Oι δύο κύριοι δίπλα στον kordix πολύ θα ήθελα να μάθω τι του λένε χαχαχαχαΚρουαζιέρα
advphone
Έχουν tubeless αυτά?Τα κουρέλια
advphone
Πως το καταφέρνει τόσο συχνά; Χρήστο βάλε μους να ξεμπερδευεις.Ο μπεργκος..δεν έχει σίγουρα
advphone
Παλι ξαπλα το εργαλειο... Ζω για την στιγμη που σε βολτα δεν θα ξαπλωσει!!!Ο μπεργκος..δεν έχει σίγουρα
advphone
Που να δεις μετά....πήγαινε με ταχύτητα κλαταρισματος(τάπα δηλαδή) και έφυγε φυσικά μαλλιά κουβαριαΠαλι ξαπλα το εργαλειο... Ζω για την στιγμη που σε βολτα δεν θα ξαπλωσει!!!
Τα ορκς σε παράταξη, έτοιμα για επίθεσηΝα εδώ...
advphone
Παντελή πώς έγινε το λάθος με την διαδρομή ούτε εγώ το κατάλαβα.Ωραια βολτα ηταν, παρα τα προβληματα της.
Οφειλω ενα μεγαλο ευχαριστω στα παιδια (σορρυ που δεν συγκρατησα ονοματα) που μας βοηθησαν με την κλαταρισμενη τσιμουχα του 800 ο ενας με τα εργαλεια κι ο αλλος με την εργασια.
Το μονο μελανο σημειο ειναι αυτο που σε καθε βολτα μαλλιαζει η γλωσα μας. Περιμενουμε τον επομενο σε καθε διασταυρωση.
Εμεις χαθηκαμε αφ'ενος ακολουθωντας το ιχνος του κρανομητρου και αφ'εταιρου γιατι κανεις δεν περιμενε σε διασταυρωση
Αναγκαστικα κινιομασταν αργα λογω απωλειας του λαδιου απο το πηρουνι...
Αποζημιωθηκαμε με παγωμενη μπυρα και προβατινα στους στρωπονες...
Λανθασμένα δεξιά εννοείς. Εγώ είχα τον χάρτη μπροστά μου και δεν τον κοίταξα ποτέ. Περιμένοντας ο crf, με βλέπει και φεύγει με μια αυτοπεποίθηση που με κέρδισε. Κάναμε κανα χλμ για να δούμε ότι είμαστε εκτός.εσεις καλά πηγαίνατε.Παντελή πώς έγινε το λάθος με την διαδρομή ούτε εγώ το κατάλαβα.
Ήμασταν τελευταίοι με Κονκοστ και τον Νίκο (με το DR250).Κάποια στιγμή ακολουθώντας την διαδρομή που είχα πήγα να στρίψω ανηφορικά αριστερά σε μια διχάλα αλλά ο Νίκος είπε οτι δεξιά λέει η διαδρομή του.
Τελικά φύγαμε δεξιά και παρόλο που ήμουν σίγουρος ότι ήμασταν τελευταίοι μετά από λίγο έρχεται αέρας από πίσω και μας περνάει ο αναβάτης με το Tenere 660Z!Είχε πάει και αυτός λανθασμένα αριστερά στο ίδιο σημείο; Είχατε πάει και εσείς από εκεί;Δεν ξέρω.
Μετά που βρήκαμε τους υπόλοιπους είχαν κάνει ήδη προσπάθειες να επικοινωνήσουν μαζί σας αλλά σήμα μηδέν εκεί πάνω.
Λαμόγιο..... πήγες σε άλλο χωριό να φας μόνος σου.Ωραια βολτα ηταν, παρα τα προβληματα της.
Οφειλω ενα μεγαλο ευχαριστω στα παιδια (σορρυ που δεν συγκρατησα ονοματα) που μας βοηθησαν με την κλαταρισμενη τσιμουχα του 800 ο ενας με τα εργαλεια κι ο αλλος με την εργασια.
Το μονο μελανο σημειο ειναι αυτο που σε καθε βολτα μαλλιαζει η γλωσα μας. Περιμενουμε τον επομενο σε καθε διασταυρωση.
Εμεις χαθηκαμε αφ'ενος ακολουθωντας το ιχνος του κρανομητρου και αφ'εταιρου γιατι κανεις δεν περιμενε σε διασταυρωση
Αναγκαστικα κινιομασταν αργα λογω απωλειας του λαδιου απο το πηρουνι...
Αποζημιωθηκαμε με παγωμενη μπυρα και προβατινα στους στρωπονες...
Εντάξει, διασκέδασε το!Λαμόγιο..... πήγες σε άλλο χωριό να φας μόνος σου.
Κρυφτηκες στην διχάλα να μην σε δούμε και την έκανες.
Θα σε τακτοποιησω
Ο κυριοτερος λογος που δεν σταματανε, ειναι γιατι δεν ξερουν την διαδρομη, οποτε οταν ερθουν οι πισω θα πρεπει να οδηγησουν εκεινοι μετα.Δεν υπάρχει πιο απλή και αποτελεσματική μέθοδος από "να έχεις πάντα στους καθρέφτες σου αυτόν που ακολουθεί". Πολλές φορές αγχωνόμαστε να ακολουθήσουμε τον ρυθμό αυτών που είναι μπροστά, είτε για να μην χαθούμε, είτε απ' το κυνήγι ενός καλού ρυθμού ή από εγωισμό να μην μείνουμε πίσω. Αλλά θα έπρεπε να λειτουργεί προς την αντίθετη κατεύθυνση, και ειδικά στο χώμα. Αντί να έχεις το άγχος εσύ μην χάσεις τον μπροστινό σου και μείνεις μόνος, να έχει την έγνοια αυτός που είναι μπροστά να μην χάσει απ' τους καθρέφτες του εσένα. Έτσι η αλυσίδα δεν σπάει ποτέ ακόμα και αν κάποιος σταματήσει/πέσει/ κουραστεί κλπ.
Φυσικά υπάρχει η περίπτωση να έχει συμφωνηθεί κάτι διαφορετικό, πχ σημεία ανασυγκρότησης ή μικρά γκρουπάκια, αλλά αυτό πρέπει να έχει γίνει σαφές πριν ξεκινήσει η βόλτα. Κάτι που δεν συμβαίνει πάντα. Ίσως είναι καλό να διευκρινίζουμε τους "κανόνες εμπλοκής" από νωρίς για να ξέρουν όλοι πως θα πάει το πράγμα.
Ζήλεψα την βόλτα, τα λέμε σε επόμενη