Κυριακή 13/11 - Βράχο βράχο τον καημό μου (Χωμάτινη Β.Α. Αττική)

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Ανεβαζει ο Σταθης βολτα ..........με το μικρο, .........με καποια πιπεράτα περασματα, .........με τιτλο που ξεκιναει "βραχο βραχο" .........και σκεφτεστε να πατε με μηχανακι χωρις dirt mode ρυθμισεις ?
:ha:ha

Υ.Γ. Χθες απ τον βασικο δρομο, με μονο ένα (1) μονοπατι, σε μια γυρα στην Βαρυμπομπη, χρειαστηκε να περασω γυρω στους 10 κορμους !!
 
Τελευταία επεξεργασία:

zanny

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στάθης
Μοτό
Husqvarna TE630
KTM EXC-F 500
Υ.Γ. Χθες απ τον βασικο δρομο, με μονο ένα (1) μονοπατι, σε μια γυρα στην Βαρυμπομπη, χρειαστηκε να περασω γυρω στους 10 κορμους !!
Ναι, η Βαρυμπόμπη έχει γίνει πλέον hard enduro σε κάποια σημεία. Εγώ θα χω πάντως μαζί μου και ένα πριονάκι για παν ενδεχόμενο..
 

John400

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Xrv750
Οκ τα λέμε το πρωί της Κυριακής όπου θέλω να δοκιμάσω στο CCM το νέο dirt mode στο traction control, την συμπεριφορά του cornering abs στο χώμα με απενεργοποίηση στον πίσω τροχό καθώς και την συμπεριφορά του μοτέρ κατά την διάρκεια της μετάκαυσης στην απογείωση.

Αυτά για αρχή και βλέπουμε .
Εμένα μου εχει κολλήσει το lane assist… να το κάνω ενα reset ?
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Ρε φιλε σε γνωρίζω τόσα χρόνια και δεν ήξερα ότι είσαι αυθεντία στα ηλεκτρονικά βοηθήματα μοτοσυκλετών!
Διαβαζει ωστε να πασπατεψει το e-bike για να ροπιασει, δεν εξηγειται αλλιως.
:roflmao:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
πιο ηπιο αλλα βελτιωμενο σε σχεση με το 13-40. Το εκανα 14-45 που ειναι περιπου το ιδιο με το 13-42 αλλα εχω παρατηρησει οτι δουλευει καλυτερα με το 14 μπροστα γιαυτο διαλεξα αυτο το συνδυασμο.
Δημήτρη αν έχεις μεγαλώσει το προφίλ στο πίσω ελαστικό (που νομίζω πως το έχεις κάνει) είσαι ακόμη μακρύτερος από στοκ. Για να έρθεις στα ίσα σου με καλύτερο μοχλό στο μπροστινό πρέπει να πας στο 14/47. Τα είχα γράψει αυτά στο Ημερολόγιο του WR250R, δες εδώ
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Δημήτρη αν έχεις μεγαλώσει το προφίλ στο πίσω ελαστικό (που νομίζω πως το έχεις κάνει) είσαι ακόμη μακρύτερος από στοκ. Για να έρθεις στα ίσα σου με καλύτερο μοχλό στο μπροστινό πρέπει να πας στο 14/47. Τα είχα γράψει αυτά στο Ημερολόγιο του WR250R, δες εδώ
Στεφανε το γνωριζω για το μεγαλυτερο προφιλ στο λαστιχο αλλα ηδη το ειχα κοντυνει οποτε ειχε ερθει οκ.
Τωρα που εβαλα το 14/45 μου βγαζει -5.9% στο υπολογιστακι σε σχεση με το προηγουμενο setup οποτε το κοντυνα λιγο ακομα που ηθελα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στεφανε το γνωριζω για το μεγαλυτερο προφιλ στο λαστιχο αλλα ηδη το ειχα κοντυνει οποτε ειχε ερθει οκ.
Τωρα που εβαλα το 14/45 μου βγαζει -5.9% στο υπολογιστακι σε σχεση με το προηγουμενο setup οποτε το κοντυνα λιγο ακομα που ηθελα.
Ποιο είναι τελικά το μαμά γρανάζωμα; Νόμιζα το 13/42.
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Καλημέρα,

Θα παίξει η βόλτα ?

Οχι τιποτε άλλο, να προετοίμασουμε το έδαφος :ha
 
Top Bottom