Λάστιχα enduro-MX

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC
KTM 625 SXC
KTM EXC 125
Voge 300
CCM 404
Παιδια πειτε καμια ιδεα για το 300αρι.. Θελω κυριως χωματινο να ειναι το λαστιχο μιας και καθε βδομαδα ανεβαινω για εντουραδες, αλλα το δουλευω το μηχανακι και καθε μερα ασφαλτο. Δεν με νοιαζει να χαλασει το λαστιχο, αλλα προφανως δεν θα βαλω και καθαρα εντουρισιο να διαλυθει σε 2 βδομαδες. Ενα D952 η ενα Μitas trail xt+ θα εκανε πιστευετε? Michelin tracker επισης?
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Στο klx δεν μου άρεσε καθόλου το tracker,άσε που τελείωσε γρήγορα
Το D 952 ήταν αξιόλογο και τα metzeler MC 360 mid hard που φοράω τώρα τα θεωρώ το καλύτερο λάστιχο που έχω βάλει ...μέχρι τώρα !!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Παιδια πειτε καμια ιδεα για το 300αρι.. Θελω κυριως χωματινο να ειναι το λαστιχο μιας και καθε βδομαδα ανεβαινω για εντουραδες, αλλα το δουλευω το μηχανακι και καθε μερα ασφαλτο. Δεν με νοιαζει να χαλασει το λαστιχο, αλλα προφανως δεν θα βαλω και καθαρα εντουρισιο να διαλυθει σε 2 βδομαδες. Ενα D952 η ενα Μitas trail xt+ θα εκανε πιστευετε? Michelin tracker επισης?
D952 εβαλα για δευτερη φορα στο crf το οποιο το κυκλοφορω σχεδον καθημερινα και παντου (ασφαλτο, χωμα, εθνικη, επαρχιακους, πολη) Εβγαλαν 8600 χλμ (ηταν ομως τελειωμενα απο τακουνι)
 

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC
KTM 625 SXC
KTM EXC 125
Voge 300
CCM 404
Mt21 μπροστά treker πισω
Καλησπέρα, θα θέλες λίγο να το τεκμηριώσεις ? Γιατί όχι μπρος πίσω τρακερ?

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Στο δικό μου δουλεύει καλά το tracker (πίσω) και σε σχέση με την τιμή του.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Καλησπέρα, θα θέλες λίγο να το τεκμηριώσεις ? Γιατί όχι μπρος πίσω τρακερ?

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γιατί το μπροστινό μτ21 είναι εξίσου καλό στο χώμα και πολύ καλύτερο στην άσφαλτο.επισης μπροστά βγάζει 4 πίσω τρακερ. Επίσης μένω σε πίσω τρακερ κ όχι κάτι πιο σκληρό τύπου d952,γιατί στο χιόνι πάει αρκετά καλύτερα το μισελιν.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Επίσης δεν βάζω πίσω μτ21 γιατί είναι αρκετά πιο ακριβό από το τρακερ κ τα πίσω τρώγονται γρήγορα
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Mt21 μπροστά είναι ο καλύτερος συμβιβασμός σε DOT λάστιχο και για δρόμο.

Πίσω υπάρχουν επιλογές. Επειδή όμως πας και στη δουλειά σου με δαύτο θες κάτι που να μην είναι και υδροφοβικό! Πρωινές υγρασίες, ψιλόβροχο, βροχές κλπ. Το μπροστά MT21 στο μηχανακι σου θα σε βγάλει πολλές χιλιαδες χλμ αλλά ένα MT21 Πίσω δεν νομίζω πάνω απο 3000-3500km. Ίσως όμως είναι πιο ασφαλής επιλογή και για δρόμο σε σχέση με ένα εντουρίσιο καθαρό.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Το RS300 συμπλήρωσε αισίως 2500χλμ, τα 2000 από αυτά στα δικά μου χέρια, και ήρθε η ώρα για την πρώτη αλλαγή του πίσω ελαστικού. Έχει ακόμα μια καλή βόλτα ή δυο κοντινές προπονήσεις, αλλά πρέπει να κοιτάξω με τι θα αντικατασταθεί.
Τώρα φοράει λάστιχα FIM, Michelin enduro medium τα οποία είναι εξαιρετικά στο χώμα και σε στεγνή άσφαλτο. Σε βροχή είχα μικρογλυστρίματα στο πίσω, χωρίς ωστόσο να ξαφνιάζει.

Είπα να κάνω εδώ μια ερώτηση μιας και δεν έχω εμπειρία με άλλο 100% χωμάτινο λάστιχο. Η χρήση είναι η προφανής και σκοπός είναι σταδιακά να μπω και σε πιο απαιτητικά κομμάτια. Η άσφαλτος θα είναι διαδικαστική με 90km/h μέχρι να φτάσει εκεί που ξεκινάει η βόλτα.
Λέγοντας όλα τα παραπάνω, καταλήγω ότι δεν θέλω να χάσω σε απόδοση, αλλά αν υπάρχει κάτι που προσφέρει αυτά και βγάζει κάτι παραπάνω απ' τα οριακά 3000χλμ που θα φτάσει το Michelin τότε σαφώς θα είναι ευπρόσδεκτο.
 

zanny

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στάθης
Μοτό
Husqvarna TE630
KTM EXC-F 500
Το RS300 συμπλήρωσε αισίως 2500χλμ, τα 2000 από αυτά στα δικά μου χέρια, και ήρθε η ώρα για την πρώτη αλλαγή του πίσω ελαστικού. Έχει ακόμα μια καλή βόλτα ή δυο κοντινές προπονήσεις, αλλά πρέπει να κοιτάξω με τι θα αντικατασταθεί.
Τώρα φοράει λάστιχα FIM, Michelin enduro medium τα οποία είναι εξαιρετικά στο χώμα και σε στεγνή άσφαλτο. Σε βροχή είχα μικρογλυστρίματα στο πίσω, χωρίς ωστόσο να ξαφνιάζει.

Είπα να κάνω εδώ μια ερώτηση μιας και δεν έχω εμπειρία με άλλο 100% χωμάτινο λάστιχο. Η χρήση είναι η προφανής και σκοπός είναι σταδιακά να μπω και σε πιο απαιτητικά κομμάτια. Η άσφαλτος θα είναι διαδικαστική με 90km/h μέχρι να φτάσει εκεί που ξεκινάει η βόλτα.
Λέγοντας όλα τα παραπάνω, καταλήγω ότι δεν θέλω να χάσω σε απόδοση, αλλά αν υπάρχει κάτι που προσφέρει αυτά και βγάζει κάτι παραπάνω απ' τα οριακά 3000χλμ που θα φτάσει το Michelin τότε σαφώς θα είναι ευπρόσδεκτο.
Δε ξέρω τι χρήση κάνεις, αν δλδ πατάς πολύ άσφαλτο ή όχι.
Αν μαζεύεις χλμ και στην άσφαλτο (δε μιλάω για πόλη, για διαδρομές από-προς συζητάω), τα michelin tracker είναι λάστιχα που φοριούνται για να γεφυρώσουν την ανάγκη χρήσης κι εκεί,
καθώς είναι πολύ πιο ανθεκτικά από τα FIM, έχουν μεγαλύτερο τακούνι και γενικά είναι ένα σκληρό λάστιχο που αντέχει.
Ιδιαίτερα εσύ με τόσο ελαφρύ μηχανάκι θα έχεις πολύ αργή φθορά.
Στη στεγνή άσφαλτο είναι οκ, στη βρεγμένη θέλει πολύ προσοχή όπως κάθε άλλο enduro ελαστικό.
Λόγω της σκληρότητάς του, η αλλαγή σαμπρέλας είναι λίγο πιο δύσκολη υπόθεση (όχι οτι δε γίνεται βέβαια) οπότε θέλει μια κάποια εξάσκηση.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Tracker ψηφίζω και εγώ.
Λάστιχο πολυσουγιας.
 

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC
KTM 625 SXC
KTM EXC 125
Voge 300
CCM 404
Εγώ tracker έβαλα πίσω στο Voge , στα 3000χλμ είναι αισθητή πολύ η φθορά στο κεντρικό τακούνι... Λέω να δοκιμάσω για d952 μετά.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Το RS300 συμπλήρωσε αισίως 2500χλμ, τα 2000 από αυτά στα δικά μου χέρια, και ήρθε η ώρα για την πρώτη αλλαγή του πίσω ελαστικού. Έχει ακόμα μια καλή βόλτα ή δυο κοντινές προπονήσεις, αλλά πρέπει να κοιτάξω με τι θα αντικατασταθεί.
Τώρα φοράει λάστιχα FIM, Michelin enduro medium τα οποία είναι εξαιρετικά στο χώμα και σε στεγνή άσφαλτο. Σε βροχή είχα μικρογλυστρίματα στο πίσω, χωρίς ωστόσο να ξαφνιάζει.

Είπα να κάνω εδώ μια ερώτηση μιας και δεν έχω εμπειρία με άλλο 100% χωμάτινο λάστιχο. Η χρήση είναι η προφανής και σκοπός είναι σταδιακά να μπω και σε πιο απαιτητικά κομμάτια. Η άσφαλτος θα είναι διαδικαστική με 90km/h μέχρι να φτάσει εκεί που ξεκινάει η βόλτα.
Λέγοντας όλα τα παραπάνω, καταλήγω ότι δεν θέλω να χάσω σε απόδοση, αλλά αν υπάρχει κάτι που προσφέρει αυτά και βγάζει κάτι παραπάνω απ' τα οριακά 3000χλμ που θα φτάσει το Michelin τότε σαφώς θα είναι ευπρόσδεκτο.
Την συμπεριφορά στο χώμα των FIM δεν θα την βρεις με το tracker.
Ως παθών μιλάω.
Εάν δεν σε νοιάζει η χιλιομετρική απόδοση μείνε σε FIM που μπορεί να βρεις και φθηνότερα από αυτά που έχεις.
Τα tracker καλά, χρυσά για γενική χρήση αλλά σε απαιτητική οδήγηση δεν...
Τα έχω δοκιμάσει σε δύο φιλικά και σε κάποιες βόλτες εδώ και στα δύσκολα λασπερα δεν πάνε...
Τώρα στην άσφαλτο όλα αυτά θέλουν προσοχή.
 

Zar

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
ΤENERE 700 23'
KLX250S 09'
Το RS300 συμπλήρωσε αισίως 2500χλμ, τα 2000 από αυτά στα δικά μου χέρια, και ήρθε η ώρα για την πρώτη αλλαγή του πίσω ελαστικού. Έχει ακόμα μια καλή βόλτα ή δυο κοντινές προπονήσεις, αλλά πρέπει να κοιτάξω με τι θα αντικατασταθεί.
Τώρα φοράει λάστιχα FIM, Michelin enduro medium τα οποία είναι εξαιρετικά στο χώμα και σε στεγνή άσφαλτο. Σε βροχή είχα μικρογλυστρίματα στο πίσω, χωρίς ωστόσο να ξαφνιάζει.

Είπα να κάνω εδώ μια ερώτηση μιας και δεν έχω εμπειρία με άλλο 100% χωμάτινο λάστιχο. Η χρήση είναι η προφανής και σκοπός είναι σταδιακά να μπω και σε πιο απαιτητικά κομμάτια. Η άσφαλτος θα είναι διαδικαστική με 90km/h μέχρι να φτάσει εκεί που ξεκινάει η βόλτα.
Λέγοντας όλα τα παραπάνω, καταλήγω ότι δεν θέλω να χάσω σε απόδοση, αλλά αν υπάρχει κάτι που προσφέρει αυτά και βγάζει κάτι παραπάνω απ' τα οριακά 3000χλμ που θα φτάσει το Michelin τότε σαφώς θα είναι ευπρόσδεκτο.
Eαν παραμείνεις σε FIM θα σου έλεγα το Dunlop EN91. Έχοντας δοκιμάσει όλα σχεδον τα FIM το συγκεκριμένο με είχε εντυπωσιάζει με το να κρατά την απόδοσή του ανεξάρτητα απο την φθορά στο τακουνι και δεν σκληραίνει. Το michelin enduro medium που ήδη έχεις είναι εξίσου καλό απλά θεωρώ οτι το EN91 εχει λιγο καλύτερη συμπεριφορά σε βρεγμενη πέτρα και σαθρά εδάφη.
 

KolaMare

Μέλος
Όνομα
Νικολας
Μοτό
R1150GS
DR250S
Eαν παραμείνεις σε FIM θα σου έλεγα το Dunlop EN91. Έχοντας δοκιμάσει όλα σχεδον τα FIM το συγκεκριμένο με είχε εντυπωσιάζει με το να κρατά την απόδοσή του ανεξάρτητα απο την φθορά στο τακουνι και δεν σκληραίνει. Το michelin enduro medium που ήδη έχεις είναι εξίσου καλό απλά θεωρώ οτι το EN91 εχει λιγο καλύτερη συμπεριφορά σε βρεγμενη πέτρα και σαθρά εδάφη.
Κώστα στην βόλτα Εύβοια που είχαμε πάει, τί είχες πάνω στο KLX?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μτ21 μπροστά τρακερ πίσω.μ ευχαριστείς αργοτερα :yew:
Γιατρέ μου ο Αντώνης ψάχνει λάστιχα για μηχανάκι enduro... :secret:
 
Top Bottom