Αν ο φίλος σου δεν θέλει να "χτυπάει" 230-240 στις Εθνικές να το πάρει, σε όλα τα υπόλοιπα θα τον καλύψει.
Πλαίσιο για σεμινάριο, φρένα άριστα για τον χαρακτήρα της μοτό, πολύ ελαφρύ για την κατηγορία του, απίστευτα παιχνιδιάρικο στον επαρχιακό, πολύ ωραίο το αντισπιν με τρείς χάρτες (πάντα το έχω στο sport) τρελή πλαγιολισθηση στο χώμα, σε κάνει μάγκα .
Η κάλυψη αέρα αρκετά καλή, ταξιδεύω με 150 χωρίς στροβιλισμούς ενοχλητικούς, στην επάνω θέση βέβαια η ζελατίνα (1.80 ύψος ή αφεντικά μου).
Ροπή σπάταλη σε όλο το φάσμα στροφών, εκεί είναι η απόλαυση στο επαρχιακό που ελεγα πριν, σε συνδιασμό με το πλαίσιο, τα φρένα και την ευελιξία κάνεις πολλές μοτό να μην μπορούν να ακολουθήσουν.
Στα συν και η λειτουργία του σασμάν και ο μονόδρομος συμπλέκτης.
Για κουνήματα με βαλίτσες δεν ξέρω,δεν έχω και ούτε θα βάλω. Χρησιμοποιω τανκ μπακγ και σάκο ουράς, με αυτά δεν έχω καταλάβει κάτι δικαβαλος ή και μόνος μου μέχρι την τελική του 210 -215.
Στα μείον τώρα, θα ήθελα ρυθμιζόμενη εμπρός ανάρτηση (την έχω βελτιώσει στα μέτρα μου), έχω αλλάξει σέλα από 1190 και την βελτίωσα με gel, έβαλα διπλό Σταντ και θερμενομενα grip.
Ο κινητήρας του πάντως είναι όπως ενός 990 που του έχουν κόψει τις τελευταίες 1000 στροφές και τις έχουν προσθέσει από χαμηλά σε ροπή και χωρίς τα σκορτσαρισματα
Ελπίζω να βοήθησα ......