Gio_Diego_950_ADV
Μέλος
ναι αλλα η φιλοσοφια λειτουργιας του αισθητηρα ιδια δεν ειναι?Για το 690 Duke μιλάει στο παραπάνω άρθρο...
Όχι οτι συμφωνώ κιόλας...
ναι αλλα η φιλοσοφια λειτουργιας του αισθητηρα ιδια δεν ειναι?Για το 690 Duke μιλάει στο παραπάνω άρθρο...
Όχι οτι συμφωνώ κιόλας...
Νομίζω οτι εαν υπήρχε η πιθανότητα για ζημιά στον καταλύτη δεν θα μπορούσε να αφαιρεθεί καν...ναι αλλα η φιλοσοφια λειτουργιας του αισθητηρα ιδια δεν ειναι?
Οντως!Αυριο θα το κανω κ εγω!!Νομίζω οτι εαν υπήρχε η πιθανότητα για ζημιά στον καταλύτη δεν θα μπορούσε να αφαιρεθεί καν...
Βάση λογικής...
Και επίσης γιατί να σου δίνει την επιλογή να κάνεις την ίδια διαδικασία μέσω της ECU στα ψεκαστά.(Τουλάχιστον στο 990)
Θα το καταλάβεις και απο τον ήχο...Οντως!Αυριο θα το κανω κ εγω!!
Οτι θα το καταλαβω θα το καταλαβω..Μ αυτο τι θα κανω που δεν καταλαβαινω γρι!!Θα το καταλάβεις και απο τον ήχο...
Αυτή είναι η ασφάλεια των φώτων...Οτι θα το καταλαβω θα το καταλαβω..Μ αυτο τι θα κανω που δεν καταλαβαινω γρι!!
Eχω την εντυπωση οτι κατι δεν δουλευει σωστακανενας που να χει καμια ιδεα ρε παιδια??ευχαριστω θενο!
Εγω νομιζω οτι αν και εφοσον η ασφαλεια ηταν η προβλεπομενη (15αρα; ) τοτε μαλλον ηταν γτπ οποτε δεν καηκε αμεσα και γι' αυτο εγινε ετσικανενας που να χει καμια ιδεα ρε παιδια??ευχαριστω θενο!
ναι.Τις κλασσικες..στα φωτα δεν εχω πειραξει απολυτως τιποτα..τα προβολια τα χω συνδεδεμενα στις αναμονες οποτε...Υπαρχει περιπτωση ο ανορθωτης να τα παιξε και να δωσε περισσοτερο ρευμα στα φωτα με αποτελεσμα να γινει αυτο?Επισης υπαρχει περιπτωση να χει καει μεσα το καλωδιο??ΕΙμαι ασχετος με τα ηλεκτρολογικα.Έχεις μαμά λάμπες;
ελα ρε γιατι το λες αυτο? Μια προβλεπομενη εικονα ασφαλειοθηκης κτμ!!Eχω την εντυπωση οτι κατι δεν δουλευει σωστα
Αν οι γνωσεις σου ηταν αντιστοιχες της οδηγησης σου στο χωμα τωρα θα μου το χες λυσει το θεμα αλλα δεν πειραζει, η προσπαθεια μετραει, ας ελπισουμε οτι θα βρεθει καποιος να με διαφωτισει!Εγω νομιζω οτι αν και εφοσον η ασφαλεια ηταν η προβλεπομενη (15αρα; ) τοτε μαλλον ηταν γτπ οποτε δεν καηκε αμεσα και γι' αυτο εγινε ετσι
Δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο αλλα οι γνωσεις μου στα ηλεκτρικα ειναι κατω του μηδενος
Γεια σου Γατε!Οταν οι γνωσεις μας σταματουν αρχιζουν οι δικες σου!Ασ ξεκινησω απο τις αποριες..Τι ειναι το πινακι?Ο ακροδεκτης που κανε την επαφη με την ασφαλεια?Παω παλι σημερα να βγαλω την ασφαλειοθηκη να ελεγξω τα καλωδια και να αλλαξω τους ακροδεκτες γιατι ειναι καταμαυροι..Μπορει να σε παρω τηλ απο κει να σου πω την κατασταση να με διαφωτισεις..Γιώργο ,πιθανότατα το πρόβλημα προέκυψε από χαλαρά πινάκια ,ή οξειδωμένες επαφές(υγρασία) ,ή από φθαρμένα καλώδια στην συγκεκριμένη θέση της ασφαλειοθήκης.
(μπορεί να υπήρξε κ συνδιασμός)
Είναι ακριβώς αυτό που περιγράφει ο @Carooly στο πόστ με το διηλεκτρικό γράσσο.
Για τον ίδιο λόγο ,έλιωσε κ η φίσα του ανορθωτή σου.
Προβληματικές επαφές με λίγα λόγια.
Ουσιαστικά ,το πλαστικό έλιωσε λόγω σπινθηρισμών(arc) > βλ.θερμοκρασίες.
Δεν έγινε βραχυκύκλωμα ,ούτε υπήρξε υπερβολικό φορτίο ,γι'αυτό δεν την έκαψε(έκοψε) άμεσα την ασφάλεια.
Μπορεί να "μπαλωθεί" με καθάρισμα-κόψιμο-κόλλημα-σφίξιμο πίν ,αλλά δεν θα το πρότεινα.
Η σωστή λύση ,είναι αλλαγή ολόκληρης της ασφαλειοθήκης ,καθώς κ όποιων καλωδίων είναι καμμένα-κοκκαλωμένα.
Γατε και ηλεκτρολογος που πηγα να παρω κατι επαφες και τον ρωτησα το ιδιο μ εσενα μου πε ακριβως!Επι τη ευκαιρια κοιταξα και μερικες ακομα φισες και βρηκα πυλο μεσα και σε καποιες αλλες αλατα.Αυριο αγοραζω σπρευ επαφων και διηλεκτρικο γρασσο κ αρχιζω καθαρισμα και τακτοποιηση..Γιώργο ,πιθανότατα το πρόβλημα προέκυψε από χαλαρά πινάκια ,ή οξειδωμένες επαφές(υγρασία) ,ή από φθαρμένα καλώδια στην συγκεκριμένη θέση της ασφαλειοθήκης.
(μπορεί να υπήρξε κ συνδιασμός)
Είναι ακριβώς αυτό που περιγράφει ο @Carooly στο πόστ με το διηλεκτρικό γράσσο.
Για τον ίδιο λόγο ,έλιωσε κ η φίσα του ανορθωτή σου.
Προβληματικές επαφές με λίγα λόγια.
Ουσιαστικά ,το πλαστικό έλιωσε λόγω σπινθηρισμών(arc) > βλ.θερμοκρασίες.
Δεν έγινε βραχυκύκλωμα ,ούτε υπήρξε υπερβολικό φορτίο ,γι'αυτό δεν την έκαψε(έκοψε) άμεσα την ασφάλεια.
Μπορεί να "μπαλωθεί" με καθάρισμα-κόψιμο-κόλλημα-σφίξιμο πίν ,αλλά δεν θα το πρότεινα.
Η σωστή λύση ,είναι αλλαγή ολόκληρης της ασφαλειοθήκης ,καθώς κ όποιων καλωδίων είναι καμμένα-κοκκαλωμένα.