αυτό είναι σωστή επιθετική οδήγηση στις στροφές..... Αλλά ξανά λέω εδώ λέγαμε για το επιπλέον βάρος και σορρυ αν ξέφυγα....

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Καλά αυτό δεν είναι επί του θέματος και πιστεύω ακράδαντα ότι δεν είναι το παν η όρθια οδήγηση στην επιθετική οδήγηση..... Και είναι ένας μύθος που τον αναπλαθουν οι νέοι επειδη βλέπουν καποιους "μαστ'' να ποζάρουν στα ίντερνετια χαχαχα αλλά εμείς μιλάμε για λίγο παραπάνω βάρος στο εμπρός κομμάτι.... Και το 990 ήταν ένα τυχαίο παράδειγμα, όπου στις στροφές επιμένω ότι δεν είναι τόσο εύκολο να χαιδεψη η φόρμα τα καβαλετα.... Για μένα αυτό είναι σωστή επιθετική οδήγηση στις στροφές..... Αλλά ξανά λέω εδώ λέγαμε για το επιπλέον βάρος και σορρυ αν ξέφυγα....

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
τώρα με αναγκάζεις να πώ ένα άλλο που μοου έλεγε ο προπονητής τότε! Για να βελτιωθείτε, παρακολουθήστε αγώνες σε κορυφαίο επίπεδο, τους καλύτερους, δείτε τις κινήσεις τους.

Στο Internet υπάρχουν άπειρα βίντεο με αγώνες Dakar, Rally, Enduro, MX και πολλά άλλα είδη Motorsport. Εκεί είναι όλες οι απαντήσεις πώς είναι η σωστή οδήγηση στο χώμα.

Εμείς που κάνουμε βόλτα μπορεί να τη βγάλουμε και όλη καθισμένοι, αυτό δε σημαίνει πως οδηγάμε σωστά και βρίσκουμε την σωστή πρόσφυση, απλά ρίχνουμε ρυθμό και μένουμε ασφαλείς.
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
τώρα με αναγκάζεις να πώ ένα άλλο που μοου έλεγε ο προπονητής τότε! Για να βελτιωθείτε, παρακολουθήστε αγώνες σε κορυφαίο επίπεδο, τους καλύτερους, δείτε τις κινήσεις τους.

Στο Internet υπάρχουν άπειρα βίντεο με αγώνες Dakar, Rally, Enduro, MX και πολλά άλλα είδη Motorsport. Εκεί είναι όλες οι απαντήσεις πώς είναι η σωστή οδήγηση στο χώμα.

Εμείς που κάνουμε βόλτα μπορεί να τη βγάλουμε και όλη καθισμένοι, αυτό δε σημαίνει πως οδηγάμε σωστά και βρίσκουμε την σωστή πρόσφυση, απλά ρίχνουμε ρυθμό και μένουμε ασφαλείς.
Δεν θα θελα να χαλάσω το συγκεκριμένο θέμα.... Και γω βλέπω μπάλα, αλλά άμα δεν παίξω με τον μεσσι δεν θα μάθω χαχαχα

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Χωρίς να θέλω να κουράσω, όπως και στην άσφαλτο, έτσι και στο χώμα (και σε χειρότερο επίπεδο εκεί, μιας και πέφτεις με το καλημέρα), η ''φόρτιση του μπροστινού'' είναι λίγο μύθος. Το κάθε λάστιχο μπορεί να διαχειριστεί συγκεκριμένα φορτία, και επιπλέον φορτίο έχει ως αποτέλεσμα να χάνεις το μπροστινό. Ποτέ δεν πέφτεις επειδη το μπροστινό δεν είχε αρκετό φορτίο. Αν δεν είχε αρκετό φορτίο θα έκανες σούζα και πάλι θα έστριβες. Αυτό που βλέπουμε να κάνουν οι αναβάτες όρθιοι πάνω απο το τιμόνι στις στροφές (και 99% δεν μας απασχολεί, απλά λέμε ''φόρτιΖε το μπροστινό'' ), είναι να έχουν και τεΖΑ το γκάζι ανοιχτό. Άρα προσπαθούν λίγο να μετριάσουν την μεταφορά βάρους πίσω απο το πλήρες άνοιγμα του γκαζιού, ούτως ώστε και πίσω να έχει πρόσφυση, και να μην σηκώνεται σούζα κλπ κλπ. Αυτό που εμάς ''των απλών'' ανθρώπων μας φαίνεται ''καλύτερο'' επειδή βάλαμε επιπλέον βάρος, είναι ως επι το πλείστον μια 'μάσκα' σε μια λάθος ανάρτηση. Αν η μοτοσυκλέτα είναι σεταρισμένη καλά, τότε όλα γίνονται. Μπορείτε να δείτε τον Nicola Dutto, παραπληγικό να έχει τρέξει Dakar και Eco Race όντως καθστός. Απλά αλλάξει η ταχύτητα που περνάς εμπόδια και θες τελείως άλλες αναρτήσεις (διαδρομές, υδραυλικά κλπ). Το θέμα είναι αρκετά σύνθετο, απλά το λέω γιατί κατά την εμπειρία μου, έχει τύχει να βλέπω πτώσεις επειδή ''διάβασα ότι πρέπει να φορτίζω το μπροστινό για να μην πέσω''.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Χωρίς να θέλω να κουράσω, όπως και στην άσφαλτο, έτσι και στο χώμα (και σε χειρότερο επίπεδο εκεί, μιας και πέφτεις με το καλημέρα), η ''φόρτιση του μπροστινού'' είναι λίγο μύθος. Το κάθε λάστιχο μπορεί να διαχειριστεί συγκεκριμένα φορτία, και επιπλέον φορτίο έχει ως αποτέλεσμα να χάνεις το μπροστινό. Ποτέ δεν πέφτεις επειδη το μπροστινό δεν είχε αρκετό φορτίο. Αν δεν είχε αρκετό φορτίο θα έκανες σούζα και πάλι θα έστριβες. Αυτό που βλέπουμε να κάνουν οι αναβάτες όρθιοι πάνω απο το τιμόνι στις στροφές (και 99% δεν μας απασχολεί, απλά λέμε ''φόρτιΖε το μπροστινό'' ), είναι να έχουν και τεΖΑ το γκάζι ανοιχτό. Άρα προσπαθούν λίγο να μετριάσουν την μεταφορά βάρους πίσω απο το πλήρες άνοιγμα του γκαζιού, ούτως ώστε και πίσω να έχει πρόσφυση, και να μην σηκώνεται σούζα κλπ κλπ. Αυτό που εμάς ''των απλών'' ανθρώπων μας φαίνεται ''καλύτερο'' επειδή βάλαμε επιπλέον βάρος, είναι ως επι το πλείστον μια 'μάσκα' σε μια λάθος ανάρτηση. Αν η μοτοσυκλέτα είναι σεταρισμένη καλά, τότε όλα γίνονται. Μπορείτε να δείτε τον Nicola Dutto, παραπληγικό να έχει τρέξει Dakar και Eco Race όντως καθστός. Απλά αλλάξει η ταχύτητα που περνάς εμπόδια και θες τελείως άλλες αναρτήσεις (διαδρομές, υδραυλικά κλπ). Το θέμα είναι αρκετά σύνθετο, απλά το λέω γιατί κατά την εμπειρία μου, έχει τύχει να βλέπω πτώσεις επειδή ''διάβασα ότι πρέπει να φορτίζω το μπροστινό για να μην πέσω''.
Κάπου εκεί είναι η πραγματικότητα, έχουμε μπροστά ένα λάστιχο συνήθως με 9 πόντους πλάτος που πρέπει να βρεί πρόσφυση πάνω σε χώμα, γαρμπίλι, λάσπη κλπ. Φυσικά και χαροπαλεύει για πρόσφυση. Και φυσικά όλη αυτή η αγωνιώδης προσπάθεια για πρόσφυση την ώρα που το πηρούνι δουλεύει υπερωρίες για να κρατήσει σε επαφή τον τροχό την ώρα που μπιστάει πάνω στο χώμα. Συνεπώς μια λάθος ρύθμιση ή ένα μέτριο μπροστινό σε αποσβέσεις αρκεί για να χάνεις πρόσφυση με γεωμετρικό ρυθμό.

Φυσικά δεν ρίχνουμε βάρος επίτηδες στο μπροστινό και καλά για να βρει πρόσφυση, την ώρα που θα την χάσει έχουμε φύγει με την μάπα κάτω! Εδώ έρχονται ολόκληρες σχολές οδήγησης και τεχνικές κλπ κλπ που δεν είναι επι του παρόντος αλλά όντως η όρθια θέση οδήγησης έχει να κάνει με την βέλτιστη ισορροπία και την κατανομή φόρτισης μπρος πίσω και πολλά πολλά άλλα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Επειδή έχω κάνει 4 - 5 σχολεία για χωμα, νομίζω ότι η όρθια οδήγηση μαθαίνεται για να κουμαντάρεις τα μαστοδοντα, γιατί καθιστος δεν στρίβει εύκολα στο χωμα.
Όρθιος με τα γόνατα το κάνεις ότι θέλεις.


Με τα μικρά είναι διαφορετικά και υπάρχουν πρωταθλητές, όπως ο Δημήτρης ο αθανασουλοπουλος, που οδηγεί καθιστος.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Nα πω και εγω τα λιγα που ξερω για το χωμα..

Το ορθιος η καθιστος ειναι σχετικο... Οταν λεμε καθιστος σε καμμια περιπτωση δεν εννοουμε να καθομαστε στην σελα λες και καθομαστε σε καναπε..
Ο σκοπος και το ζητουμενο ειναι να ασκουμε πιεση στα πατακια ωστε να κατεβαινει το κεντρο βαρους..
Το ιδιο βαρος στα πατακια ισχυει οταν στριβουμε...Βαζουμε βαρος στο εξωτερικο πατακι.

Προσωπικα στο χωμα οδηγαω ορθιος και μονο σε σημεια καθομαι αλλα οταν λεω καθομαι, στηριζομαι στα ποδια και εχω τα ποδια μου στα πατακια..
Θεωρω πολυ επιπονη την καθιστη οδηγηση και επισης παρατηρω διαφορα στον τροπο λειτουργιας της μοτο.

Περαστε απο ενα σημειο με ανωμαλιες βαζοντας βαρος στα πατακια και ξανα ενω καθεστε απλα στην σελα.
Θα δειτε οτι χανεις πολυ πιο ευκολα προσφυση οταν εισαι καθιστος...

Επισης ορθιος κανεις πιο ευκολα μετατοπισεις σε γρηγορες εναλλαγες τερεν...
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
Επειδή έχω κάνει 4 - 5 σχολεία για χωμα, νομίζω ότι η όρθια οδήγηση μαθαίνεται για να κουμαντάρεις τα μαστοδοντα, γιατί καθιστος δεν στρίβει εύκολα στο χωμα.
Όρθιος με τα γόνατα το κάνεις ότι θέλεις.


Με τα μικρά είναι διαφορετικά και υπάρχουν πρωταθλητές, όπως ο Δημήτρης ο αθανασουλοπουλος, που οδηγεί καθιστος.
Να μας πει την γνώμη του και ο KORAX για την σωστή θέση οδήγησης στο χώμα . Όρθιος η καθιστός?

Στάλθηκε από το SM-G970F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Επισης πολυ βαρος στον μπροστα τροχο...
πχ. Οταν φρεναρουμε στο χωμα δυνατα τραβαμε το σωμα μας πισω και οχι μπροστα.
Μπροστα χανεται ευκολα η προσφυση αν καθεσαι πολυ μπροστα, αν κλεισεις το γκαζι μεσα στην στροφη και αλλα τετοια ωραια...
Καλο θα ειναι ενα σχολειο η αλλιως διαβασμα και ενασχοληση ωστε να γινουν πραξη καποια πραγματα και να μην υπαρχουν τραυματισμοι ειδικα σε μεγαλες αποστασεις οπως το τροφυ οπου η κουραση σε κανει πιο επιρρεπη στο λαθος.
 
Top Bottom