Η συνεχης όρεξη για περισσότερα γκάζια εχει ''θεραπεία'' ?

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα το να συζητάμε για μηχανάκι το οποίο σε οδηγεί σε οδηγικό λάθος και εντελώς διαφορετικό πράγμα το να συζητάμε για θάνατο από τροχαίο έτσι γενικά.

Θα μπορούσα να έχω σκοτωθεί το σεπτέμβριο από οδηγικό λάθος άλλου ανθρώπου με χιλιόμετρα τα οποία ήτανε σαφώς εντός ορίου και για τους δύο μας. Το συμπέρασμα οποιουδήποτε θα άκουγε το νέο μπορώ να το φανταστώ και θα ήταν το "σκοτώστρα με 165 άλογα", "οι μηχανές είναι επικίνδυνες" κλπ.

Έχω δει σε βόλτα άπειρο οδηγό να βγαίνει στο χαντάκι με cbr 250 γιατί προσπαθούσε αποδείξει σε παρέα με 600άρια ότι... Ξέρω γω, μπορεί και αυτός να πάει γρήγορα; Και τελικά απλά απέδειξε ότι δεν μπορεί να κινηθεί ούτε σε έναν φυσιολογικό ρυθμό χωρίς πίεση.

Αν πρέπει να βρούμε πόσους τρόπους μπορεί να πεθάνει κάποιος δεν υπάρχει αριθμός.

Το αρχικό ηρώτημα ήταν αν υπάρχει θεραπεία για τα γκάζια. Το οποίο το βρίσκω τόσο ανούσιο όσο το αν υπάρχει θεραπεία για την ομοφυλοφιλία.
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Το αρχικό ηρώτημα ήταν αν υπάρχει θεραπεία για τα γκάζια. Το οποίο το βρίσκω τόσο ανούσιο όσο το αν υπάρχει θεραπεία για την ομοφυλοφιλία.
Οπότε το ερώτημα γίνεται, γεννήθηκες να σου αρέσει το γκάζι, ή είναι επίκτητο χαρακτηριστικό;
Και αν είναι επίκτητο, ποιοι οι λόγοι και οι συνθήκες που το απέκτησες;:D
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Οπότε το ερώτημα γίνεται, γεννήθηκες να σου αρέσει το γκάζι, ή είναι επίκτητο χαρακτηριστικό;
Και αν είναι επίκτητο, ποιοι οι λόγοι και οι συνθήκες που το απέκτησες;:D
Στο ερώτημα "φύση η κοινωνία" και από τα συγγράμματα τα οποία έχει τύχει να διαβάσω τα τελευταία 4 χρόνια λόγω των σπουδών της γυναίκας αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι υπάρχει η φύση η οποία δεν αλλάζει, υπάρχει και διαμορφούμενη συμπεριφορά η οποία είναι αποτέλεσμα του κοινωνικού περίγυρου και η οποία είναι μεταβλητή.

Το θέμα είναι να περνάς καλά με τις επιλογές σου.


Στο δικαστήριο ξέρω τι θα πω, έτρωγα παντόφλα από τη γυναίκα η οποία απλά δεν ανέβαινε σε μηχανάκια τα οποία δεν είχαν πάνω από 160 ίππους. Στο tuono δεν χωράμε, τι να κάνω, αναγκάστηκα.
 

Athanbiker

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Θανος
Μοτό
YamaTDM900 abs 08
αυτη η δηλωση με πονεσε...


γλυκια μου κοτσιδα που εγινες καραφλα....

:cry:
ΑΑΡΕ ΠΑΙΧΤΟΥΡΑΑΑΑ μη μασας εχουμε προσωπο εμεις - και εξ αλλου πρεπει καποιοι να επιβεβαιωνουμε το μυθο του καραφλου αντρα . :friendship::ag2:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Απλά όταν βγάζετε το κράνος να το κάνετε στη σκιά :p
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Ότι και να έχεις θα το συνηθίσεις , επίσης λείπαμε αυτούς που έχουν συνηθίσει με 150 άλογα , Αντε πέστε στα 80 να σας δω :roflmao:

η λύση είναι οι βόλτες τα ταξίδια οι εμπειριες η περιπέτεια στα χώματα οι φίλοι παρέες που γνωρίζεις μέσα από όλα αυτά , όταν γράφεις χιλιόμετρα δεν σε απασχολούν τόσο αυτά
Το έκανε πριν 5 χρόνια.απο τα 170 στα 90.αν εξαιρέσεις κάτι εθνικές γενικά δεν νιώθω ότι μου λείπουν
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Το έκανε πριν 5 χρόνια.απο τα 170 στα 90.αν εξαιρέσεις κάτι εθνικές γενικά δεν νιώθω ότι μου λείπουν
Ξέρω εγώ ;;; Εγω οδήγησα του Θανάση το 1290 μετά ανέβηκα στο αφρικα νόμιζα χάλασε έπαιρνα οδικη τηλέφωνο :ha
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Ο αγαπητός μας Φρόυντ είπε για το "Εγώ"

Το "Εγώ" είναι το κομμάτι του εαυτού μας που αλλάζει από την άμεση επίδραση του εξωτερικού κόσμου.
Το εγώ είναι το μοναδικό κομμάτι της συνειδητής μας προσωπικότητας.
Περιλαμβάνει όλα όσα γνωρίζει ένα άτομο όταν σκέφτεται τον εαυτό του και αυτό που συνήθως προσπαθεί να προβάλλει στους άλλους.

Κατά την ταπεινή μου άποψη η ανάγκη για κάτι πάντα περισσότερο είναι η ικανοποίηση του :
Εγώ έχω καλύτερο μηχανάκι
Εγώ τρέχω γρηγορότερα
Εγώ στρίβω καλύτερα
Εγώ ταξιδεύω μακρύτερα
Εγώ είμαι λίγο πιο μπροστά από εσένα...

Οπότε φαντάζομαι πως η συνεχής εξέλιξη (όποιου είδους) δεν έχει θεραπεία.


(και μετά από αυτό, βαράτε ελεύθερα...)
 

mallllias

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
Yamaha Tenere 700
Tελικα το tcs Traction control και
scs Slide control , σε συνδιασμο, η το καθενα μονο του ,
εστω αν ειναι στο 1 ,στην ποιο μικρη τους επεμβατικοτητα δλδ,
αλλαζουν τον τροπο που ''γερνει'' η μοτο στις στροφες ?? κανει το στρηψιμο ποιο δυσκολο ,ποιο '' σφιχτο ''???
ισχυει αυτο ???
 

dkamzelas

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
triumph tiger 800 2016
Tελικα το tcs Traction control και
scs Slide control , σε συνδιασμο, η το καθενα μονο του ,
εστω αν ειναι στο 1 ,στην ποιο μικρη τους επεμβατικοτητα δλδ,
αλλαζουν τον τροπο που ''γερνει'' η μοτο στις στροφες ?? κανει το στρηψιμο ποιο δυσκολο ,ποιο '' σφιχτο ''???
ισχυει αυτο ???
Διάφορα στο στήσιμο και στρίψιμο, θα δεις μόνο με esa ή άλλα ηλεκτρονικά τα οποία επηρεάζουν τη λειτουργία των αναρτήσεων.

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

mallllias

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
Yamaha Tenere 700
Διάφορα στο στήσιμο και στρίψιμο, θα δεις μόνο με esa ή άλλα ηλεκτρονικά τα οποία επηρεάζουν τη λειτουργία των αναρτήσεων.

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αρα οντως εστρηβε δυσκολοτερα το Tracer 900 οταν τοκανα βολτα σε σχεση με το Τενερε 700..
Για αλλαγη πορειας / γραμμης δλδ με 100 η 150 χιλιομετρα, οχι οταν πας αργα.
Ποιο βαρυ τιμονι το Tracer μαλλον
 

dkamzelas

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
triumph tiger 800 2016
Συγκρίνεις ένα sport touring με 17 αρες ζάντες, με ένα on off με 21 ζάντες. Λογικό να σου φαίνεται η αλλαγή κατεύθυνσης πιο εύκολη, απλά στα 150 αν το κάνεις, θα δείς ότι tracer θα καθήσει στη πορεία του, ενώ το tenere μάλλον θα αρχίσει να κλωτσαει...

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ο αγαπητός μας Φρόυντ είπε για το "Εγώ"

Το "Εγώ" είναι το κομμάτι του εαυτού μας που αλλάζει από την άμεση επίδραση του εξωτερικού κόσμου.
Το εγώ είναι το μοναδικό κομμάτι της συνειδητής μας προσωπικότητας.
Περιλαμβάνει όλα όσα γνωρίζει ένα άτομο όταν σκέφτεται τον εαυτό του και αυτό που συνήθως προσπαθεί να προβάλλει στους άλλους.

Κατά την ταπεινή μου άποψη η ανάγκη για κάτι πάντα περισσότερο είναι η ικανοποίηση του :
Εγώ έχω καλύτερο μηχανάκι
Εγώ τρέχω γρηγορότερα
Εγώ στρίβω καλύτερα
Εγώ ταξιδεύω μακρύτερα
Εγώ είμαι λίγο πιο μπροστά από εσένα...

Οπότε φαντάζομαι πως η συνεχής εξέλιξη (όποιου είδους) δεν έχει θεραπεία.


(και μετά από αυτό, βαράτε ελεύθερα...)
Καλά είχα φοβηθεί πώς η ύπαρξη μελών απο Καλαμάτα θα δημιουργήσει προβλήματα. Βρήκατε προμηθευτες και το ρίξατε στο μπάφο...!!:roflmao:

Ήσυχα ρεεεεεε, ήσυχααααα!!!
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Ο αγαπητός μας Φρόυντ είπε για το "Εγώ"

Το "Εγώ" είναι το κομμάτι του εαυτού μας που αλλάζει από την άμεση επίδραση του εξωτερικού κόσμου.
Το εγώ είναι το μοναδικό κομμάτι της συνειδητής μας προσωπικότητας.
Περιλαμβάνει όλα όσα γνωρίζει ένα άτομο όταν σκέφτεται τον εαυτό του και αυτό που συνήθως προσπαθεί να προβάλλει στους άλλους.

Κατά την ταπεινή μου άποψη η ανάγκη για κάτι πάντα περισσότερο είναι η ικανοποίηση του :
Εγώ έχω καλύτερο μηχανάκι
Εγώ τρέχω γρηγορότερα
Εγώ στρίβω καλύτερα
Εγώ ταξιδεύω μακρύτερα
Εγώ είμαι λίγο πιο μπροστά από εσένα...

Οπότε φαντάζομαι πως η συνεχής εξέλιξη (όποιου είδους) δεν έχει θεραπεία.


(και μετά από αυτό, βαράτε ελεύθερα...)
Οπότε πως ξεκλειδώνεις το Chakra;

Με το να χαλιναγωγήσεις το εγώ σου (στην περίπτωση των ρωμιών ΕΓΩ), να ξυπνήσεις από την ψευδαίσθηση ότι είσαι το κέντρο του κόσμου, να περιορίσεις το Εκείνο και να αποκρυσταλλώσεις το Υπερεγώ. Κάτι το οποίο είναι εξαιρετικά δύσκολο έως απίθανο στην κοινωνία που ζούμε, οπότε βαδίζουμε σε ουτοπικά μονοπάτια.

Δεν θα έλεγα ότι υπάρχει «θεραπεία» για τα γκάζια, παρά ότι εφόσον βρεθεί ένα άλλο ερέθισμα που θα καλύπτει εκείνες τις περιοχές του εγκεφάλου που ενεργοποιούνται με την ταχύτητα, τότε θα περιοριστεί ή και θα ξεχαστεί αυτή η επιθυμία.

Το μόνο που ενδεχομένως μπορείς να ελέγξεις είναι να μην βάλεις σε κίνδυνο ζωές αθώων.
 

omega

Τσέλιγκας
Περιοχή
Ήηηηηηηηηπειρος
Όνομα
Δημήτριος
Μοτό
HONDA CBF500 05'
Είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα το να συζητάμε για μηχανάκι το οποίο σε οδηγεί σε οδηγικό λάθος ..
Εδώ δικαίωμα γιατί υπάρχει θέμα.

ΔΕΝ υπάρχει μηχανάκι που οδηγεί σε οδηγικό λάθος.
Κανένα μηχανάκι ΔΕΝ πάει μόνο του.

Η οποία πτώση.. Το οποίο λάθος βαραίνει ΜΟΝΟ τον αναβάτη-χειριστή του μηχανήματος.

Αν πέσω πχ μμε παπί ΔΕΝ φταίει το παπί.
Ήξερα τι είχα;Ηξερα.Ας πρόσεχα.
Αν δεν ήξερα όφειλα να μάθω.Πάλι ας πρόσεχα.

Το ίδιο με το οποίο "πιστόλι".Πολλών αλόγων και τελικής ή ότι άλλο.

ΟΛΟΙ μας την "τρώμε" από υπερεκτίμηση των δυνατοτήτων μας ως αναβάτες ή λάθος εκτίμηση των δυνατοτήτων της μοτοσυκλέτας και του πεδίου που κινούμαστε.Λάθη δικά μας καθαρά.

Όπως γράφτηκε παραπάνω πολύ εύστοχα. Το "ΕΓΩ" στο ξερό μας το κεφάλι μας ωθεί στο οδηγικό λάθος..


Υ.Γ.Μη μου αναφέρετε χαλασμένα φρένα- κομμένα σωληνάκια εν κίνηση,κλατατισμα ελαστικού.Νομιζω γίνεται κατανοητό το κείμενο.
Μιλώ για μηχανήματα με την συντήρηση που χρειάζεται για κυκλοφορία.
ΑΝ δεν είναι για κυκλοφορία και βγει δεν φταίει το εργαλείο..
 
Τελευταία επεξεργασία:

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Με το να χαλιναγωγήσεις το εγώ σου (στην περίπτωση των ρωμιών ΕΓΩ), να ξυπνήσεις από την ψευδαίσθηση ότι είσαι το κέντρο του κόσμου, να περιορίσεις το Εκείνο και να αποκρυσταλλώσεις το Υπερεγώ. Κάτι το οποίο είναι εξαιρετικά δύσκολο έως απίθανο στην κοινωνία που ζούμε, οπότε βαδίζουμε σε ουτοπικά μονοπάτια.
Φυσικά και δεν γίνεται, καθώς ζούμε εδώ και χρόνια σε μία υπερκαταναλωτική κοινωνία.
Η ανάγκη για περισσότερο είναι μεγαλύτερη από την χαλιναγώγηση. Οπότε βούρ !
Θέλω κότερα, ελικόπτερα και 300 αλόγατα τροχό.
Πίσω και σας έφαγα !

Και να μου εξηγήσει κάποιος τι είναι το scs Slide control ....
 
Top Bottom