Συνέχεια περί κινητήρα...
Από τότε που ο Boano εντόπισε δυσλειτουργία στο γραζάνι της 2ας στο κιβώτιο μου, δυστυχώς έμαθε το αυτί μου και την εντοπίζω κι εγώ, με αποτέλεσμα κάθε φορά που βάζω 2α, να το σκέφτομαι και να μη μπορώ να ευχαριστηθώ τη βόλτα μου.
Παρόλου που τόσο ο ίδος ο Boano, όπως και μηχανικοί στην Ελλάδα με διαβεβαίωσαν πως δεν είναι κάτι για το οποίο πρέπει να ανησυχώ στο άμεσο μέλλον, υπό αυτές τις συνθήκες δε μπορώ να ησυχάσω και να οδηγώ ξέγνοιαστα μιας και το σίγουρο είναι πως με το χρόνο η φθορά θα αυξάνεται.
Το κόστος και ο χρόνος επισκευής για ένα τόσο αστείο θεωρητικά πρόβλημα φθοράς ενός γραναζιού είναι μεγάλο μιας και θα πρέπει να κατέβει και να ανοιχτεί όλος κινητήρας για την αντικατάστασή του.
Το κόστος είναι τεράστιο μιας και προφανώς μετά από περίπου 70.000 km κατεβάζοντας και ανοίγοντας τον κινητήρα δε θα αρκεστείς στην αντικατάσταση μόνο του γραναζιού αλλά και πολλών άλλων μερών ωστε ο κινητήρας να γίνει παλι σαν καινούριος.
Έτσι βρέθηκε και αγοράστηκε ολόκληρος κινητήρας σε σπάνια εξεραιτικά καλή κατάσταση (αυτά δυστυχώς πλέον τα βρίσκεις μόνο με "μέσο"...) τον οποίο θα βάλω κάποια στιγμή στο άμεσο μέλλον.
Άλλος ένας σημαντικότατος λόγος αυτής μου της απόφασης ήταν ωστε να έχω στα χέρια μου ουσιαστικά 2 κινητήρες... Με αυτό τον τρόπο χωρίς να στερούμαι το μηχανάκι μου, μπορώ να επισκευάσω και να βελτιώσω τον παλιό μου κινητήρα όπως θέλω, χωρίς βιασύνη και οικονομικούς περιορισμούς.
Ίσως τον παλιό κινητήρα τον στείλω στο φίλο μου πλέον Boano να κάνει τα θαύματά του (αλλά εκεί το κόστος για βελτιώσεις είναι αλλού), ίσως γίνουν άλλα πραγματάκια, το σίγουρο είναι οτι θα ανοίξουμε ξανά το φάκελο "κινητήρας - βελτιώσεις" και τα ατέλειωτα ψαξίματα......
υ.γ. Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς και μέσω φόρουμ το φίλο Στέφανο
STF για το συλλεκτικό δώρο που μου έκανε χωρίς καν να με γνωρίζει προσωπικά! Να είσαι καλά Στέφανε!
Συνεχίζεται