Στην αρχή γέλασα πολύ (από μέσα μου). Σκάει τυπάκι όχι μακριά από την ηλικία μου, "δεν μου δουλεύει καλά το εμπρός φρένο". Κοιτάζω το μηχανάκι, ένα F650GS, δεν έχει πλυθεί ποτέ του και τα καλάμια είναι μαύρα μπροστά και ασημί πίσω. Όλο το μηχανάκι βρωμιά και "πατίνα", σχισμένη σέλα, η αλυσίδα είχε χρησιμοποιηθεί από τον Ξέρξη για τα καράβια του, λάστιχα ημερομηνία παραγωγής πριν το Βέλγιο απελευθερώσει το Κογκό. Ο δίσκος είχε μείνει σε πάχος σχεδόν διάφανο με μεγάλες πατούρες επάνω και η δαγκάνα μάλλον δεν είχε λυθεί χρόνια. "Και το πίσω δεν πιάνει καλά", ίδια κατάσταση. Δεν πιστεύω ότι είχε υγρά μέσα στο σύστημα γενικότερα ή αν είχε θα ήταν μαρμελάδα βατόμουρο.
Θα μου πεις γιατί γελάς, δεν έχεις κυκλοφορήσει με ασυντήρητο μηχανάκι; Εννοείται πως ναι γιατί υπήρχαν περίοδοι που λεφτά δεν υπήρχαν και πισινό λάστιχο 7ετίας με 125 άλογα ρόδα έπρεπε να συμβιώσουν γιατί υπήρχαν ανάγκες μετακίνησης. Τακάκια Daytona 12 ευρώ. Αλυσίδα που τέντωνε και έσφιγγε κλπ. Αλλά ήξερα γιατί και τι συμβαίνει, δεν είχα απορίες τέτοιου τύπου.
Από το συνεργείο δεν είπαν κάτι εκείνη την ώρα, αλλά είναι προφανές ότι το μηχανάκι ήθελε λεφτά και ο ιδιοκτήτης δεν θα τα έδινε. Λάστιχα και σαμπρέλες, σέρβις αναρτήσεις μπρος πίσω, τακάκια, δισκόπλακες, σέρβις στις δαγκάνες με ορινγκ-φυσούνες-γρασαρίσματα, σιγά μην είναι ΟΚ τα ρουλεμάν του. Δουλειές που κάποιες γίνονται φτηνά μόνος σου αν ξέρεις και μπορείς, όχι σε μαγαζί όμως. Την εμφάνιση δεν την κοιτάζω καν γιατί δεν είναι θέμα ασφάλειας η σκισμένη σέλα ή το θαμπό πλαστικό, το θαμπό φανάρι βέβαια είναι.
Και αναρωτιέμαι (ρητορικά), φταίει ο Μολώχ της ασφάλτου ή βάζουμε το χεράκι μας στο ταμείο και παίρνουμε εισιτήριο πρώτη θέση μερικές φορές;