ΚΤΜ 690 Adventure

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Δηλαδή θα πρέπει να έχω αυτό:
https://www.google.gr/search?q=ktm fork air bleeders&client=safari&hl=el-gr&biw=1024&bih=672&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjR1ciXraTMAhVJQpoKHT54AEYQ_AUIBigB#imgrc=LD_W8nh0SjjJgM:

Και κάθε λιγο και λιγάκι να κάνω εξαέρωση ή το revalve ειναι μονόδρομος;
Βέβαια revalving σε κάποιον που εχει ξανακάνει σε 690, να είναι κάτι δοκιμασμένο...
Αυτά τα βαλβιδάκια κάνουν καλή δουλειά!!!
Τα ανωτερω στο λινκ μπλιμπλικια δεν κανουν εξαερωση με την εννοια οτι δεν αφαιρουν οσον αερα θελουμε απο το συστημα Πατωντας τα απλα εξισωνεται η πιεση στις μπουκαλες με την ατμοσφαιρικη Και για να γινει αυτο πρεπει οι μπουκαλες να βρισκονται σε πληρη εκταση (ο μπροστα τροχος στον αερα δηλαδη)
Και ο αερας που θα αφαιρεθει με την διαδικασια αυτη δεν πρεπει να ειναι υπερβολικα ζεστος αρα δεν γινεται οταν το πιρουνι εχει ηδη δουλεψει υπερωρειες Γιατι τοτε οταν ο εναπομεινων αερας μεσα στις μπουκαλες κρυωσει θα δημιουργηθει υποπιεση
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Εχει να προτείνει κανείς καμία δοκιμασμένη (και σχετικά οικονομική) λύση για τα μπροστινά; Κάτι είχα ακούσει από τον Κο Χελιώτη για τη στάθμη του λαδιού στις μπουκάλες. Δηλαδή όσο πιο χαμηλή στάθμη τόσο πιο μαλακό..... Ισχύει κάτι τέτοιο;
Iσχύει.
Βέβαια το παιχνίδι αυξομείωσης δεν μπορεί να είναι υπερβολικό (+-2cm σε σχέση με το προτεινόμενο)

Με μοναδική διαφόροποίηση το ύψος στάθμης λαδιού ,η αλλαγή λειτουργίας της ανάρτησης ,δεν θα είναι θεαματική ,θα είναι όμως απολύτως αισθητή.
Αν βάλεις στο παιχνίδι και
διαφορετικά ιξώδη (λίγο πιό λεπτόρευστα)
αφαίρεση αποστατών προφόρτισης
ή/και μαλακότερα ελατήρια
τότε σίγουρα θα την φέρεις πιό προς τα μέτρα σου.

Ολα αυτά βέβαια απαιτούν προσωπικές δοκιμές ,με μικρές αλλαγές κάθε φορά ,και μία αλλαγή κάθε φορά ,για να μην χάσεις τον μπούσουλα
μέχρι να καταλήξεις στο κοντινότερο δυνατόν επιθυμητό -για τα δικά σου μέτρα- αποτέλεσμα.

Το'χω κάνει αυτό το παιχνίδι -και συνεχίζω- σε όλα μου τα μηχανάκια ,και ,ΑΝ έχεις υπομονή κ μεθοδικότητα ,τα αποτελέσματα σε αποζημιώνουν.
(απαραίτητες οι λεπτομερείς σημειώσεις για κάθε επέμβαση ,με την σειρά που γίνονται - καθώς κ καταγραφή του αποτελέσματος αίσθησης μεταξύ τους)


Δε ξερω εαν σε βοηθήσει.
Τα συγκεκριμένα καλάμια του βίδεο ,που φτιάνει ο Δάσκαλος ο Μήτσος ,είναι (ή μάλλον ήταν) τα δικά μου (απο το EXC250F μου) :yew:


Ναι, το γνωρίζω ότι το κάνουν και οι υπάρχουσες αναρτήσεις με κατσαβίδι, αλλά κάνω εξαέρωση συνήθως όταν γρασάρω την αλυσίδα. Το ότι έπρεπε να κάνω και κατα τη διάρκεια της βόλτας δεν το είχα κατα νου...
Δεν χρειάζεται να κάνεις εξαερώσεις κατα τη διάρκεια της βόλτας.
Αλλά υπάρχουν πολλές φορές που δεν το'χεις κάνει πρίν ,κι με το που πατάς στο βουνό ταλαιπωριέσαι ,αλλά που να βγάζεις κατσαβίδια.
Αν έχεις τους εξαερωτήρες πάνω όμως ,μ'ένα φσίτ είσαι τσέκ.
Σου λύνουν τα χέρια δηλαδή


Πάντως αν έχεις οδηγήσει ή οδηγήσεις κάποια στιγμή ένα 690 (κατα τη δική μου άποψη αλλά και πολλών άλλων σε ξένα forum) οι αναρτήσεις του για την ποιοτητά τους (WP) είναι ψιλό σκατά.....
Σκατά δεν είναι.
Σκληρές από την αρχική διαδρομή τους είναι ,για να μπορούν να διαχειριστούν σωστά τα φορτία που προκύπτουν ,όταν ο αναβάτης το πάει τάπα.
Υποτίθεται γι'αυτό πήρε ΚΤΜ690. (και ουχί σουμιέ Γιαμπάν)
Αν ήταν μαλακές εξ'αρχής ,βάρος και άλογα σε παρατεταμένη sport χρήση ,σε συνδιασμό με τις θερμοκρασίες που αναπτύσονται ,θα τις έκαναν "λίγες" για Rready2race.

ή θέλουν άλλο set-up.
Σαφώς κ με διαφορετικό set-up η ανάρτηση γίνεται άλλη.
Αρκεί ο χρήστης να ξέρει τι θέλει κ πώς να το περιγράψει
και ταυτόχρονα ο μάστορης ,να ξέρει τι πρέπει να κάνει.

Σκληρή αίσθηση έχουν όταν πας με χαμηλές ταχύτητες και νιώθεις τις ανωμαλίες!
Δοκίμασε λίγο πιο "βίαια"!
Τα εργαλεία αυτά φτιάχτηκαν για να πηγαίνουν γρήγορα στο χώμα...
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑυτό !!! :ok:


ΑΝ το παλέψεις μονάχος ,μελέτησε κ λάβε σοβαρά υπ'όψιν σου αυτό http://www.advride.gr/threads/Λάδι-πιρουνιού-Διευκρινήσεις-ως-προς-την-σωστή-επιλογή-του.5206/#post-122947

Εφτιαξα μόλις τις "φλογέρες" του Τενεκέ μου ,βασιζόμενος στις πληροφορίες του φίλου Δημήτρη ,ψάχνοντας τις τιμές(όχι τις τιμολογιακές) των λαδιών που χρησιμοποιώ ,και φέρνοντάς τις εκεί που προτείνει το τεχνικό ,
και
σήμερα οδήγησα τον Τενεκέ μου ,με το ΚΑΛΥΤΕΡΟΤΕΡΟ μπροστινό απο την στιγμή που το πρωτο-καβάλησα.:)
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Μα κάπου σαν να άκουσα το όνομά σου στο βίντεο και λεω , λες βρε?
:woot::woot:
Ναι βρε. :D

Μορφή ο Μητσάρας.
Και έχει μεταδώσει γνώση(εις).
Τον συμπαθώ κ τον εκτιμώ.:ok:
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Φονικό όπλο!!! Ο dottori τα φτιάχνει για προσωπική χρήση ή κατα παραγγελία; Στη σελίδα του δεν έχει τιμές... Το πιο ομορφο κιτ που δίνει χρωμα adve στη μηχανή χωρίς να την κάνει να μοιάζει σαν απομίμηση ή μικρογραφία ενός 990. Ο ορισμός του ταξιδιωτικού εντούρο...
 

stamktm

Περιηγητής
Περιοχή
Παράκοιλα / Λέσβος - Αθήνα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
ktm 950 adv
Φονικό όπλο!!! Ο dottori τα φτιάχνει για προσωπική χρήση ή κατα παραγγελία; Στη σελίδα του δεν έχει τιμές... Το πιο ομορφο κιτ που δίνει χρωμα adve στη μηχανή χωρίς να την κάνει να μοιάζει σαν απομίμηση ή μικρογραφία ενός 990. Ο ορισμός του ταξιδιωτικού εντούρο...
Ωραίο εργαλείο :rolleyes:
 

Ironbutt

Μέλος
Περιοχή
2ο Πουδαρ Χαλκιδικης...
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
BMW 1200 GSA
KTM 690porn..... Απο τα ιδια παληκαρια που κανουν τον γυρο του κοσμου και φιλοξενησα εδω..


 
Τελευταία επεξεργασία:

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
To Rally Raid αυξάνει την αυτονομία κατά 10 λίτρα και το συνολικό βάρος του κιτ (τεπόζιτα και φέρινγκ) ειναι στα 10 κιλά.
Υπάρχει όμως κι άλλο κιτ, το kit690 που μέσα στο πακέτο έχει και custom σέλα και διάφορα άλλα...4500Ε με 15 λίτρα εξτρά (2χ7,5+12 της μηχανής πάμε στα 27 σύνολο)
 

lepetymniotis

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα-Μυτιλήνη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ktm 690 adventure
Μετά απο πολύ υπομονή....... επιτέλους το project μου τελείωσε ("690 adventure")! Απο την ερχόμενη εβδομάδα ίσως πάω στον κύριο Χελιώτη και βελτιώσουμε λίγο το μπροστινό του (οπως προτείνει και ο el-Gatto σε προηγούμενη τοποθέτησή του).
......και ιδου μερικές φωτογραφίες:





















 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μετά απο πολύ υπομονή....... επιτέλους το project μου τελείωσε ("690 adventure")! Απο την ερχόμενη εβδομάδα ίσως πάω στον κύριο Χελιώτη και βελτιώσουμε λίγο το μπροστινό του (οπως προτείνει και ο el-Gatto σε προηγούμενη τοποθέτησή του).
......και ιδου μερικές φωτογραφίες:





















:hailbig::hailbig::hailbig:
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Μετά απο πολύ υπομονή....... επιτέλους το project μου τελείωσε ("690 adventure")! Απο την ερχόμενη εβδομάδα ίσως πάω στον κύριο Χελιώτη και βελτιώσουμε λίγο το μπροστινό του (οπως προτείνει και ο el-Gatto σε προηγούμενη τοποθέτησή του).
......και ιδου μερικές φωτογραφίες:





















Πολύ όμορφο!
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Κουκλα ειναι το ατιμο , οταν πας στο δημητρη στειλε ενα pm να περασω απο εκει να γνωριστουμε !!!
 
Top Bottom