Το σίγουρο είναι ότι οι επιλογές είναι λίγες! Τα 640 που βλέπω στο γνωστό σάιτ δεν μου πολυγεμιζουν το μάτι. Και να πω την αλήθεια ούτε τα ΤTR ούτε τα DR που βλέπω. Ίσως KLR έχει κάποιες καλές περιπτώσεις. Είδωμεν…640 adve Κατεμε .....
Σίγουρα το ΤΑ είναι δοκιμασμένη επιλογή! Το «είναι» μου νομίζω θέλει κάτι πιο «σκληρό». Βέβαια είμαι σίγουρος ότι εκεί που πάει το Dakar πάει και Τρανσαλπ.Transalp 650 last edition
Sent from my iPhone using Tapatalk
Μωρέ το XR το λοξοκοιτάω! Με λοξοκοιτάει όμως και το πορτοφόλι μου!Μεγάλο μονοκύλινδρο, όσο πιο ελαφρύ και όποιο είναι σε καλύτερη κατάσταση.
Αυτά θα ήταν τα βασικά μου κριτήρια για ψιλομετακίνηση εντός και καναν επαρχιακό/ δασικό παραέξω.
Ακόμα και τα πιο "πολιτικά" TTR/ DR ας πούμε, έχουν τη ροπούλα τους και μια Α’ δύναμη. Αν δεν έχεις θέμα με μανιβέλα λοξοκοιτάς και τα XR.
Τα λεφτά που θες να διαθέσεις είναι οκ.
Από την άλλη, όλα αυτά είναι παλιά. Κωδικοί ανταλλακτικών ήδη έχουν καταργηθεί σε αρκετά και ίσως να χρειαστούν πατέντες και αναζήτηση σε μεταχειρισμένα. Αν τα χλμ που υπολογίζεις να κάνεις είναι λίγα, δεν σε πολυνοιάζει.
Αλλιώς, βάζεις αναζήτηση στο καρ με το μπάτζετ σου, κυβικά=όλα και σορτάρισμα με τα πιο νέα μοντέλα. Θα πέσεις σε κυβικά, θα κερδίσεις σε χρονιά. (250άρι klx ψεκαστό ας πούμε).
Ρωτάς άνθρωπο που έχει οργώσει τη μισή Ελλάδα με το 250άρι του. Δε ξέρω αν η γνώμη μου θα σημαίνει κάτι όμως. Είναι μια προσέγγιση που μου έδωσε μια διαφορετική οπτική στον μοτοσυκλετισμό που δεν μεταφέρεται με λόγια.
Αν έπαιζε και Nuda, δεν θα συζητούσα τα 250 κυβικά!Ρωτάς άνθρωπο που έχει οργώσει τη μισή Ελλάδα με το 250άρι του. Δε ξέρω αν η γνώμη μου θα σημαίνει κάτι όμως. Είναι μια προσέγγιση που μου έδωσε μια διαφορετική οπτική στον μοτοσυκλετισμό που δεν μεταφέρεται με λόγια.
Τον δρόμο αυτόν που επέλεξα πολύ νωρίς, με μεγάλη μου χαρά βλέπω να ακολουθούν ολοένα και περισσότεροι (και μέσα στο forum). Δε θυμάμαι να το έχω συζητήσει με κάποιον που να μου είπε πως μετάνιωσε για την επιλογή αυτή. Εννοείτε πως ξέρω ακόμη περισσότερους με μεσαία και μεγάλα on/off που δυσπιστούν.... Δεν είναι ακόμη έτοιμοι για τη μετάβαση στο δρόμο της ευτυχίας
Έζησα 5 χρόνια μόνο με το WR250R, το NUDA ήρθε μετά.Αν έπαιζε και Nuda, δεν θα συζητούσα τα 250 κυβικά!
Βέβαια ακόμα και τώρα δεν έχω αποφασίσει για κάτι! Αυτό που με κάνει και κολλάω λίγο στα κυβικά είναι ότι ο φίλος μου έχει Τ7 και στην ουσία με αυτόν θα πηγαίνω τις περισσότερες βόλτες…
Αν είναι να με κάνει πέρα βέβαια λόγω κυβικών δεν είναι πραγματικός φίλος θα μου πεις.
Σίγουρα ένα δίκυκλο τύπου WR250r, crf250-300 l, KLX 300 θα αποτελούσε μεγάλο σχολείο σε αυτά που θέλω να κάνω.
Αλλά μήπως ταυτόχρονα θα αποτελούσε και σχολείο στη ζωή;
Μήπως τελικά τα θελουμε όλα δικά μας;
Σε σκέψεις με έβαλες τώρα, όχι σκέψεις για το μηχανάκι που υποτίθεται με καίει τώρα, αλλά σε αλλεσ σκέψεις, βαθιές!
Με κούτα μηχανάκι δεν νομίζω να ψηθεί να το δώσει ο δικός μου. Πιο πιθανόν είναι να το γυρίσει σε αμιγώς ασφάλτινο!Έζησα 5 χρόνια μόνο με το WR250R, το NUDA ήρθε μετά.
Αν η ζωή με ανάγκαζε και έπρεπε να μείνει ένα.... από τα λίγα που σου έχω γράψει, μαντεύεις -φαντάζομαι- ποιο θα ήταν.
Η παρέα μας είχε από όλα κάποτε. Τώρα, έχει μεγάλα (αλλά ελαφριά) και μικρά μονοκύλινδρα. Αν πηγαίνεις με τον φίλο σου συχνά βόλτες σε ένα χρόνο από τώρα αυτό που θα συμβεί θα είναι να πάρει και αυτός κάποιο μικρό για να σε ακολουθεί
Καλώς τον τον συγχωριανό!Καλησπέρα σε όλους!
Μετά από ατέλειωτες ώρες διαβάσματος στην πάροδο των τελευταίων δυο θα έλεγα ετών, ήρθε η ώρα να γίνω και εγώ μέλος της διαδικτυακής (προς το παρών) παρέας σας!
Ο λόγος είναι φυσικά η αγάπη για τα δίκυκλα, οποιαδήποτε δίκυκλα (εντάξει, όχι σκούτερ).
Κάτοχος στο παρελθόν μηχανών δρόμου (street triple 675 και bonneville 865). Ναι, λάτρης της εγγλεζικης εταιρείας. Έχω όμως μια κάποια εμπειρία με DR200 για ένα διάστημα και γενικά έχω πατήσει χώμα και έχω περάσει και ρέματα, αφπυ κατάγομαι από χωριό του Πηλίου και εκεί μεγάλωσα μέχρι να με κατασπαράξει η καταραμένη Αθήνα στα 20 μου.
Αφού πέρασα τις εξετάσεις δρόμου με το triple, και «ήπια τους καφέδες» μου με τη bonnie, και αφού ανέκαθεν με ενθουσίαζε η φάση της travel-enduro-adventure-on-offΆδας, και αφου το bonneville πάει σε αλλα χέρια, του πατέρα μου, είμαι σε αναζητηση μηχανής. Σαν οδηγό θα με περιέγραφα, «με το μυαλό στο κεφάλι» αλλά και έξω απ αυτό ώρες ώρες.
Το νέο δίκυκλο, θα πρέπει να:
Η ΣΕΙΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΑ
- Το γουστάρω.
- Να πατάει χώμα με αξιώσεις.
- Να με μετακινει στην Αθήνα. ( Δεν είμαι και διανομέας βέβαια και σπίτι δουλειά προς το παρόν είναι 2 χλμ)
- Να με πηγαίνει μέχρι το χώμα, όπου και αν είναι αυτό. (Εντός Ελλάδας, έτσι για να βάλουμε και εναν περιορισμό).
Τα μπάτζετ θα είναι γύρω στα 2-3.000 €. Και άντε αν κάτι αξίζει πολύ να ανεβεί κανένα 500άρικο ακόμα.
Όποτε βλέπω στο δρόμο το KTM 640 Adv ενθουσιάζομαι. Φοβάμαι όμως μήπως ειναι παρορμητική μια τέτοια κίνηση, Παλιό μηχανάκι, ακούγονται διαφορα. Βέβαια ως φαν της ευρωπαϊκής γενικότερα σχολής, αυτά τα ακούω σαν ψυθιρους, αφού η προσωπική μου εμπειρία έχει δείξει ότι όλα τα μηχανάκια, σχεδόν, με την εκάστοτε απαιτητή συντήρηση, δεν έχουν και κανένα τραγικό θέμα. Και τα δικά μου έως τώρα βασικά δεν είχαν καμία βλάβη ποτέ.
Μήπως όμως, η αγορά κάποιου άλλου μοντέλου, τύπου F650 Dakar να ήταν πιο ώριμη;
Μήπως το μπεμφε κάνει τικ σε όλα τα κουτάκια και δεν έχει και κίνδυνο να μείνει αβοήθητο στο δρόμο;
Μήπως να πάρω ΤΤR600 που από παιδί το βλέπω και γουστάρω και να κάνω τις ανάλογες υποχωρήσεις;
Κάποια από αυτά τα μοντέλα είναι καλύτερα σε κάποιους τομείς. Πχ ΚΤΜ στο 1)
Με κάποια αλλά απλά συμβιβάζομαι. Πχ BMW στο 1)
Να σημειωθεί ότι, η βασική συντήρηση θα γίνεται από εμένα, καθώς «πιάνουν» τα χέρια μου που λένε και στο χωριό μου την Αργαλαστή. Αλλά και τυχόν βλάβες με την πολύτιμη βοήθεια σας έως έναν βαθμό μπορούν να διορθωθούν απο εμένα.
Συννεφάκι: Τι να πω; Με κάποιου τη βοήθεια, ίσως ανοίξω και το ΚΤΜ και το κάνω καινούργιο.
Ελπίζω να μην κούρασα. Προσπάθησα να οργανώσω όσο πιο πολύ μπορώ τη σκέψη μου για να σας γραψω πρωινιάτικα.
Τα λέμε και από κοντά στο μέλλον!!!
Ώπα ρε Νίκο; Είσαι πατριώτης;Καλώς τον τον συγχωριανό!
Άντε να μαζευόμαστε!
Ε ναι, ο Βόλος έχει τη τιμητική του με τα καλύτερα παιδιά στο forum (εγώ δεν είμαι Βολιώτης).Ώπα ρε Νίκο; Είσαι πατριώτης;
Εδώ υπάρχει ένα σχετικό θέμα του Βαγγέλη tc-driftΡε παιδιά. Υπάρχει κάπου νήμα με Tt600? Τι παίζει με την αναζητηση;
Σε ευχαριστώ πολύ!Εδώ υπάρχει ένα σχετικό θέμα του Βαγγέλη tc-drift
TT600R 01' my project
Το αγόρασα πριν ένα μήνα πρώτο χέρι με 17.700km. Διαμαντάκι απο μοτέρ, πλάισιο κλπ αλλά παραμελλημένο και παρατημένο σε μια γωνίτσα στη τύχη του απο περιστασιακό χρήστη. Δεν πειράζει, αυτές οι μηχανές μου αρέσουν! Άθικτες στα εσώψυχα τους που θέλουν αγάπη και φροντίδα να λάμψουν όπως τη πρώτη...advride.gr
Να σαι καλά!Σε ευχαριστώ πολύ!
Ώρα για μελέτη.
Έχω διαβάσει και την ανακατασκευή του 640 που κάνει ο συγκεκριμένος φιλοσ και με ενθουσίασε.
Όχι απλά με ενθουσίασε δηλαδή, αυτός ήταν και ο λόγος που με έκανε να ψάχνω 640.
Βαγγέλη πιστεύεις θα βρω 640 που δεν θα θελει κάτι σοβαρό; Από αυτά που υπάρχουν στο καρ βλέπεις κανένα να ψιλοαξιζει; Αναφέρομαι και σε adv και στο απλό lc4 enduro, σαν το δικό σου ή το επόμενο.Να σαι καλά!
Κοίτα εύκολο να βρεις κάτι καλό δεν ξέρω αν είναι γιατί ειδικά σε Enduro και Adventure δεν μιλάμε για πολλά διαθέσιμα κομμάτια και συνήθως όποιος έχει ένα καλό δεν το δίνει.Βαγγέλη πιστεύεις θα βρω 640 που δεν θα θελει κάτι σοβαρό; Από αυτά που υπάρχουν στο καρ βλέπεις κανένα να ψιλοαξιζει; Αναφέρομαι και σε adv και στο απλό lc4 enduro, σαν το δικό σου ή το επόμενο.
KTM 640 LC4 Adventure R '02 - Car.grΚοίτα εύκολο να βρεις κάτι καλό δεν ξέρω αν είναι γιατί ειδικά σε Enduro και Adventure δεν μιλάμε για πολλά διαθέσιμα κομμάτια και συνήθως όποιος έχει ένα καλό δεν το δίνει.
Ρίξε μια ματιά στις αγγελίες στο car και άμα δεις κάτι ενδιαφέρον βαλε το εδώ να το δούμε να το συζητήσουμε.
Μπορεί από τα μερη μας να μην είσαι!Ε ναι, ο Βόλος έχει τη τιμητική του με τα καλύτερα παιδιά στο forum (εγώ δεν είμαι Βολιώτης).