ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure
Για το 690 Duke μιλάει στο παραπάνω άρθρο...
Όχι οτι συμφωνώ κιόλας...:cool:
ναι αλλα η φιλοσοφια λειτουργιας του αισθητηρα ιδια δεν ειναι?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
ναι αλλα η φιλοσοφια λειτουργιας του αισθητηρα ιδια δεν ειναι?
Νομίζω οτι εαν υπήρχε η πιθανότητα για ζημιά στον καταλύτη δεν θα μπορούσε να αφαιρεθεί καν...
Βάση λογικής...
Και επίσης γιατί να σου δίνει την επιλογή να κάνεις την ίδια διαδικασία μέσω της ECU στα ψεκαστά.(Τουλάχιστον στο 990);)
 

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure
Νομίζω οτι εαν υπήρχε η πιθανότητα για ζημιά στον καταλύτη δεν θα μπορούσε να αφαιρεθεί καν...
Βάση λογικής...
Και επίσης γιατί να σου δίνει την επιλογή να κάνεις την ίδια διαδικασία μέσω της ECU στα ψεκαστά.(Τουλάχιστον στο 990);)
Οντως!Αυριο θα το κανω κ εγω!!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure
Θα το καταλάβεις και απο τον ήχο...;)
Οτι θα το καταλαβω θα το καταλαβω..Μ αυτο τι θα κανω που δεν καταλαβαινω γρι!!






 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Οτι θα το καταλαβω θα το καταλαβω..Μ αυτο τι θα κανω που δεν καταλαβαινω γρι!!






Αυτή είναι η ασφάλεια των φώτων...
Πως διάολο έγινε αυτό...???:eek:
Τι ασφάλεια ήτανε η καμμένη?
15Α πρέπει να είχε.
 

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure
Θενο δεν μπορω να βγαλω ακρη αληθεια!Ναι 15 ειχε και ναι ηταν των φωτων και δεν εχω ιδεα πως εγινε!τυχαια το ανακαλυψα.Παιζει να σχετιζεται με τον ανορθωτη που μου λιωσε κ αυτος την φισα?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Δεν το κατέχω το θέμα με τα ηλεκτρικά όσο θά 'θελα...:oops:
Μακάρι να μπορούσα να βοηθήσω...
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
κανενας που να χει καμια ιδεα ρε παιδια??ευχαριστω θενο!
Εγω νομιζω οτι αν και εφοσον η ασφαλεια ηταν η προβλεπομενη (15αρα; ) τοτε μαλλον ηταν γτπ οποτε δεν καηκε αμεσα και γι' αυτο εγινε ετσι
Δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο αλλα οι γνωσεις μου στα ηλεκτρικα ειναι κατω του μηδενος
 

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure
Έχεις μαμά λάμπες;
ναι.Τις κλασσικες..στα φωτα δεν εχω πειραξει απολυτως τιποτα..τα προβολια τα χω συνδεδεμενα στις αναμονες οποτε...Υπαρχει περιπτωση ο ανορθωτης να τα παιξε και να δωσε περισσοτερο ρευμα στα φωτα με αποτελεσμα να γινει αυτο?Επισης υπαρχει περιπτωση να χει καει μεσα το καλωδιο??ΕΙμαι ασχετος με τα ηλεκτρολογικα.
 

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure
Eχω την εντυπωση οτι κατι δεν δουλευει σωστα
ελα ρε γιατι το λες αυτο? Μια προβλεπομενη εικονα ασφαλειοθηκης κτμ!!

Εγω νομιζω οτι αν και εφοσον η ασφαλεια ηταν η προβλεπομενη (15αρα; ) τοτε μαλλον ηταν γτπ οποτε δεν καηκε αμεσα και γι' αυτο εγινε ετσι
Δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο αλλα οι γνωσεις μου στα ηλεκτρικα ειναι κατω του μηδενος
Αν οι γνωσεις σου ηταν αντιστοιχες της οδηγησης σου στο χωμα τωρα θα μου το χες λυσει το θεμα αλλα δεν πειραζει, η προσπαθεια μετραει, ας ελπισουμε οτι θα βρεθει καποιος να με διαφωτισει!
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Γιώργο ,πιθανότατα το πρόβλημα προέκυψε από χαλαρά πινάκια ,ή οξειδωμένες επαφές(υγρασία) ,ή από φθαρμένα καλώδια στην συγκεκριμένη θέση της ασφαλειοθήκης.
(μπορεί να υπήρξε κ συνδιασμός)
Είναι ακριβώς αυτό που περιγράφει ο @Carooly στο πόστ με το διηλεκτρικό γράσσο.
Για τον ίδιο λόγο ,έλιωσε κ η φίσα του ανορθωτή σου.
Προβληματικές επαφές με λίγα λόγια.
Ουσιαστικά ,το πλαστικό έλιωσε λόγω σπινθηρισμών(arc) > βλ.θερμοκρασίες.

Δεν έγινε βραχυκύκλωμα ,ούτε υπήρξε υπερβολικό φορτίο ,γι'αυτό δεν την έκαψε(έκοψε) άμεσα την ασφάλεια.

Μπορεί να "μπαλωθεί" με καθάρισμα-κόψιμο-κόλλημα-σφίξιμο πίν ,αλλά δεν θα το πρότεινα.

Η σωστή λύση ,είναι αλλαγή ολόκληρης της ασφαλειοθήκης ,καθώς κ όποιων καλωδίων είναι καμμένα-κοκκαλωμένα.
 

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure
Γιώργο ,πιθανότατα το πρόβλημα προέκυψε από χαλαρά πινάκια ,ή οξειδωμένες επαφές(υγρασία) ,ή από φθαρμένα καλώδια στην συγκεκριμένη θέση της ασφαλειοθήκης.
(μπορεί να υπήρξε κ συνδιασμός)
Είναι ακριβώς αυτό που περιγράφει ο @Carooly στο πόστ με το διηλεκτρικό γράσσο.
Για τον ίδιο λόγο ,έλιωσε κ η φίσα του ανορθωτή σου.
Προβληματικές επαφές με λίγα λόγια.
Ουσιαστικά ,το πλαστικό έλιωσε λόγω σπινθηρισμών(arc) > βλ.θερμοκρασίες.

Δεν έγινε βραχυκύκλωμα ,ούτε υπήρξε υπερβολικό φορτίο ,γι'αυτό δεν την έκαψε(έκοψε) άμεσα την ασφάλεια.

Μπορεί να "μπαλωθεί" με καθάρισμα-κόψιμο-κόλλημα-σφίξιμο πίν ,αλλά δεν θα το πρότεινα.

Η σωστή λύση ,είναι αλλαγή ολόκληρης της ασφαλειοθήκης ,καθώς κ όποιων καλωδίων είναι καμμένα-κοκκαλωμένα.
Γεια σου Γατε!Οταν οι γνωσεις μας σταματουν αρχιζουν οι δικες σου!Ασ ξεκινησω απο τις αποριες..Τι ειναι το πινακι?Ο ακροδεκτης που κανε την επαφη με την ασφαλεια?Παω παλι σημερα να βγαλω την ασφαλειοθηκη να ελεγξω τα καλωδια και να αλλαξω τους ακροδεκτες γιατι ειναι καταμαυροι..Μπορει να σε παρω τηλ απο κει να σου πω την κατασταση να με διαφωτισεις..
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Ερώτηση
Έχει το 990 κάποια φύσα για τοποθέτηση συναγερμού;Κάπου είχα διαβάσει κάτι εδω αλλά δε θυμάμαι σε ποια ενότητα.Μερσι:)
 

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure
Γιώργο ,πιθανότατα το πρόβλημα προέκυψε από χαλαρά πινάκια ,ή οξειδωμένες επαφές(υγρασία) ,ή από φθαρμένα καλώδια στην συγκεκριμένη θέση της ασφαλειοθήκης.
(μπορεί να υπήρξε κ συνδιασμός)
Είναι ακριβώς αυτό που περιγράφει ο @Carooly στο πόστ με το διηλεκτρικό γράσσο.
Για τον ίδιο λόγο ,έλιωσε κ η φίσα του ανορθωτή σου.
Προβληματικές επαφές με λίγα λόγια.
Ουσιαστικά ,το πλαστικό έλιωσε λόγω σπινθηρισμών(arc) > βλ.θερμοκρασίες.

Δεν έγινε βραχυκύκλωμα ,ούτε υπήρξε υπερβολικό φορτίο ,γι'αυτό δεν την έκαψε(έκοψε) άμεσα την ασφάλεια.

Μπορεί να "μπαλωθεί" με καθάρισμα-κόψιμο-κόλλημα-σφίξιμο πίν ,αλλά δεν θα το πρότεινα.

Η σωστή λύση ,είναι αλλαγή ολόκληρης της ασφαλειοθήκης ,καθώς κ όποιων καλωδίων είναι καμμένα-κοκκαλωμένα.
Γατε και ηλεκτρολογος που πηγα να παρω κατι επαφες και τον ρωτησα το ιδιο μ εσενα μου πε ακριβως!Επι τη ευκαιρια κοιταξα και μερικες ακομα φισες και βρηκα πυλο μεσα και σε καποιες αλλες αλατα.Αυριο αγοραζω σπρευ επαφων και διηλεκτρικο γρασσο κ αρχιζω καθαρισμα και τακτοποιηση..


Επισης οπως κοιτουσα τις καλωδιωσεις στη μουρη της μηχανης ανακαλυψα ενα ρελε το οποιο δεν εχω ιδεα τι κανει αλλα παρατηρησα οτι τα καλωδιακια που πηγαιναν στην παρακατω φισα ηταν σχεδον ξεκουμπωτα..Εχεις ιδεα τι ρελες ειναι αυτος?
Ο ρελες..


Οι αποληξεις του...αυτο το φισακι συνδεεται απο τη μια με το ρελε και απο την αλλη παει σε καλωδιωση κατω απο το καντραν..

Απευθυνομαι στο γατο αλλα ευπροσδεκτες ολες οι απαντησεις..
 
Top Bottom