Ευχαριστούμε για την αναλυτική απάντηση.
Είναι καλό να υπάρχει εδω ,για όποιον ενδιαφερόμενο.
Τακάκια έχω τα μαμά Brembo.
Η αλήθεια επίσης είναι ,ότι τα φρένα του ,δεν με εχουν προβληματίσει ιδιαίτερα.
Ναι ,υπολείπονται σε αμεσότητα κ δύναμη σε σχέση με συστήματα 4πίστονων δαγκανών ,πόσο δε μάλλον των σύγρονων ακτινικών ,αλλά θεωρώ ότι για την χρηστική φιλοσοφία της μοτό (δηλ ΚΑΙ χωμάτινη χρήση) είναι σωστά μελετημένα σε δύναμη κ προοδευτικότητα.
Ναι ,σε σχέση με το GSA που οδηγώ παράλληλα ,μου φαίνονται "λίγα" σε ασφάλτινες γρήγορες διαδρομές ,ειδικά 2καβαλες ,αλλά έχω δει οτι μπορώ να "προγραμματίσω" τον εγκέφαλό μου πάνω τους ,οπότε να ενεργώ στο φρεναρισμα διαφορετικά.
Αυτός είναι κ ο λόγος που δεν εχω ψαχτεί ενδελλεχώς ,ωστε να αλλάξω κάτι.
Θα μπεί στο πλάνο εφαρμογών ,για τις κρύες νύχτες του χειμώνα που έρχεται.
Είναι καλό να υπάρχει εδω ,για όποιον ενδιαφερόμενο.
Τακάκια έχω τα μαμά Brembo.
Η αλήθεια επίσης είναι ,ότι τα φρένα του ,δεν με εχουν προβληματίσει ιδιαίτερα.
Ναι ,υπολείπονται σε αμεσότητα κ δύναμη σε σχέση με συστήματα 4πίστονων δαγκανών ,πόσο δε μάλλον των σύγρονων ακτινικών ,αλλά θεωρώ ότι για την χρηστική φιλοσοφία της μοτό (δηλ ΚΑΙ χωμάτινη χρήση) είναι σωστά μελετημένα σε δύναμη κ προοδευτικότητα.
Ναι ,σε σχέση με το GSA που οδηγώ παράλληλα ,μου φαίνονται "λίγα" σε ασφάλτινες γρήγορες διαδρομές ,ειδικά 2καβαλες ,αλλά έχω δει οτι μπορώ να "προγραμματίσω" τον εγκέφαλό μου πάνω τους ,οπότε να ενεργώ στο φρεναρισμα διαφορετικά.
Αυτός είναι κ ο λόγος που δεν εχω ψαχτεί ενδελλεχώς ,ωστε να αλλάξω κάτι.
Θα μπεί στο πλάνο εφαρμογών ,για τις κρύες νύχτες του χειμώνα που έρχεται.