ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

freco

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα - Χίος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Tracer 9
Μάλιστα. Δουλεύω διαγνωστικά σε αυτοκίνητα. Με ένα απλό πρόγραμμα στο κινητό και obd2 μπορώ να σβήσω όλες τις βλάβες (οι βλάβες να ξέρετε σβήνουν δε μηδενίζουν. Δλδ φαίνεται ότι πχ έχει ανάψει 3 φορές βλάβη για abs). Στις μηχανές γιατί δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο; και πρέπει να έχεις το γνήσιο διαγνωστικό; ρωτάω μήπως ξέρει κανείς κάτι που μου διαφεύγει. Ρωτάω για σβήσιμο βλαβών
To Tune Ecu δεν είναι γνήσιο διαγνωστικό. Και κάνει αυτό που λες.
Με το Ecu Sensors μπορείς να δεις πχ
ότι οι δεύτερες πεταλούδες δεν ανοίγουν ή ανοίγουν λίγο,
ότι δεν πάει ρεύμα στον αισθητήρα του stand, άρα δε δουλεύει,
ότι δεν πάει ρεύμα στον θερμοστάτη και άρα δε δουλεύει,
πάει λιγότερο ρεύμα στον ένα αισθητήρα λάμδα και άρα ο ένας κύλινδρος παίρνει λάθος μείγμα.

Τέτοια απλά σου δίνουν μια εικόνα πχ γιατί μπερδεύει ή γιατί ανεβάζει θερμοκρασία ξαφνικά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

chaosm

Μέλος
Και εδω λέει connect ecu


Status not connected


Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εσύ είσαι ο Κυριαζής; που του έστειλε; είδα ότι τελευταία ενημέρωση της εφαρμογής ήταν το 2014. Οπότε λίγο δύσκολο να ασχολείται ακόμα με αυτή. Δες μήπως βρεις κάποια άλλη
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Εσύ είσαι ο Κυριαζής; που του έστειλε; είδα ότι τελευταία ενημέρωση της εφαρμογής ήταν το 2014. Οπότε λίγο δύσκολο να ασχολείται ακόμα με αυτή. Δες μήπως βρεις κάποια άλλη
Aκριβώς αυτό διαπίστωσα κι εγώ.
Ψάχνω το θέμα εδώ κ κάποιες ώρες.
Τελευταία αναφορά του προγραμματιστή(Γάλλος) ήταν το 2014.
Μέχρι τότε ποστάριζε κ στο advrider.com
Ξαφνικά "εξαφανίστηκε"
Κάποιοι είχαν το ίδιο θέμα με τον @zorro κ τον ρώταγαν ,μέχρι Απρίλη του 2015 ,αλλά δεν πήραν ποτέ απάντηση.

@zorro
Υπάρχουν κι άλλες παρόμοιες εφαρμογές https://play.google.com/store/apps/details?id=org.prowl.torque&hl=el
Μια κ πήρες το OBDΙΙμαραφέτι ,κατέβασε το Torque (κυκλοφορεί σε free & pro)
Υπάρχουν videos στο YouTube που δείχνουν οτι επικοινωνεί μια χαρά με την ECU των KTM
Κι έχει πολύ περισσότερες παραμέτρους που μπορείς να ελέγχεις + gps connection + error codes + erase error codes
 

chaosm

Μέλος
Aκριβώς αυτό διαπίστωσα κι εγώ.
Ψάχνω το θέμα εδώ κ κάποιες ώρες.
Τελευταία αναφορά του προγραμματιστή(Γάλλος) ήταν το 2014.
Μέχρι τότε ποστάριζε κ στο advrider.com
Ξαφνικά "εξαφανίστηκε"
Κάποιοι είχαν το ίδιο θέμα με τον @zorro κ τον ρώταγαν ,μέχρι Απρίλη του 2015 ,αλλά δεν πήραν ποτέ απάντηση.

@zorro
Υπάρχουν κι άλλες παρόμοιες εφαρμογές https://play.google.com/store/apps/details?id=org.prowl.torque&hl=el
Μια κ πήρες το OBDΙΙμαραφέτι ,κατέβασε το Torque (κυκλοφορεί σε free & pro)
Υπάρχουν videos στο YouTube που δείχνουν οτι επικοινωνεί μια χαρά με την ECU των KTM
Κι έχει πολύ περισσότερες παραμέτρους που μπορείς να ελέγχεις + gps connection + error codes + erase error codes
Θα έβαλε η ktm να τον καθαρίσουν. Πάει ο Γάλλος. Έδινε πληροφορίες που δεν έπρεπε. Χαχαχαχα. Εγώ θέλω να ξέρω αν το tuneecu σβήνει τις βλάβες και τα service από τον εγκέφαλο. Θέλω να ξέρω μη παραγγείλω το καλώδιο τσάμπα
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Θα έβαλε η ktm να τον καθαρίσουν. Πάει ο Γάλλος. Έδινε πληροφορίες που δεν έπρεπε. Χαχαχαχα.
Μπά...πιό πιθανό(κ λογικό) είναι να βελτίωσε την εφαρμογή ,κ να την ανέβασε με άλλο όνομα σε free & pro επί πληρωμή.
Και καλά θα έκανε.(η τεχνογνωσία κ ο χρόνος κάποιου ,φυσιολογικά ,θα πρέπει να έχουν αντίτιμο)
Εγώ θέλω να ξέρω αν το tuneecu σβήνει τις βλάβες και τα service από τον εγκέφαλο. Θέλω να ξέρω μη παραγγείλω το καλώδιο τσάμπα
Ναι ,τα error codes τα εμφανίζει ,κ με κωδικό κ με περιγραφή ,κ σου δίνει κουμπάκι erase ,για να τα σβήσεις.
Για τα service τι ακριβώς εννοείς. (690-950-990 δεν βγάζουν ένδειξη service - δεν νομίζω οτι υπάρχει η ανάλογη λειτουργία στο λογισμικό τους)

Οπως κ να'χει ,το καλώδιο δεν θα το πάρεις τσάμπα ,αφού με το tune ecu μπορείς να δείς-κάνεις-επέμβεις σχεδόν στα πάντα.
Μην ξεχάσεις να πάρεις κ τον αντάπτορα για την ΚΤΜ-φίσσα
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Μετα απο επικοινωνια με τον Κωστα @el-Gatto, τον οποιο τον υπερευχαριστω!, και μετα απο οδηγείες του βημα βημα, συμπεραναμε οτι το ρευμα φευγει κανονικα απο τη μπαταρια, κανει κανονικα τη διαδρομη του και σταματαει στο ρελε, ο οποιος οπλιζει κανονικα, χωρις να γυρναει η μιζα.
Το κελυφος της μιζας, χτυπηθηκε με σφυρακι και κατσαβιδι, γυρισε και η πισω ροδα με ταχυτητα μεσα για να γυρισει ελαφρως ο ροτορας της μιζας. Μετα, πατηθηκε μιζια και γυρισε ελαφρως η μιζα αλλα σταματησε.

Συμπεραζμα οτι κατα ενα μεγαλο ποσοστο ευθυνονται τα καρβουνακια της μιζας, τα οποια θελουν αλλαγμα.

Θα ακολουθησει φωτορεπορταζ πως ανοιγουμε, καθαριζουμε, αλλαζουμε καρβουνακια και ξανακλεινουμε τη μιζα του 990.

Σε πρωτη φαση ανεβασα τη μηχανη σε σκεπαστο χωρο για να μην τρωω τις επερχομενες βροχες.

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όπως είπαμε λοιπόν, αιτία για τα προβλήματα εκκίνησης του κινητήρα ήταν τα καρβουνάκια της μίζας (ούτε μπαταρία ούτε ανορθωτής), τα οποία αλλάχθησαν και το μηχανάκι αρπάζει αμέσως. :happy:

Και ξεκινάμε:

- Σε πρώτη φάση βγάζουμε τη σέλα, απογυμνώνουμε τα περιφερειακά πλαστικά, έξω και τα τεπόζιτα και το μηχανάκι γίνεται κάπως έτσι:



- Στο βγάλσιμο των τεποζίτων, παρατηρήθηκε και ξεραμένο σωληνάκι μπετζίνας :ok: το οποίο θα αλλαχθεί:



- Αφαιρούμε το πάνω μέρος του φιλτροκουτιού, έξω και το φίλτρο το οποίο μας δίνει πρόσβαση στην εισαγωγή, η οποία πρέπει να αφαιρεθεί:



- Όμως επιλέγω να μην την αφαιρέσω εντελώς από τη μηχανή, παρά να ξεκολλήσω τους λαιμούς της και να ανασηκώσω όλο το φιλτροκούτι, πιάνοντάς το με σχοινί απάνω στο τιμόνι:


Για να γίνει βέβαια αυτό, θα πρέπει να λύσουμε τα 2 τριγωνικά καπάκια του φιλτροκουτιού ΔΕ και ΑΡ:


τα οποία θα μας δώσουν πρόσβαση στους κολλιέδες των λαιμών της εισαγωγής:


- Λασκάρουμε όσο πρέπει τους κολιέδες έτσι ώστε να χαλαρώσει όλο το σώμα της εισαγωγής. Προσπαθούμε με κινήσεις δεξιά - αριστερά να ξεκολήσουμε τους λαιμούς και να πάρουμε όλο το σύστημα στο χέρι.
Μεγίστη προσοχή μην μας πέσει μέσα στην κεφαλήν κάποιο βιδάκι, καρυδάκι κτλ γιατί μετά....:cry::cry: κλάφτα χαράλαμπε! Σκεπάζουμε τα επίμαχα σημεία με καθαρά πανιά.



- Μετά από όλα αυτά τα κοκοψίνια και συμπράγκαλα, βλέπουμε τη μίζα η οποία είναι χωμένη μεταξύ των κυλίνδρων και εκεί που νομίζαμε ότι θα έχουμε πρόσβαση στη μίζα, βλέπουμε ότι πρέπει να αφαιρέσουμε ΚΑΙ ορισμένα κολλάρα και βεβαίως το ψυκτικό υγρό:


- Μετά λύνουμε τη βίδα που πιάνει το καλώδιο που έρχεται από το ρελέ (+), καθώς επίσης και τις 2 βίδες που την ασφαλίζουν απάνω στο μοτέρ:






- Αφού λύσουμε τις βίδες, χτυπάμε ελαφρώς τη μίζα με μια ματσόλα για να χαλαρώσει, και μετά πηγαίνουμε από την αριστερή μεριά της μηχανής και χτυπάμε με τη ματσόλα μας και μια προέκταση εως ότου βγει από την έδρα της. Την παίρνουμε στο χέρι και βάζουμε ένα πανί στην ακάλυπτη τρύπα που αφήνει:


https://photos.app.goo.gl/Ukn2JcFw8eqJZH4v1
- Προαιρετικά, μπορούμε να δοκιμάσουμε τη μίζα εάν γυρνάει, συνδέοντας τη βίδα που έπιανε το καλώδιο που έρχοταν από το ρελέ, με το + μιας μπαταρίας, και το - της μπαταρίας το ακουμπάμε πάνω στο καβούκι της μίζας για να κάνει κύκλωμα. Με αυτόν τον τρόπο πρέπει η μίζα να γυρνάει. Προσέχουμε τα καλώδια που θα χρησιμοποιήσουμε για το τεστ να είναι αρκετά χοντρα αλλιώς θα ανεβάσουν γρήγορα θερμοκρασία και θα καεί το πλαστικό περίβλημά τους:


- Βάζουμε τη μίζα σε ένα πάγκο ή τραπέζι, λασκάρουμε τις μακρυές βίδες και χτυπάμε ελαφρώς τα δυο καπάκια (άνω και κάτω) και τα αφαιρούμε προσεχτικά. Δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στο καπάκι αντίθετο του γραναζιού, το οποίο περιέχει την καρβουνοθήκη και τα καρβουνάκια μας. Βλέπουμε και τη φθαρμένη τσιμούχα η οποία μάλλον είναι η πηγή του κακού:



- Με το που ανοίξουμε το καπάκι μας παίρνει η μπόχα και διαπιστώνουμε ότι η τσιμούχα που στεγανοποιούσε το καπάκι της καρβουνοθήκης, είναι ψιλοδιαλυμένη και προφανώς έμπαζε νερό, εξού και η υγρή καρβουνόσκονη, σαν πίσσα:







Συνεχίζεται...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Μέρος 2ο:

- Αποσυναρμολογούμε τη μίζα σε όλα τα εξαρτήματά της. Τραβάμε μπόλικες φωτογραφίες για να θυμόμαστε που πάει ποιο, έτσι ώστε να τα ξανασυναρμολογήσουμε σωστά. Τα ρίχνουμε όλα μέσα στο πετρέλαιο, τα τρίβουμε όλα καλά, μέχρι που καθαρίζει κάπως το τοπίο και βλέπουμε τελικά τα σωθηκά του εξαρτήματος που ξεκινάει τον κινητήρα μας:











- Αφού καθαρίσουν όλα:



διαπιστώνουμε ότι από το νερό (υγρασία?) που πέρασε μέσα μάλλον κόλλησαν τα 2 (από τα 4) καρβουνάκια με αποτέλεσμα να
α) φθαρούν αρκετά παραπάνω τα 2 από τα 4 καρβουνάκια



και,
β) να κολλήσουν στη θέση τους με αποτέλεσμα να κάνουν κύκλωμα και να μαυρίσουν το σημείο που εδράζονται απάνω στην πλακέτα:


Αυτός προφανώς ήταν και ο λόγος ο οποίος έμεινε το μηχανάκι από μίζα.
Χαλασμένη τσιμούχα,
Νερό - υγρασία μέσα στη μίζα,
Κόλλημα των 2 καρβουνακίων στη θήκη τους με αποτέλεσμα να λιώσουν πολύ γρήγορα και να μην έχουν δύναμη (τα άλλα 2) να γυρίσουν το ρότορα.

Τέσπα, δε χαλιόμαστε, ψάχνουμε στο internet να βρούμε καρβουνάκια, αλλά φαίνεται ότι θέλει ιδιαίτερο ψάξιμο γιατί δεν υπαρχουν μεμονωμένα.
Η μονάδικη λύση ήταν να αγοραστούν ξεχωριστά και να τριφτούν έως ότου έρθουν στις διαστάσεις των εργοστασιακών. Ποιες είναι όμως αυτές οι διαστάσεις? οέο?
Δε μπόρεσα να τις βρω ούτε και αυτές στο νετ και αποφάσισα να τα τρίψω όσο είναι η καρβουνοθήκη τους μήκος από το τέρμα του ελατηρίου μέχρι το ρότορα.
Εδώ φαίνεται το καινούργιο καρβουνάκι, μαζί με το καινούργιο - τριμένο καρβουνάκι



Και εδώ φαίνονται έτοιμα, τριμμένα και τα 4 καρβουνάκια:


Οι διαστάσεις τους (τουλάχιστον αυτές που δούλεψαν σε εμένα) είναι Μήκος = 12 χιλ. Πλάτος = 13,5 χιλ Ύψος = 11 χιλ.

- Ξεκινάμε να κολλήσουμε με ασημοκόλληση και να μονώσουμε τους αγωγούς - πλέγματα των καρβουνακιώνε. Βασικά, εάν χρησιμοποιήσουμε θερμοσυστελομμενο πρώτα περνάμε το μακαρόνι και μετά κολλάμε (αντίθετα από τη φωτό):



Να σημιώσω εδώ ότι η μόνωση είναι η σημαντικότερη και η πιο λεπτομερής εργασία που θα πρέπει να κάνουμε, δεδομένου ότι εάν τα πλέγματα ακουμπούν στο καβούκι της αντλίας, τότε θα έχουμε μία ωραιοτάτη διαρροή ηλεκτρικού ρεύματος με αποτέλεσμα να μας ξελιγώσει τη μπαταρία πολύ γρήγορα.....και το χειρότερο, να πρέπει να ξαναματαβγάλουμε όοοολα τα κοκοψίνια για να ξαναπάρουμε τη μίζα στο χέρι.

- Αφού λοιπόν έχουμε κάμει τσι κολλήσεις μας, και έχουμε μονώσει καλά τα πλέγματά μας (εγώ χρησιμοποίησα θερμοσυστελλόμενο μακαρόνι), προσπαθούμε να ταιριάξουμε τα καρβουνάκια με το ρότορα και να κλείσουμε το πάνω καπάκι του καβουκιού.
Προσοχή να μην ακουμπάει τίποτις στο καβούκι.



Εξυπακούεται βέβαια ότι έχουμε αγοράσει τις 2 τσιμούχες 1,5χιλ που χρειάζονται για τη στεγανοποίηση των καπακιώνε. (Εγώ δεν βρήκα 1.5 χιλ, και έβαλα 2,0 χιλ)



- Βάζουμε και το άλλο καπάκι από την άλλη μεριά (από τη μεριά του ρουλεμάν) και μετράμε με πολύμετρο για διαρροή. Εάν βρούμε, ξαναανοίγουμε τη μίζα, τακτοποιούμε ξανά τα καλώδια, προσέχουμε μην έχουμε κάποια γυμνή τρίχα και κάνει σώμα και αφού τα ελέγξουμε όλα, προσπαθούμε πάλι να κλείσουμε το καπάκι με προσοχή.
Προσωπικά έφαγα αρκετές ώρες μέχρι να καταφέρω να τα ταιριάξω όλα εκεί μέσα και να μην έχω διαρροή.

- Αφού λοιπόν δεν έχουμε διαρροή, κλείνουμε πάλι τη μίζα προσωρινά για να τη δοκιμάσουμε με τη μπαταρία όπως και πριν. Εδώ, η δύναμή της είναι φανερά πιο μεγάλη. Σε κάθε άγγιγμα του καλωδίου η περιστροφή του ρότορα μου γυρνούσε και το χέρι μαζί. Επίσης, φροντίζουμε να βάλουμε καλώδια μεγάλης διατομής γιατί τραβάει παραπάνω φορτία από πριν που δούλευαν μόνο τα δύο καρβούνια.

- Στη συνέχεια, είμαστε στην τελική ευθεία. Την ανοίγουμε πάλι, γρασσάρουμε τις τσιμούχιες, γρασσάρουμε το ρουλεμάν (το οποίο έχουμε φροντίσει να δούμε εάν είναι σε καλή κατάσταση, δεν έχει τζόγο, έχει όλες του τις μπίλιες, δεν έχει κάποιο κρακ κτλ κτλ) και κλείνουμε για τελευταία φορά τη μίζα. Βεβαίως έχουμε αλλάξει και το o-ring στεγανοποίησης, το οποίο αποτελεί πολύ σημαντικό εξάρτημα και φροντίζουμε να μην το τραυματίσουμε στην τοποθέτηση. Σφίγγουμε τις μακρυές βίδες και η μίζα είναι έτοιμη για τοποθέτηση.





- Τοποθετούμε με την αντίστροφη φορά που ξεμοντάραμε όλα τα πράγματα. Θέλει λίγο παίξιμο και λίγο χτύπημα για να βάλουμε τη μίζα στη θέση της. Κονεξάρουμε τα κολλάρα και βάζουμε παραφλού με το γνωστό τρόπο.

Εφόσον έχουμε βάλει τα απαραίτητα, ενώνουμε τη μπαταρία και είμαστε έτοιμη να κάνουμε την πρώτη μας δοκιμή. (Μπορώ να πω ότι είχα λίγο άγχος εάν δουλέψουν όλα όπως πρέπει, δεδομένου ότι έκανα αυτή τη δουλειά πρώτη φορά.)
Βάζουμε λοιπόν κλειδί, ανοίγουμε kill switch και.......


..... παίρνει με την σκέψη! :ok:

Μοντάρουμε όλα τα πράγματα όπως πρέπει και κάνουμε μια βόλτα να απολαύσουμε το εργαλείο!!

ΥΓ 1) Ένα τεράστιο ευχαριστώ στο φίλο πλέον Κώστα @el-Gatto , ο οποίος με καθοδήγησε remotely σε όλη τη διαδικασία και μου έδωσε σημαντικά tips που χωρίς αυτά, ή θα είχα κάνει ζημιά, ή θα τελείωνα το 2022, μαζί με τη γέφυρα της Σαλαμίνας!

ΥΓ2) Κοτσάρησα και έναν μεταλλικό ταχυσύνδεσμο βενζίνης



καθώς επίσης και έναν αντάπτορα της c-tek, ο οποίος αφήνει αναμονη για να συνδέεις τη μπαταρία για φόρτιση χωρίς να λύνεις ποδιές κτλ. Έχει επίσης led το οποίο σου δείχνει το ποσοστό φόρτισης της μπαταρίας.







ΥΓ3) Όλες οι φωτό της επισκευής, βρίσκονται εδώ https://photos.app.goo.gl/nllMjAys4M4Rg6SC2
 
Τελευταία επεξεργασία:

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
ΕΥΓΕ !
Άψογος Γιάννη.
Μία ερώτηση : Δεν πωλείται το σετ των καρβουνακίων από την εταιρεία όλο μαζί ? Πόσο κάνει αν ξέρετε ?
Το ρωτάω σαν εναλλακτική για κάποιον που ίσως δεν θέλει να κάνει κολλήσεις κλπ.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
ΕΥΓΕ !
Άψογος Γιάννη.
Μία ερώτηση : Δεν πωλείται το σετ των καρβουνακίων από την εταιρεία όλο μαζί ? Πόσο κάνει αν ξέρετε ?
Το ρωτάω σαν εναλλακτική για κάποιον που ίσως δεν θέλει να κάνει κολλήσεις κλπ.
Λιγο που εψαξα δεν βρηκα κατι. Ισως αν ψαξει καποιος στο διαδικτυο λεπτομεριακα, στην Denso (που ειναι η μαρκα της μιζας) μπορει να βρει το συγκεκριμενο ανταλλακτικο και να το παραγγείλει.

Επισης δεν ξερω εαν κανει η πλακετα απο αλλο μηχανακι.
Παραδειγμα η αντιστοιχη πλακετα με την καρβουνοθηκη του yamaha xt600, εχει ακριβως τις ιδιες διαστασεις, αλλα δεν εχει τα 2 αυτακια εκατερωθεν, τα οποια ειναι αναγκαια για να κλειδωνει η πλακετα και να μη γυρναει τρελα μεσα στο καβουκι.

Εμενα τα καρβουνακια μου στοιχισαν 5 ευρω + κατι κοκοψινια (θερμοσυστελλομενα, τσιμουχες κτλ) αλλα 5 =10.

Εαν την πηγαινα σε μαστορα δεν πιστευω οτι θα μου επαιρνε λιγοτερα απο 50 ευρω , εαν επαιρνα μεταχειρω θα πηγαινε κανα 100αρικο (και δεν θα ηξερα και πως ειναι τα σωθικα της) και εαν παρήγγειλα καινουργια θα μου πηγαινε κανα 350αρι.

Αλλα δεν ειναι τοσο το χρηματικο κερδος, οσο η ενασχοληση και η ενεργεια που δινεις για χαρη της καλης σου.

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black


Μπράβο Γιάννη!

ΥΓ: αν θες βάζεις και τις φώτο κάνωντας "αντιγραφή διεύθυσνης εικόνας" με δεξί κλικ πάνω στη φώτο )και μετά εδώ πατάς το εικονίδιο της φώτο, επικόλληση και εισαγωγή). Αυτό για ευκολία όσων διαβάζουν , να βλέπουν ταυτόχρονα και τις φώτο ;)
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08


Μπράβο Γιάννη!

ΥΓ: αν θες βάζεις και τις φώτο κάνωντας "αντιγραφή διεύθυσνης εικόνας" με δεξί κλικ πάνω στη φώτο )και μετά εδώ πατάς το εικονίδιο της φώτο, επικόλληση και εισαγωγή). Αυτό για ευκολία όσων διαβάζουν , να βλέπουν ταυτόχρονα και τις φώτο ;)
Θοδωρη με εφτιαξες ασχημα τωρα!
Ευχαριστω

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Dimor

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης.
Μοτό
KTM 990 Adv. 06
giannis 1070 και el gatto πολλά συγχαρητήρια, για την επισκευή....

Μία ερώτηση, τον έλεγχο διαρροής με το πολύμετρο πως τον κάνουμε ? (είμαι λιγάκι άσχετος).

Επίσης σε κουβέντα με μηχανικό για την δικιά μου μίζα, που είχε διαγνώσει ότι δεν είναι καλή και να ετοιμάζομαι για "χειρουργείο" μου είχε αναφέρει ότι ταιριάζει από aprillia.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
giannis 1070 και el gatto πολλά συγχαρητήρια, για την επισκευή....

Μία ερώτηση, τον έλεγχο διαρροής με το πολύμετρο πως τον κάνουμε ? (είμαι λιγάκι άσχετος).

Επίσης σε κουβέντα με μηχανικό για την δικιά μου μίζα, που είχε διαγνώσει ότι δεν είναι καλή και να ετοιμάζομαι για "χειρουργείο" μου είχε αναφέρει ότι ταιριάζει από aprillia.
Για τον έλεγχο διαρροής, γυρνάς το πολύμετρο στην περιοχή των Ω, επιλέγεις κλίμακα (200), ενώνεις θετικό πολυμέτρου με τη βίδα που βγαίνει μέσα από το καπάκι της μίζας που έχει τα κάρβουνα, και το αρνητικό του πολυμέτρου το ακουμπάς στο κέλυφος της μίζας. Αν δεις ένδειξη στην οθόνη του πολυμέτρου, τότε έχεις διαρροή.

Με λίγα λόγια, για να μην έχεις διαρροή, πρέπει το πολύμετρο να δείχνει ότι δείχνει όταν δεν ακουμπούν οι ακροδέκτες του πουθενά. Ότι δηλαδή το ρεύμα που δέχεται η μίζα, δε γειώνεται, δε χάνεται.

Εναλλακτικά, μπορείς να επιλέξεις στο πολύμετρο το εικονίδιο με την ένδειξη αυτή



η οποία ομοίως αν πάρεις ένδειξη τότε έχεις διαρροή.

Ας διαφωτίσει και κάποιος άλλος βέβαια το θέμα διαρροή γιατί και εγώ κουλάδι είμαι μη νομίζεις...:wacky:

Από aprilia ποιο μοντέλο και τι ακριβώς ταιριάζει με τη μίζα του σΚαΤεΜ ??
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
@giannis1070 Γιάννη respect και ευχαριστούμε για το υπερπλήρες φωτορεπορτάζ...!!!:brv:
Και ενα μεγάλο ευχαριστώ στον Κώστα @el-Gatto που είναι πάντα "εδώ";)...!!!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Το εχετε παει αλλου!! το θεμα
Respect
 

Dimor

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης.
Μοτό
KTM 990 Adv. 06
............................................................
..................................................................................

Από aprilia ποιο μοντέλο και τι ακριβώς ταιριάζει με τη μίζα του σΚαΤεΜ ??
Δεν θυμάμαι να μου είχε αναφέρει μοντέλο, θυμάμαι όμως ότι είχε αναφέρει 650 η μίζα του 990 και με κάπου 300 από aprillia.
 
Top Bottom