Κλειδαριά δισκόφρενου: φτηνά τη γλυτώσαμε!

estebahn

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
CBR 600F4i
Πιθανώς χαζή ερώτηση, αλλά θα την κάνω: Αν ξαπλώνετε την μοτοσυκλέτα ή αν βγάζατε τροχό, η βαρύτητα θα μπορούσε να κάνει τον πείρο να πέσει;
 
Reactions: dan

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Πιθανώς χαζή ερώτηση, αλλά θα την κάνω: Αν ξαπλώνετε την μοτοσυκλέτα ή αν βγάζατε τροχό, η βαρύτητα θα μπορούσε να κάνει τον πείρο να πέσει;
Οχι, γιατι το ελατηριο εσωτερικα δεν ειχε επανελθει οπως πρεπει και τον κρατουσε στη θεση του.

Και αυτη ητανε και η δυσκολια να βγαλουμε την κλειδαρια, καθως το ενω τραβουσαμε τον πειρο πισω με το πολυ-εργαλειο που χρησιμοποιουσαμε σαν μυτοτσιμπιδο, το ελατηριο τον εσπρωχνε παλι μπροστα και δεν προλαβαιναμε να βαλουμε το μικρο κατσαβιδι αναμεσα ωστε να τον σπρωξουμε τερμα πισω. Μονο μετα απο πολλες προσπαθειες τα καταφεραμε, οταν ειχαμε σχεδον απελπιστει και πιστεψει οτι η μονη λυση θα ητανε κλειδαρας με τροχο.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Νομιζω οτι η εσχατη λυση οταν ειμαστε μακρια απο πολιτισμο σε περιπτωση τετοιας αστοχιας ειναι να αφαιρθει η δισκοπλακα Και αφου πρεσαρουμε την μανετα να κλεισουν τα τακακια συνεχιζουμε με μια δισκοπλακα μεχρι να παμε καπου οπου θα βρεθει ευκολα λυση (τροχος, κλειδαρας, κατι)
Ισως μονο να χρειαστει λιγο επιπλεον υγρο αν τα τακακια ειναι φθαρμενα και υπαρχει πιθανοτητα να παρει αερα το συστημα Το οποιο ομως μπορουμε να παρουμε με καποιο τροπο απο το πισω αν εκει υπαρχει αρκετο Και οταν ξαναβαλουμε την δισκοπλακα αφαιρουμε την περισσια ποσοτητα υγρου και προσθετουμε στο πισω
 
Top Bottom