ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Κυριωσ κινουμαι δρομο για αυτο και οι σπορ ρυθμισεισ αλλα μαλλον εχεισ δικιο περι ρυθμισεων,ωστοσο αυτο για το ελατηριο πισω εισαι σιγουροσ?δεν ειναι μεγαλυτερη διαδρομη στο s αρα και μεγαλυτερο το ελατηριο?γιατι εχω και το μαμα που μου το εδωσε ο τυπασ που πηρα το μηχανακι και κοντοσ οντασ μου ειπε οτι το αλλαξε για αυτον το λογο!
Στο spare parts της KTM δεν μπόρεσα να βρω διαφορετικό κωδικό για τις δύο εκδόσεις.
Αντίθετα αναφέρει πως έχουν 13 χιλιοστά διαφορά ύψους αλλά χωρίς να εξηγεί το πώς.
Οπότε μάλλον είναι το ίδιο.
Κάνε μία σύγκριση ανάμεσα στα δύο ελατήρια (βάση κωδικών οι οποίοι γράφονται πάνω) που έχεις και πες μας.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τις σπορ τις έχω δοκιμάσει, είναι ας πούμε οκ σε ανοιχτό δρόμο και τις βρήκα κακές για επαρχιακό. Για χώμα ίσως να βολεύουν τον Meoni, σίγουρα όχι κοινό θνητό.

Ξεκίνησε από τις κανονικές αποσβέσεις, μέτρα το sag με έναν βοηθό και φέρε προφορτιση στα μέτρα σου και κάνε μια δοκιμή ακόμα.


Εγώ είμαι βαρύς οπότε κομφορτ ούτε για πλάκα.
 

Xorikos

Μέλος
Όνομα
Xorikos
Μοτό
Ktm adventure 950
Michelen anakee adventure με λαθοσ πιεσεισ η αληθεια ειναι για το χωμα αλλα και παλι δεν δικαιολογειται η συμπεριφορα αυτη,μιλαμε για αισχοσ,κανενα καλο μαστορα για επισκευη αναρτησεων?
 

Xorikos

Μέλος
Όνομα
Xorikos
Μοτό
Ktm adventure 950
Τις σπορ τις έχω δοκιμάσει, είναι ας πούμε οκ σε ανοιχτό δρόμο και τις βρήκα κακές για επαρχιακό. Για χώμα ίσως να βολεύουν τον Meoni, σίγουρα όχι κοινό θνητό.

Ξεκίνησε από τις κανονικές αποσβέσεις, μέτρα το sag με έναν βοηθό και φέρε προφορτιση στα μέτρα σου και κάνε μια δοκιμή ακόμα.


Εγώ είμαι βαρύς οπότε κομφορτ ούτε για πλάκα.
Το παθαίνουν τα συλλεκτικά αφρικα αυτό
γιατι το λεσ αυτο για τον επαρχιακο?πωσ σου φαινεται το μηχανακι?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Michelen anakee adventure με λαθοσ πιεσεισ η αληθεια ειναι για το χωμα αλλα και παλι δεν δικαιολογειται η συμπεριφορα αυτη,μιλαμε για αισχοσ,κανενα καλο μαστορα για επισκευη αναρτησεων?
Ξεκίνα με τα εύκολα λέμε...
Άλλαξε τις ρυθμίσεις, τις πιέσεις και ξαναδοκιμασε...
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
γιατι το λεσ αυτο για τον επαρχιακο?πωσ σου φαινεται το μηχανακι?
Στο πολύ σκληρό του φαινόταν να φέρνει μεγάλη αντίσταση στο να στρίψει.
 

Xorikos

Μέλος
Όνομα
Xorikos
Μοτό
Ktm adventure 950
Εγω το αισθανομαι να ειναι πολυ νευρικο στισ μικρεσ αποτομεσ ανωμαλιες
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Εγω το αισθανομαι να ειναι πολυ νευρικο στισ μικρεσ αποτομεσ ανωμαλιες
το σπορτ που εχεις οπως ειπε και ο γιαννης ειναι ακαταλληλο....γυρνα τες στο πιο μαλακο,ακουνε οι αναρτησεις,ειναι ενα προσον τους
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Από την 2η βδομάδα συμβίωσης με το 990 ξεκίνησε να αναβοσβήνει random το λαμπάκι του λαδιού και μετά από λίγες μέρες παρατήρησα λάδι το οποίο ξεκίναγε ανάμεσα στους κυλίνδρους και έλουζε κυρίως το πίσω μέρος του μοτέρ.

Επίσκεψη στη φωλιά του γάτου και επιβεβαίωση του συνηθισμένου προβλήματος με τη βαλβίδα πίεσης λαδιού, η οποία είχε κάνει κρακ και έχανε περιμετρικά αλλά και από την κορυφή της στην επαφή που κουμπώνει το καλώδιο.


 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Και τα αξιόπιστα (όντως κατα τ'άλλα) ΤΑ.

Ομως ,η αιτία του προβλήματος (ΚαΤεΜέ) ,δεν είναι τα "διαφορετικά" μέταλλα γραναζιού-άξονα ,αλλά ο "συλλεκτικός" σχεδιασμός ασφάλισης του γραναζιού πάνω στο καρέ ,ο οποίος καταφέρνει ακόμα κ με καινούργια ΟΕΜ γρανάζι κ ασφάλεια ,να υπάρχει κενό μέσα-έξω-κ διαγώνια ανάμεσα σε γραναζι-καρέ.
Όποιος έχει αλλάξει εμπρός γρανάζι σε ΑΤ ή ΤΑ ,το εχει διαπιστώσει.

Αυτός ο τζόγος + τεντωμένη αλυσίδα ,είναι συνταγή για καρέ φιτίλια .
(Οι Χονδαίοι βέβαια ,μη μπορώντας να διανοηθούν σχεδιαστικό λάθος από την Χόνδα ,έχτισαν τον Μύθο του καταστροφικού "Ιμιτασιόν" γραναζιού.)

Το σΚαΤέΜ ,μπορεί να χει άλλα σκ@τα ,αλλά έτσι όπως σφίγγει το γρανάζι στο καρέ ,δένΚνάειΡούππππ !!!

Άφοβα οποιοδήποτε επώνυμο γρανάζι ,με λάστιχο ή χωρίς.
Κανεις λαθος!
O τζογος που υπαρχει επιτρεπει, εφοσον ο τροχος ειναι σχετικα ευθυγραμμισμενος στα σημαδια των ρεγουλατορων, η αλυσιδα να ειναι παντα απολυτως στην ιδια ευθεια μεταξυ των δυο γραναζιων Αρα λοιπον και με το δεδομενο οτι η χοντα επιμενει σε αυτον τον σχεδιασμο απο την δεκαετια του 80 (αραγε πιστευεις δεν θα μπορουσε να το αλλαξει αυτο σχετικα ανεξοδα; ) μεχρι και σημερα μαλλον δεν ειναι λαθος σχεδιασμος παρα απλκα μονο μια επιλογη κατασκευης
Το αν καποιοι δεν ξερουν να τεντωσουν σωστα μια αλυσιδα προκαλωντας ετσι προβληματα (και ισχυει για ολα τα μηχανακια αυτο) ειναι αλλο θεμα

αξονας σαν καινουριος στο δικο μου ΤΑ650 πλεον με 180000 χλμ:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Από την 2η βδομάδα συμβίωσης με το 990 ξεκίνησε να αναβοσβήνει random το λαμπάκι του λαδιού και μετά από λίγες μέρες παρατήρησα λάδι το οποίο ξεκίναγε ανάμεσα στους κυλίνδρους και έλουζε κυρίως το πίσω μέρος του μοτέρ.

Επίσκεψη στη φωλιά του γάτου και επιβεβαίωση του συνηθισμένου προβλήματος με τη βαλβίδα πίεσης λαδιού, η οποία είχε κάνει κρακ και έχανε περιμετρικά αλλά και από την κορυφή της στην επαφή που κουμπώνει το καλώδιο.


Γνωστή παθογένεια σε 990, όχι τόσο συχνή όμως.
 

Xorikos

Μέλος
Όνομα
Xorikos
Μοτό
Ktm adventure 950
Καλησπερα παιδιά,μια βοήθεια,γνωρίζουμε μήπως ποσα χιλιοστά είναι η μπίλια που φολιαζει στην εσοχή του πιστονιού της κατω τρομπας συμπλεκτη;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλησπερα παιδιά,μια βοήθεια,γνωρίζουμε μήπως ποσα χιλιοστά είναι η μπίλια που φολιαζει στην εσοχή του πιστονιού της κατω τρομπας συμπλεκτη;
Μπες εδώ μήπως το αναφέρει σαν ανταλλακτικό.

Δυστυχώς έχω μείνει από pc για να βοηθήσω περισσότερο.
Εάν δεν βρεις άκρη κάπου έχω μία παλιά τρόμπα.
Θα μπορέσω να μετρήσω την διάμετρο.
 

Xorikos

Μέλος
Όνομα
Xorikos
Μοτό
Ktm adventure 950
Μπες εδώ μήπως το αναφέρει σαν ανταλλακτικό.

Δυστυχώς έχω μείνει από pc για να βοηθήσω περισσότερο.
Εάν δεν βρεις άκρη κάπου έχω μία παλιά τρόμπα.
Θα μπορέσω να μετρήσω την διάμετρο.
Καλησπερα thenos έχω ψάξει δεν το δίνει σαν ξεχωριστό κωδικό παει όλο μαζί,αν κάποια στιγμή βρεις χρόνο να τη μετρήσεις θα το εκτιμούσα!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλησπερα thenos έχω ψάξει δεν το δίνει σαν ξεχωριστό κωδικό παει όλο μαζί,αν κάποια στιγμή βρεις χρόνο να τη μετρήσεις θα το εκτιμούσα!
Καλημέρες.
8mm είναι η διάμετρος.
Το περίεργο είναι ότι η μπίλια δεν βγαίνει από μέσα ούτε με μαγνήτη...


Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Καλημέρες.
8mm είναι η διάμετρος.
Το περίεργο είναι ότι η μπίλια δεν βγαίνει από μέσα ούτε με μαγνήτη...


Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κάνε την κομμάτια..Βγάλε την ασφάλεια που βλέπεις κ πάρε το γκρι κομμάτι στα χέρια μήπως βγαίνει από την πίσω μεριά..
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Κάνε την κομμάτια..Βγάλε την ασφάλεια που βλέπεις κ πάρε το γκρι κομμάτι στα χέρια μήπως βγαίνει από την πίσω μεριά..
Δεν την χρειάζομαι.
Έτσι από περιέργεια θα ήθελα να δω εάν και πως βγαίνει.
 

Spiros 00

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Σπυρος
Μοτό
ktm 640 adventure 1997
ktm 990 adventure s 2007
honda z50r 1984
Σε πολλές τρόμπες βγαίνει η μπίλια και πέφτει. έχει διάμετρο 6 χλστ.
 
Top Bottom