Κατασκευή σχάρας αλουμινίου για KTM 950/990 Adventure

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Σιγουρα?? Μηπως τα σημεια που εχει τρυπες η μηχανη σου δεν ταιριαζουν.. μηπωσ πεφτουν πανω στις τρυπες της σχαρας? Εγω δεν εχω θεμα αλλα για να ταιριαξει οπως πρεπει!
 

virus

Μέλος
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
αδιευκρινιστο
σιγουρα. δικο μου προβλημα. εισαι καλυμενος ;)
 

tasosbob

Μέλος
Περιοχή
Εδεσσα
Όνομα
Τασος
Μοτό
Honda Transalp 650
Παιδες εχει κανενας αλλος τρανσαλπ 650?εγω μονο 2 βιδες βλεπω στην σχαρα μου...Δηλαδη πιανει σε 4 βιδες αλλα οι δυο ειναι κατω απο την σελα και οι αλλες δυο στην ουρα...
Δηλαδη την σχαρα θα την στηριξω μονο σε 2 βιδες της ουρας?(μιας και οι βιδες της σελας δεν μπορουν να χρησιμοποιηθουν με την σχαρα που κανουμε).θα ειναι ασφαλες αυτο?
Για την ιστορια οι βιδες απεχουν 10 εκ μεταξυ τους (κατω οριζοντιος) και η αποσταση απο το αφρολεξ της σελας ειναι 6εκ(για να μπορει να μπει η σχαρα...)Αλλα με ανησυχει η ασφαλεια,γιατι ειναι αξεσουαρ που θα φορτωνεται...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Παιδες εχει κανενας αλλος τρανσαλπ 650?εγω μονο 2 βιδες βλεπω στην σχαρα μου...Δηλαδη πιανει σε 4 βιδες αλλα οι δυο ειναι κατω απο την σελα και οι αλλες δυο στην ουρα...
Δηλαδη την σχαρα θα την στηριξω μονο σε 2 βιδες της ουρας?(μιας και οι βιδες της σελας δεν μπορουν να χρησιμοποιηθουν με την σχαρα που κανουμε).θα ειναι ασφαλες αυτο?
Για την ιστορια οι βιδες απεχουν 10 εκ μεταξυ τους (κατω οριζοντιος) και η αποσταση απο το αφρολεξ της σελας ειναι 6εκ(για να μπορει να μπει η σχαρα...)Αλλα με ανησυχει η ασφαλεια,γιατι ειναι αξεσουαρ που θα φορτωνεται...
Αν έβαζες μια φωτό της σχάρας θα βοηθούσε.Και μια χωρίς την σχάρα επίσης (αν είναι εφικτό).
Σε ενδιαφέρει να μπεί πάνω απο την ήδη υπάρχουσα;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Παιδες εχει κανενας αλλος τρανσαλπ 650?εγω μονο 2 βιδες βλεπω στην σχαρα μου...Δηλαδη πιανει σε 4 βιδες αλλα οι δυο ειναι κατω απο την σελα και οι αλλες δυο στην ουρα...
Δηλαδη την σχαρα θα την στηριξω μονο σε 2 βιδες της ουρας?(μιας και οι βιδες της σελας δεν μπορουν να χρησιμοποιηθουν με την σχαρα που κανουμε).θα ειναι ασφαλες αυτο?
Για την ιστορια οι βιδες απεχουν 10 εκ μεταξυ τους (κατω οριζοντιος) και η αποσταση απο το αφρολεξ της σελας ειναι 6εκ(για να μπορει να μπει η σχαρα...)Αλλα με ανησυχει η ασφαλεια,γιατι ειναι αξεσουαρ που θα φορτωνεται...
Άν η σχάρα είναι η παρακάτω θα μπορούσες να την στηρίξεις έτσι βάζοντας λίγο πιο μεγάλες βίδες...

upload jpg



upload image online
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Παιδες εχει κανενας αλλος τρανσαλπ 650?εγω μονο 2 βιδες βλεπω στην σχαρα μου...Δηλαδη πιανει σε 4 βιδες αλλα οι δυο ειναι κατω απο την σελα και οι αλλες δυο στην ουρα...
Δηλαδη την σχαρα θα την στηριξω μονο σε 2 βιδες της ουρας?(μιας και οι βιδες της σελας δεν μπορουν να χρησιμοποιηθουν με την σχαρα που κανουμε).θα ειναι ασφαλες αυτο?
Για την ιστορια οι βιδες απεχουν 10 εκ μεταξυ τους (κατω οριζοντιος) και η αποσταση απο το αφρολεξ της σελας ειναι 6εκ(για να μπορει να μπει η σχαρα...)Αλλα με ανησυχει η ασφαλεια,γιατι ειναι αξεσουαρ που θα φορτωνεται...
Αν η αλουμινενια σχαρα παταει ολη πανω στην πλαστικη σχαρα του ΤΑ, χωρις δηλαδη αποστατες που θα αφηνουν καινο μεταξυ των δυο σχαρων δεν υπαρχει προβλημα σταθεροτητας Ετσι εχω εδω και πολλα χρονια την σχαρα της givi
Αν παντως το κανεις κατ' αυτον τον τροπο βαλε κατι ενδιαμεσα "σαντουιτς" γιατι αργα ή γρηγορα η πλαστικη σχαρα θα χασει το χρωμα της λογω μικροτριβων με την αλουμινενια (πχ κομματια σαμπρελας)

Μπορεις παντως να την στερεωσεις και με τεσσερις βιδες Μ6 και αποστατες και δεν ειναι απαραιτητο να χρησιμοποιηθουν οι δυο Μ8 που η χοντα χρησιμοποιει για την στηριξη της σχαρας στο πισω μερος
Αυτες (οι γνησιες Μ8)θα παραμεινουν ως εχουν
Θα ξεκουμπωσεις τα δυο λαστιχα στο πανω μερος της σχαρας και συμφωνα με αυτες τις 6 τρυπες που αποκαλυπτονται θα ανοιξεις 4 ή 6 αντιστοιχες φρεζαρισμενες τρυπες στο αλουμινιο Χρησιμοποιεις μετα αντιστοιχες φρεζατες βιδες+παξιμαδια ασφαλειας και εισαι ετοιμος
Αυτη η λυση (με τους αποστατες) προσδιδει στην πραξη την ιδια σταθεροτητα και αντοχη με την πρωτη χωρις ομως να φθειρει την "μαμα" σχαρα Μπορει ομως να εφαρμοστει μονο αν δεν πεφτουν τα κενα του σχεδιου της αλουμινενιας σχαρας στις τρυπες που κουμπωνουν τα λαστιχα της "μαμας" σχαρας
 

tasosbob

Μέλος
Περιοχή
Εδεσσα
Όνομα
Τασος
Μοτό
Honda Transalp 650
Άν η σχάρα είναι η παρακάτω θα μπορούσες να την στηρίξεις έτσι βάζοντας λίγο πιο μεγάλες βίδες...

upload jpg



upload image online
Ναι Θανο αυτη ειναι η σχαρα στα πανω σημεια ομως εχω λαμακια για πανε πιο πισω τα φλας....Αρα οι τρυπες ειναι πιασμενες(μπορω βεβαια να βαλω μακρυτερες βιδες)
 

tasosbob

Μέλος
Περιοχή
Εδεσσα
Όνομα
Τασος
Μοτό
Honda Transalp 650
Αν η αλουμινενια σχαρα παταει ολη πανω στην πλαστικη σχαρα του ΤΑ, χωρις δηλαδη αποστατες που θα αφηνουν καινο μεταξυ των δυο σχαρων δεν υπαρχει προβλημα σταθεροτητας Ετσι εχω εδω και πολλα χρονια την σχαρα της givi
Αν παντως το κανεις κατ' αυτον τον τροπο βαλε κατι ενδιαμεσα "σαντουιτς" γιατι αργα ή γρηγορα η πλαστικη σχαρα θα χασει το χρωμα της λογω μικροτριβων με την αλουμινενια (πχ κομματια σαμπρελας)

Μπορεις παντως να την στερεωσεις και με τεσσερις βιδες Μ6 και αποστατες και δεν ειναι απαραιτητο να χρησιμοποιηθουν οι δυο Μ8 που η χοντα χρησιμοποιει για την στηριξη της σχαρας στο πισω μερος
Αυτες (οι γνησιες Μ8)θα παραμεινουν ως εχουν
Θα ξεκουμπωσεις τα δυο λαστιχα στο πανω μερος της σχαρας και συμφωνα με αυτες τις 6 τρυπες που αποκαλυπτονται θα ανοιξεις 4 ή 6 αντιστοιχες φρεζαρισμενες τρυπες στο αλουμινιο Χρησιμοποιεις μετα αντιστοιχες φρεζατες βιδες+παξιμαδια ασφαλειας και εισαι ετοιμος
Αυτη η λυση (με τους αποστατες) προσδιδει στην πραξη την ιδια σταθεροτητα και αντοχη με την πρωτη χωρις ομως να φθειρει την "μαμα" σχαρα Μπορει ομως να εφαρμοστει μονο αν δεν πεφτουν τα κενα του σχεδιου της αλουμινενιας σχαρας στις τρυπες που κουμπωνουν τα λαστιχα της "μαμας" σχαρας
Κωστα μιας και τρανσαλπιτης και συ εδωσες καλη ιδεα....Ετσι οπως την βλεπεις την σχαρα πιστευεις οτι θα μπορω να την βιδωσω πανω στην ασημι σχαρα του τρανσαλπ?
Φοβαμαι μην πεφτω στα κενα της σχαρας που φτιαχνουμε και την παραγγειλω τζαμπα....
Το κακο ειναι οτι φοραω βαλιτσα με την πλακα της και δεν μπορω να μετρησω ακριβως τις αποστασεις...
Δεν προλαβαινω ουτε να κατουρησω αυτο το διαστημα ποσο μαλλον να ασχοληθω και με το βαλε-βγαλε....
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Κωστα μιας και τρανσαλπιτης και συ εδωσες καλη ιδεα....Ετσι οπως την βλεπεις την σχαρα πιστευεις οτι θα μπορω να την βιδωσω πανω στην ασημι σχαρα του τρανσαλπ?
Φοβαμαι μην πεφτω στα κενα της σχαρας που φτιαχνουμε και την παραγγειλω τζαμπα....
Το κακο ειναι οτι φοραω βαλιτσα με την πλακα της και δεν μπορω να μετρησω ακριβως τις αποστασεις...
Δεν προλαβαινω ουτε να κατουρησω αυτο το διαστημα ποσο μαλλον να ασχοληθω και με το βαλε-βγαλε....
Δυσκολευομαι να καταλαβω απο τις εικονες Θελει μετρησεις στην πλαστικη σχαρα και στην αλουμινενια ωστε να αποκλειστει το ενδεχομενο οι τρυπες να πεφτουν στα κενα της αλουμινενιας σχαρας

Ομως δεν καταλαβαινω τι σου χρειαζεται μια τετοια σχαρα Η "μαμα" σχαρα ειναι αρκουντως μεγαλη και πολυ γερη για φορτωμα Και τι θα κανεις αν βαλεις τελικα την αλουμινενια; Θα καταργησεις το σχαρακι της βαλιτσα και αρα και την βαλιτσα;
 

tasosbob

Μέλος
Περιοχή
Εδεσσα
Όνομα
Τασος
Μοτό
Honda Transalp 650
Δυσκολευομαι να καταλαβω απο τις εικονες Θελει μετρησεις στην πλαστικη σχαρα και στην αλουμινενια ωστε να αποκλειστει το ενδεχομενο οι τρυπες να πεφτουν στα κενα της αλουμινενιας σχαρας

Ομως δεν καταλαβαινω τι σου χρειαζεται μια τετοια σχαρα Η "μαμα" σχαρα ειναι αρκουντως μεγαλη και πολυ γερη για φορτωμα Και τι θα κανεις αν βαλεις τελικα την αλουμινενια; Θα καταργησεις το σχαρακι της βαλιτσα και αρα και την βαλιτσα;
Η αρχικη ιδεα ηταν για ταξιδια(για εναν μεγαλο σακο)και να υπαρχει σαν εναλλακτικη(μια 2η σχαρα).
Παντως εχεις δικιο οτι η μαμα σχαρα ειναι αρκετα μεγαλη και επειδη φοβαμαι μην πεφτει και στα κενα μαλλον δεν θα την παραγγειλω...
Ενημερωσα και τον Λαμπρο....
Ευχομαι να βγει τελεια και να την σκισετε στα φορτωματα....
 

tsiou

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 950 Adventure
Μέχρι τέλος της εβδομαδας θα μου στείλει ένα να δούμε αν ταιριάζουν οι τρύπες και μετα αν όλα πάνε καλα ξεκινάμε!
Έχουμε τελικά κανένα "πρωτότυπο" να δούμε πώς βγαίνει; :)

Λάμπρο, εννοείται ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ για το τρέξιμο!
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Δεν μου εχει ερθει ακομη... ειπε πως θα μου το εστελνε στο τελος της εβδομαδας (που μας περασε)... θα ξαναεπικοινωνησω μαζι του και θα ενημερωσω...
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
καλησπερα σε ολους!! οι επιλογες μας ειναι (για ηλεκτροστατικη βαφη)
τιτανιο
gris τινανιο
μαυρο

αν του πουμε μεχρι το βραδυ χρωμα την παρασκευη θα ειναι εδω για να δουμε αν ειναι οκ οι τρυπες και οι βιδες και προχωραμε...

υγ. δεν πιστευω να αρεσε σε κανεναν το gris τινανιο... η μαυρο η τιτανιο... χαχαχαχα

επισης να πω οτι αν η σχαρα ειναι οκ και το προχωρησουμε η πρωτη σχαρα (η δοκιμαστικη που θα στειλει) θα παει στον stavrouliasp που πηρε το αυτι μου οτι την χρειαζεται για ιουλιο!
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Σημερα εφτιαξα και την δικια μου σχαρα για το 690 , δεν ειναι τοσο ομορφη αλλα θα κανει τη δουλεια τις !!! φυσικα δεν προλαβα να την βαψω :p
 

freco

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα - Χίος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Tracer 9
Γ@μώ. Πέτυχε και το σχήμα και το χρώμα!!! Που είναι η σχάρα Οεοοοοοο? :p



Πέρα από την πλάκα "I vote for Black".
 
Reactions: yns
Top Bottom