Πολύ ευχαρίστως αλλά εσύ νομίζω έχεις με το carbon καπάκι...Κοντά είναι γύρω στα 10 εκατοστά!
Θέλεις ακριβώς να μετρήσω?
Στο Υ εννοείς Χρήστο...?Καλησπέρα.Για να αλλαξω το γραφιτο δαχτυλιδι στην ενωση της εξατμισης του πισω κυλινδρου πρεπει να βγαλω το υποπλαισιο?
Εάν μιλάμε για τα ζουάν τότε δεν χρειάζεται.ναι Θάνο.
Θα δω αυτήν που χρησιμοποίησα στο δικό μου και θα σου πω αύριο Χρήστο.σε ευχαριστώ πολυ Θάνο.Εχεις καποια αλοιφη να προτείνεις?
Δυστυχώς δεν την βρήκα αλλά πρέπει να ήταν όπως η παρακάτω...σε ευχαριστώ πολυ Θάνο.Εχεις καποια αλοιφη να προτείνεις?
Πάντα να βάζετε πάστα υψηλων θερμοκρασιών. Ακόμα και μετά από χρόνια, και οι βίδες λύνουν άνετα και οι μεταλλοπλαστικες βγαίνουν άνετα και καθαρίζουν τα πρόσωπα εύκολα!!!Η μπορείς να χαλαρώσεις του λαιμούς από τους κυλίνδρους για να αποφύγεις την ζημιά..Σε καινούργια ζουαν δεν νομίζω να είναι απαραίτητη η αλυφη..
Πάστα στεγανοποίησης είναι Γιώργο.
Όταν λύνω εξάτμιση, λαιμούς κτλ, στο δέσιμο, βάζω σε όλα.
Ανάλογα τα χλμ που έχεις, αλλάζεις το σιτακι.καλησπερα στην παρεα!!
ηρθε η ωρα για service - λαδιια -φιλτρα κτλ.
αξιζει το σετ αυτο 00050000065 Φίλτρο Λαδιού Σετ KTM LC8-950-990
και αν οχι που μπορω να βρω την λεγομενη οθονη ( τα αλλα γνωριζω) .
επισης απο λαδακι τι λετε denicol ( το οποιο το διαβασα απο εδω μεσα δεν το εχω χρησιμοποιηση) η μοτορεχ ( το οποιο το εχω δουλεψει σε εντουρο αλλα στο 990 μου φανηκε να τσιμπαει με το παραπανω) χωρις ομως να εχω δουλεψει κατι αλλο γιατι θα ειναι το πρωτο service απο την αγορα και μετα στa 5000χλμ
Ευχαριστω!