Έτσι.... Και το νέο έχω σκοπό να το σπάσω όπως αυτό.συμβαινουν αυτα...προβλημα εχουμε οταν χτυπαμε εμεις...τα μηχανακια ας χτυπανε οσο θελουν και ας τα παρει ο διαολος...
Θα αλλάξω τη φήμη των αξιόπιστων Γιαπωνέζων.
Έτσι.... Και το νέο έχω σκοπό να το σπάσω όπως αυτό.συμβαινουν αυτα...προβλημα εχουμε οταν χτυπαμε εμεις...τα μηχανακια ας χτυπανε οσο θελουν και ας τα παρει ο διαολος...
Έτσι.... Και το νέο έχω σκοπό να το σπάσω όπως αυτό.
Θα αλλάξω τη φήμη των αξιόπιστων Γιαπωνέζων.
Και οδήγησες να γυρίσεις με αυτό το πιστόνι??Το σίγουρο είναι ότι βρήκαμε τον λόγο που ο Γκάντι έραβε κουστουμάκι... Με γιλέκο!
Ήταν κάτι κυβικά περισσότερο ο γουισεκος, που έμεινε σεκος.
Advphone....
το ήξερε και έκανε τον αλεκοτελικα για το πιστονι ηξερες απο πριν?
συνηθως με αφτερ πιστονακια η καταναλωση λαδιου ειναι δεδομενο πως ειναι αυξημενη
....στις ποσες μερες εμειναν συνεργειο λες?μαγκιτσες και κόντρες με τον βροντακα...νομερσυ!!!!
Βρε συ Πουλί....ΜιαΠουταναΦέραμε...σε όλα σου τα μηχανάκια έχεις καταφέρει να σπάσεις τα μοτέρια ,εκτός από τον Βρόντακα.μαγκιτσες και κόντρες με τον βροντακα...νομερσυ!!!!
Εχω βιδεο που δεν το ζοριζει ουτε σε κατηφορα. Πως να σπασει?Βρε συ Πουλί....ΜιαΠουταναΦέραμε...σε όλα σου τα μηχανάκια έχεις καταφέρει να σπάσεις τα μοτέρια ,εκτός από τον Βρόντακα.
Αυτό πώς ΓκέΓκεν...??? αφού αυτά τα παλιοσΚαΤέΜ είναι αναξιόπιστα...???
άκουΒρε συ Πουλί....ΜιαΠουταναΦέραμε...σε όλα σου τα μηχανάκια έχεις καταφέρει να σπάσεις τα μοτέρια ,εκτός από τον Βρόντακα.
Αυτό πώς ΓκέΓκεν...??? αφού αυτά τα παλιοσΚαΤέΜ είναι αναξιόπιστα...???
Απλό.... Δεν το κυκλοφορεί.Βρε συ Πουλί....ΜιαΠουταναΦέραμε...σε όλα σου τα μηχανάκια έχεις καταφέρει να σπάσεις τα μοτέρια ,εκτός από τον Βρόντακα.
Αυτό πώς ΓκέΓκεν...??? αφού αυτά τα παλιοσΚαΤέΜ είναι αναξιόπιστα...???
Δηλαδίς ,να φανταστώ ότι ,στα άλλα που σπάσανε ,τους έβαζες λάδια τα χειρότερα ,κ τα έχωνες κοφτες κρύα ???άκου
τακτικές και σωστές!! αλαγες (και τα καλύτερα) σε λαδια ,σέρβις .ζέσταμα του μοτέρ πριν την χρήση και τέλος καρύδι από την αρχή μέχρι το τέλος
αφτα μόνο
Λαδια Eurol.άκου
τακτικές και σωστές!! αλαγες (και τα καλύτερα) σε λαδια ,σέρβις .ζέσταμα του μοτέρ πριν την χρήση και τέλος καρύδι από την αρχή μέχρι το τέλος
αφτα μόνο
Γραναζια λεβιέ μανιβέλα και.... ΜαλλιΑσε που έχει βάψει ζαντα-ψαλιδι-αλυσίδα με σπέυΤ
Ε ,όσο γι'αυτό ,δεν τα λέει απλά ,τα φωνάζει με μεγάλα γράμματα στα αγωνιστικά καπάκια του.Λαδια Eurol.
Nα τα λεμε κι αυτα.
Θα το μαρτυρήσω.Βρε συ Πουλί....ΜιαΠουταναΦέραμε...σε όλα σου τα μηχανάκια έχεις καταφέρει να σπάσεις τα μοτέρια ,εκτός από τον Βρόντακα.
Αυτό πώς ΓκέΓκεν...??? αφού αυτά τα παλιοσΚαΤέΜ είναι αναξιόπιστα...???
Εχω ακούσει πολύ καλά λόγια για την συγκεκριμένη φίρμα.Aυτο βαζω στον Μπαμπη τον Τενερε που κανονικα καιει λαδι σαν περιστροφικος και πλεον καιει ελαχιστα. Ειναι και φθηνο, το αλλαζω καθε 2500-3000χλμ.
Divinol Super Turbo 20W50/5Liter
Aκριβως αυτη ηταν η αντιδραση μου οταν γυρισα απο το λαδαδικο την πρωτη φορα και επιασα να αλλαξω τα λαδια. Αδειαζω τα παλια στη λεκανη, παω να ανοιξω το 5κιλο και βλεπω super turbo! Οπως καταλαβαινεις πηγα καρφι στον λαδα με υφος "εσυ κι ο γρυλος σου" και ... με ταπωσε! Διαβασε καλυτερα μου λεει παλουκαρε... Κι οντως, με καποιον μαγικο τροπο, τα συγκεκριμενα εχουν ΚΑΙ εγκριση JASO MA. Με λιγα λογια τα χρησιμοποιω εδω και 6-7000χλμ στον Τενεκε που εκτελει χρεη ταχυπαπιου εντος κεντρου (βραζει στην κινηση της Μητροπολεως, ανοιγει στα κοκκινα το πρωι στον Κηφισο γιατι παντα αργουμε στη δουλεια) και δεν εχω παρατηρησει θεμα με σαζμαν. Παραμενει το ιδιο κουτσουρο οσο και με τα υπολοιπα λαδια. Εννιοτε εχω ενα ελαφρυ κατι οταν ανοιγω γκαζι τερμα κι αποτομα στην 5η, κοντα στις 5-6000σαλ αλλα δεν εχω εντοπισει ακομη εαν ειναι πατιναρισμα ή θεμα καρμπυρατερ που στο αποτομο ανοιγμα το μειγμα στεγνωνει και ανεβαζει για λιγο αποτομα στροφες... Παντως εμφανιζεται μονο εκει και για ελαχιστο. Για να σου δωσω να καταλαβεις με 2α-3η αν με λιγα χλμ και πολλες στροφες προσπαθησω να πατιναρει , δεν το κανει.Βλέπω όμως οτι τα συγκεκριμένα ,είναι αυτοκινητάδικα.
Και ,απ'όσο γνωρίζω ,κάποια πρόσθετά τους δημιουργούν θέματα στους πολύδισκους υγρούς συμπλέκτες των μοτοσυκλετών.
Γι'αυτό -υποτίθεται ότι- στις μοτοσυκλέτες ψάχνουμε για μοτο-λάδι.
Διαφορετικά ,θα βάζαμε παντού αυτοκινητάδικα ,αφού ,λάδια ίδιας κατηγορίας auto ,κοστίζουν λιανική τουλάχιστον 20-30% κάτω ,σε σχέση με τα αντίστοιχα moto.
Ειχες-ένιωσες κάποιο πρόβλημα πατιναρίσματος ,ή όχι.
Και ρωτώ ,γιατί είναι ενδιαφέρον να μαθαίνουμε ,αν αυτά που κυκλοφορούν ευραίως ισχύουν ,ή είναι απλά παπάτζες του Μάρκετινγκ ,για να έχουν περισσότερο κέρδος οι εταιρίες για το ίδιο ακριβώς προϊόν.
Τhanks for the infos ! :l2:Aκριβως αυτη ηταν η αντιδραση μου οταν γυρισα απο το λαδαδικο την πρωτη φορα και επιασα να αλλαξω τα λαδια. Αδειαζω τα παλια στη λεκανη, παω να ανοιξω το 5κιλο και βλεπω super turbo! Οπως καταλαβαινεις πηγα καρφι στον λαδα με υφος "εσυ κι ο γρυλος σου" και ... με ταπωσε! Διαβασε καλυτερα μου λεει παλουκαρε... Κι οντως, με καποιον μαγικο τροπο, τα συγκεκριμενα εχουν ΚΑΙ εγκριση JASO MA. Με λιγα λογια τα χρησιμοποιω εδω και 6-7000χλμ στον Τενεκε που εκτελει χρεη ταχυπαπιου εντος κεντρου (βραζει στην κινηση της Μητροπολεως, ανοιγει στα κοκκινα το πρωι στον Κηφισο γιατι παντα αργουμε στη δουλεια) και δεν εχω παρατηρησει θεμα με σαζμαν. Παραμενει το ιδιο κουτσουρο οσο και με τα υπολοιπα λαδια. Εννιοτε εχω ενα ελαφρυ κατι οταν ανοιγω γκαζι τερμα κι αποτομα στην 5η, κοντα στις 5-6000σαλ αλλα δεν εχω εντοπισει ακομη εαν ειναι πατιναρισμα ή θεμα καρμπυρατερ που στο αποτομο ανοιγμα το μειγμα στεγνωνει και ανεβαζει για λιγο αποτομα στροφες... Παντως εμφανιζεται μονο εκει και για ελαχιστο. Για να σου δωσω να καταλαβεις με 2α-3η αν με λιγα χλμ και πολλες στροφες προσπαθησω να πατιναρει , δεν το κανει.