ΚΤΜ 690 Adventure

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Το μπροστινό πάντως του 690 (ακριβώς επειδή είναι πολύ σκληρό) λειτουργεί καλύτερα με τα έξτρα ντεποζιτα μπροστά.
 

N4pSt3R

Lost Balkaneros
Περιοχή
Ορεστιάδα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
BMW F800gs
Κοίτα, υπάρχουν πολλοί που είναι fan της πορτοκαλί εταιρείας! Εγώ εδώ και χρόνια λατρεύω το λογότυπο της εταιρείας με τα αλυσοπρίονα!
Σε παραπέμπω λοιπόν στο σωστό θέμα που είναι εδώ: http://www.advride.gr/threads/husqvarna-701-enduro.4348/page-4
Βλέποντας κανά 2-3 νέα enduro της χορτοκοπτηκής εταιρείας και εμένα μαρέσουν αρκετά!!!

Δηλαδή ποσό στοιχίζει ένα μεταχειρισμένο RFR; Γιατι καινούριο πρέπει να εχει κοντά στις 30.000€ (το 450 γιατί 690 δεν παράγεται πλέον). Το πλαίσιο του 690 enduro ειναι πολυ καλό, θα έλεγα και πολυ πολυ καλύτερο από τις δυνατότητες του μέσου αναβάτη. Όσο αφορά τη σύγκριση μεταξύ του enduro και του rally νομίζω ότι μιλάμε για δυο διαφορετικά πράγματα. Τώρα σχετικά με τον τίτλο "690 adventure" το μεγαλύτερο πρόβλημα για μένα ειναι 1ον οι αναρτήσεις του και 2ον η αυτονομία του. Αν λύσεις αυτά τα δυο (που μπορεί να μην ξεπερνάνε τα 2.500€) τότε μιλάμε για σχετικά οικονομική λύση....

8.000€-13.000€ παίζει ένα λειτουργικό RFR με την αρχική για το 450cc αυτήν τι στιγμή να είναι στα 49.000€.

4.000€-5.000€ για ενα μεταχειρισμένο 690 και από 2.500€ έως 5.900€ για κιτ, τα βάζεις κάτω και διαλέγεις και πάντα μιλάμε για adventure Και όχι για στήσιμο ραλλύ μοτοσυκλέτας.
 

lepetymniotis

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα-Μυτιλήνη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ktm 690 adventure
Το μπροστινό πάντως του 690 (ακριβώς επειδή είναι πολύ σκληρό) λειτουργεί καλύτερα με τα έξτρα ντεποζιτα μπροστά.
Στο δικό μου πάντως με τεπόζιτα και fairing δεν είδα καμία διαφορά στη λειτουργία του μπροστινού (νευρικη συμπεριφορά εξακολούθησε να εχει και μετά)
Βλέποντας κανά 2-3 νέα enduro της χορτοκοπτηκής εταιρείας και εμένα μαρέσουν αρκετά!!!




8.000€-13.000€ παίζει ένα λειτουργικό RFR με την αρχική για το 450cc αυτήν τι στιγμή να είναι στα 49.000€.

4.000€-5.000€ για ενα μεταχειρισμένο 690 και από 2.500€ έως 5.900€ για κιτ, τα βάζεις κάτω και διαλέγεις και πάντα μιλάμε για adventure Και όχι για στήσιμο ραλλύ μοτοσυκλέτας.
Η τιμή σίγουρα ειναι πολυ δελεαστική!!! Όμως adventure με 450cc μήπως ειναι λιγο θεμα; Από την άλλη το 690 RFR με τα τεπόζιτα που εχει πίσω αυξάνει αρκετά το βάρος του συνόλου, συν του ότι δεν υπάρχουν κάγκελα προστασίας και φορτώματος που να προςαρμόζονται σε αυτού του είδους τα τεπόζιτα. Επίσης το 690 RFR εχει καρμπυρατέρ (με τα θετικά και αρνητικά, αν και προτιμώ τα καρμπυρατέρ) σε σχέση με το enduro και η λειτουργία του κινητήρα του ειναι για να αποδίδει στις ψηλές στροφές (κάτι το οποίο ειναι λίγο κουραστικό για travel enduro). Βέβαια εμφανισιακά ειναι... αιδοίο!!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Παιδιά πραγματικά πιστεύω πως δε βγάζει άκρη κανείς με όλη αυτή τη προσφορά που υπάρχει πλέον στην αγορά, αν συνυπολογίσεις και τις After Market επιλογές που σου δίνονται... χαμός!

Adventure, Rally Raid, On/Off, Mega Enduro έχουν γίνει αχταρμάς πλέον. Πρέπει να είμαστε συνειδητοποιημένοι για πολλές παραμέτρους, δεν έχει να κάνει με τη μηχανή -έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα- έχει να κάνει με εμάς τους ίδιους. Τι θέλουμε να κάνουμε, μέχρι που φθάνουν οι ικανότητες μας και πόσο πολύ θέλουμε να δουλέψουμε σε συγκεκριμένο στυλ οδήγησης (κατ' επέκταση και στις επιλογές τεραίν).

Άλλο τι ονειρευόμαστε, άλλο τι μπορούμε να κάνουμε και τελικά..., πολλές φορές άλλο το τι κάνουμε!

Πάντως τα όνειρα μας πρέπει να είναι πάντα -κατά τη γνώμη μου- ένα σκαλοπάτι πάνω από τις δυνατότητες μας για να υπάρχει και εξέλιξη (ένα είπα ε... μη το παραξηλώσουμε).
 

lepetymniotis

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα-Μυτιλήνη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ktm 690 adventure
Ιδού και κάποιες foto απο τον ιδίας κατασκευής "πύργο" του δικού μου project (τα υπόλοιπα κομμάτια είναι φανοποιείο):

Οπως βλέπετε κάνοντας μια μικρή προέκταση των καλωδίων του ανωρθοτή, του άλλαξα τη θέση μεταφέροντάς τον μπροστά για καλύτερο αερισμο.


Το πριζάκι 12v που φένεται δεξιά στο ταμπλό δεν είναι για παροχη ρεύματος αλλά εχω προσαρμόσει μέσα του τον διακόπτη αλλαγής της χαρτογράφησης του κινητήρα (που ήταν κάτω απο τη σέλα) ώστε να μπορώ να αλλάζω χαρτογράφηση αναλόγως τερέν πιο εύκολα και χωρίς να χρειάζεται να βγάζω τη σέλα κάθε φορά (τρελή λαλακία τησ ktm). Φυσικά με την απαραίτητη στεγανότητα που προσφέρει το πριζάκι.
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Ιδού και κάποιες foto απο τον ιδίας κατασκευής "πύργο" του δικού μου project (τα υπόλοιπα κομμάτια είναι φανοποιείο):

Οπως βλέπετε κάνοντας μια μικρή προέκταση των καλωδίων του ανωρθοτή, του άλλαξα τη θέση μεταφέροντάς τον μπροστά για καλύτερο αερισμο.


Το πριζάκι 12v που φένεται δεξιά στο ταμπλό δεν είναι για παροχη ρεύματος αλλά εχω προσαρμόσει μέσα του τον διακόπτη αλλαγής της χαρτογράφησης του κινητήρα (που ήταν κάτω απο τη σέλα) ώστε να μπορώ να αλλάζω χαρτογράφηση αναλόγως τερέν πιο εύκολα και χωρίς να χρειάζεται να βγάζω τη σέλα κάθε φορά (τρελή λαλακία τησ ktm). Φυσικά με την απαραίτητη στεγανότητα που προσφέρει το πριζάκι.
Ωραίος!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ιδού και κάποιες foto απο τον ιδίας κατασκευής "πύργο" του δικού μου project (τα υπόλοιπα κομμάτια είναι φανοποιείο):

Οπως βλέπετε κάνοντας μια μικρή προέκταση των καλωδίων του ανωρθοτή, του άλλαξα τη θέση μεταφέροντάς τον μπροστά για καλύτερο αερισμο.


Το πριζάκι 12v που φένεται δεξιά στο ταμπλό δεν είναι για παροχη ρεύματος αλλά εχω προσαρμόσει μέσα του τον διακόπτη αλλαγής της χαρτογράφησης του κινητήρα (που ήταν κάτω απο τη σέλα) ώστε να μπορώ να αλλάζω χαρτογράφηση αναλόγως τερέν πιο εύκολα και χωρίς να χρειάζεται να βγάζω τη σέλα κάθε φορά (τρελή λαλακία τησ ktm). Φυσικά με την απαραίτητη στεγανότητα που προσφέρει το πριζάκι.
Ωραιες πατεντες! :ok:
 
Reactions: STF

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ιδού και κάποιες foto απο τον ιδίας κατασκευής "πύργο" του δικού μου project (τα υπόλοιπα κομμάτια είναι φανοποιείο):

Οπως βλέπετε κάνοντας μια μικρή προέκταση των καλωδίων του ανωρθοτή, του άλλαξα τη θέση μεταφέροντάς τον μπροστά για καλύτερο αερισμο.


Το πριζάκι 12v που φένεται δεξιά στο ταμπλό δεν είναι για παροχη ρεύματος αλλά εχω προσαρμόσει μέσα του τον διακόπτη αλλαγής της χαρτογράφησης του κινητήρα (που ήταν κάτω απο τη σέλα) ώστε να μπορώ να αλλάζω χαρτογράφηση αναλόγως τερέν πιο εύκολα και χωρίς να χρειάζεται να βγάζω τη σέλα κάθε φορά (τρελή λαλακία τησ ktm). Φυσικά με την απαραίτητη στεγανότητα που προσφέρει το πριζάκι.
Πολύ ωραία και τακτοποιημένη δουλειά!!!:ok:
Άντε να το δούμε και τελειωμένο...:friendship:
 

Ironbutt

Μέλος
Περιοχή
2ο Πουδαρ Χαλκιδικης...
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
BMW 1200 GSA
Μολις περασαν τα παληκαρια απο το βενζιναδικο μου...Σιγα μωρε απλως ξεκινησαν για ενα γυρο του κοσμου μεσα στο επομενο 18μηνο...τα πιο τουμπανα φτιαγμενα 690 που εχω δει live..ακομα μου τρεχουν τα σαλια..αυριο τους εχω καλεσει για BBQ και θα παιξει πολυ φωτο...
[URL=http://s1167.photobucket.com/user/avgerou/media/IMG_0573_fhdr_zpsk5bittx3.jpg.html][/URL]
 

N4pSt3R

Lost Balkaneros
Περιοχή
Ορεστιάδα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
BMW F800gs
Το καλύτερο κιτ κατα την γνώμη μου!!!Αν περνάν από δω στείλτους και από εμένα!!!
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Μολις περασαν τα παληκαρια απο το βενζιναδικο μου...Σιγα μωρε απλως ξεκινησαν για ενα γυρο του κοσμου μεσα στο επομενο 18μηνο...τα πιο τουμπανα φτιαγμενα 690 που εχω δει live..ακομα μου τρεχουν τα σαλια..αυριο τους εχω καλεσει για BBQ και θα παιξει πολυ φωτο...
Τον μόνο γύρο που ξέρω ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ εϊναι αυτός με πίτα!
Δώστους τις ευχές μας!
 

N4pSt3R

Lost Balkaneros
Περιοχή
Ορεστιάδα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
BMW F800gs
Είναι Basel kit και απλά τα σπάει!!!!!

Και το δικό σου τούμπανο ρε φίλε!!!Δώσε κάνα παραπάνω info...Rally raid?? Το 1 ή το 2???
 

lepetymniotis

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα-Μυτιλήνη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ktm 690 adventure
  • Τεπόζιτα rally raid 2
  • Fairing από το Ktm 450 rally 12' (με πατέντα)
  • Μπροστινό φτερό από 950 adventure ή ψηλό φτερό από 690 smc
  • Projectors από το 450 rally
  • Βάση για τα όργανα
  • Ανακατασκευή στη σέλα
  • Αποστάτες τιμονιού rox 2"
  • Προστατευτικά κάγκελα (από rally raid) για τα τεπόζιτα
  • Πίσω κάγκελα touratech
  • Φίλτρο KN και προσεχώς στη θέση που ήταν το τεράστιου μεγέθους φιλτροκούτι (κάτω από τη σέλα) κατασκευή εργαλειοθήκης.
  • Επαναπρογραμματισμός με TUNE ECU
  • Αλλαγή της διαδρομής για το μπροςτινό σωληνάκι του φρένου όπως το rally.
 

Ironbutt

Μέλος
Περιοχή
2ο Πουδαρ Χαλκιδικης...
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
BMW 1200 GSA
  • Τεπόζιτα rally raid 2
  • Fairing από το Ktm 450 rally 12' (με πατέντα)
  • Μπροστινό φτερό από 950 adventure ή ψηλό φτερό από 690 smc
  • Projectors από το 450 rally
  • Βάση για τα όργανα
  • Ανακατασκευή στη σέλα
  • Αποστάτες τιμονιού rox 2"
  • Προστατευτικά κάγκελα (από rally raid) για τα τεπόζιτα
  • Πίσω κάγκελα touratech
  • Φίλτρο KN και προσεχώς στη θέση που ήταν το τεράστιου μεγέθους φιλτροκούτι (κάτω από τη σέλα) κατασκευή εργαλειοθήκης.
  • Επαναπρογραμματισμός με TUNE ECU
  • Αλλαγή της διαδρομής για το μπροςτινό σωληνάκι του φρένου όπως το rally.
Ακουγεται θεσπεσιο!!! Με το καλο να το τελειωσεις και να του πινεις το αιμα...περιμενουμε φουλ φωτορομαντσο!!!!
 

stamktm

Περιηγητής
Περιοχή
Παράκοιλα / Λέσβος - Αθήνα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
ktm 950 adv
  • Τεπόζιτα rally raid 2
  • Fairing από το Ktm 450 rally 12' (με πατέντα)
  • Μπροστινό φτερό από 950 adventure ή ψηλό φτερό από 690 smc
  • Projectors από το 450 rally
  • Βάση για τα όργανα
  • Ανακατασκευή στη σέλα
  • Αποστάτες τιμονιού rox 2"
  • Προστατευτικά κάγκελα (από rally raid) για τα τεπόζιτα
  • Πίσω κάγκελα touratech
  • Φίλτρο KN και προσεχώς στη θέση που ήταν το τεράστιου μεγέθους φιλτροκούτι (κάτω από τη σέλα) κατασκευή εργαλειοθήκης.
  • Επαναπρογραμματισμός με TUNE ECU
  • Αλλαγή της διαδρομής για το μπροςτινό σωληνάκι του φρένου όπως το rally.
Ωραιος :ok:.Road book,imo,ico δεν θα βαλεις?επειδη εχεις βαλει βαση για gps στον πυργο,γιαυτο ρωταω
 
Τελευταία επεξεργασία:

stamktm

Περιηγητής
Περιοχή
Παράκοιλα / Λέσβος - Αθήνα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
ktm 950 adv
Μολις περασαν τα παληκαρια απο το βενζιναδικο μου...Σιγα μωρε απλως ξεκινησαν για ενα γυρο του κοσμου μεσα στο επομενο 18μηνο...τα πιο τουμπανα φτιαγμενα 690 που εχω δει live..ακομα μου τρεχουν τα σαλια..αυριο τους εχω καλεσει για BBQ και θα παιξει πολυ φωτο...
[URL='http://s1167.photobucket.com/user/avgerou/media/IMG_0573_fhdr_zpsk5bittx3.jpg.html'][/URL]
http://[URL=http://s1167.photobucket.com/user/avgerou/media/IMG_0573_fhdr_zpsk5bittx3.jpg.html][IMG]http://i1167.photobucket.com/albums/q635/avgerou/IMG_0573_fhdr_zpsk5bittx3.jpg[/IMG][/URL]
Αν ερθουν Αθήνα υπαρχει χωρος και φιλοξενεια αν θελουν δωρεαν,πέστους....;)
 

lepetymniotis

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα-Μυτιλήνη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ktm 690 adventure
Ωραιος :ok:.Road book,imo,ico δεν θα βαλεις?επειδη εχεις βαλει βαση για gps στον πυργο,γιαυτο ρωταω
Όχι δεν το έχω για ράλυ, χομπίστας είμαι και ολίγον "κουλάδι" θα έλεγα στο χώμα (2,5 χρόνια ασχολίας).
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Όχι δεν το έχω για ράλυ, χομπίστας είμαι και ολίγον "κουλάδι" θα έλεγα στο χώμα (2,5 χρόνια ασχολίας).
Με ένα καλό Garmin είσαι πλήρης!
 
Top Bottom