ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ευχαριστούμε για την αναλυτική απάντηση.
Είναι καλό να υπάρχει εδω ,για όποιον ενδιαφερόμενο.

Τακάκια έχω τα μαμά Brembo.

Η αλήθεια επίσης είναι ,ότι τα φρένα του ,δεν με εχουν προβληματίσει ιδιαίτερα.
Ναι ,υπολείπονται σε αμεσότητα κ δύναμη σε σχέση με συστήματα 4πίστονων δαγκανών ,πόσο δε μάλλον των σύγρονων ακτινικών ,αλλά θεωρώ ότι για την χρηστική φιλοσοφία της μοτό (δηλ ΚΑΙ χωμάτινη χρήση) είναι σωστά μελετημένα σε δύναμη κ προοδευτικότητα.

Ναι ,σε σχέση με το GSA που οδηγώ παράλληλα ,μου φαίνονται "λίγα" σε ασφάλτινες γρήγορες διαδρομές ,ειδικά 2καβαλες ,αλλά έχω δει οτι μπορώ να "προγραμματίσω" τον εγκέφαλό μου πάνω τους ,οπότε να ενεργώ στο φρεναρισμα διαφορετικά.

Αυτός είναι κ ο λόγος που δεν εχω ψαχτεί ενδελλεχώς ,ωστε να αλλάξω κάτι.

Θα μπεί στο πλάνο εφαρμογών ,για τις κρύες νύχτες του χειμώνα που έρχεται. :cool:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Να προσθέσω στο πιο πάνω: Εγώ και αν δεν έχω "κράξει" τα φρένα του 950... Με μιά σωστή εξαέρωση έρχονται σε ας πούμε ικανοποιητικό σημείο με μεγάλη προοδευτικότητα. Σε οριακό φρενάρισμα η αλήθεια είναι ότι το σημείο μπλοκαρίσματος δεν το βοηθάει ούτε η αίσθηση ούτε η ανάρτηση (παρά το γεγονός ότι είναι αλλαγμένα τα εμπρός ελατήρια). Αλλά πλέον δεν είμαι 100% βέβαιος ότι θα ήθελα να χάσω την προοδευτικότητα για πιο μεγάλη αμεσότητα.

Μιά δοκιμή θα την έκανα χωρίς πολλά πολλά, for science :)
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Τα φρενα γινονται περισσοτερο προοδευτικα και δυνατοτερα ταυτοχρονα. Η εργοστασιακη τρομπα ειναι λαθος. Η μπεμβε σε αυτες τις δαγκανες και η γιαμαχα χρησιμοποιει 14αρα η 15αρα τρομπα.

Το μονο που πετυχαινει η στοκ τρομπα ειναι να εχει απλα αναισθητα φρενα με πολυ κακο modulation (διοτι οσο περισσοτερη δυναμη βαζεις στην τρομπα, τοσο λιγοτερο ελεγχονεχεις στο τι κανεις). Το κοστος για δοκιμη με κινεζοτρομπες ειναι αμελητεο. Αν καποιος βρει αυτο που του κανει μπορει να βρει μια επωνυμη για να κρατησει μονιμα.

Η δυναμη και η προοδευτικοτητα αυξανονται ταυτοχρονα. Η μικροτερη τρομπα αυξανει τον υδραυλικο μοχλισμο. Ειναι σαν να βαζεις μια προεκταση σε ενα κλειδι για να ξεβιδωσεις κατι. Και θα μου πεις, γιατι να μη βαλουμε μια μικροσκοπικη τρομπα ρε πουπα, να εχουμε απειρο φρενο και απειρη προοδευτικοτητα; η απαντηση ειναι οτι το οριο το θετει το γκριπ του τιμονιου. Καποια στιγμη δλδ η μανετα θα ακουμπησει στο τιμονι και δεν θα εχεις σοβαρη δυναμη στα φρενα σου, αν η τρομπα μικρυνει αρκετα. Μεγαλη κουβεντα, μην το ψυριζουμε ομως και μην ειστε κοτες, παρτε κινεζοτρομπες και καντε τις δοκιμες σας και συμβαλετε και εσεις στην εξελιξη του ανθρωπινου ειδους.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Να σου πω το σκέφτομαι περισσότερο γιατί θέλω νέα τρόμπα για το Χ (ζητάνε για μεταχειρισμένες 140 ευρώ...) και λιγότερο για το R :p

Αλλά με τον βασιλικό θα ποτιστεί και η γλάστρα. Να πάρω τεμάχια 2 των 15 λες;
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Να σου πω το σκέφτομαι περισσότερο γιατί θέλω νέα τρόμπα για το Χ (ζητάνε για μεταχειρισμένες 140 ευρώ...) και λιγότερο για το R :p

Αλλά με τον βασιλικό θα ποτιστεί και η γλάστρα. Να πάρω τεμάχια 2 των 15 λες;

Μα τον αλλαχ δεν εχω καταλαβει τιποτα :eek:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μα τον αλλαχ δεν εχω καταλαβει τιποτα :eek:
Έχεις απόλυτο δίκιο γιατί σκέφτομαι 100 πράγματα και είπα... κάτι χαοτικό.

Σε σειρά, τα σε εμάς ενδιαφέροντα εξ αυτών.

-Στο 950 δεν "καίγομαι" να κάνω πειράματα αλλά αυτό που περιγράφεις σε κέρδος σε φρένα ανάγκης είναι επιθυμητό.

Το κακό με την λύση Κινέζου είναι που βρίσκεις μανέτες μετά. Θα μου πεις, στο αλί και τρισαλί αλλά δεν είναι "έσπασε και έχω διαθεσιμότητα στα μαγαζιά Αθήνας για άμεσα". Κανένα ΚΤΜ δεν φοράει 15άρα να πεις ότι παίρνουμε από εντούρο (λέω στην τύχη) κάτι και κάνουμε δουλίτσα; Όχι με ένα 50ρικο βλέπω την πληρωμένη απάντηση.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Με τα λεφτα της μανετας ξαναπερνεις απλα τρομπα. Αν και εχουν κατι ψιλοuniversal μανετες αυτες οι τρομπες. Αν εχεις μεγαλα χερια θα σου ελεγα να δοκιμασεις την συμβατικη 12.7χιλ (1/2"). Κανε την δοκιμη μονο αν εχεις τακακια μπρεμπο.

Αν απλα θες να κανεις ενα πειραμα θα μπορουσαμε καποια στιγμη να σου δωσω για δοκιμη καποια απο τις περισσευουμενες τρομπες που μου εχουν μεινει. Στη θεση σου, αν δεν θες να μπλεξεις με τον επιπλεον πονοκεφαλο των ακτινικων, θα επερνα δυο κινεζικες 1/2" και 9/16" (12.7 και 14.3χιλ αντιστοιχα) και θα εκανα τα πειραματα με κοστος λιγοτερο απο αυτο μιας εργοστασιακης μανετας.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Λεπόν βλέπω τις τρόμπες σου με καλό μάτι :p


Kαι γυρνάω στο γνωστό πρόβλημα.
Πάω για δουλειά τις προάλλες, όλα καλά. Ξαναπάω, όλα καλά. Πάω βόλτα την Κυριακή, έκανε ΕΝΑ βήξιμο μόνο σε 300 χιλιόμετρα. Πάω για δουλειά σήμερα φτάνω όλα καλά, φεύγοντας από την δουλειά κάνει το κλασικό μπούκωμα/στέγνωμα και σβήνει μέσα σε 400 μέτρα. Ήταν παρκαρισμένο σε έντονη ανηφόρα στο πλαϊνό. Δεν κλείνω ρεύματα, μίζα, παίρνει, βρωμάει ο τόπος καυσαέριο για να δικαιώσει τον Λιά, κάνει κάτι γκουχου γκούχου και μετά ραπτομηχανή (ακόμα μία στάση παρκαρισμένο στο διπλό σε επίπεδο δρόμο) μέχρι που έσβησε στην ΕΟ ανάμεσα σε Βαρυμπόμπη και Σεντ Ετιέν. Δεν κλείνω ρεύματα, μίζα, παίρνει και μιά χαρά ως το σπίτι. Νομίζω ότι έχει γίνει και ΛΙΓΟ απότομο στο on-off στο γκάζι και μιά που δεν ήρθε νεράιδα να μου βάλει τον ηλίθιο ψεκασμό των 990, οι υποψίες μου πλέον πέφτουν στα καρμπιρατέρ.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Λεπόν βλέπω τις τρόμπες σου με καλό μάτι :p


Kαι γυρνάω στο γνωστό πρόβλημα.
Πάω για δουλειά τις προάλλες, όλα καλά. Ξαναπάω, όλα καλά. Πάω βόλτα την Κυριακή, έκανε ΕΝΑ βήξιμο μόνο σε 300 χιλιόμετρα. Πάω για δουλειά σήμερα φτάνω όλα καλά, φεύγοντας από την δουλειά κάνει το κλασικό μπούκωμα/στέγνωμα και σβήνει μέσα σε 400 μέτρα. Ήταν παρκαρισμένο σε έντονη ανηφόρα στο πλαϊνό. Δεν κλείνω ρεύματα, μίζα, παίρνει, βρωμάει ο τόπος καυσαέριο για να δικαιώσει τον Λιά, κάνει κάτι γκουχου γκούχου και μετά ραπτομηχανή (ακόμα μία στάση παρκαρισμένο στο διπλό σε επίπεδο δρόμο) μέχρι που έσβησε στην ΕΟ ανάμεσα σε Βαρυμπόμπη και Σεντ Ετιέν. Δεν κλείνω ρεύματα, μίζα, παίρνει και μιά χαρά ως το σπίτι. Νομίζω ότι έχει γίνει και ΛΙΓΟ απότομο στο on-off στο γκάζι και μιά που δεν ήρθε νεράιδα να μου βάλει τον ηλίθιο ψεκασμό των 990, οι υποψίες μου πλέον πέφτουν στα καρμπιρατέρ.
Άλλαξες την τρόμπα?
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Άλλαξες την τρόμπα?
Θένο αυτές τις ημέρες έχω χρόνο για ελάχιστα πράγματα, το μαστόρεμα δεν είναι ένα από αυτά, οπότε όχι.

Μου έχει μείνει το ΣΚ που έρχεται σαν... "ελεύθερος χρόνος", μετά έχω άλλες υποχρεώσεις και πιθανότατα τον Δεκέμβριο που θα έχω πάρει αναρρωτική θα λύσω και θα δω ότι μπορώ. Αν έχω κέφια θα πάρω και φίλερ να χαζέψω μέχρι βαλβίδες, είναι πολύ αναλυτικά καταγεγραμμένη εργασία και είναι σε χιλιόμετρα που θέλουν έλεγχο.
 

Xorikos

Μέλος
Όνομα
Xorikos
Μοτό
Ktm adventure 950
Καλησπερα, λεω να δοκιμασω 16 γραναζι μπροστα και εχω βρει τησ jt με λαστιχο οπωσ το γνησιο ktm, ωσ γνωστες, θεωρειτε οτι μπορει να δημιουργησει θεμα στον αξονα? στο advrider υποστηριζουν πωσ ναι λογω διαφορετικησ σκληροτητασ των μεταλλλων!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλησπερα, λεω να δοκιμασω 16 γραναζι μπροστα και εχω βρει τησ jt με λαστιχο οπωσ το γνησιο ktm, ωσ γνωστες, θεωρειτε οτι μπορει να δημιουργησει θεμα στον αξονα? στο advrider υποστηριζουν πωσ ναι λογω διαφορετικησ σκληροτητασ των μεταλλλων!
Καλημέρες.
Μια μέταλλα είναι διαφορετικά?
Το κέντρο του γραναζιού με λάστιχο σε σχέση με το κέντρο του γραναζιού χωρίς λάστιχο?
Στο δικό μου το είχα για αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς κάποιο πρόβλημα.
Και ναι να δοκιμάσεις με 16 δόντια ακόμη και χωρίς λάστιχο.
 

Xorikos

Μέλος
Όνομα
Xorikos
Μοτό
Ktm adventure 950
Καλημέρες.
Μια μέταλλα είναι διαφορετικά?
Το κέντρο του γραναζιού με λάστιχο σε σχέση με το κέντρο του γραναζιού χωρίς λάστιχο?
Στο δικό μου το είχα για αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς κάποιο πρόβλημα.
Και ναι να δοκιμάσεις με 16 δόντια ακόμη και χωρίς λάστιχο.
ευχαριστω για την απαντηση thenos στο advrider υποστηριζουν πωσ το μεταλλο του γραναζιου ειναι μεγαλυτερησ σκληροτητασ απο του καρε,παραθετω παρακατω τον συνδεσμο γιατι πιθανοτατα μπορει να εχω καταλαβει λαθοσ!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
ευχαριστω για την απαντηση thenos στο advrider υποστηριζουν πωσ το μεταλλο του γραναζιου ειναι μεγαλυτερησ σκληροτητασ απο του καρε,παραθετω παρακατω τον συνδεσμο γιατι πιθανοτατα μπορει να εχω καταλαβει λαθοσ!
Ξέρω για ζημιές στον άξονα λόγω υπερβολικά σφιγμένης αλυσίδας.
Εξαιτίας της διαφορετικής σκληρότητας γραναζιού και άξονα δεν γνωρίζω κάτι.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Το παθαίνουν τα συλλεκτικά αφρικα αυτό
Και τα αξιόπιστα (όντως κατα τ'άλλα) ΤΑ.

Ομως ,η αιτία του προβλήματος (ΚαΤεΜέ) ,δεν είναι τα "διαφορετικά" μέταλλα γραναζιού-άξονα ,αλλά ο "συλλεκτικός" σχεδιασμός ασφάλισης του γραναζιού πάνω στο καρέ ,ο οποίος καταφέρνει ακόμα κ με καινούργια ΟΕΜ γρανάζι κ ασφάλεια ,να υπάρχει κενό μέσα-έξω-κ διαγώνια ανάμεσα σε γραναζι-καρέ.
Όποιος έχει αλλάξει εμπρός γρανάζι σε ΑΤ ή ΤΑ ,το εχει διαπιστώσει.

Αυτός ο τζόγος + τεντωμένη αλυσίδα ,είναι συνταγή για καρέ φιτίλια .
(Οι Χονδαίοι βέβαια ,μη μπορώντας να διανοηθούν σχεδιαστικό λάθος από την Χόνδα ,έχτισαν τον Μύθο του καταστροφικού "Ιμιτασιόν" γραναζιού.)

Το σΚαΤέΜ ,μπορεί να χει άλλα σκ@τα ,αλλά έτσι όπως σφίγγει το γρανάζι στο καρέ ,δένΚνάειΡούππππ !!!

Άφοβα οποιοδήποτε επώνυμο γρανάζι ,με λάστιχο ή χωρίς.
 

Xorikos

Μέλος
Όνομα
Xorikos
Μοτό
Ktm adventure 950
Καλημερα και καλη εβδοαμδα μαγκεσ,χθεσ μετα απο χωματινη βολτα,συνιδιτοποιησα ποσο κακο ειναι το μηχανακι μου στο χωμα,καμια πληροφορηση πουθενα,παντου μονοκομματο, σκληρο και γλυστρουσε στην σκεψη τησ κλησησ. Ktm adventure 950 s 2005 Με πισω ελατηριο απο κανονικο, σεταρισμενο στο sport μπροστα πισω βαση manual,προφανωσ οι αναρτησεισ χρειζαονται σερβισ και πιθανοτατα επισκευη,οποια προταση καλοδεχουμενη!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλημερα και καλη εβδοαμδα μαγκεσ,χθεσ μετα απο χωματινη βολτα,συνιδιτοποιησα ποσο κακο ειναι το μηχανακι μου στο χωμα,καμια πληροφορηση πουθενα,παντου μονοκομματο, σκληρο και γλυστρουσε στην σκεψη τησ κλησησ. Ktm adventure 950 s 2005 Με πισω ελατηριο απο κανονικο, σεταρισμενο στο sport μπροστα πισω βαση manual,προφανωσ οι αναρτησεισ χρειζαονται σερβισ και πιθανοτατα επισκευη,οποια προταση καλοδεχουμενη!
Καλημέρες.
Πιθανών να είναι λόγω συντήρησης των αναρτήσεων.
Αλλά γενικά είναι σκληρό στην συμπεριφορά του.
Επίσης θεωρώ λάθος να αρχίσεις με αυτές τις ρυθμίσεις τις χωμάτινες βόλτες.
Ξεκίνα με τις standard και βελτίωνε ότι δεν σου αρέσει μέχρι να το φέρεις στα μέτρα σου.

Υπόψιν ότι το ελατήριο του απλού και του S είναι ακριβώς το ίδιο 150-225 (62) D=14,5
 

Xorikos

Μέλος
Όνομα
Xorikos
Μοτό
Ktm adventure 950
Κυριωσ κινουμαι δρομο για αυτο και οι σπορ ρυθμισεισ αλλα μαλλον εχεισ δικιο περι ρυθμισεων,ωστοσο αυτο για το ελατηριο πισω εισαι σιγουροσ?δεν ειναι μεγαλυτερη διαδρομη στο s αρα και μεγαλυτερο το ελατηριο?γιατι εχω και το μαμα που μου το εδωσε ο τυπασ που πηρα το μηχανακι και κοντοσ οντασ μου ειπε οτι το αλλαξε για αυτον το λογο!
 
Top Bottom