Καινούργιο Aprilia Tuareg 660 vs μεταχειρισμένο KTM 890

kostas82

Μέλος
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Μοτό
790 Adv R
Έκανα τεστ ride περσυ το 890R και είναι τρομερό μηχανάκι.Τώρα αν είναι ready to race ή αν μπορείς να αντέξεις σε
μεγάλα ταξίδια δεν το ξέρω.Εμένα η σέλα του μου φάνηκε οκ(καμία σχέση με τενερε που τρόμαξα όταν έκατσα) δεν ήταν καθόλου σκληρό και ήταν μπροστά στο 800gsa που ανέβηκα μετά λες και οδηγούσα μηχανάκι 50 κιλά πιο ελαφρύ.

Πολύ ωραίο μοτέρ διασκεδαστικό και πολύ μανιτζεβελο σε σχέση με 800 gs και 800xc και νομίζω αν άλλαζα κάποια στιγμή θα πήγαινα εκεί εύκολα.
 

Mariner

Everflowed
Περιοχή
Ν.Σμύρνη
Όνομα
Μαρίνος
Μοτό
ΚΤΜ 690 Enduro / BMW R1200GS Adv
Φαντάζομαι μιλάς για αντικατάσταση του tiger. Δεν έχω οδηγήσει 890 ακόμα (θα γίνει συντομα) αλλα απ'οσο εχω δει/διαβασει φαντάζομαι πως η συμπεριφορά του ειναι τυπική ΚΤΜ, δεν συμπαθει τη ραθυμία και το δείχνει, αντίθετα σε αποζημιώνει με το παραπάνω σε πιο σβέλτες καταστάσεις, τα 20+ αλογα παραπάνω απο το απριλια σίγουρα θα βοηθάνε. Το Απρίλια είναι ίσως λίγο πιο all-around και λιγότερο focused (χωρις να είναι κακό αυτό).

Κάτι σημαντικό επίσης, το tuareg εχει το τίμημα του early-adopter, πχ δεν θα βρεις τα αφτερμάρκετ αξεσουάρ που υπάρχουν για το 890, στο αναπληρώνει όμως κάπως με 4 χρόνια εγγύηση και οδ.βοήθεια.

Το tuareg πάντως είναι στην διάθεσή σου για test-ride.

Βίντεο προ ολίγων ημερών, αναβάτης Άφρικα 1100 έβαλε "ζελέ" στην σέλα για να αντέχει μιάμιση ώρα...
Στηρίζω.. Όταν κάνεις τετοια iron-butt πράγματα, απαιτούνται κάποιες ανέσεις.

Ο σελάς μου πάντως μου έχει πεί πως το τζελ στις ελληνικές συνθήκες με την ζέστη δεν είναι δουλεύει όπως πρέπει και σου ανεβάζει και τις θερμοκρασίες σε μέρη που καλό είναι να διατηρούνται πιο δροσερά :D
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Δε γνωρίζω πολλά για το 790, ούτε το έχω οδηγήσει, ούτε πρόκειται γιατί δεν μου κάνει κλικ .

Είμαι πάντα υπέρ του καινούργιου και επιπλέον από αυτά που διαβάζω για το tuareg θα το έπαιρνα γιατί πιστεύω πως θα μου ταιριάζει.
Εγώ θα το έβαζα και χώμα όμως.

Καλό θα ήταν να τα οδηγήσεις και τα δύο πριν δώσεις τον τίγρη σου που παρεμπιπτόντως είναι πιο όμορφη μοτοσυκλέτα και από τα δύο.
Μα η όλη σκέψη ξεκινάει από πρόθεση χρήσης 50/50, διαφορετικά δεν νομίζω ότι θα με ελκούσε κάποιο από τα δυο.
Θα ψάξω για τεστ να πάρω μια ιδέα τι αίσθηση δίνουν.

Μια άλλη σκέψη θα ήταν να βρω λύση για την, εντελώς ακατάλληλη για χώμα, μπροστινή ανάρτηση του Tiger.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Μα η όλη σκέψη ξεκινάει από πρόθεση χρήσης 50/50, διαφορετικά δεν νομίζω ότι θα με ελκούσε κάποιο από τα δυο.
Θα ψάξω για τεστ να πάρω μια ιδέα τι αίσθηση δίνουν.

Μια άλλη σκέψη θα ήταν να βρω λύση για την, εντελώς ακατάλληλη για χώμα, μπροστινή ανάρτηση του Tiger.
Τότε κρατά τίγρη και πάρε ένα εντουρακι με 2500-3000 να ευχαριστηθεις χώμα.
 

black sheep

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
Vstrom 650 Xt
Ο τίγρης έχει αρκετά ασφάλτινο χαρακτήρα. Πιστεύω ότι και να κάνεις στην ανάρτηση, δε θα είσαι ικανοποιημένος. Το tuareg μάλλον ακούγεται η ιδανικότερη 50/50 επιλογή αυτή την στιγμή.

Τότε κρατά τίγρη και πάρε ένα εντουρακι με 2500-3000 να ευχαριστηθεις χώμα.
Η καλύτερη λύση είναι αυτή, για όποιον διαθέτει για δεύτερο μηχανάκι. Σαν το ελαφρύ, δεν έχει... άλλη διασκέδαση στο χώμα...
 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Εγώ εικόνα έχω από 790r , και θα πω μακριά κ αγαπημένοι. Μπορεί να είναι καλό στο χώμα δεν προλαβα να το παω , αλλά σαν μηχανάκι all around πάσχει. Άβολο σκληρό, γενικά αν έχεις ευκαιρία κάνε μια βόλτα. Για το απλό με έφερε ο Orla συνεπιβάτη από θηβα. Κράμπες συνέχεια στα ποδια και ρίξη σπλήνας σε κάθε λακουβα :ha
Το norden μ άρεσε πολυ σαν μηχανή αλλά ήδη διαβάζω για αρκετά προβληματα και είναι κρίμα. Αναμένω να κάνω τεστ το απριλια, αλλιώς με βλέπω να μενω με το μπεμβε. Από την εικόνα παντως που έχω touareg ευκολα στα λεφτά αυτα
Που διαβασες προβλήματα στο Norden? Εκτός εάν πρόβλημα ειναι η διχρωμια στην σελα που δεν ταιριάζει η γραμμή ή ενα κολλάρο ψυγείου στην Αμερική που ηταν λάσκα.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Όπως μου είπε ο αντιπρόσωπος που έχει μετακομίσει πρόσφατα στην περιοχή (Αχαρναί, Κόκκινος Μύλος), θα κάνουν Orange Days μέσα στον Μάιο.
Θα είναι μια μέρα για κάθε μαγαζί και θα πρέπει να έχεις κλείσει ραντεβού από πριν. Αυτοί εδώ θα είναι ή 11/5 ή 18/5, δεν ήξερε το πρόγραμμα ακόμα.
Το βάζω μήπως ενδιαφέρει κάποιον
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Που διαβασες προβλήματα στο Norden? Εκτός εάν πρόβλημα ειναι η διχρωμια στην σελα που δεν ταιριάζει η γραμμή ή ενα κολλάρο ψυγείου στην Αμερική που ηταν λάσκα.
https://www.youtube.com/post/UgkxWt8zrolEuR3r7a-jmflm4h9y8ErfyCBF

Εγώ αυτό είχα πετύχει πρόσφατα χαζεύοντας άκυρα πράγματα στο youtube
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Ο κάθε αναβάτης αποκομίζει αλλά πράγματα τελικά.

Το 790R ήταν πλήρως παραμετροποιησιμο αναρτησιακα και έκανε τα πάντα καλά , η σέλα ήταν άνετη , ταξίδευε καλά , έστριβε φανταστικά και δεν λάτρευε την εθνική , στο χώμα ήταν πολύ καλό και έκρυβε το βάρος του με πολύ ωραίο τρόπο .
Το σηκώνεις πολύ εύκολα άμα πέσει και είναι πολύ καλή επιλογή για 50/50.
Το 890r θα είναι ακόμα καλύτερο.

Το 790 το απλό , δεν μου άρεσε , ήταν σκληρό μπροστά και δεν έκατσα να ασχοληθώ να δω αν έρχεται στα μέτρα μου μιας κ είχα μόνο μισή ώρα για βόλτα .

Το τουαρεγκ δεν το έχω πάει βόλτα οπότε δεν έχω άποψη.

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Τότε κρατά τίγρη και πάρε ένα εντουρακι με 2500-3000 να ευχαριστηθεις χώμα.
3000€ Παλιά!!!
Για άξιολογο μοτοσυκλέτακι
 

MadMar

Μέλος
Όνομα
Marios
Μοτό
Suzuki V-Strom DL 650 K9
Ο κάθε αναβάτης αποκομίζει αλλά πράγματα τελικά.

Το 790R ήταν πλήρως παραμετροποιησιμο αναρτησιακα και έκανε τα πάντα καλά , η σέλα ήταν άνετη , ταξίδευε καλά , έστριβε φανταστικά και δεν λάτρευε την εθνική , στο χώμα ήταν πολύ καλό και έκρυβε το βάρος του με πολύ ωραίο τρόπο .
Το σηκώνεις πολύ εύκολα άμα πέσει και είναι πολύ καλή επιλογή για 50/50.
Το 890r θα είναι ακόμα καλύτερο.

Το 790 το απλό , δεν μου άρεσε , ήταν σκληρό μπροστά και δεν έκατσα να ασχοληθώ να δω αν έρχεται στα μέτρα μου μιας κ είχα μόνο μισή ώρα για βόλτα .

Το τουαρεγκ δεν το έχω πάει βόλτα οπότε δεν έχω άποψη.

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κωνσταντίνε συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιό σου παραπάνω. Θεωρώ πως σημαντικό ρόλο στην εντύπωση που αφήνει σε κάποιον η δοκιμή μιας νέας μοτοσυκλέτας είναι η μοτοσυκλέτα από την οποία προέρχεται.

Οδηγώντας Super Sport μοτοσυκλέτα για αρκετά χρόνια, ήθελα να κάνω το πέρασμα σε On-Off. Πρώτη μου κίνηση ήταν να πάω στα Orange Days να οδηγήσω το 790. Ξεκαβαλάω λοιπόν το GSXR και σκαρφαλώνω στο 790. Εδώ είμαστε λέω. Άνεση! (Πετάγομαι μέχρι Θεσσαλονίκη κι έρχομαι χωρίς στάση σκεφτόμουν...)

Τελικά λόγω πολλών παραμέτρων κυρίως οικονομικών αγόρασα το V Strom. Αυτή κι αν είναι άνεση σκεφτόμουν όταν το πρωτο-οδήγησα.

Στην έκθεση μοτοσυκλέτας που έγινε ανέβηκα και στο Norden και στο 890R. Η αίσθηση που μου έδωσαν (στατικά) είναι ότι είναι "σκληρά" μηχανάκια για πολύωρη οδήγηση. Είμαι σίγουρος όμως πως αν δεν είχα συνηθίσει με το Στρώμα και ήμουν ακόμα με το GSXR, θα τα έβλεπα με άλλο μάτι :cool:
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Που διαβασες προβλήματα στο Norden? Εκτός εάν πρόβλημα ειναι η διχρωμια στην σελα που δεν ταιριάζει η γραμμή ή ενα κολλάρο ψυγείου στην Αμερική που ηταν λάσκα.
Δεν μπορώ να επισυναψω φωτό λόγω κουλαμαρας, μπες στο big rock moto και διάβασε πιςω σκασμένο αμορτισερ, διακόπτης φώτων ομίχλης διαρροή υγρού ψυγείου, παιρνει δυσκολα μπρος κρυο. Φοβερό μηχανάκι οδήγησαν εγώ το λάτρεψα αλλά δεν χω όρεξη να ασχολουμαι με τέτοια όταν θέλω να παω μια βόλτα
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως άσχετο αλλα να πω κι εγώ τη μ@λακία μου με σεβασμό στους ιδιοκτήτες 790 και 890.

Η ΚΤΜ είχε βγάλει τη μ@νάρα 1090R που φαινόταν το τέλειο μηχανακι μετά το 990 και μετά έβγαλε τα 790 και 890 που εμφανισιακά τουλάχιστον εμένα με ξενερώνουν απίστευτα. Δε λέω μπορεί αυτό το τεπόζιτο χαμηλά να κάνει μεγάλη διαφορά αλλά εμένα μου φαίνεται σαν να ναι έγκυος το μηχανάκι!

Για μένα το 1090R ηταν το τελευταίο όμορφο ΚΤΜ, μετά τα χάλασαν πολύ για τα γούστα μου τουλάχιστον.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για να τα λέμε και αυτά, διορθώνεται το λάθος στο ερχόμενο μοντέλο αφ'ενός, να βγάλει μεροκάματο και ο φίλος Ορόρας αφ'ετέρου.

Όταν είναι κάποιος επάνω δεν το βλέπει, όπως πολλά άλλα άσχημα μηχανάκια. Προσωπικά το R με βρήκε να το κοιτάζω με μεγάλη συμπάθεια και πριν και μετά το τεστ.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Βόλτα που δεν συμπληρώνει οκτώ ώρες στην σέλα δεν νοείται βόλτα :laugh:
Οδήγησε τα και τα δύο Αντώνη για να έχεις ιδίαν άποψη.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Οδήγησε τα και τα δύο Αντώνη για να έχεις ιδίαν άποψη.
Και πάλι σωστή άκρη δεν θα βγάλει, αλλά είναι μια αρχή
Εγώ αυτές τις γνώμες ότι είναι σκληρό κλπ, δεν τις καταλαβαίνω.
Μιλάμε για τις καλύτερες αναρτήσεις που υπάρχουν .
Αν πάρει Τουαρέγκ, η πρώτη αναβάθμιση που θα κάνει είναι να βάλει wp....
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτές τις ατάκες διαβάζω (εννοώ προ δεκαετίας) και για το Fazer, του οποίου οι στοκ γιαμαχα αναρτήσεις είναι μια χαρά και με ριβαλβινγκ σε άνθρωπο που ξέρει δεν χρειάζεται ποτέ τίποτα.

Αφού "ακούν" οι αναρτήσεις του Τουαρέγκ, δεν θέλει ούτε ευρώ. Τυχαία το 901 που δεν έχει πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ θέλει ένα άλλο, αν όχι με το καλημέρα σίγουρα πριν το μεσημεριανό και το έχεις πληρώσει 4000 παραπάνω.
 
Reactions: STF
Top Bottom