Juohmaru!
Μέλος
- Όνομα
- Αλέξανδρος
- Μοτό
-
S2R1000
Meoni
Επειδή 5 χρόνια χωρίς ΚΤΜ ήταν πολλά, το 640Adv του 2003, με το οποίο συμμετείχα στις τελευταίες βόλτες του φόρουμ, πέρασε και επίσημα στην κατοχή μου!
Έτσι αρχίζω να μαζεύω τα... μικρά θεματάκια που έχει, καθώς μεγάλα φρονώ οτι ΔΕΝ έχει (μεγάλη μπουκιά φάε...), για να το φέρω σίγα-σιγά στο επίπεδο που ήταν όλα τα προηγούμενα ΚΤΜ μου.
Στο θέμα μας τώρα... Το 640 φοράει το γνωστό ορθογώνιο πορτοκαλί ηλεκτρονικό κοντέρ, που φορούσαν όλα τα LC4-LC8 εκείνης της δεκαετίας.
Το πρόβλημα που εμφανίζει είναι ότι, πηγαίνοντας πχ σταθερά με 100km/h στο gps, αυτό δείχνει ενδείξεις 86 και 92, που εναλλάσσονται συνεχώς! Δηλαδή οι ενδείξεις στο κοντέρ όχι μόνο είναι μικρότερες από την πραγματική (gps) ταχύτητα (συνήθως συμβαίνει το αντίθετο), αλλά ΚΥΡΙΩΣ παίζει ανάμεσα σε δύο νούμερα με διαφορά 5, 6, ακόμα και 8 μονάδες, αναλόγως της ταχύτητας.
Αυτό όπως καταλαβαίνετε επηρεάζει και τους χιλιομετρητές. Πχ τις προάλλες που ξεκινήσαμε με τον φίλο orla13 και το καινούριο 390Adv του από τα διόδια της Αττικής Οδού για το AdvtrOFFy, μέχρι την Στενή το 390 έγραψε 114km ενώ το δικό μου 96! Αυτό εκτός από σπαστικό, με επηρεάζει να υπολογίσω με ακρίβεια, καταναλώσεις, αυτονομία, ακόμα και τα διαστήματα σέρβις της μηχανής.
Εννοείται ότι το ταχύμετρο είναι ρυθμισμένο για 21' τροχό και ο αισθητήρας στην μπότα του πηρουνιού φαίνεται στη θέση του.
Τι θα μπορούσε να ευθύνεται για το φαινόμενο;
Είναι πρόβλημα του αισθητήρα (speedometer sensor), ο οποίος παρεμπιπτόντως στο ktm-versand.de φαίνεται σε έλλειψη; Κι αν ήταν πρόβλημα αυτού, το λογικό δε θα ταν να μην έχω καθόλου ένδειξη ταχύτητας; Μήπως έχει να κάνει με το σημείο (σημεία; ) απ' όπου παίρνει σήμα ο αισθητήρας και ποια είναι αυτά;
Έτσι αρχίζω να μαζεύω τα... μικρά θεματάκια που έχει, καθώς μεγάλα φρονώ οτι ΔΕΝ έχει (μεγάλη μπουκιά φάε...), για να το φέρω σίγα-σιγά στο επίπεδο που ήταν όλα τα προηγούμενα ΚΤΜ μου.
Στο θέμα μας τώρα... Το 640 φοράει το γνωστό ορθογώνιο πορτοκαλί ηλεκτρονικό κοντέρ, που φορούσαν όλα τα LC4-LC8 εκείνης της δεκαετίας.
Το πρόβλημα που εμφανίζει είναι ότι, πηγαίνοντας πχ σταθερά με 100km/h στο gps, αυτό δείχνει ενδείξεις 86 και 92, που εναλλάσσονται συνεχώς! Δηλαδή οι ενδείξεις στο κοντέρ όχι μόνο είναι μικρότερες από την πραγματική (gps) ταχύτητα (συνήθως συμβαίνει το αντίθετο), αλλά ΚΥΡΙΩΣ παίζει ανάμεσα σε δύο νούμερα με διαφορά 5, 6, ακόμα και 8 μονάδες, αναλόγως της ταχύτητας.
Αυτό όπως καταλαβαίνετε επηρεάζει και τους χιλιομετρητές. Πχ τις προάλλες που ξεκινήσαμε με τον φίλο orla13 και το καινούριο 390Adv του από τα διόδια της Αττικής Οδού για το AdvtrOFFy, μέχρι την Στενή το 390 έγραψε 114km ενώ το δικό μου 96! Αυτό εκτός από σπαστικό, με επηρεάζει να υπολογίσω με ακρίβεια, καταναλώσεις, αυτονομία, ακόμα και τα διαστήματα σέρβις της μηχανής.
Εννοείται ότι το ταχύμετρο είναι ρυθμισμένο για 21' τροχό και ο αισθητήρας στην μπότα του πηρουνιού φαίνεται στη θέση του.
Τι θα μπορούσε να ευθύνεται για το φαινόμενο;
Είναι πρόβλημα του αισθητήρα (speedometer sensor), ο οποίος παρεμπιπτόντως στο ktm-versand.de φαίνεται σε έλλειψη; Κι αν ήταν πρόβλημα αυτού, το λογικό δε θα ταν να μην έχω καθόλου ένδειξη ταχύτητας; Μήπως έχει να κάνει με το σημείο (σημεία; ) απ' όπου παίρνει σήμα ο αισθητήρας και ποια είναι αυτά;