ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure
Οντας πολιτης πλεον και λιγο αλητης ειπα να ασχοληθω με το αλητοκτμ ωστε να το συμαζεψω μετα απο 9 μηνες παραμελησης!το θεαμα που αντικρισα στην φισα του ανορθωτη ηταν αυτο..




Το αιτιο του λογικα ηταν οτι εχανε το μπακιρακι απο το δοχειο λαδιου και σταγονα σταγονα επεφτε μεσα το λαδι με αποτελεσμα να γινει βραχυκυκλωμα..Το αλλο πιθανο αιτιο ηταν οτι απλα υπερθερμανθηκε..Το ερωτημα ειναι να βαλω παλι την ιδια φισα η να βαλω πορσελανινη κλεμα? Και το αλλο ερωτημα ειναι οτι καιρο σκεφτομουν να αλλαξω ανορθωτη να χω το κεφαλι μου ησυχο..Να βαλω της κορινθου?Του πειραια?Η να παρω απ εξω?Μεταξυ μας θα προτιμουσα να ενισχυσω καναν εγχωριο αρκει ομως να ειναι αξιοπιστος..Για πειτε καμια ιδεα εσεις που χετε δοκιμασει...
ευχαριστω!
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
εγω εχω του πειραιωτη με 120€ και ειμαι ευχαριστημενος.. το θεμα ειναι ομως οτι εκοψε την δικη μου φισα και την εβαλε στον καινουριο ανορθωτη..

με εσενα τι θα κανει??

επισης αν δουλευει ο ανορθωτης και απλα εχει λιωσει η φισα διορθωσε μονο το θεμα με την φισα.. και οοοοοταν με το καλο σε αφησει ο ανορθωτης τοτε το ψαχνεις..
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Οντας πολιτης πλεον και λιγο αλητης ειπα να ασχοληθω με το αλητοκτμ ωστε να το συμαζεψω μετα απο 9 μηνες παραμελησης!το θεαμα που αντικρισα στην φισα του ανορθωτη ηταν αυτο..




Το αιτιο του λογικα ηταν οτι εχανε το μπακιρακι απο το δοχειο λαδιου και σταγονα σταγονα επεφτε μεσα το λαδι με αποτελεσμα να γινει βραχυκυκλωμα..Το αλλο πιθανο αιτιο ηταν οτι απλα υπερθερμανθηκε..Το ερωτημα ειναι να βαλω παλι την ιδια φισα η να βαλω πορσελανινη κλεμα? Και το αλλο ερωτημα ειναι οτι καιρο σκεφτομουν να αλλαξω ανορθωτη να χω το κεφαλι μου ησυχο..Να βαλω της κορινθου?Του πειραια?Η να παρω απ εξω?Μεταξυ μας θα προτιμουσα να ενισχυσω καναν εγχωριο αρκει ομως να ειναι αξιοπιστος..Για πειτε καμια ιδεα εσεις που χετε δοκιμασει...
ευχαριστω!
Εβαλα ανορθωτη του Νακου (κορινθος) με 95 ευρω μαζι με τα μεταφορικα, ο οποιος ερχεται ετοιμος, ξεκουμπωνεις παλιο, κουμπωνεις καινουργιο και ξεμπερδευεις.

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure
Εβαλα ανορθωτη του Νακου (κορινθος) με 95 ευρω μαζι με τα μεταφορικα, ο οποιος ερχεται ετοιμος, ξεκουμπωνεις παλιο, κουμπωνεις καινουργιο και ξεμπερδευεις.

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
και ειναι καλος γιατι εκει κλεινω κ εγω!!απλα μαζι με τον ανορθωτη θα καταργησω και την φισα με κλεμα πορσελανης να τελειωνει το θεμα μια για παντα!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
και ειναι καλος γιατι εκει κλεινω κ εγω!!απλα μαζι με τον ανορθωτη θα καταργησω και την φισα με κλεμα πορσελανης να τελειωνει το θεμα μια για παντα!
Η κλεμμα πορσελανης αντεχει στις θερμοκρασιες αλλα ειναι σχετικα εύθραυστη. Δεν ξερω εαν πρεπει να τη βαλεις σε αυτο το μηχανακι με αυτους τους κραδασμους.

Εγω προσωπικα θα εβαζα την ιδια.

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Το αυτό. Η κλεμμα πορσελάνης εφόσον ειναι για υψηλές θερμοκρασίες συνήθως τη χρησιμοποιούμε και με καλώδιο σιλικόνης αλλιώς θα λιωσει το καλώδιο οποτε πάλι πρόβλημα θα υπάρχει. Εν ολίγης συνήθως σε φούρνους επαγγελματικούς έχω χρησιμοποιήσει με θερμοκρασίες υψηλες και σε λίγα ακόμα μηχανήματα. Αυτα..:)
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Εγώ πήρα έναν fh020aa τύπου mosfet.Και αδιάβροχα πριζάκια για να καταργήσω τελείως τα μαμά που είναι άθλια.Τον ίδιο ανορθωτή τον έχω και σε άλλο μηχανάκι και λειτουργεί απροβλημάτιστα.Δεν βρίσκω λόγο να γίνεται αντικατάσταση με μαμά αντ/κά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Στις γνήσιες φίσες που περνάει εύκολα λάδι, η λύση με διηλεκτρικό γράσο παίζει ???
Παιζει.... της locktite

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
και ειναι καλος γιατι εκει κλεινω κ εγω!!απλα μαζι με τον ανορθωτη θα καταργησω και την φισα με κλεμα πορσελανης να τελειωνει το θεμα μια για παντα!
Αν ο ανορθωτής δουλεύει εντάξει δεν χρειάζεται τίποτα στις φίσες, αρκεί να είναι καθαρές οι επαφές τους
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
καθε φορα που στην αλλαγη λαδιων βγαζουμε ντεποζιτα,δεν ειναι κοπος να ανοιγουμε και να καθαριζουμε ολες τις φυσες με ενα σπρει επαφων,σιγα τη δουλεια δλδ.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
καθε φορα που στην αλλαγη λαδιων βγαζουμε ντεποζιτα,δεν ειναι κοπος να ανοιγουμε και να καθαριζουμε ολες τις φυσες με ενα σπρει επαφων,σιγα τη δουλεια δλδ.
:yes:
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
καθε φορα που στην αλλαγη λαδιων βγαζουμε ντεποζιτα,δεν ειναι κοπος να ανοιγουμε και να καθαριζουμε ολες τις φυσες με ενα σπρει επαφων,σιγα τη δουλεια δλδ.
Αν το κανείς μόνο σου εννοείται ;)
Άντε πες στο μηχανικό να σου καθαρίζει επαφές και φυσσες και να χει και καμία άλλη δουλειά :p
Μέχρι εδώ θα ακουστούν οι φωνές,χαχαχαχα


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αν το κανείς μόνο σου εννοείται ;)
Άντε πες στο μηχανικό να σου καθαρίζει επαφές και φυσσες και να χει και καμία άλλη δουλειά :p
Μέχρι εδώ θα ακουστούν οι φωνές,χαχαχαχα
Κι όμως ,κάποιος που σέβεται την δουλειά του κ τον πελάτη του ,θα πρέπει να ασχοληθεί με την πρόληψη ,ώστε να τον εξ-ασφαλίσει ,έναντι γνωστών προβλημάτων.
Ας μην τις κοιτάξει όλες.
Η καφέ της γεννήτριας όμως (AC) ,είναι μπρoστά του ,και είναι σύνηθες να καίγεται λόγω κακών επαφών-σπινθηρισμών.
Η λευκή της τάσης (DC) είναι λίγο κρυμμένη ,αλλά είναι αυτή που καθορίζει την σωστή φόρτιση της μπαταρίας.
10-15 λεπτά είναι αρκετά για να προλάβεις άσχημες εξελίξεις.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Αν το κανείς μόνο σου εννοείται ;)
Άντε πες στο μηχανικό να σου καθαρίζει επαφές και φυσσες και να χει και καμία άλλη δουλειά :p
Μέχρι εδώ θα ακουστούν οι φωνές,χαχαχαχα


Sent from my iPhone using Tapatalk
Αν βαριέται η δε θέλει να στο κάνει χαιρετάς και πας αλλού ετσι απλα..Το κακό βέβαια για να μη παίρνουμε σβάρνα τους επαγγελματίες, είναι πως και κάποιοι απο μας θέλουμε την καλύτερη εργασία και στο τέλος να δώσουμε και ενα χαρτζιλίκι για τη δουλειά. ....Να τα λέμε και αυτα...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αν βαριέται η δε θέλει να στο κάνει χαιρετάς και πας αλλού ετσι απλα..Το κακό βέβαια για να μη παίρνουμε σβάρνα τους επαγγελματίες, είναι πως και κάποιοι απο μας θέλουμε την καλύτερη εργασία και στο τέλος να δώσουμε και ενα χαρτζιλίκι για τη δουλειά. ....Να τα λέμε και αυτα...
Να τα λεμε......οποιος κανει καλη δουλεια και ειναι λιγο πιο ακριβος ειναι κλεφτης:D
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αν βαριέται η δε θέλει να στο κάνει χαιρετάς και πας αλλού ετσι απλα..Το κακό βέβαια για να μη παίρνουμε σβάρνα τους επαγγελματίες, είναι πως και κάποιοι απο μας θέλουμε την καλύτερη εργασία και στο τέλος να δώσουμε και ενα χαρτζιλίκι για τη δουλειά. ....Να τα λέμε και αυτα...
Να τα λεμε......οποιος κανει καλη δουλεια και ειναι λιγο πιο ακριβος ειναι κλεφτης:D
Σωστό κι αυτό. :ok:
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Να τα λεμε......οποιος κανει καλη δουλεια και ειναι λιγο πιο ακριβος ειναι κλεφτης:D

Ποσο δικιο εχεις ρε Κωστα....
 

Aρης

Μέλος
Όνομα
ARHS
Μοτό
KTM 990 Adventure 2009
Καλή μέρα ! Ρε παίδες το χειμώνα τα μηχανάκια,όσοι δεν τα δουλεύουν βέβαια τα έχετε σε συντηρητές μπαταρίας!
 

Geo

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
KTM 990 ADVENTURE R 2011
HONDA XRV 750 1999
Αν είναι να το αφήσεις σε ακινησία,καλό είναι να το έχεις σε συντηρητή.
Και να πάρει μπροστά μετά απο καιρό,η μπαταρία θα έχει πέσει γιατί δεν θα είναι πλήρως φορτισμένη και θα "τραβάει" πολλά amp απ'τον ανορθωτή,με αποτέλεσμα αργά ή γρήγορα να τον κάψει.
 
Top Bottom