ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Δεν περιμέναμε κάτι άλλο από ορθόδοξο μπόξερ
Ορθόδοξο είναι είναι το 1150... εμένα είναι το ημιτασιον...
Βάλε μπρος το δικό σου και κάτσε από πίσω...


Αν πάρει...
 

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Βρωμάει βενζίνη το ξέρω, δουλεύει πλούσιο. Και πίσω να μην κάτσεις, το μυρίζεις (δεν ξέρω αν είναι θέμα ρύθμισης που θέλει μικροδιόρθωση ή ακόμα μιά περίπτωση "έτσι δουλεύουν αυτά").

Παίρνει ρε τρελέ, το ερώτημα είναι πόσο μένει αναμμένο.

Δευτέρα πήγα μέχρι τους εξωτικούς Σέιντ Μόνιλες, απόγευμα, πηγμένος ο δρόμος, φώτα, βεντιλατέR και οσμή παραφλού "έτσι κάνουν αυτά", δεν έκανε κιχ. Λες να είναι 950 Zachos Edition και να παθαίνει αλλεργικό σοκ όταν φεύγει από την πρωτεύουσα;
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Τα 950 βρωμανε επειδη η παγια τακτικη τοπικων μαστορων ειναι να βαζουν μεγαλυτερα ζιγκλερ και πιο πλουσια βελονα, κανοντας το μειγμα τρομερα πλουσιο, και την overall αποδοση πολυ πολυ χειροτερη. Καπως ετσι, και η καταναλωση ανεβαινει στα 8,9,10λτ/100χλμ η και παραπανω, ενω η αποκριση γινεται χαλια, και το γκαζι, αισθητα λιγοτερο.
 

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γιατρέ μου κατανάλωση έχουμε πει ότι είναι πολύ κανονική, τα δύο γεμίσματα στο βουνό ήταν 5.9 και 6.2 και η επιστροφή που το καφασάκι πήγαινε μπροστά λίγο ζωηρά ανέβηκε στο 6.9

Για αυτό λέω ότι αν θέλει κάτι είναι λεπτομέρεια, όχι μεγάλη αλλαγή.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Γιατρέ μου κατανάλωση έχουμε πει ότι είναι πολύ κανονική, τα δύο γεμίσματα στο βουνό ήταν 5.9 και 6.2 και η επιστροφή που το καφασάκι πήγαινε μπροστά λίγο ζωηρά ανέβηκε στο 6.9

Για αυτό λέω ότι αν θέλει κάτι είναι λεπτομέρεια, όχι μεγάλη αλλαγή.

Αν βρωμαει στο ρελαντι, τοτε μπορει απλα το pilot να ειναι αλλαγμενο με μεγαλυτερο, η βιδα καυσιμου περισσοτερο ξεβιδωτη αποτι πρεπει, η καποιο απο τα airjet βουλωμενο. Κακορυθμισμενο idle κυκλωμα, ενω μπορει να μην εχει ιδιαιτερη επιπτωση στην καταναλωση, επιρεαζει δραματικα την αποκριση του κινητηρα.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Τα 950 βρωμανε επειδη η παγια τακτικη τοπικων μαστορων ειναι να βαζουν μεγαλυτερα ζιγκλερ και πιο πλουσια βελονα, κανοντας το μειγμα τρομερα πλουσιο, και την overall αποδοση πολυ πολυ χειροτερη. Καπως ετσι, και η καταναλωση ανεβαινει στα 8,9,10λτ/100χλμ η και παραπανω, ενω η αποκριση γινεται χαλια, και το γκαζι, αισθητα λιγοτερο.
Εγω οταν ειχα το 990 και του εβαλα χαρτη ακραποβιτσ το μηχανακι ηταν αρκετα πιο αργο απο μαμά.......ανέβηκε και η κατανάλωση στο θεό.....χάλια μαύρα..........απο εκεί και πέρα το πήρε ο κατήφορος το μηχανάκι.........όλο κάτι άλλαζα μπας και στρώσει και όλο κάτι μου έφταιγε........το θέμα είναι ότι μαμά και κούτα που το είχα πάρει εγώ το μηχανάκι χαμηλά δεν οδηγιότανε από το σκορτσάρισμα........θα έπρεπε να είχα προσαρμόσει εγώ τον τρόπο οδήγησης και όχι να έτρεχα με τη μία να βάλω εξατμίσεις,χάρτες,φίλτρα κλπ.........Αλλά οι 9/10 που καβαλάνε αυτό το μηχανάκι θέλουν το μπουμπονητό απο τις εξατμίσεις........ασε που οι μαμά εξατμίσεις σε καίνε απο 50μέτρα μακρυά...........μεγάλο θέμα αυτό με τα ΚΤΜ που έχουν καταλύτη μέσα στην εξάτμιση, δημιουργεί πολλά προβλήματα............
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Εγω οταν ειχα το 990 και του εβαλα χαρτη ακραποβιτσ το μηχανακι ηταν αρκετα πιο αργο απο μαμά.......ανέβηκε και η κατανάλωση στο θεό.....χάλια μαύρα..........απο εκεί και πέρα το πήρε ο κατήφορος το μηχανάκι.........όλο κάτι άλλαζα μπας και στρώσει και όλο κάτι μου έφταιγε........το θέμα είναι ότι μαμά και κούτα που το είχα πάρει εγώ το μηχανάκι χαμηλά δεν οδηγιότανε από το σκορτσάρισμα........θα έπρεπε να είχα προσαρμόσει εγώ τον τρόπο οδήγησης και όχι να έτρεχα με τη μία να βάλω εξατμίσεις,χάρτες,φίλτρα κλπ.........Αλλά οι 9/10 που καβαλάνε αυτό το μηχανάκι θέλουν το μπουμπονητό απο τις εξατμίσεις........ασε που οι μαμά εξατμίσεις σε καίνε απο 50μέτρα μακρυά...........μεγάλο θέμα αυτό με τα ΚΤΜ που έχουν καταλύτη μέσα στην εξάτμιση, δημιουργεί πολλά προβλήματα............

Οι χαρτες της ακραποβιτσ ηταν επισης παρα πολυ πλουσιοι, ο στοκ χαρτης ηταν επισης σχετικα πλουσιος. Η κακη συμπεριφορα ηταν ενας συνδιασμος κακου χαρτη αναφλεξης με κακο χαρτη καυσιμου. Υπαρχουν καποιοι χαρτες που φτιαχνουν αρκετα τα πραγματα, διαθεσιμοι στο ιντερνετ, αλλα η καλυτερη λυση ειναι να βρεις καποιο σοβαρο δυναμομετρο και να φτιαξεις χαρτη απο το μηδεν.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Μικροτερη τρομπα και καινουρια brembo τακακια θα κανουν τα φρενα αγκυρες. Για οποιον θελει να χωσει περισσοτερο χρημα, τα τακακια ειναι τα ιδια με αυτα που χρησιμοποιει σε καποια αγωνιστικα η brembo σε βροχη. Πολυ ακριβα αλλα με σχεδον διπλασιο συντελεστη τριβης. Θα απαιτουν και αλλη δισκοπλακα.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Το ερώτημα είναι.

Άντε και έγιναν άγκυρα.

Το θες αυτό χωρίς abs;
Προσωπικα δεν εχω πεσει ποτε απο φρενα και ελλειψη abs. Ειναι συνδιασμος κωλοφαρδιας και ικανοτητασ προφανως. Σιγουρα ξερω να φρεναρω καλα ομως, με αρκετη πρακτικη. Η ελλειψη abs προσωπικα θα ελεγα οτι σε περιπτωση φρεναρισματος πανικου θα μου στερησει λιγα μετρα απο το ιδανικο φρεναρισμα γιατι το τσαρουχωμα δεν το κανεις τοσο ευκολα. Οι ρυθμοι ομως πλεον στη βολτα ειναι αρκετα πεσμενοι και αν κατσει η στραβη, το abs δεν θα κανει και πολλα στην περιπτωση μου.

Προσωπικα δε βρισκω το λογο να αλλαξω το/ενα μηχανακι για abs, αν επαιρνα καινουριο, σιγουρα θα κοιτουσα κατι με abs ομως. Γενικα το κτμ το εχω για βολτες και ταξιδακια, το abs βγαζει περισσοτερα λεφτα εντος πολης. Σε επαρχιακο και εθνικες, ειναι nice to have αλλα οχι τοσο απαραιτητο.

Με τη μικροτερη τρομπα εχεις παντως πολυ καλυτερο ελεγχο του μπροστινου φρενου, γιατι βαζεις λιγοτερη δυναμη και η διαδρομη της μανετας ειναι μεγαλυτερη. Το modulation ειναι ανωτερο απο καθε αποψη.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Προσωπικα δεν εχω πεσει ποτε απο φρενα και ελλειψη abs. Ειναι συνδιασμος κωλοφαρδιας και ικανοτητασ προφανως. Σιγουρα ξερω να φρεναρω καλα ομως, με αρκετη πρακτικη. Η ελλειψη abs προσωπικα θα ελεγα οτι σε περιπτωση φρεναρισματος πανικου θα μου στερησει λιγα μετρα απο το ιδανικο φρεναρισμα γιατι το τσαρουχωμα δεν το κανεις τοσο ευκολα. Οι ρυθμοι ομως πλεον στη βολτα ειναι αρκετα πεσμενοι και αν κατσει η στραβη, το abs δεν θα κανει και πολλα στην περιπτωση μου.

Προσωπικα δε βρισκω το λογο να αλλαξω το/ενα μηχανακι για abs, αν επαιρνα καινουριο, σιγουρα θα κοιτουσα κατι με abs ομως. Γενικα το κτμ το εχω για βολτες και ταξιδακια, το abs βγαζει περισσοτερα λεφτα εντος πολης. Σε επαρχιακο και εθνικες, ειναι nice to have αλλα οχι τοσο απαραιτητο.

Με τη μικροτερη τρομπα εχεις παντως πολυ καλυτερο ελεγχο του μπροστινου φρενου, γιατι βαζεις λιγοτερη δυναμη και η διαδρομη της μανετας ειναι μεγαλυτερη. Το modulation ειναι ανωτερο απο καθε αποψη.
ειναι εδιαφερον αποψη αυτη για τη μικροτερη τρομπα,για πες τι προτεινεις απ τρομπα?
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
ειναι εδιαφερον αποψη αυτη για τη μικροτερη τρομπα,για πες τι προτεινεις απ τρομπα?

Ειναι λιγο υποκειμενικο, οσο μικραινει η διαμετεος, τοσο αυξανεται η πιεση στα εμβολα για δεδομενη δυναμη και ιδιο υπομοχλιο/μηκος μανετας. Χοντρικα μια συμβατικη 14αρα ειναι μαλλον ιδανικη αν δε θες μεγαλη διαδρομη, μια 13αρα ομως θα ειναι πιο δυνατη με πιο μαλακη μανετα. Σε ακτινικες, αυτο μεταφραζεται σε 15αρα και 14αρα αντιστοιχα. Ξερω οτι μερικοι εχουν βαλει 18αρες τρομπες απο δουκες και ντουκατι, δεν εχουν απλα ιδεα τι κανουν και θεωρουν οτι μανετα κουτσουρο=καλυτερο φρενο.
 

@spyro

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Spyros
Μοτό
KTM 990 ADV
Ειναι λιγο υποκειμενικο, οσο μικραινει η διαμετεος, τοσο αυξανεται η πιεση στα εμβολα για δεδομενη δυναμη και ιδιο υπομοχλιο/μηκος μανετας. Χοντρικα μια συμβατικη 14αρα ειναι μαλλον ιδανικη αν δε θες μεγαλη διαδρομη, μια 13αρα ομως θα ειναι πιο δυνατη με πιο μαλακη μανετα. Σε ακτινικες, αυτο μεταφραζεται σε 15αρα και 14αρα αντιστοιχα. Ξερω οτι μερικοι εχουν βαλει 18αρες τρομπες απο δουκες και ντουκατι, δεν εχουν απλα ιδεα τι κανουν και θεωρουν οτι μανετα κουτσουρο=καλυτερο φρενο.
απο έσενα άκουσα τη συμβουλή και το έψαξα λίγο. Μου μετεφεραν οτι αντίστοιχη πατέντα είχε δοκιμαστεί σε ενα ducati monster και το αποτέλεσμα ήταν οτι δεν υπήρχε καθόλου προοδευτικότητα. Τo φρενάρισμα είχε γινει πια πολύ απότομο, οπότε για το 990 που παίζει και σε χώμα αυτό θα είναι σοβαρότερο πρόβλημα
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
απο έσενα άκουσα τη συμβουλή και το έψαξα λίγο. Μου μετεφεραν οτι αντίστοιχη πατέντα είχε δοκιμαστεί σε ενα ducati monster και το αποτέλεσμα ήταν οτι δεν υπήρχε καθόλου προοδευτικότητα. Τo φρενάρισμα είχε γινει πια πολύ απότομο, οπότε για το 990 που παίζει και σε χώμα αυτό θα είναι σοβαρότερο πρόβλημα

Ο καθενας μπορει να γραφει οτι θελει, δυστυχως λιγοι μπορουν να μεταφερουν τι συμβαινει στην πραγματικοτητα και να δωσουν αξιολογο feedback. Η προοδευτικοτητα με μια μικροτερη τρομπα αυξανεται, διοτι η διαδρομη αυξανεται. Δηλαδη για να πετυχεις δεδομενο φρεναρισμα, θα πρεπει να μετακινησεις περισσοτερο τη μανετα. Το φρεναρισμα ανα χιλιοστο κινησης της μανετας μειωνεται δηλαδη. Σε καθε περιπτωση, ο καθενας μπορει να πειραματιστει και να δει τι του αρεσει και πως. Υπαρχουν φτηνες τρομπες στο aliexpress για οποιον θελει να κανει τη δοκιμη, με κοστος 30ε.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ο καθενας μπορει να γραφει οτι θελει, δυστυχως λιγοι μπορουν να μεταφερουν τι συμβαινει στην πραγματικοτητα και να δωσουν αξιολογο feedback. Η προοδευτικοτητα με μια μικροτερη τρομπα αυξανεται, διοτι η διαδρομη αυξανεται. Δηλαδη για να πετυχεις δεδομενο φρεναρισμα, θα πρεπει να μετακινησεις περισσοτερο τη μανετα. Το φρεναρισμα ανα χιλιοστο κινησης της μανετας μειωνεται δηλαδη. Σε καθε περιπτωση, ο καθενας μπορει να πειραματιστει και να δει τι του αρεσει και πως. Υπαρχουν φτηνες τρομπες στο aliexpress για οποιον θελει να κανει τη δοκιμη, με κοστος 30ε.
Θυμάμαι το'χεις αναφερει κ παλιότερα αυτό το θεμα.
Ειχα ψαξει στο Αλί ,αλλά δυστυχώς ,οι περισσότεροι στην περιγραφή δεν αναφέρουν διάμετρο εμβόλου ,οπότε το παρατησα.

Αν έχεις να προτείνεις κάποια συγκεκριμένα ,είτε από Αλί ,είτε σχετικά ποιοτική ,είτε δοκιμασμένη επώνυμη ,κ δε σου κανει κόπο ,βαλε καποιο λινκ ,γιατί με αρέσουν οι μοντες κ οι δοκιμές.

ΥΓ: Η μαμα BREMBO ,16άρα δεν είναι ;
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Θυμάμαι το'χεις αναφερει κ παλιότερα αυτό το θεμα.
Ειχα ψαξει στο Αλί ,αλλά δυστυχώς ,οι περισσότεροι στην περιγραφή δεν αναφέρουν διάμετρο εμβόλου ,οπότε το παρατησα.

Αν έχεις να προτείνεις κάποια συγκεκριμένα ,είτε από Αλί ,είτε σχετικά ποιοτική ,είτε δοκιμασμένη επώνυμη ,κ δε σου κανει κόπο ,βαλε καποιο λινκ ,γιατί με αρέσουν οι μοντες κ οι δοκιμές.

ΥΓ: Η μαμα BREMBO ,16άρα δεν είναι ;

Ναι η μαμα ειναι 16αρα και μονο η κτμ εχει χρησιμοποιησει αυτες τις δαγκανες με τοσο μεγαλη τρομπα, κανενας αλλος κατασκευαστης.

Εχω δοκιμασει αυτες τις 2. 15αρα και 14αρα. Η 15αρα μαλλον θα βολευε τον περισσοτερο κοσμο, η 14αρα αμα τσαρουχωνες το φρενο απο την τελικη θα ετρωγες καπακι. Γινοταν αρκετσ μαλακη η τρομπα για τα γουστα των περισσοτερων. Οι ακτινικες αν και εχουν την καλυτερη αποδοση overall ειναι λιγοτερο πρακτικες μιας και θες αλλες χουφτες, ξεχωριστο δοχειο, πατεντες με τα σωληνακια φρενου κλπ κλπ κλπ.


Αυτη εχω τωρα. Ειναι 12.7 χιλιοστα και ειναι η καλυτερη λυση overall. Γενικα το φρενο απο ξυλινο εχει γινει αναλαφρο και δυνατο, και μπορεις ευκολα να γονατισεις το μπροστινο ακομα και με ενα δαχτυλο. Αν την παρεις, επιβεβαιωσε τη διασταση των εμβολων με τον πωλητη, καθως μαλλον βγαινει οαι σε 14αρα.

Εχω δοκιμασει επισης τρομπα απο αφρικα 1000(14αρα νισσιν), 16αρα ακτινικη μπρεμπο, 18αρα ακτινικη μπρεμπο και γενικα αρκετες οεμ.

Η κινεζικη που ειπα πανω τα κανει ολα και συμφερει και ψαχνω μονο για ψυχολογικους λογους να βαλω μια επωνυμη 13αρα με χαρτια. Δεν το εχω κανει ακομα διοτι ουτε η τρομπα ειναι ευκολο να βρεθει σε αυτη τη διασταση, ουτε βαζω και χιλιομετρα ιδιαιτερα.

Προσοχη, το εμβολο δεν ειναι το παν, απλα σε παρομοιου τυπου τρομπες, υπομοχλιο, γωνια εφαρμογης, μηκος μανετας ειναι περιπου τα ιδια, οποτε την τελικη αποδοση/αισθηση την καθοριζει τελικα η διαμετρος του εμβολου. Οι ακτινικες θελουν αναλογικα μεγαλυτερα εμβολα για να δουλεψουν το ιδιο. Αν μπεις στη διαδικασια να αλλαξεις τρομπες, πειραματισου μονο αν εχεις τα εργοστασιακα τακακια. Ειναι sintered brembo και ειναι οτι καλυτερο, και επισης δουλευουν καλυτερα με αυτες τις τρομπες.
 
Top Bottom